Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Yesterday at 22:38 by Khá

» The shy newcommer
Yesterday at 22:01 by Danayela

» Søger folk der vil lege
Yesterday at 17:37 by Lazarus

» In distress //Zak
Yesterday at 10:10 by Zakaroff

» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
Tirs 27 jun 2017 - 18:04 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Tirs 27 jun 2017 - 16:25 by Caleb

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tirs 27 jun 2017 - 13:45 by Harry Jepsen

» Fashion show - Leetha (xxx)
Man 26 jun 2017 - 8:54 by Leetha

» Face Claim
Søn 25 jun 2017 - 3:06 by Maze

Top posting users this month
Caleb

Cara

Khá

Sascha

Hazel

Zakaroff

Jordan

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243765 indlæg in 12659 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : 1, 2  Next

AuthorTopic: Darker than Black! (Åbent)

Darker than Black! (Åbent)
« on: on Ons 20 jul 2011 - 20:54 »

Gæst

Gæst

T: Midnat
S: Byen
V: Overskyet og fuldmåne
O: Der er butikker, skrald og gaden er tom

Der var ikke en sjæl at se på gaden. Det eneste lys der var, var det svage lys fra den stor måne og fra de få lygtepæle som virkede. En dreng stod op af muren og kiggede ud mod den øde gade hvor han hørte en svag lyd som kom længere inde fra byen. Ikke at han bekymrede sig utroligt meget over det. Han kunne ikke være mere ligeglad med denne her by, der skete alligevel næsten aldrig noget spændende! Godt nok var han næsten lige flyttet dertil, men det måtte da for Helvede snart ske noget!
Et svagt fnys kunne høres fra ham, idet han proppede hænderne i sine lommer, og irriteret sparkede til en sten, før han roligt gik vidre. Hans påklædning bestod af en sort skjorte, hvor to-tre af knapperne stod åbne, sorte bukser og sorte laksko. Alt skulle selvfølgelig være sort!

« on: on Lør 23 jul 2011 - 23:56 »

Angelin

Highly competent (Rank 13)

Længere nede af gaden, kom en engel løbende. Hun hev kræftigt efter vejret, da det så ud til at hun havde løbet i et godt stykke tid. Hun havde følt sig forfulgt i et got stykke tid nu. Faktisk i et par uger, og fik pludselig for meget, da hun syntes at høre stemmer. Der var åbenbart et eller andet galt med hende. Måske var det fordi hun havde midstet så meget blod på det sidste? Var blevet bidt et par gange hist og her og havde slået sig kræftigt på kirkegården for en uge siden. Alt det blodmangen havde nok bare godt hende en smule skør og.. Jah nok bare skør. Hendes påklædning bestod af en rødlig top, som var flænset en smule på ryggen og et par lårkorte sorte shorts. Det med at hendes top var flænset, havde intet at gøre med at hun var blevet overfaldet, hun havde bare været en smule sur på et tidspungt. Stadig hev hun efter vejret, selvom hun langt om længe var stoppet med at løbe.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 0:13 »

Gæst

Gæst

Han beslutede sig for at undersøge hvor lyden kom fra, og gik nærmere lyden. Han tog sig god tid, for hvad var der ellers at lave i denne død syge by. Rundt om et hjørne, længere nede at gaden så han en skigelse af en tynd, flot (HVis han selv skulle sige det pige. Han fornemmede at noget var galt, og begyndte langsomt, at gå hen imod pigen for at se nærmere på hende..

« on: on Søn 24 jul 2011 - 0:16 »

Angelin

Angelins krop var ved at falde sammen, da hun virkelig var udmattet efter en rikelig lang og hurtig løbetur. Hvorfor var det nu at hun havde gjort det? Nå pyt? Så kom hun da mere i form end hun var i forvejen? Så¨tynd som hun var, skulle man tro at hun var i god form, men ærligtalt kunne hun ikke løbe så langt, og derfor var hende krop måske en smule i chok, efter løbeturen. Ikke langt fra hende, stod en bænk, som hun døsede om i. Ikke at hun besvimede, men hun var bare virkelig træt og havde bare brug for et ordenlig tsted at sove, hvor hun IKKE hørte stemmer. Mens hun lå der på bænken, lagde hun ikke mærke til omgivelserne overhovedet.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 0:37 »

Gæst

Gæst

Han så hun lagde sig hen på bænken som stod opad husmuren. Hvad var der sket med hende? Han fornemmede godt at noget var galt men han vidste jo ikke hvad. Og underligt nok havde hun ikke lagt mærke til ham.. og det undrede ham en smule... Han var kommet et godt stykke hen imod hende og stoppede med et sæt. Han vendte sig hurtigt om.. Hvad var det? han havde det som om nogen fulgte efter ham. Han gik langsomt videre og prøvede samtidig at koncentrerede sig om lydene som han ikke vidste var der, men han fornemmede at et eller andet luskede omkring.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 0:41 »

Angelin

Angelin åndefdrag blev igen hurtigere og hun hev efter vejret, hvor efter hun satte sig op, og slog øjnene op. Noget plagede hende helt vildt, og hun havde lyst til at skrige, så det gjorde hun. Hun havde følt sig forfulgt i lang tid nu, og det blev kun værrer og værrer. En dreng stod ikke langt fra hende, og det havde hun først opdaget nu. Kort studerede hun ham. Han var omkring på hendes alder, og så også, i et kort øjeblik, ud il at være genet af et eller andet. "H-hej.." Angelin stemme var rystet men stadig blid.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 0:56 »

Gæst

Gæst

Han sprang et skridt tilbage. Forskrækket af det skrig som hun kom med. Hans hjerte bankede hurtigere og hurtigere, og han kunne mærke at noget kiggede på ham. Ikke pigen. Men noget andet som kom længere inde fra byen. ''..Hej, er du ok?!'' Hans stemme lød nervøs, selvom han ikk rigtig var det. Han gik tættere hen imod hende, og nu stod han ikke mere end et bar centimeter foran hende og bæken.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 1:13 »

Angelin

Angelin nikkede blot, og stammede sig igennem noget utydeligt. Normalt stammede hun ikke, men det var sikkert fordi hun var så rystet og så forskrækket over at hun selv lige havde skreget sådan. Egentlig var hun ikke klar over, at hun havde sådan en stemme i sig selv, og det var nok det der rystede hende mest, ikke det som holdt øje med hende. Angelin studerede drengen en smule igen, og slappede af. "Undskyld at jeg sådan bare skriger, men.. Jeg føler mig forfulgt og udspioneret af.. Ja jeg ved egentlig ikke hvad det er.." Mere og mere faldt hun til ro, og hendes åndedrag blev tungere.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 1:29 »

Gæst

Gæst

Han satte sig forsigtigt ned ved siden af hende.. hun så ret skrøbelig ud og så ikke ud til at være af den stærkeste krobsbygning. Han kunne høre hendes svage vejrtrækning. Han kiggede dybt i hendes øjne og så at der var noget som hun havde brug for at snakke om. Han kunne se på hende at du ikke var lige så bange eller oprevet som før, og følte at hun var faldet mere til ro...Han drejede sit hoved og kiggede længere nede af gaden, og fik øje på en skikkelse, som bevægede sig hurtig fra butik til butik..

« on: on Søn 24 jul 2011 - 8:57 »

Angelin

Da Angelin fik øje på skikkelsen, var huntæt på at skrig igen, og derfor slog hun begge hænder for munden, og tvang hovedet væk. Det var virkelig ubehageligt at føle sig forfulgt, men hun hsvde ingen anelse om, hvilket væsen det dog kunne være, der forfulgte hende. Hun følte sig bange, utrolig bange, og lagde sig derfor ind til den fremmede ding, selvom hun hverken kendte hans navn eller hvordan han var. Skikkelsen forsvandt ved et gadehjørne og Angein trak sig en smule væk fra drengen. "Det må du virkelig undskylde, jeg ved ikke hvad der gik af mig,"

« on: on Søn 24 jul 2011 - 12:14 »

Gæst

Gæst

Han kiggede hende dybt i øjene igen, og så at hun virkelig ikke kune lide det væsen som luskede rundt og generede dem. Han prøvede at lægge mærke til hvad det egentlig var hun var for en, og tækte på hvad hun dog lavede her midt inde i byen på denne tid om natten. Det var ikk et sted for skrøbelige piger, eller hvad hun nu var for en, men han vidste jo stadig heller ikk hvad det var sket. Og han vidste slet heller ikke hvad han selv bestilte i denne by. Han lagde armen om hende og sagde ''Det helt okay, du skal ikke være bange. Jeg er her for at beskytte dig''. Det var egentlig bare noget han sagde for at virke modig. ''Gustav.. og du?'' Han rakte hånden frem for hende og præsenterede sig selv.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 20:11 »

Angelin

Angelin følte sig nu meget bedre tilpas, da han havde lgat den ene arm om hende, og sagt at han beskyttede hende. Det fik hende til at slappe en smule af, selvom hun havde lyst til at skrige og hyle som bare fanden, af rædsel for det bæst som forfulgte hende. Forsigtigt tog hun hans hånd, og gan den et klem. "Angelin.. Eh.. Engel." Hvis han ikke havde været klar over, at hun var engel, var han det ihvertfal nu, og hun ville med glæde bevise det for ham, hvis ikke han troede hende. "Ved du hvem det er, der forfølger mig sådan?"

« on: on Søn 24 jul 2011 - 20:21 »

Gæst

Gæst

Han kunne mærke i hendes håndtryk at hun var ret træt.. men også at hun var ret så spinkel som han havde lagt mærke til tidligere.. Hvordan kunne hun dog være så tynd og spinkel? Det var som om hun var mere rolig når han var der. Og der var vel også godt. Skiggelsen blev ved med at krybe fra butik til butik. Og pludselig var der en til.. og en til... som om de formerede sig. ''ehh.. '' Tøvede han. ''Jeg.. jeg er faktisk også selv lidt i tvivl, men det er sikkert ikke noget.. som jeg sagde før.. Det sker dig ikke noget så længe jeg er her''.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 20:31 »

Angelin

Da skyggerne formerede sig, udstødte Angelin et lille halvkvalt skrig af rædsel. Det var faktisk rimelig gyseligt at kigge på, og hun begyndte voldsomt at ryste, selvom hun næsten lå ind mod Gustav. De dersens skabninger gjorde hendevirkelig utryg. "Har du ikke en lejlighed eller noget.. Jeg er virkelig bange for at være her nede på åben gade, og fatter hellerikke hvorfor jeg befinder mig her.." Forsigtigt men hurtigt fik hun ordene ud af munden med en let skelvende stemme.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 20:42 »

Gæst

Gæst

Gustav så hvor skræmt hun blev da skyggerne pludselig formerede sig. Og han kunne mærke at hun begyndte at ryste. Han fornemmede at noget var galt, og hev fat i Angelin's arm. '' Skynd dig, jeg ved hvor vi kan gå hen'' sagde han hurtigt uden tvivl om at der skulle til at ske noget meget mystisk. Gustav tog store og hurtige skridt,for at få hende i sikkerhed hurtigst muligt. For han ville ikke ha' at hun skulle have det som hun havde det. Hun måtte i sikkerhed.. og det kunne kun gå for langsomt.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 20:47 »

Angelin

Angelin blev nærmest slynget op, og småløb ved siden af hGustav. Han gik rimelig hurtigt, men han forstod nok også situationens alvor bedre end hun forstod den. Hun var blot for skræmt til at reagere på noget som helst, og var nok mest van til at blive overset, hvis hun bare forholdte sig i panik og krøllede sig sammen. Så spinkel hun var, var det jo intet problem for hende. "Hvor er vi påvej hen?" På en måde var hun skræmt, men også utrolig overrasket over at de lige havde mødt hinanden, og han nu næsten redede hende.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 21:03 »

Gæst

Gæst

Han drejede rundt om et af hushjørnerne og ind af en lille sprække hvor Gustav lige akurat kunne komme igennem og med Angelin's lille tynde krop var der intet problem med at få hende igemmen. For enden af sprækken var et skarpt lys.. Han blev næsten blændet men var ikke bange for lyset. De kom ud på den anden side. Det lingte fuldstændig den anden gade. Som om de på en eller anden måde var gået i ring, selvom det ikke rigtig kunne lade sig gøre... Han var lidt forpustet af at ha gået så hurtigt bare for at få Angelin i sikkerhed, men fik alligevel svaret på hendes spørgsmål. '' Væk... Langt væk.. SÅ langt væk som overhoved mugligt. Du skal i sikkerhed. det er det vigtigste''. Det eneste han tænkte påvar at hun skulle i sikkerhed for de ækle uhyre.. og ikke andet. Han ville ikke ha der skulle ske hende noget.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 21:11 »

Angelin

Angelin havde en underlig følelse af at hn holdte af hende, eller følte sig ansvarlig over for hende, selvom hun nok var den ældste af de to. Hvis ikke hun var, så var det stadig underligt at tænke på. da de drejede om et hushjørne, og forsvandt i gennem en sprække, blev Angelin blædet af et frygtelig skarpt lys, som gjorde hende en smule svimmel. Svimmelheden ramte hende pludselig, og hun stilte sig hurtigt ind mod en af husmurene for at få kontrol over hendes krop igen. Heldigvis gik det rimelig let, og svimmelhende forvsnatd kort efter. Angelin gik hen imod ham, og kiggede ham i øjnene, med et blidt udtryk. Frygten var forsvundet, og det eneste hun koncentrerede sig om nu, var Gustav. Da hun stod få milimeter fra ham, lænede hun sig en smule ind mod ham, og lod deres læer mødes. Hun var faktisk lidt ligeglad om han ville have det eller ej, hun var bare vildt taknemlig.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 21:21 »

Gæst

Gæst

Da de var kommet ud fra sprækken slap Angelin hans hånd og lænede sig op ad husmuden. Det så ud som om hun var svimmel et kort stykke tid. ''Her.. her er du i sikkerhed Ang....'' Han blev afbrudt af at hun kom hen til ham, lænede sig op af ham og kom helt tæt på. Han vidste hvad det var hun ville, og deres læber mødtes og han følte sig som en der var helt oppe og flyve på lysserøde skyer. Han var på en eller anden måde ret så overrasket over at hun var som hun var. For han havde jo næsten lige mødt hende og kun sørget for at hun kom i sikkerhed. Godt nok fordi han selv ville ha det, men stadig var han lidt forvirret og også en smule smiret, over hvad hun gjorde.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 21:26 »

Angelin

Angelig trak sig en smule tilbage, og så bare tavs på ham, stadig på meget kort afstand. Selvom de kun lige havde mødt hinanden, følte hun sig godt tilpas hos ham, næsten fuldkommen i sikkerhed. Hun havde lyst til at lægge armene om ham, og kysse ham igen, men det ville sikkert virkelig upassende for ham, og derfor lod hun blot være, og så ham i øjnene istedet. Hun følte sig.. Nej.. Ikke forelsket, selvom hun faktisk ikke vidste hvordan det føltes at være forelsket. Hun havde aldrig oplevet kærligheden, da hun bare havde strejfet rundt på hele kloden, i de mange hår hun havde eksisteret. 271 år havde hun være alene. 271 lange år.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 21:36 »

Gæst

Gæst

Gustav nød kysset selvom det var ret så kort. Og Angelin trak sig tilbage, som om hun ikke ville kysse men alligevel gerne ville. Gustav havde ihvert fald ikke lyst til at stoppe. Hun var.. Jo! Hun var virkelig the only one. Sådan følte han det ihvertfald selvom de jo næsten kun lige havde mødt hinanden. Men bare den måde hun var på. Sød.. Intersandt.. og nu stod han bare og stirrede hende dybt ind i øjene. Hendes øjne havde føelser.. dybe følelser og han kunne ikke lade være med at stirre ind i hendes kønne øjne. Og han kunne mærke at hun følte sig hjemme hos ham. Men det syntes han jo bare var vildt dejligt.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 21:50 »

Angelin

Angelin rettede hurtigt sine krystalblå øjne væk, da det gik op for hende, at det føltes forkert. "Jeg.. Der er vist en ting jeg har glemt at fortælle.. Jeg bør faktisk ikke forelske mig, det.." Nu hun indså det, havd ehun vikrleoig dummet sig. Forbudt kærlighed mere eller mindre. "Jeg er slave, Gustav. Jeg bør egentlig ikke være her, og jeg ved egentlig godt hva de der væsner er. Min.. Min herre venter på mig, og hvis jeg ikke tager fejl, så er han godt sur." Nu var det endelig sagt, og hun fik det pludselig rimelig skidt, somom hun skulle brække sig eller noget. Hun følte sig virkelig utilpas.

« on: on Søn 24 jul 2011 - 22:09 »

Gæst

Gæst

Gustav tav da han hørte hvad hun sagde. Hvad? Kunne det virkelig være sandt? Sådan en smuk ung pige kunne da ikke være slave. Det mente han i hvertfald ikke. Og hvorfor skulle det lige være Angelin. Den smukke Engel som han havde så travlt med at beskytte, fordi han virkelig følte noget for hende. Han kunne ikke få ordet ud af sit hoved. ''S..s..slave'' Stammede ham. Det kunne han da ikke tillade. En tåre trillede ned af hans ene kind. '' Det..det passer ikke Angelin..sig det ikke passer''. Gustav var fustreret og vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. Slave?

« on: on Søn 24 jul 2011 - 22:19 »

Angelin

"Hvis ikke snart jeg kommer tilbage så.. Så.. Jeg skulle aldrig være stukket af.." Pludselig var det som om at stemningen var blevet trist, og Angelin lagde mærke til tåren på hans kind. Hun slog hænderne om ham, og lagde hoivedet ned mo hans ene skulder, og begyndte lydløst at græde. "Jeg bliver torturet, slået ihjæl, hvis ikke snart jeg kommer tilbage. Han er rasende! Han har sendt hans skyggesjæle fter mig, det er det skikkelserne er.. Det er ude med mig, Gustav. Jeg må hellere få det overstået.." I et kort sekundt så hun ham i øjnene, og tørede så tåren hans hans kind. Hendes tåre lod hun være, da det alligevel bare var ligemeget. Hendes liv var vel slut nu?

« on: on Søn 24 jul 2011 - 22:28 »

Gæst

Gæst

''Angelin..'' Snøftede han. ''Det her kan du ikk tillade dig. Jeg ber dig.. Jeg skal nok hjælpe dig med at få dig ud af det, og få dig langt væk her fra. HVis bare det betyder at vi ikke bliver skilt''. Gustav stod med Angelin's hoved trykket mod sin skulder, og han kunne svagt høre hende græde. ''Angelin.. Se på mig..'' Han kiggede dybt i hendes øjne. '' Jeg lader dig ikk tage tilbage.. Det gør jeg ikk..''

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 2]