Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

Observed? Yeah i think so... :: Zetho~Privat::

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Observed? Yeah i think so... :: Zetho~Privat::

Indlæg by Gæst on Ons 28 dec 2011 - 19:01

Sted::Klara's lejlighed
Tid::00:05
Vejr::Blæsende, koldt, men dog alligevel uden en eneste sky på himlen, så stjernerne kigger frem
Omgivelser::Det der er i Klara's lejlighed, og Klara selvfølgelig
Påklædning::En hvid natkjole, som er lettere gennemsigtig

Natten havde for længe siden lagt sig over Terre by, hvilket gjorde de fleste mennesker lå og sov, men alligevel var der lys i en af lejlighederne. Denne lejlighed tilhørte en ung pige, som havde en lejlighed helt alene. Mange folk ville mene den var alt for stor til hende, når det kun var hende der boede der, men hun var en af dem, som skulle have meget plads, ellers ville hun ikke kunne fungere i samfundet. Hvileløst gik hun rundt i hendes køkken for at holde øje med hvornår hendes vand til teen begyndte at koge, men det tog jo sin tid. Hun åbnede sit køleskab og sukkede kort " Intet.. Absolut ikke en skid!?" sagde hun og himlede med øjnene og lukkede igen køleskabet. Hendes bedsteforældre havde ikke været med mad til hende, hvilket irriterede hende på det groveste, men heldigvis havde hun selv været nede og købe nogle chips.

ENDELIG! Hendes vand var begyndt at koge, hvilket fik et smil frem på hendes læber. Hun gjorde sit krus klar og hældte vandet over i. Hun havde valgt en te med hyben smag, det var hendes favorit, men også mere fordi den farve det havde lignede blod, hvilket hun syntes var en flot farve, bare så længe det ikke var hendes eget blod. Hun tog sit krus og hendes chips og satte sig over i sin sofa foran hendes tv. Hun greb ud efter fjernbetjeningen og tænde for tv'et " Fantastisk!! Underworld.. " sagde hun og lænede sig tilbage og begyndte at se film.

Hun hørte hvordan blæsten udenfor nærmest hamrede mod hendes ruder, hvilket fik hende til at tænke på at vinduet i hendes soveværelse stod åbent. Hun rejste sig roligt op og gik ind på værelset, uden at tænde lyset gik hun over mod vinduet og bed sig usikkert i underlæben. Hun frygtede den verden der var uden for hendes fire solide mure, alle de mennesker, alle de væsner der kunne overfalde hende? Det ville ikke være noget nyt hvis hun blev overfaldet og fik taget sine penge.. Det havde hun prøvet før. Hun lænede mod vinduets karm og lukkede vinduet. Et suk undslap hendes blege læber inden hun så ind i hendes skab som var... Åbent? Hun havde da lukket det efter hun havde taget sin natkjole på, som egentlig viste mere end den skjulte og for at gøre det værre.. Så var den også gennemsigtig.

" Klara dear... Det er bare noget du tror.. Der er ingen i din lejlighed" sagde hun stille og bed sig usikkert i underlæben da hun lukkede lågen til sit skab. Hun sukkede kort og gik derefter ind i sin stue igen og satte sig i sofaen og fortsatte med at se film, uden at bekymre sig om der egentlig var nogle inde i hendes lejlighed, nu hvor hendes vindue havde stået åbent så længe.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Observed? Yeah i think so... :: Zetho~Privat::

Indlæg by Gæst on Ons 28 dec 2011 - 23:44

Natten var begyndt, og alt var dejligt mørkt, og uhyggeligt, udenfor var der dejligt det burde en bekendt vampyr vide for han befandt sig i gaderne nu, tæt ved en hel masse lejligheder ved Terre. Han studerede de mange forskellige omgivelser, før han bevægede sig hen over en græsplæne der lå udenfor nogle af de mange lejligheder. "huh, what the!..." nåede han at sige før en lille pige havde overfaldet ham ned i græsset, hun holdte sig enda meget godt fast til ham*hvad i..*tænkte han bare og lignede mest af alt et stort spørgsmålstegn. Pigen sad nu ovenpå hans mave, og han lå enlig underligt nok godt i det græs, koldt og rart. "Du ser sjov ud"sagde hun bare med det største smil. Han kiggede på hende med store øjne "mig sjov ud, haha' ja det er godt med dig tøs hvor meget sukker har du fået idag"sagde han og fik puffet pigen med op at stå på benene. Han kiggede så rundt, og fik børstet sig af for græs."Hvad laver du enlig her"spurgte han til pigen der kiggede på ham med små søde, dådyrøjne.

"Jeg har altså ikke tid til det her, jeg skal udforske noget!"sagde han og vendte ryggen til pigen for at gå sin vej hen mod den tætteste lejlighed"Men du ser sjov uuud!!"hylede pigen efter ham, og sprang op på hans ryg, og der hang hun så som en koala. Han sukkede desperat og kiggede over skulderen , ja nu hang han der med hovedet halvejrs nedad, med en lille pige på ryggen, som en koala..."Det var ikke sådan her jeg forstillede mig min nat.."sagde han "Nå...Jeg er Zetho malick Piérot"sagde han bare for at få sig præsenteret for denne pige"Weee er du den kendte klovn der har det navn!!"råbte pigen helt glad og lykkelig.

Nu sukkede han dybt og fik pigen ned fra hans ryg, han rystede på hovedet*ja præcis det er lige hvad jeg er, jeg har røde øjne, ligbleg hud, ligner et spøgelse, og så tilstår hun at jeg er den klovn ting jeg skal væk herfra det kan ikke hurtigt nok!*tænkte han og kiggede lynhurtigt efter en udvej. Pigen stod bare der og kiggede på ham. Zetho spurtede væk fra pigen, men hun fulgte efter så han besluttede sig for at flyve op mod et vindue der så ud til at være åben
*yes!!*tænkte han og skyndte sig at flyve derop

Han nåede derop og kiggede ind ad vinduet, han kunne se en seng og tænkte at der måtte være nogen hjemme, så fik sig selv ind ad vinduet, og stod nu foran sengen der lignede en pige seng"hmmm javel"mumlede han stille. Zetho havde en hvid hue på, hans hår hang halvt ned over hans ansigt så det næsten ikke kunne ses, men det var bare sådan det sad.Han havde mest en slags skaterstil kunne man sige og kalde det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 29 dec 2011 - 1:27

Hun så sig over sin ene skulder og bed sig kort i underlæben. Egentlig vidste hun godt der ingen var i lejligheden udover hende selv, eller det var det hun gik ud fra. Hun rettede sit blik mon tv'et igen og smilte kort for sig selv inden hun sippede til teen. Filmen var allerede slut, hvilket fik hende til at rejse sig op og gå over med sine chips, hun var ufatteligt træt og ville egentlig mest af alt i seng, men noget forhindrede hende i det. Resten af hendes te blev drukket og hun gik ud i køkkenet med kruset, hvorefter hun fortsatte rundt i hele lejligheden for at trække diverse gardiner og persienner for.

Et suk undslap hendes læber idet hun stod og kiggede ud af det sidste vindue, der var ikke en eneste sjæl at se, ikke engang en vampyr eller noget som helst. Gaden var helt tom, hvilket frembragte et svagt smil på hendes læber " Ra.. Der er jo ingen der holder øje med dig.. Alle sover jo..." sagde hun stille og trak for inden hun gik ind på sit soveværelse. Hendes blik faldt igen på skabslågen som dog kun stod på klem denne gang " Helt ærligt" sagde hun og bed sig i underlæben da hun tog fat i håndtaget på skabet og tog derefter hånden til sig igen, hun lukkede det ikke, men lod det i stedet for stå åben.

Hendes blik faldt på hendes seng inden hun bed sig kort i underlæben og hev gardinerne for så folk ikke kunne se ind, ikke fordi hun regnede med der var nogle der gjorde det, men man vidste aldrig i denne by. Hun satte sig på sengekanten og så så det lille natbord der stod ved siden af sengen. Hun skulle egentlig have taget sine piller for længe siden, men hun havde helt glemt det, takke været den film. Hun sukkede kort inden hun tog pakken med pillerne og tog de piller hun skulle og slugte dem uden at drikke noget til.

Hun sukkede kort inden hun rejste sig og trak dynen til siden så hun kunne komme ned under den og sove. Hun havde været længere oppe end hun egentlig burde, da hun havde en aftale næste dag, med en af hendes veninder, men hun var usikker på hun kunne vågne, men hvis det var hun ikke gjorde kunne hun bare ringe til hende og sige hun sov for længe og kom til at se en film inden hun skulle sove og derfor ikke kom op til tiden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 29 dec 2011 - 23:44

Henne bagved nogle gardiner gemte sig der en person, det var Zetho der i følge ham selv var gemt meget godt der bagved gardinerne. Hans fødder strittede godt nok ud forneden, men ellers var det et godt gemmested. Han ville ikke poppe frem når denne pige han kunne skimme der så ud til at ville sove snart, så ´han burde enlig slet ikke været kommet herop. *hmm måske burde jeg flyve ned igen, men nej så finder hende den lille tøs mig igen, og så slipper jeg aldrig væk i live*tænkte han og rystede vildt meget på hovedet. Hans blik faldt på pigen og han fik tittet sig langsomt frem bagfra gardinet han kiggede bare på hende"Godaften d'lady"sagdehan elegant, og høfligt, med hovedet på skrå lidt. Han gik ud fra gardinet og stilte sig op ad hendes garderobeskab, det måtte det da være.

Zetho havde godt nok forstillet sig sådan et pigeværelse, men det var ret flot hvis han skulle være ærlig. Han sukkede lidt måske var det ikke et godt første møde at han bare lige var dukket op i hendes værelse, lejlighed sådan lige pludselig, han kunne sagtens ligne en indbruds tyv hvis det var. Godt nok var han dog ikke det. Zetho fik øje på et spejl der hang ved gaderobeskabet, han studerede spejlet lidt, og tænkte lidt mens han enlig ikke rigtigt kunne se sig selv. Så han valgte at gå væk fra spejlet. Men efter at have stået der på gulvet lidt kom han i tanke om noget, så han skyndte sig hen til pigen der lå i sengen og holdte hende for munden

"shhhh ikke råb, eller noget hvis den tøs høre det skynder hun sig at finde mig, hun forfølger mig, og jeg fløj herop for at gemme mig"sagde han stille og fjernede så sin hånd fra hendes mund. Han valgte at stå lidt væk fra hende han skulle nødig få et pap på hovedet, eller en kop i hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 30 dec 2011 - 2:02

Hun trak dynen over sig idet hun hørte hans stemme " H.. Hvem er du!?" sagde hun overrasket og bed sig usikkert i underlæben. Hun ønskede egentlig bare at skrige, men hun kunne ikke, hun var nærmest lammet over at se denne fremmede fyr i hendes soveværelse og nu var det jo ikke ligefrem fordi hendes tøj dækkede specielt godt. En hånd gled gennem hendes lange hår mens hun lod sine øjne hvile på ham.

Hun så op på ham idet han kom over til sengen og lagde hånden for hendes mund, hvilket fik hende til at gyse. Hun var ikke ligefrem en der brød sig om at blive rørt ved af en komplet fremmed " Hvad laver du her!?.. Vent lige.. Jeg kender dig.. Jeg mener.. Jeg har set dig før" lød det fra hende idet hun rejste sig op og gik over mod ham, uden så meget at tænke på at hendes natkjole egentlig var gennemsigtig "Du er ham fra det cirkus er du ikke?" spurgte hun og rødmede kort.

Hun så sig kort i spejlet og krydsede sine arme da hun lå mærke til hvor gennemsigtig hendes natkjole egentlig var. Hun smilte genert til ham og så ned i jorden. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun havde jo på en måde stået og blottet hendes krop for ham, uden så meget at vide det og at han var kommet over til hende i hendes seng og lagt hans hånd over hendes mund så hun ikke skreg, gjorde hende skræmt. Det var ikke ligefrem dette hun regnede med ville ske.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 3 jan 2012 - 18:56

*Skønt nu kan det ikke skjules længere nåmen hun ville opdage det før eller siden*tænkte han med et lille suk, han satte sig ned på sengekanten med blikket på hende. Et lille nik fik han frem mens han kløede sig i nakken"Ja det er mig, ja du har sikkert set mig rundt omkring"sagde han og lod blikket falde ud mod vinduet, han var meget lettet over at han var kommet væk fra den pige, hun var virkelig skræmmende,sådan bare at følge efter ham overalt. Zetho lod blikket fale tilbage på hende, denne mystiske pige, han vidste godt at han ikke ligefrem var blevet inviteret , og så alligevel var kommet, det var måske bare en typisk ting for ham.

"Det må de virkelig undskylde, jeg ville ikke komme uinviteret ind"sagde han og studerede værelset lidt, før han fik et bredt smil frem"lad mig gætte det her er dit værelse har jeg ret"spurgte han med en venlig stemme. Zetho s hår var begyndt at hænge lidt irriterende ned i hans øjne men han gad enlig ikke rigtigt gøre noget ved det. Da hun så havde nævnt hvem han var rejste han sig hurtigt op, faktisk endte det med at han stod henne på vinduets karm"Jeg er Zetho, mit lidt lange navn kan du høre hvis du vil"sagde han og lagde hovedet på skrå. Han vendte så hovedet lidt rundt så han kiggede ud mod udsigten til de mange lejligheder.

Efter hendes ord om hvad han mon lige lavede her, smillede han bredt hvorfor vidste han ikke helt måske var det fordi det bare var en, dårlig, flov grund at han faktisk var her"Jeg flygtede for mit liv fra en lille pige...Ja det var det jeg gjorde"sagde han stille og næsten helt desperat. Han lod blikket falde på hende igen, hun så meget flot ud, faktisk meget smuk ud."Og jeg gør dig ikke noget, har ingen grund til at gøre dig noget"sagde han og sendte hende et venligt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 jan 2012 - 22:36

Hendes blik hvilede på ham og bed sig kort i underlæben, hun var usikker og vidste ikke rigtigt hvor hun skulle gøre af sig selv længere, det var jo ikke ligefrem hver dag der dumpede en helt fremmed fyr ind i hendes soveværelse inden hun skulle sove. En hånd gled langsom gennem hendes lange platinblonde hår inden hun lod hendes blik glide over på vinduet og så ud, men der var egentlig ikke ret meget at se.

Hun smilte blidt til ham idet han præsenterede sig for hende " Jeg er Klara" sagde hun stille og så ned på sin dyne med et svagt smil på læberne. Hvad skulle hun dog gøre? Hun turde ikke sætte sig op ved hans side, da hun jo ikke ligefrem havde meget tøj på. Hun bed sig forsigtigt i underlæben da han sagde han intet ville gøre mod hende, men kunne hun nu også stole på det? Godt nok var hun ufatteligt godtroende, men hun vidste denne fyr ikke var et almindeligt menneske som hende selv, derfor var hun en smugle mistroisk.

" Hvordan kan jeg være sikker på du ikke uden videre borer dine tænder ind i halsen på mig?" spurgte hun og så på ham med et kort smil på læberne. Hendes hånd gled igen gennem hendes lange hår inden et kort suk kom fra hende " Undskyld.. Jeg er bare... " sagde hun og bed sig forsigtigt i underlæben, da hun tænkte over det der var sket med hende for nogle få dage siden, hvilket havde fået hende til at være meget usikker omkring mænd.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 jan 2012 - 22:49

"Det kan du skam heller ikke være sikker på at jeg gør"svarede han bare lidt koldt, men mest bare af ren ærlighed. Han kiggede rundt, og kunne ikke finde en kniv eller noget andet form for våben, så han kiggede bare på hende mens han med korte fakter pegede mod sit hjerte"Hvis jeg gør det så må du stikke en kniv ind i mit hjerte dog kun hvis du ikke selv har bedt mig om at bide dig"sagde han stille, og gik lidt hen mod vinduet hvor han tog et kig ud. Uheldigvis kunne han se den pige, der havde jagtet ham rundt, han gispede kort nu var det jo ikke fordi han var bange for hende, men hun gjorde han irriteret. Zetho s øjne spejlede sig lidt i den stille tåge der var begyndt at komme udenfor. Han smillede bredt, tåge var noget han virkelig elskede, det var mest fordi det virkede så mystisk.

"Klara du skal altså ikke undskylde det er altså helt forstående, altså jeg er jo bare en mystisk vampyr der pludselig står her inde på dit værelse, selv jeg syntes det er underligt"sagde han stille og kløede sig i nakken lidt. Han studerede hende lidt og fik en idé han vendte ryggen til hende i en kort tid"Du burde få lidt mere tøj på, hvis du ikke vil være halv nøgen overfor mig"sagde han venligt, og sendte hende et blidt smil over skulderen.
Da hun så fik sagt hendes navn var han hurtig henne ved hende, han betrægtede hende og fordi han havde gode og høflige manere tog hans hendes ene hånd og kyssede håndryggen. "En ære at møde dig Klara"sagde han og faldt ind med hendes øjenkontakt lidt, før han stod henne ved vinduet igen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen