Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 2:42 by Khaa

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 2:37 by Caleb

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 2:33 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240188 indlæg in 12012 subjects

# I smell your blood.. #

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: # I smell your blood.. #

Indlæg by Gæst on Lør 17 sep 2011 - 1:37

Selvom den velkendte duft af en anden vampyr nærmede sig bekymrede det ham nu lidt om de forbi passerende ville lægge mærke til det lig der lå oven på containeren. han vidste godt at de sikker ikke lagde mærke til noget, men tanken om at skabe panik i gaden var ikke det han brød sig mest om hvis han skulle forholde sig skjult uden at nogen han kendte da han var menneske skulle opdage hans eksistens. det var allerede sket en gang, og man kunne ikke lige frem sige at det var endt godt, dog heller ikke dårligt. Et skævt smil om over hans læber. det var efterhånden et stykke tid siden han havde set hende. var det grunden til hans pludselige lyster?
Før han noget at svare på sit egent spørgsmål stod den kvindelige vampyr foran ham og betragtede ham med et nysgerrigt blik der til en hver anden tid ville få ham til at snige sig hvæsende væk for at undgå spørgsmål. Men denne gang blev han bare stående, ahna hvde ingen forklaring på det, ikke andet end at hun så brændene godt ud. Hun havde utroligt lyst hår nærmest hvidt hvorfra gader lampernes lys let reflekterede sig i, han smilede.
"Ciaren, hvad med..dem?" spurgte han og prøvede at efterligne hendes formelle tone da han ikke lige frem var van til at sige, de og dem, til andre.
Men hvem ved, måske var hun fra en anden tidsalder?
"Du skal ærligt talt ikke kalde mig sir" sagde han idet at han tog fat i hendes hånd, "Så gammel er jeg dog ikke endnu" han blinkede til hende med det ene øje og lod hendes hånd glide ud fa hans greb om den.
Han kunne godt fornemme hendes nysgerrighed svagt, den lyste frem i hendes øjne imens at hun kiggede på ham, og et kort øjeblik ønskede han at hans tanke læser evne også virkede på vampyre hvis blod han ikke havde drukket, eller de havde drukket hans. Den korte tanke fik ham ført hen på at han faktisk aldrig havde smagt en kvindelig vampyrs blod, han vidste ta jvindeligt blod bragte begær og lyster op i ham, men ville vampyr blod så også gøre det? eller ville det være lige så normalt som at drikke vand da man var menneske? tanken blev hængenede i luften for i samme øjeblik snakkede hun igen til ham.
"Med visse ting ja" sagde han stille og hævede undrende det ene øjenbryn, "jeg bryder mig bare ikke om at tiltrakke for meget opmærksomhed, det er ikke fedt at ahve en kirke renden i efter en konstant med kors i hænderne-ikke det at jeg har prøvet det..men jeg kan bare forestille ig at det vil være irriterende" sagde han emd et skulder træk og fandt egentlig selv sit svar ret..komisk.
"jeg er 20, jeg er lidt fra alle steder men født i denne by" sagde han og kiggede hende over skulderen før hans blik mødte hendes, "er der en grund til alle disse spørgsmål?" endte han med at spørger imens at han lænede sig op ad væggen med armene over kors. Tiltrækkende, sådan kunne man da godt beskrive hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Lør 17 sep 2011 - 14:15

Han nikkede kort, hun virkede som den slags vampyr der kunne få ham til at rulle med øjne, en af de typer som han ville have undgået som menneske vare for at kunne overleve sine highschool år-det var dog mislykkedes da en ung vampyr kvinde havde udset ham en aften på stationen.
han gøs.
Han fulgte hendes fingre med øjne imens at de langsomt i en chamernde bevægelse gled igennem hendes hår. Han vidste at vampyre virkede uffateligt tiltrækkende på mennesker, og nogen gange også på andre vampyre, dog havde han ikke selv opdaget det før nu. Hun tiltrak ham på en sær måde, en måde som både skræmte ham og gjorde ham nysgerrig.
Hendes skridt virkede rolige og alligevel faste imens at hun kom hen mod ham, hun havde et farretruende glimt i sine øjne, et glimt der fik Ciaren til at stille sig klar til kamp..han ville dog nødigt lave en scene her, han ville helst undgå så meget opmærksomhed som muligt. Han ville ikke afsløres, ikke endnu.
han hævede skeptisk det ene øjenbryn idet at hun proklameret at hun ville dræbe ham, "hmm, sådan burde en dame nu ikke opføre sig" hviskede han drillende ned mod hende, glad for at han kunne skjule den svage panik i ham. Han pressede sig helt op mod væggen, "Hvis du vil drikke mit blod så kom da" sagde han og lagde nakken på skrå, han vidste at lige meget havd ville det få ham til at kunne bryde ind i hendes sind, lige så snart det første af hans blod ville ramme hendes tunge ville han kunne læse hendes tanker.
Tanken om det fik ham til at fryde sig, han ville måske ikke kunne stoppe hende i at dræbe ham, men han ville vide præcist hvad hendes tanker havde været da hun gjorde det. "Så min kære.." sagde han stille og kiggede hen mod hende, "Har jeg et sidste ønske?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 sep 2011 - 12:32

Ciaren stod men nakken til den ene side, holdt øje med menneskene udenfor gyden der bare gik forbi uden at lægge mærke til noget som helst, det beroligede ham en smule. Ciaren havde endnu følelser for menneskene, han følte ingen grund til at hævne sig på dem, heller ej vampyrene da den tilværelse var blevet en del af ham, men han holdt sig kun til at drikke mandligt blod, da han op til flere gange havde fået bevist over for sig selv at kvindeligt blod gav ham lyster som han selv ikke kunne styre, eller havde i hvert fald utroligt svært ved det.
Hendes tunge gled langsomt hen over hans hals og nakke, det var en beroligene følelse, og alligevel havde han et instinkt der sagde ham at han var ved at blive magt berøvet, at han skulle dræbe hende på stedet...men hvis han alligevel skulle dø i nat, hvad var grunden så til at kæmpe tilbage?
Han noget ikke at tænke på mere før hendes tænder så let som ingen ting brød igen hans marmor hud der lød som om den splintrede. Et kort overrasket støn kom over hans læber, han fornemede hendes fingre glide ned af hans overkrop...lidt ligesom når mennesker prøvede at forføre hinanden, dog vidste Ciaren med sikkerhed at dette kun skyldtes et begær efter magt og blod, det var nok mest hans blod der havde gjort udfaldet.
Han mistede Balancen og faldt ned mod den beskidt asfaldt da han rykkede sig væk fra ham. Om det skyldtes hans anstrengelser med at komme ind i hendes sind eller det faktum at han lige havde fået noget af sit blod taget for næsten første gang-det var anderledes for ham når han gav det til et menneske...når hun..modtog det i et kys-Det smertede en smule i nakken idet at sårene tog sig til at heale. "For det første" sagde Ciaren imens at han kæmpede sig op at stå igen ved hjælpe og væggen bag ham, "så er jeg glad for at du ikke ser mig som en kedelig og uinteressant person" han smilede skævt til hende, "og mit ønske, hmm.." han kiggede på hende som om han overvejede noget, men han vidste allerede hvad han ville.
"Tja, jeg har intet rigtigt i dette øjeblik så jeg nøjes med nogle ord. Hvorfor skal du være så fandens tiltrækkende?" han blinkede til hende med det ene øje før han lod sin krop slappe af op af væggen og trak sig ud af hendes tanker igen. "Jeg har sq da aldrig været tøsset" mumlede han for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 sep 2011 - 15:56

Ciaren smilede skævt, der var ingen grund til at sige noget der, det havde ikke været et spørgsmål, men en konklusion. Alligevel nikkede han dog til hende.
Han grinede en kold latter uden klang af glæde, sådan grinede han altid, selv hvis der var noget han faktisk fandt sjovt, men det var sjældent, i hvert fald i sådanne situationer-han befandt sig dog sjældent i dem heldigvis.
Ciaren havde en vis trang til at trænge ind i hendes sind igen men vidste at det ikke ville være godt nu efter at ahn ahvde fået atget sit blod. Det smertede endnu der hvor hendes tænder havde brudt igennem hans hud, som hvis en sad og prikkede nåle ind i hans hud gentagende gange.
Han trak på skuldrende, "jeg ser mig selv som forsigtig, desuden er der et bestemmt menneske som jeg holder meget af, det er kun hendes blod jeg foretrække" sagde han med endnu en skulder træk selvom mindet om Denise fik det til at smerte i det hjerte der ikke virkede i hans døde krop.
Hendes pludselige venlighed fik ham til at rynke panden, han ville gerne spørger hvor hen, men fandt det trygest at holde mund og bare betragte hende. Om ikke andet bare kigge på hendes skønhed, I et kort sekund lod han sit blik klæde hende af før han bare kiggede frem for sig.
"jeg har intet hjem" sagde han med et skuldertræk, "jeg kan bare gå ind i en butik og...få noget tøj" sagde han stille imens at han med rolige skridt fulgte efter hende. Det platin blonde hår gav nærmest et svagt hvidt skær fra sig fra gade lamperne..det virkede meget...intressant.
Spørgsmålet overrasket ham en smule og han kiggede på hendes ryg, "Hvorfor?, nej?" hans pande rynken blev et par sekunder dybere før den rettede sig ud og han smilede skævt til de mennesker han passerede.
"men det kan jeg næsten gætte at du har" sagde han med et skævt smil og strakte armene op over hovedet før han lagde nakken tilbage og kiggede op i den mørke himmel i et par sekunder før han endnu en gang kiggede på Kajikas ryg.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 18 sep 2011 - 16:32

Han kiggede på hendes ryg endnu, det virkede et kort øjeblik som om hun stivnede, hendes muskler spændtes for så igen at slappe af og hendes stemme lød endnu en gang i hans ører, "okay.." Ciaren nikkede.
Han havde selv ingen anelse om hvad det ville sige at have en mester, om det var godt eller dårligt, om man blev udnyttet eller om det var som at have en ven for livet. han havde kun mødt enkelte der havde en mester og de havde aldrig set ud til at have det for godt...der for valgte han at lade menet ligge.
Hans så på hendes hår da det faldt ned langs ryggen, i starten minede det ham lidt om et vand fald der...sprang ud. han smilede svagt, et smil der hurtigt forsvandt igen.
"Shopping?" gentog han undre hvor efter han kiggede ned af sig selv og forstod hvad hun mente, han havde klart selv brug for noget nyt tøj..dette var både efter hånden gammelt og i hvert fald beskidt-han havde sikkert også selv brug for et bad men det var ikke noget han ville belemre hende med. Han stoppede kort op da hun beskyldte ham for at have et kedeligt liv, og et kort øjeblik følte han en trang til at råbe ad hende at der intet var galt i at have det sådan...det skyldtes nok mest mindet om da han havde fået sendt hende på hospitalet for at have drukket for meget af hendes blod. han krympede sig ved mindet og følte savnet efter hende, de blev dog hurtigt skubbet væk igen.
Han sukkede og fulgte efter hende, butikken de trådte ind var tydeligtvis kun en tøjbutik og Ciaren holdt sig bare ved Kajikas side uden at vide hvorfor. "Hun lever endnu så vidt jeg ved, sidste gang gik..mine lyster for vidt..så, jeg..holder mig fra hende bange for at skade hende" sagde han stille med blikket rettet fraværende mod tøjet foran ham der hang på knager.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 sep 2011 - 21:17

Ciaren sukkede, "ja..altså du har nok ret" mumlede han, "men har du aldrig prøvet bare at være tiltrukket af et andet væsen?" spurgte han imens at han fraværende kiggede tøjet ignnem foran sig der vidste hverken var til mænd eller noget i hans størrelse.
"Og jeg har altid været ynkelig, selv som et menneske, men det ville ikke kunne holde mig fra at dræbe dig" sagde han og skævede hen mod hende med en truende hvæssen.
"1, jeg vil aldrig på tvinger hende det, 2 jeg har ikke brug for en mester, 3 jeg ser ingen grund til det når jeg sagtens kan klare mig med at drike mandeligt blod og ikke behøver at være i nærheden af min mennekse tøs-som du kalder hende- hver dag" Han valgte kune at følge det første hun sagde. han måtte finde noget tøj.
Det tøj Ciaren ahvde fundet var ikke meget forskelligt fra det hana hvde havde på i forvejen. En sort T-shirt, et par mørke jeans og bare for en sikkerheds skyld en læder jakke til at skjule blodet under hvis der kom noget. han smed tøjet på gulvet ved siden af den nu let påklædte Kajika.
"Jeg var vel en type der brød ind på min gammle skole for at mindes det at være menneske, en type der....dræbte dem der kom i nærheden af mig og forsøgte så vidt som muligt at være i kamp med andre vampyre for at glemme min menneske tid-det var en blanding mellem at savne og at hade" sagde han med et skulder træk, "og måske også et ønske om at dø" imens ta han havde snakket var han kommet så langt som at ahve fået et par andre bukser på og smidt jakken og den blod fyldte T-shirt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen