Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 2:42 by Khaa

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 2:37 by Caleb

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 2:33 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240188 indlæg in 12012 subjects

Udforskning af et helt nyt sted

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Udforskning af et helt nyt sted

Indlæg by Gæst on Tors 12 apr 2012 - 21:18

Cameron nikkede forstående. Han var glad for, at Sal forstod det. At han gerne ville hjælpe. Gad vide, hvad der egentlig var sket med Anna. Han følte ikke rigtigt, at det ville være okay at spørge, så han lod i første omgang være. Han kunne vel altid spørge en anden dag. Det var jo ikke fordi, det her var sidste gang, han så Sal. Cameron lod kort blikket glide ned på deres hænder. Sal fjernede sin højre hånd igen. Måske syntes han, at det var underligt. Egentlig havde det ikke gjort Cameron noget.
Han var lidt i tvivl, om han skulle trække sin hånd til sig igen, eller ej. Efter en meget kort tænkepause, valgte han at lade den ligge. Den gjorde jo ingen skade, og Sal kunne altid fjerne sin hånd, hvis han fandt det ubehageligt.
Der var lidt stille. Alligevel opfattede han ikke stilheden som en akavet stilhed. Den virkede mere... ja, naturlig? Sal brød den. Stilheden altså. Noget spændende at fortælle? Hmm... Det havde han vel. Måske burde han fortælle om sin sande natur. Ja, det fortjente Sal at vide. Om han så fortsat ville tilbringe sin dyrebare tid med Cameron, vidste han ikke. "Ja, nu du siger det. Jeg har fundet min kusine her i byen, og gæt hvad. Hun er en ilddæmon", Cameron lo kort, selvom han var seriøs. Det lød bare så underligt. Ilddæmon... Det lå helt underligt i munden. "Og min far er åbenbart osse en dæmon, hvilket så gør mig til en halv dæmon", fortsatte han. "Skørt, er det ikke?", spurgte han stille og kiggede ned. Cameron havde før fortalt Sal om sin far. Han arbejdede i Japan for et stort firma, og tjente en masse penge, som han med jævne mellemrum sendte hjem til Camerons mor. Derfor havde han ikke fået noget at vide om det. "Og hvis du synes dét er skørt, så hør lige her. Min veninde blev angrebet af nogle mænd, og så kom der iskrystaller ud af mine hænder!", smilet forlod ikke hans læber på noget tidspunkt. Han var nervøs. Meget nervøs. Det hele lød så sygt, underligt og urealistisk. Det her var første gang, han snakkede med nogen om det. Nu kunne han kun håbe på, at Sal ikke gik sin vej.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Fre 13 apr 2012 - 15:56

Nu lod Salvidor bare sin hånd ligge under Cams, det generede ham egentlig ikke rigtig, det var bare lidt mærkeligt. Han sagde dog ikke noget til det. Istedet tog han sin kop med den andne hånd og drak en tår. Uhhhm C: Det er helt perfekt nu! Han tog en ekstra tår og stillede koppen på bordet bag efter. Så tog han sin sandwich og tog en bid, mens han så på Cam. Han tænkte lidt, inden han så lyttede til det Cam fortalte.
Han lagde roligt sandwichen ned igen, og lagde lyttende hovedet på skrå. Jo mere Cam fortalte desto mere rynkede Salvidor panden. Ilddæmon?.. Dæmoner? What?..? Han lænede sig tilbage, og trak sin hånd en smule til sig. Man kunne se på han at han ikke rigtig forstod. Salvidor havde aldrig hørt om noget ligende. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han var, kort sagt, mundlam. Det lød totalt forkert, og totalt uvirkeligt. Han var ret chokeret, virkelig meget. En smule bange også. Han lænede sig helt tilbage i stolen og gloede bare på Cam. Han sank en smule og slog så blikket lidt ned, en smule tænkende. Han havde ikke hørt noget ligende før. Kun i fantasi historier. Hvis Salvidor var helt ærlig, så troede han faktisk at Cam var blevet lidt skør. Det lød sådan.
Da han havde tænkt lidt over det, blev han enig med sig selv, at Cam ikke var skør, han.. Lavede bare sjov, så derfor lidt han en lille, akavet latter ud.
Han kørte hånden gennem håret og lænede sig ldit frem igen " Det.. Mener du ikke.. Vel? Du.. Laver bare sjovt? Right..? " Spurgte han, lidt stille, og en smule nervøs. Han frygtede svaret lidt. Det var egentlig lidt skræmmende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 13 apr 2012 - 18:19

Cameron blev en lille smule såret over Sals reaktion, men han kunne virkelig ikke bebrejde ham. Han havde jo faktisk også selv reageret på den måde, da Yuuki viste ham sin sande skikkelse. Men helt ærligt, hvem ville ikke lige blive skræmt af det? Hun havde katteører for pokker! Det var heldigvis ikke sket for Cameron, og det håbede han virkelig heller ikke, ville være tilfældet. Det ville simpelthen være for meget. For skræmmende. Han valgte at trække sine hænder til sig, og istedet ligge dem rundt om kaffekruset. Der var stille i et stykke tid. Cameron sagde ikke noget, og det gjorde Sal heller ikke. Måske havde han lige brug for, at tænke det igennem. Måske var han nu overbevist om, at Cameron var blevet skør. Hvis ikke Giselle også havde set det, ville han ikke have troet på det. Men det var altså sket. Iskrystaller... De havde været ligesom nåle. Smertefulde, men effektive..
Blikket lod han glide ned imod bordet. Det troede vel ikke, at han var blevet skør. Hvis det gjorde, ville han føle sig ret så håbløs. Sals latter fik ham til at løfte hovedet igen.
"Undskyld", sagde han stille. "Jeg synes bare, du fortjener at vide det", han bed sig i læben. "Og nej... jeg laver ikke sjov", sagde han alvorligt. "Hvis du ikke har lyst til at være her mere, så forstår jeg dig godt... Det er en lidt skræmmende tanke.. ikke? Tænk at gå i 20 år, uden at vide en skid", han fnøs og rystede let på hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 13 apr 2012 - 20:02

Salvidor så lidt på Cam igen, og kunne godt se han blev lidt såret, hvilket fik ham til at slå blikket ned mod bordet. Han gned sine hænder lidt. Det hele kørte rundt i hans hovede lidt nu. Han bed sig tænkende i læben mens han forsat gned sine hænder. Da Cam forsatte med at snakke, valgte Salvidor at holde blikket ned mod bordet. Han lyttede bare tænkende til det, mens han nikkede nu og da. Han syntes virkelig bare det lød så urealistisk.. Salvidor rettede sig lidt op, og skævede på Cam. han kunne se på ham, at det var seriøst det han sagde, og det skræmte ham lidt mere, men alligevel blev han også.. Lidt mere tryk, på en måde. Han var lidt glad for at finde ud af at der åbenbart var mere mellem himmel og jord, end han lige troede, og at det var sårn her han fandt ud af det, var han glad for. at han ikke var blevet overfaldet eller noget, og havde fundet ud af det på den måde.
Så rettede han sig helt op og så på Cam, med panden lettere rynket og med et tænkende blik " Så.. " Sagde han stille, tænkende. Han havde e masser spørgsmål, men kunne ikke rigtig hitte rede i dem. Han så ned i border inden gned sit ansigt irriteret " Jeg forstår det ikke.. " Udbrød han så, og så på Cam. Han trak vejret tungt og sukkede "[/i] Og jeg vil godt være her.. Jeg.. Kan bare ikke.. Lige.. Forstå det.. [/i]" Han så Cam lidt i øjnene. Der var stadig et lille glimt at bangehed, eller hvad det hedder, i hans øjenkrog, blandet med det charmerende glimt der altid var der.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 14 apr 2012 - 16:24

Cameron holdt blikket på Sal. Han ledte efter en reaktion, som han også hurtigt fandt. Selvfølgelig havde Sal det på den her måde. Han var garanteret bange og en del forvirret. Det lille udbrud kom en smule bag på ham. Men han forstod det udmærket. "Forståeligt", sagde han stille og kiggede kort ned, inden han mødte Sals blik. Han var bange. "Jeg er ikke sikker på, om jeg selv forstår det", fortsatte han i det samme stille tonefald. Det hele havde forvirret ham ret meget, hvilket han så havde skubbet væk ved at tage i byen, feste og drikke sig i hegnet. Forhåbentlig ville han snart blive lidt mere heldig. Siden den aften havde krystallerne ikke vist sig igen, og det var han ret glad for.
"Jeg sætter pris på, at du ikke er gået endnu", sagde han lavt og kiggede ned i bordet. Om Sal havde hørt ham, anede han ikke. Hvis nu Sal havde været fordybet i tanker, hørte han det nok ikke. Camerons hænder lå igen rundt om papkruset med kaffe. Der var stadigvæk en del tilbage, og kaffen havde stadigvæk den perfekte temperatur. Hver gang Cameron drak kaffe, skulle den være sort. Sukker, fløde og mælk passede bare ikke ind. Ikke i hans verden. Hans mor drak også altid kaffen sort, så det var måske derfor, han heller ikke gjorde. Kunne det betragtes som en del af hans opdragelse? Meh... Det var ligemeget.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 14 apr 2012 - 17:46

Salvidor rejste sig lidt op, ikke fordi han ville gå, men han havdel ige brug for at strække benene lidt. Han gik lidt frem og tilbage foran deres bord, han tænkte sig over det. Han ville gerne tror på det, men det var som om, hans underbevidsthed ikke ville lade han tro på det. Det undrede ham også at han ikke havde hørt om det før, men så igen. Cam havde vidst heller ikke hørt om det før? Så måske var det ikke så underligt igen. Så tog han stolen og trak den hen på den anden side af bordet, sårn at han nærmest sad ved siden Cam. Han følte lidt, at det var noget de skulle snakke stille om, men det skulle heller ikke undre ham, hvis han var den eneste her der ikke vidste noget om det. Han var altid den sidste til at få ting at vide. Egentlig vidste ikke heeelt hvorfor han flyttede sig, men havde af en eller anden grund, brug for en eller andne for for trykhede, eller noget. Han satte sig på stolen igen, og så lidt på Cam " Hmm.. Så kan jeg jo ikke rigtig få noget forklaret. " Mumlede han og trak på skulderne.
I lidt tid skete der ikke noget, men så trak Salvidor sin sandwich og sin kop. Han tog en tår inden han så lidt smilende på Cam, han havde ikke lige lagt mærke til han havde fået kakaooverskæg. Han nikkede lidt " Altså.. Syens da det.. Lyder lidt skræmmende.. Men du har ikke prøvet at slå mig ihjel endnu, så er ret sikker på jeg ikke er i nogen form for fare.. " Sagde han med et lille skævt og drilsk smil. Han prøvede bare at tænke på noget andet, så klarede han sig nok. Han spiste lidt at sandwichen, og kiggede lidt på Cam " Men.. Du kan ikke mærke det? Altså.. Det der dæmon halløj? "

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 21 apr 2012 - 11:10

Cameron fulgte Sals bevægelser, da han rejste sig op. I et kort sekund troede han, at Sal alligevel havde tænkt sig at gå, på trods af det, han lige havde sagt. Uden helt at vide det, åndede han lettet ud, da Sal bare satte sig ned ved siden af ham. Måske var det i virkeligheden noget, de skulle snakke stille om. Cameron vidste det ikke helt, for han var ikke klar over, hvad folk sagde til hybrider og sådan. Han havde faktisk aldrig tænkt over det på den måde.
"Nej, beklager meget", svarede han og bed sig lidt i underlæben. Hvis han havde haft muligheden for det, ville han med glæde have forklaret Sal det. Alt sammen. Men det havde han jo ikke, så det var lidt et problem. Der var stille. Cameron sænkede blikket ned imod sit krus med kaffe. Derefter førte han det op til læberne og drak lidt mere. Den var stadigvæk varm. Han huskede sig selv på, at han måtte spørge ind til de krus, inden de forlod stedet.
Så vendte han igen blikket over imod Sal. Et smil bredte sig hurtigt på hans læber, da han så det lille skæg. "Bare rolig, jeg er mindst ligeså fredelig, som jeg altid har været", sagde han og nikkede let, som for at understrege det. Så vidt han selv vidste, var han ikke pludselig blevet en sindssyg morder eller noget i den stil. "Overhovedet ikke", svarede han på spørgsmålet. Han kunne jo ikke mærke det. Han havde det præcis som han altid havde haft det. Lidt underligt at tænke på.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 21 apr 2012 - 12:19

Det var som om det var en helt ny verden Salvidor var trådt ind i. De ting han havde læst om i fantasy bøger, var pludselig meget tæt på. Det gav lidt kriller i hans krop, og det virkede på en måde helt vildt spændende selvom det også var utroligt skræmmende. Selvom Salvidor var en genert og lidt bange dreng, havde han alligevel lyst til at udforske denne nye verden, også selvom han godt var klar over han sikkert ville droppe det inden han var kommet ordentligt igang, fordi han ville være for bange.
Salvidor nikkede bare en smule til det Cam sagde, og drak det sidste af sin kakao, stadig uvidende over at han havde fået kakaooverskæg. Han kørte hånden lidt tænkende gennem håret, og så sig så kort om i Caféen. Så lod han blikket glide mod ruden ud til, hvor der stadig regnede utroligt meget....
Derefter så Salvidor på Cam igen. En lille grin kom ud mellem hans læber, og nikkede til det Cam sagde " Det er jeg da vidst nok ret glad for " Han nikkede lidt og tænke kort over det sidste Cam sagde " Nåh okay, det' da godt du ikke kan mærke det..! " Han nikkede lidt og betragtede kort Cam lidt, mens han tænke vider. Han havde stadig en fandens masse spørgsmål, men han kunne ikke helt bestemme sig for hvilke han godt kunne tillade sig at spørge om, og hvilke han egentlig ikke havde lyst til at høre svaret på, osv. " Findes der andre salgs..? Altså sårn.. Andet end dæmoner? " Han lagde hovedet lidt på skrå og tænkte lidt over det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 25 apr 2012 - 10:13

Kakaoskæggget var ret så morsomt. Det var da også den eneste grund til, at han endnu ikke havde oplyst Sal om det. Men senere... Hvis ikke Sal fandt ud af det senere, ville Cameron fortælle det. I hvert fald hvis det stadigvæk var der, når de valgte at gå. Han nikkede let til Sals svar. Han var også selv ret glad for, at han ikke kunne mærke det. Hvis han nu havde kunne mærke det, var han nok blevet pænt bange. Bange for sig selv. Det måtte faktisk også være en ret klam følelse. Bange for sig selv... Men nå ja, det var der vel rent faktisk folk i verden, som var. Cameron var bare glad for, at han ikke kunne mærke det. Iskrystallerne skræmte ham stadigvæk en smule, men han lod for det meste være med at tænke over det. Selvfølgelig ville det ikke forsvinde på den måde, men det kom ligesom lidt på afstand. Væk fra hans hverdag.
Han bed sig lidt i læben, da han hørte Sals spørgsmål. Andre slags..? "Uhm... Ja, det gør der faktisk", han vendte blikket imod vinduet. Måske fordi det var lidt svært, at kigge på Sal imens han snakkede. "Selv kender jeg sikkert ikke til halvdelen af det, der eksisterer, men det må du altså lige leve med", han bed sig igen lidt i læben. "Indtil videre har jeg mødt blandingsracer. Jeg mødte en, som var en blanding imellem djævel og dæmon, så der findes åbenbart også djævle. Og jeg har mødt en vampyr, og en Aspara, tror jeg det hed?", han lød lidt tvivlende ved den sidste sætning. Derefter rystede han let på hovedet og vendte blikket tilbage imod Sal. "Hun kaldte også sig selv en vandnymfe", han trak let på skuldrene. Flere kendte han egentlig ikke lige til. Ikke hvad han sådan vidste af. Forhåbentlig var Sal ikke totalt skræmt nu.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 25 apr 2012 - 12:09

Det var som om der var noget der generede Salvidors læbe lidt, så han slikkede sig kort om munden. Det hjalp dog ikke rigtig på kakaoskægget da det like... Sad ret godt fast efter hånden. Eller, det skulle i hvert fald bruges lidt vand for at få det væk. Der var stadig en masse tanker der løb gennem Salvidor, og han blev pludselig i tvivl om hvorvidt han ville vide mere om denne nye verden.
Han lyttede en smule nysgerrigt med, selvom han ikke helt vidst om han ville vide mere. Han nikkede bare lidt en gang i mellem, og sagde " Ja okay," og " Aarh.. " for ligesom at vise at han hørte efter, og ligesom forstod det. Han nikkede igen da Cam var færdig med at snakke. Han trak vejret tungt og gned sit ansigt lidt " Det lyder.. Indviklet.. " Han smilede lidt skævt og så på sin tomme kop. Han tænkte lidt igen. Okay.. Han var enig med sig selv, at han ikke ville spørge mere ind til det, ikke lige den her gang, i hvert fald.
Efter lidt tid hvor der ikke blev sagt noget, rettede Salvidor sig lidt op og så på Cam " Nåh.. Men.. Nok om det.. " Mumlede han lidt, og så lidt smilende på Cam. Derefter så han mod vinduet, hvor det var holdt op med at regne. Et smil spredte sig over hans læber, og ser så på Cam " Vil ikke sårn.. Med hejm til mig? " Spurgte han lidt, og så så lidt genert ned, indne han så på han igen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 25 apr 2012 - 18:19

Cameron trak lidt på skuldrene. "Det er det vel også. Men måske ikke, hvis man sætter sig ind i det. Hvem ved?", han sendte Sal et lille smil. Kruset med kaffe førte han igen op til læberne og drak lidt mere. Utroligt! Den var stadigvæk varm. Derefter kiggede han igen på Sal. Hjem til Sal? "Øh... jo! Jeg vil gerne se din lejlighed", sagde han smilende. Han var faktisk ret nysgerrig efter at se, hvordan Sal boede. Man sagde vidst, at en lejlighed, eller indretningen i den, afslørede ret meget om personen, som boede der.
"Men eh... Du burde nok fjerne det skæg der", han lo kort. Sals forsøg på at få det væk med tungen, havde været tæt på nytteløst. Det havde vel efterhånden siddet der så længe, at det var svært at få af uden brug af vand.
Cameron drak det sidste af sin kaffe og rejste sig så op. "Jeg kommer tilbage liiiiige om lidt", sagde han med et smil, inden han gik hen imod den servitrice, som før havde betjent dem. Først betalte han for regningen, og derefter gav han sig til at spørge ind til kruset. Hun virkede ret overrasket over spørsmålet, men hun svarede da i det mindste. "Tak", sagde Cameron med et smil. "Fortsat god dag, og kom snart igen", sagde servitricen smilende. Cameron mumlede et 'i lige måde', inden han gik tilbage til Sal. "Er du klar?", de burde nok gå nu, inden det igen begyndte at regne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 apr 2012 - 12:31

Salvidor smilede roligt tilbage til Cam, og nikkede lidt til det han sagde " Jeg synes i hvert fald det lyder forvirrende " Han grinte kort og trak på skulderne.
Da Cam så sagde at han gerne ville med hjem til Salvidor, spredte et smil sig på hans læber ” Fedt! ” Salvidor blev så lidt nervøs, for hvad Cam ville sige til hans lejlighed. Han havde jo ikke været her så længe endnu, så havde ikek pakket helt ud endnu. Dog var der orden i hans ting ,selvom det meste stadig stod i kasser.
Da Cam så sagde at Salvidor måske skulle fjerne et skæg, blev Salvidor ekstremt rød i hovedet og han begyndte hurtigt og lidt voldsomt at gnide sin læbe. Det var.. Meget pinligt. Faktisk rigtig pinligt. Han så krot efter Cam, mens han bare prøvede at få skæget væk, selvom det ikke gik helt nemt. Han kunen ikke se sig selv, så han var ikek sikker på om han havde fået det helt af, men han håbede at det hele var væk. Det sad jo ret godt fast, og lige nu, brændte hans læbe lidt efter at han havde prøvet at gnide det af.
Sandwichen og kakao koppen havde Salvidor samlet sammen, så han bare kunne tage det med sig, og smide det i skraldespanden. Han nikkede til Cam og rejste sig. Han tog sandwichen og koppen og gik over mod skældespanden med det, for at smide det ud. Derefter tog han så sin jakke på, og smilede ldit til Cam, stadig lidt i tvivl om han stadig havde skæg.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 apr 2012 - 17:35

Cameron gengældte Sals smil. Det var tydeligt at han havde gjort et forsøg på at fjerne skægget. Meeeeen, ikke helt godt nok. Fortsat smilende rakte han den ene arm op til Sals læbe. "Det gik vidst ikke helt så godt, hva?", spurgte han drillende og fjernede hurtigt det sidste af det meget charmerende kakaoskæg fra Sals læbe, ved hjælp af ærmet på hans trøje. "Sådan", han nikkede let for sig selv og gik så hen imod døren. Kruset smed han i en skraldespand på vejen. Cameron regnede vel egentlig bare med, at Sal fulgte efter ham, for hvorfor skulle han andet? Dog ville det være Sal, som viste vej. Cameron havde ikke den fjerneste anelse om, hvor henne i Terre Sal boede. Gad vide om de boede tæt på hinanden? Eller måske langt fra hinanden? Måske boede de ligefrem i den samme bygning. Det ville være syret. Faktisk var det jo en mulighed, for Sal var jo kun lige flyttet ind, så Cameron havde måske bare ikke set ham? Nå, det ville tiden i hvert fald vise.
Cameron løftede højre hånd og tryllede dørhåndtaget ned. Derefter skubbede han døren op og trådte udenfor. Luften virkede langt mere frisk end før. Næsten som om regnen havde renset den en gang. Det var nu egentlig meget behageligt. Lige efter en byge kunne Cameron godt lide at gå udenfor. Fotografer måtte også holde af det. Alt var så smukt, når der var vanddråber på det. Den mening havde Cameron i hvert fald. Med et smil på læberne skuffede han 180 grader rundt, så han stod med fronten imod Sal. "Viser du vej?", spurgte han.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 27 apr 2012 - 8:45

Det var åbenbart ikke nok, med at der kun var en brændende fornemmelse i Salvidors læbe, men der skulle også komme en brændende fornemmelse i hans kinder. Han troede selv, at han havde fået alt kakaoen af, men da Cam var så venlig at hjælpe ham, rødmede han bare utroligt meget. Deraf den brændende fornemmelse i hans kinder. Han hadede at han rødmede så nemt, men sårn var det jo bare, og han syntes jo også det så sødt ud når det var andre, der rødmede. Han så lidt flov ned " Tak.. ¤ Mumlede han lavt, dog med et lidt skævt og genert smil på læberne. Et lidt akavet grin slap ud fra hans læber, og han så på Cam igen " Nej.. Det gjorde det da vidst ikke.. " Sagde han stille.
Da de kom forbi skældespanden smed Salvidor også sit skrald ud. Han fulgte roligt med Cam, og så sig lidt om da de kom ud. Han trak vejret dybt ind, og lukkede øjnene et øjeblik, mens han smilede skævt. Derefter så han på Cam, inden han så underende på ham, dog med et drilsk glimt i de blå øjne " Hvad..? Havde da regnet med at du viste vej..... Ej.. Selvfølgelig viser jeg da vej " Salvidor begyndte at gå afsted mod gaden hvor lejlighederne var. Han tænkte lidt mens han gik, og pludselig blev han utrolig nervøs. Kunne han overhovedet huske hvor han boede? Han havde altid været dårlig til at finde vej, og ti lat huske. Han så sig lidt om mens han gik. Han vidste, at han boede i lejlighed området, men hvad det lige var for en lejlighed, blev han lidt i tvivl om.. Han valgte dog at lægge det på hylden, for nu. Det var dumt at begynde at panikke, i hvert fald så tidligt..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 27 apr 2012 - 18:00

Cameron smilede skævt. "Eh... godt nok", svarede han. Det havde vel egentlig været et meget dumt spørgsmål. Selvfølgelig ville Sal da vise vej. Han var jo ligesom den eneste, der vidste, hvor han selv boede. Han fulgte derefter bare med Sal. Andet kunne han ikke rigtig gøre. "Nåeh... hvor bor du så henne?", spurgte han nysgerrigt og lod blikket hvile på Sal. Det så ud til, at der stadigvæk var en lettere rød farve i hans ansigt. Det så vel egentlig ret nuttet ud, når det nu mere var en lyserød farve.
Så lod han blikket glide væk fra Sal igen, og istedet rundt på omgivelserne. Butikkerne var allesammen lukkede, men der stod stadigvæk ting i vinduerne, som man kunne kigge på. Så blev det heller ikke helt såååå kedeligt igen. Fortsat kredsede hans tanker om Sals lejlighed. Gad vide hvordan den var indrettet. Det var nok noget af det, han var mest spændt på at se. Var den kedelig? Personlig? Lys? Dyster? Uh, nu han tænkte over det... Lejligheden udseende kunne måske hjælpe ham med at finde en passende gave. Det fik et stort smil til at brede sig på hans læber. Fantastisk.
Igen lod han blikket falde på Sal, og han ventede egentlig bare på et svar fra ham. "Er der langt?", spurgte han så, da han egentlig ikke var så vild med, at skulle gå flere hundrede kilometer. Hvis det pludselig begyndte at regne igen, ville de hurtigt blive gennemblødte.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 28 apr 2012 - 15:03

Selvom Salvidor havde bestemt sig for ikke at tænke over hans lille problem med hvor han nu boede, kunne han ikke lade hver emd at tænke på det. Det generede ham han ikke kunne huske hvor han boede, og det ville kun blive ekstremt pinligt hvis han gik ind til dne forkerte lejligehed. Det var nok det han frygtede mest, at gå ind i den forkerte lejlighed. Han så på Cam da han spurgte efter for Salvidor egentlig boede. Han bed sig i læben og tænkte lidt.
" Uhm. .Altså.. Jeg bor i en lejlighed ovre ved lejlighederne, sjovt nok " Et lidt akavet grin kom over hans læber. Han synes det hele var en smule akavet, selvom Cam ikke vidste noget om, at Salvidor ikke lgie var sikker på hvor han egentlig boede.
Han forsatte med at gå mod lejligheden, forsat med han tænkte lidt. Efter han havde overvejet en del tanker kom han til den konklusion, at han nogenlunde kunne huske hvilken bygning hans lejlighed var i, så kunne han vel nemmere finde frem til den lejlighed han boede i. Det beroligede ham en smule, så han slappede en lille smule af. Han så på Cam med et drilsk smi l" Nej nej, der er kun... Uhm.. 125 kilometer endnu " Sagde han drilsk og trak på skulderne " Nej, vi er der lige om lidt "

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 apr 2012 - 11:40

Cameron nikkede let, da han hørte Sals svar. Det lød vel meget fornuftigt. Selv boede han ikke ovre ved lejlighederne, så de boede i hvert fald ikke i samme bygning. Han boede selv i en 3 etagers bygning, som ikke var ved den bygning, Sal boede i. Da han ikke kunne gøre så meget andet end at følge efter Sal, gjorde han bare det. At gå på egen hånd var dumt, så hvorfor skulle han det? Desuden ville det ikke hjælpe noget. Han anede ikke engang, hvilket nummer Sal boede i. Han rystede let på hovedet af sine egne tanker. De blev ved med at køre i det sammen spor. Han havde tænkt på præcis det samme for mindre end et minut siden.
Han lo kort, da han hørte Sals kommentar. "Godt godt", svarede han, på det næste Sal sagde. "Er du så faldet godt til? Har du fået pakket ud? Mødt nogle af dine nye naboer?", spurgte han nysgerrigt. Det var jo ret vigtigt, at man havde det godt, det sted man boede. Selv havde Cameron det ret godt, der hvor han boede. Dakota var der, og så var de fleste af de andre naboer også ret søde og venlige. At have lede naboer var aldrig sjovt. Det havde han prøvet før. Det havde været en gammel sur mand, som altid klagede, når Cameron tændte for musikken.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 apr 2012 - 18:37

Gaden hvor lejlighederne på nærmede sig hurtigt Salvidor og Cam, eller.. De nærmede sig hurtigt gaden. Mens de nærmede sig blev Salvidor mere og mere sikker, i hvor han boede. Han så lidt rundt og andre gange så han på Cam. Han havde et stille og venligt smil på læberne imens han gik.
Da der ikke var så langt igen til de var der, tog Salvidor sin nøgle frem og så så på Cam. Han lyttede til hans spørgsmål, og prøvede på at huske dem alle ,så han kunne svare " Altså, det er ikke så lang tid siden jeg kom, så har ikek rigtig haft mulighed for at snakke med mine naboer, og jegh ar heller ikke rigtig pakket så meget ud enndu, kun de vigtigste ting og sårn. Men er da faldet ret så godt til, jo tak " Han smilede stille.
Da de kom hen til den lejlighed Salvidor mente var hans, gik han op til døren, en smule nervøs, og satte nøglen ind i nøglehullet mens han bed sig i læben. Han fik den ind og drejede nøglen til den sagde klik, og han slap et lettet suk ud.
Derefter åbnede han døren og holdte den ldit for Cam " Så.. Her bor jeg, velkommen til " Sagde han smilende.

Sidst rettet af Salvidor Tirs 8 maj 2012 - 13:27, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 7 maj 2012 - 20:57

Cameron nikkede let, da Sal svarede ham. Det lød da meget godt, at han var faldet til. At han så ikke havde pakket helt ud endnu, var jo bare sådan, det var. Når han ikke havde boet der så længe, var der vel heller ikke noget at sige til det. "Nårh ja, du ved hvad man siger. Rom blev ikke bygget på en dag", sagde han med et skævt smil. Cameron gik ud fra, at Sal kendte det ordsprog. Ellers måtte han jo bare forklare ham det. Men den var vidst ret åbenlys, så det ville nok ikke være nødvendigt at forklare.
Cameron fulgte efter Sal hen til den dør, der måtte føre ind til hans lejlighed. Cameron havde faktisk aldrig været her før. Han kendte ikke nogen, der boede her. Eller jo. Nu kendte han jo en. Han ventede tålmodigt på at Sal fik døren op. Cameron var spændt på at se, hvordan der så ud inde i hans lejlighed. Hvor meget havde Sal fået pakket ud? Og kunne det virkelig give ham noget inspiration til en gave?
Da Sal holdt døren åben for ham, nikkede han let til ham og trådte indenfor i lejligheden. Inden han gik videre, tog han sine sko af og stillede dem pænt ud til siden. Sal var nok ikke særlig interesseret i, at der kom skidt i hele hans lejlighed.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 8 maj 2012 - 16:23

Da de begge var kommet ind, lukkede Salvidor døren igen, og tog sin jakke, og derefter sine sko af. Han nikkede smilende til det Cam sagde " Jear.. Det er rigtig nok, men nu er det heller ikke fordi det her er en tiende del af Rom " Sagde Salvidor en smule grinende. Han kørte hånden gennem håret, og fik sin hue af på den måde. Han puttede den i ærmet på sin jakke, og hang derefter jakken op. Han tænkte lidt " Jeg.. Håber du kan finde rundt blandt alle mine kasser " Sagde han med et drilsk smil. Det var måske ikke så slemt som Salvidor fik det til at lyde. De fleste af kasserne havde han stilt op langs væggene i de forskellige rum, da han ellers ikke havde mulighed for at fidne de forskellige ting, samtiddig med han heller ikke havde så vildt mange ting endnu. Det var mest små ting, som bøger, bestik, glas osv. han ikke havde fundet frem endnu, da møblerne var blevet stilt ind i de forskellige rum.
Salvidor gik lidt ind " Jeg mangler stadig en del.. Men har da fået nogle møbler " Sagde han. Han så sig lidt om, en smule tænkende. Han havde glemt alt som sine nervøse tanker om at komme til at være helt alene. Han så lidt på Cam, og følte lidt at han burde isge noget, men hvad kunne han ikke lgie komme på.
Efter kort tid fik han en ide " hey! Er du sulten? " Spurgte han så spilende, og så spørgende på Cam, med hovedet lidt på skrå. Han var egentlig selv en smule sulten, så hvorfor ikke tage noget mad, hvis Cam også var sulten? Og de havde vel egentlig stadig nogel ting de kunne snakke om.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen