Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

Vampyren er tilbage *Denise*

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Vampyren er tilbage *Denise*

Indlæg by Gæst on Søn 28 aug 2011 - 17:28

Denise's smil voksede blot ved hans ord. Det havde hun selv kunne mærke ikke blot var hans mål. Ellers ville han ikke have gjort det på den måde. Det ville i hvert fald ahve været anderledes hvis han blot ville have blod i hendes krop. Hun havde selv smagen i munden og den svar svær at komme af med. Den gav hende dog blot lyst til at starte deres kys op igen. Forøge deres lidenskab. Hun havde faktisk det ikke nemt med ikke at skulle lade sine hænder undersøge hans krop. Han gav hende lyst til alt det.
Hun så ham komme tættere på hende og hun rykkede ikke selv væk. Kunne nn mærke hans krop tættere mod hende. Hun lyttede til hans ord som de hvislede sig gennem hendes øregang og underligt nok tændte hende en smule mere. Det var nok mere hans stemme der gjorde det. Og ikke hvordan bogstaverne var blevet sagt sammen. Hun strakte halsen lidt da hans tunge gled op ad hendes hals. Hen over sårene var desværre ikke helede så hurtigt som hans. Det sveg lidt men ikke sådan at hun følte en ubeghag ved det.
Hun førte sine hænder op så de kuplede sig om hans skuldre imens at hun roligt åndede mod hans kolde nakke. "Du holder du din kæft om at dræbe mig. Jeg ved det. Men det farlige liv er kun noget for mig hvis du er med i eventyret." hviskede hun ham i øret inden at hun puffede til ham. Skubbede ham helt ned og ligge på sengen. Lænede sig selv helt med. Pressede sin krop mod ham så deres forskellige kropstempratur mødtes igen. Hun gentog deres kys. Lod sin tunge skille hans læber ad og gjorde det til snav som før. Hendes hænder var blevet lagt mod hans kæber og hendes øjne var lukket tilfreds i. Ville ikke bare lade ham slippe væk bare sådan. Og om dagen så ville komme ville hun stadig ikke. Søndag havde vel altid været en dag hvor folk blev hjemme, ikke?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 28 aug 2011 - 17:39

Denise havde altid tiltrukket ham på en sær måde og at blive vampyr havde tydeligtvis ikke lagt en dæmper på det, men på den anden side havde det at blive vampyr også givet ham en smule mere tiltrækning selv overfor de fleste, dog var det tit at andre mandelige væsner-mest mennesker- følte sig mere truet af ham, selvom det ikke lige frem var fordi at han hele tiden lod sine lyster drive som han gjorde nu sammen med Denise.
En lille smile blod sad nu på hans tunge spidsen men forsvandt med det samme da han lukkede munden og blev skubbet bag over og ned i segnen endnu engang der knagede faretruende højt under dem. "Og når jeg rejser igen?" hviskede han tilbage imens at han kiggede på hende. hendes fulde kropsvægt lå nu oven på ham, men gjorde ikke ondt, hun var ikke lige frem tung for ham..og det ville hun nok heller ikke være for et normalt menneske.
Et smilende fnys undlap ham idet at hun satte sine læber mod hans; Han kunne mærke hendes tunge kom ind over hans tænder og begynde sin egen drillesyge kærligheds leg med hans tunge der deltog i legen med tilfredshed.
Ciaren mærkede lysten stige i kroppen, hun vill selv umuligt kunne undgå at mærke det på ham lige meget hvr meget han kæmpede imod og ønskede at rejse sig op og gå sin vej for ike at skade hende var han som bundet fast til sengen af sine egne lyster.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 sep 2011 - 15:41

Denise prøvede så vidt muligt at lade være med at tænke mere på hvad det var han havde spurgt om før. Når han rejste? Ville han rejse? Igen? Hvorfor var den sådan? Det var næsten ikke til at tage. Hun ville jo blot ende med at være den hun ikke var når han skred for anden gang. Hun havde ladet sig vente på ham i tro om han alligevel ikke ville komme tilbage igen. Ville hun kunne klare det igen? Ville hun kunne vente igen? Ville hun vente? Med sikkerhed. Bare ende over i hjørnet omgivet af take away mad.
Hun lod efter et godt stykke tid deres kys eller nok mere snaveri stoppe. Hendes hænder blev sat mod sengen på hver sin side af Ciaren's hoved inden hun træk sig lidt op for ikke at ligge alt sin vægt på ham. Hun så igen på ham med de blågrønne øjne som hun havde gjort inden hun havde indtaget føringen. Hun kørte sin tungespids hen over sine læber og hendes hoved blev lagt let pås krå inden hun drejede blikket væk fra ham. Drejede også hovedet for nu at se ud i rummet. Nok ikke på noget bestemt. "Du kan rejse når du vil men du skal love at du kommer tilbage. Og hvis du gørr denne dumme ting endnu en gang er jeg ikke sikker på hvad jeg vil gøre." Hun lænede sig mere på sin ene hånd for at kunne stryge en tot af de sorte hår om bag øret med den anden. For hun ikke skulle falde sammen over denne ufattelig tiltrækkende vampyr. Hun følte sig pludselig mere fredfuldt nu. Men kunne endnu mærke hendes utilfredshed over hans sætninger men hun handlede ikke mere på det. Som stolede hun på ham. Og det gjorde hun også. Stolede af alle mest på ham. Mon han vidste det?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 sep 2011 - 19:20

Han sank den klump der havde sat sig i halsen på ham. Han kunne godt fornemme på hande at hun ikke brød sig om at han ville rejse igen, men han vidste at det ville være en nødvendig hed, han ville ikke kunne blive for længe hos hende af gangen, det ville være farligt for dem begge.
Ciaren var stadigt opsat på at få samlet mere information om vampyre..om alle de andre vampyre. Han sukkede tungt da hun satte sig op. Han satte albuerne mod maddrasen så hans overkrop var rettet en smule mere op.
"Denise..du ved godt at jeg holder af dig" sagde han og satte sine finger spidser mod hendes kind, "men jeg er...en væsen der vil kunne dræbe dig så let som ingen ting uden at du vil have lagt mærke til det før det er for sent.." han trak hånden til sig og kiggede væk fra hende. han var nød til at...rejse i aften.
Han satte sig helt op, fjernede hende fra sig og rejste sig op så han stod på gulvet, "jeg lover..at jeg kommer tilbage" hviskede han ned mod hende, "Jeg elsker dig..det er grunden til at jeg altis vil komme tilbage Denise" hviskede han ned mod hende før han kyssede hende på panden og forsvandt ud af hendes vindue?

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen