Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ryuu

Vores brugere har i alt skrevet 240063 indlæg in 12012 subjects

What will you?

Side 4 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 17:54

"Ja... imorgen nat" Hun strøg ham over ryggen "og selvfølgelig tager jeg med dig..." hun smilede lidt. Hvordan kunne han nogen sinde tro hun ville lade ham forsvinde nogen som helst steder hen uden hende. Og da slet ikke nu. Hun lade nakken let tilbage for at møde hans læber. Hun fattede slet ikke at hun kunne være så heldig at ligge her med hans krop over sig og hans læber mod hendes.

Hun pressede let hånden mod forsiden af hans skulder så han blev nødt til at slippe hende. "Jass..." hun smilede op til ham og lagde det ene ben op over hans. "Hvornår vil de gerne have os ude af værelset?" Hun havde ikke noget behov for at døren pludselig skulle blive smækket op af en eller anden ansat på hotellet. Hun lagde en finger over hans læber for han ikke skulle kysse hende igen. "Jeg tror ikke du har fortalt mig dit fulde navn?... eller din alder for den sags skyld" Hun lod fingeren glide op over hans kind og videre gennem hans hår til den igen var tilbage om hans nakke. Det var egentlig sært så lidt sådan nogle ting betød for hende, men hun ville da gerne have det på plads.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 20:27

Det blev en af de bedre nætter som varulv, trods han ikke ville kunne sige et pip. Han kiggede lidt over hendes hoved, mens han tænkte. "Sagde én nat, men vi kan vel bare ringe der ned, og bede om at skrive endnu en på?" Han undrede sig lidt over hendes pludselig krav på den viden, men det var da meget naturligt. "Jasper Valentine, født 1988 i London, mener det er den 7 november." Det var letter pinligt han ikke kunne huske sin egen fødselsdag, men han havde aldrig rigtig holdt den, men havde af en eller anden grund altid styr på sin egen alder, det var efter sommer, og før det blev vinter, mere behøvede han ikke at vide. Sådan næsten da, selvom det nu kunne være dejligt at vide nu, hvor de kom ind på emnet. "Og så kunne jeg ligeså til spørger dig?" Det lød frygtelig meget som om de skulle giftes! En tanke som som aldrig havde bevæget sig inde i hans hoved før nu, selvom han stadig fortrak at være en fri mand, eller, halv fri, han skulle ikke bindes af noget som helst alle ægteskab! Selvom det ikke ville være dårligt med Niriona, da de jo begge boede på gaden, og havde faktisk overraskende meget tilfælles.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 21:00

"Valentine?" hun løftede sig op og kyssede ham kort "Det var da et nydeligt navn" Hun smilede til ham "Ok, det føles underligt at sige det, men jeg hedder Niriona Linné Hellwings og er to år yngre end dig" Hun smilede lidt over hun helt uden at tænke over det havde undgået at sige sin alder direkte.
"Det er nok ikke nødvendigt..." hun strakte sig så godt hun nu kunne under hans vægt og undertrykte et lille sløvt gab. Ikke fordi han kede hende, men fordi hun slappede mere af hos ham end hun havde gjort de sidste mange år. "De kommer vel ikke og vil gøre rent før ved titiden, tror du?" Hun havde ikke den hel store erfaring med at sove på hoteller, sandheder var, at det var første gang hun var på et i sin kvindeskikkelse. Selvom det var det tidspunkt på dagen de fleste kunne blive enige om var morgen, var det ikke ligefrem varmt endnu, og han havde fået skubbet dynen af dem, da han lagde sig ind over hende, så nu gav den kølige luft hende gåsehud på armene. Hun gøs lidt "Kan du ikke tage dynen over dig?" hun så spørgende på ham. Hun trak ham ned til sig igen. På den anden side var han nok det varmest og dejligste at varme sig på. Hun strejfede blidt hans kind med læberne og strøg ham ned over håret og ryggen med hænderne.
Hun havde bestemt ikke lyst til at flytte sig en milimeter. I de sidste få minutter havde hendes live åbenbart besluttet sig for endelig at tage en drejning til det bedre. Tanken fik hende til at smile stille ud i luften, hun kunne næsten ikke forstå hvorfor hun pludselig var så heldig.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 21:25

Han stønnede og rystede let på hoved. "Ved jeg ikke, ved ikke en gang hvordan min mor har fundet på det!" Han smilede lidt ved hendes grimasse hun lavede da hun undertrykte sin gaben. "Det ved jeg ikke, men vi kan da bare hænge dén her udenfor." Han rakte over hende, og tog et skilt der lå på sengebordet, hvor der stod 'Rengøring frabedes.' Han kiggede ned på hendes hår der prøvede forgæves at opvarme hendes krop. Han nikkede kort, og smed skiltet tilbage på sengebordet, hvis hun ikke havde taget det ud af hænderne på ham. Han trak dynen over dem med et lille smil, og lod sig glide ned på siden af hende, men så han stadig havde en arm omkring hende. Hun fik ikke lov til at gå nogle steder!
"Hvis du er træt siger du bare til, det er jo lyst." Han lage sig til rette, så han kunne kigge på hende, meget tæt på, men alligevel så han stadig kunne se hendes ansigt der langsomt blev oplyst af de gyldne stråler der blev kastet ind af vinduet. Han lænede sig lidt over hende, og kyssede hende kort på panden, før han svingede sig over hende. "Bare blev, jeg ordneder lige værelset, og den her." Han viftede kort med skiltet med 'rengøring frabedes'

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 21:57

Hun smilede til ham og lagde ikke skjul på et lille gab, da han åbenbart havde set der først alligevel. Hun smilede til ham da han trådte ud på gulvet og puttede sig ned i dynen. Hun btragtede hans bevægelser med halvt lukkede øjne. Smidig, stærk og præcis. Ingen unødig spild af energi og kræfter. På en måde var der en rest af rovdyrets smidighed over ham, som fik hende til at tænke på, at han ville være sig selv næste nat, men natten efter vill han måske ikke engang kunne genkende hende... Det var ikke nogen rart tanke, og hun blev næsten helt trist til mode over det. Hun lukkede øjnene og rulle sig sammen under dynen. Hun kunne hører ham rundt i værelset, men da han åbnede døren slog hun øjnene op med et sæt "Jass?!" Hendes stemme blev omgående ængsetlig. Et øjeblik havde hun fuldkommen glemt at han skulle hænge et skilt på døren.
Hun lod sig igen falde ned på puden, hun var ikke direkte træt og tvivlede på hun kunne sove, men alligevel lukkede hun øjnene. Det var ikke så tit hun lå i en varm blød seng og kunne høre en anden pusle rundt i hendes omgivelser, og vel at mærke ikke én som ville gøre hende fortræd.
Ikke så længe han var sig selv, ihvert fald. Hun kunne slet ikke forstille sig hvordan der kunne snige sig mord og blodtørst ind i hans brune øjne, og endnu mere frygtede hun ikke at se genkendelse.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 22:15

Han hængte skiltet på døren, og vendte sig om mod hende, da hun kaldte. "Ja?" Han gik tilbage i rummet, hen til det lille skrivebord hvor der som på alle andre værelser var en telefon. Han kiggede lidt på brugsvejledningen før han tastede 1 og ringede op til lobbyen. Efter en mindre samtale på tre fire minutter var værelset ordnet, så de havde det endnu en nat, og han ville betale når han ville aflevere nøglerne den følgende dag. Han lage røret på plads, og smilede kort, før han sprang op i sengen og stod og kiggede ned på hende. "Nå, nu har du hævet mig ud af sengen, nu skal du også!"
Der var ligepludseligt kommet liv i ham, mon det kunne ske bare af den lille gå tur fra sengen til døren og tilbage igen? Han rev dynen af ham, da han satte sig på knæ ned ved siden af hende, og lænet sig ind over hende. "Kom så op." Han placerede et hurtigt lille kys på hendes kind. "Du vil da ikke ligge der hele dagen, du er vel forhåbentligt ikke lige så doven som mig." Endnu et kort kys fulgte, efter han svang sig ud af sengen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 22:39

Hun nåede lige at falde lidt hen mens han talte dæmpet i telefon. "Jass!" Der var både overraskelse og latter i hendes stemme da han pludselig hoppede op i sengen og krævede hun stod op. Hun rystede kærligt på hovedet af ham da han hoppede videre ud på gulvet og satte sig op. Hun havde en fornemmelse af at hendes hår lignede en mellemting mellem er fugleredde og en høstak, kort sagt morgenhår.
Hun stod ud af sengen og strakte sig gabende i morgenlyset. "Det er pokkers så frisk du pludselig er blevet" hun smilede skævt og gik hen og lagde armene om livet på ham. Hans overkrop var på ingen måde pumpet med steroider og andet underligt, men han var muskuløs på en smidig måde der viste at han ikke havde fået dem af at gå i kondicenteret. Hun så op på ham "Hvad fandt du ud af med værelset?" Hun hævede sig på tær og kyssede ham på kinden. Hun følte sig meget bar og sårbar når hun ikke havde mere tøj på end nu, hvilket stort set var minimalt, men af en eller anden grund generede det hende ikke så længe det bare var overfor ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 9 jun 2011 - 23:21

Han så yderst veltilfreds ud da hun valgte at svinge bene ud over sengen, og komme ud af fjerne. Han grinede lidt da hun slog armene omkring ham. "Jeg har bare fået værelset i en nat længere, til imorgen klokken sytten." Han nød hendes korte læbers berøring før de forsvandt igen. Han kiggede ned på hende, og fik hende med en hurtig let bevægelse op at sidde i sine arme. "Nå, noget du vil, der er jo ingen af os der har planer vi skal nå, så hvis du har en ide, er jeg meget muligt med på den." Han lage hoved let på skrå, da han kom på en ide. "Måske skulle vi finde noget nyt kluns, med mindre du godt kan lide dit tøj, eller finde på at lave noget andet, jeg er åben for ideer."
Hun var ikke tung i længden, men jo længere han holdt hende, kunne han mærke hun ikke var let som en rotte. Det gjorde stadig ikke ondt, men hvis hun havde tænkt sig at blive siddende der i evigheder skulle det nok gå ondt.
Han svang hende rundt, og fik hende derefter, efter en lille svingtur sat hende ned på jorden, tæt på stolen hvor han havde smidt sin skjorte, som han fik på, og knappet. En hånd igennem håret, og så sad det sådan halvt om halvt som det skulle, han kunne ikke rigtig gøre mere ved det. Det var det mest frygtelige ved at sove i sin seng, det var at ens hår lignede noget der havde set en meget farlig stikkontakt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 9:42

Hun kyssede ham let på panden før han fik lov at sætte hende ned. "For det første skal jeg lige vågne.." Hun snuppede håndklædet fra bordet og gik ud på badeværelset hvor hun kritisk betragtede sit eget spejlbillede. Hendes elllers glatte hår var helt pjusket, men efter hun havde redt det igennem med fingrene et par gange så det normalt ud igen. Hun tændte for vandet og pjaskede koldt vand i hovedet. Da hun igen mødte sit eget blik i spejlet lignede hun atter sig selv, kun de mørke øjne var forandret. De lyste tilbage mod hende med en glæde hun ikke havde set i sit eget blik i mange år.
Hun trådte igen ud i værelset og smilede til ham. Hun måtte også hellere komme i tøjet. "Jeg ved ikke..." Hun trak den enkle sorte kjole på "kan vi ikke bare gå en tur ud og se hvad der sker?" Hun trådte hen foran ham og fejede håret ned over den ene skulder "Vil du lyne mig?" Hun kunne sagtens selv lukke sin kjole, men det var alle tiders undskyldning for at stå tæt på ham. Det undrede hende lidt at han slet ikke havde kommenteret hendes tatovering, det var ellers noget af det første folk så sig i deres gode ret til at kritisere ved hende. Måske havde han ikke lagt mærke til den eller også synes han bare det var normalt? Hvis det første var tilfældet kunne han i hvert fald ikke undgå at se den nu hvor hun stod med ryggen til ham og uden at håret dækkede hendes nakke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 10:25

Mens hun var ude på badeværelset, kom han selv i tøjet, og fik rettet lidt hist og her på tøj og hår, trods det ikke var frygtelig meget. Da hun kom ud kiggede han op, og grinte lidt ved tanken om at skulle hjælpe hende, for hvordan var hun selv kommet i det dress hvis hun ikke kunne lyne sig selv, men det gjorde nu ikke noget. Han lynede den op, lod kort blikket ligge på hendes tatovering i nakken men kommenterede den ikke yderligere, for der kunne måske være en grund til at hun havde den gemt bag alt håret, og ellers var det jo meget normalt. "Jo, som frøknen ønsker."
Han støj hen til døren, og åbnede den, så hun kunne komme forbi, når hun nu en gang gad letter fødderne lidt.
Mens han nu fik chancen for at stå der og tænke lidt, kom han frem til endnu et spørgsmål han kunne spørge om når han nu en gang kunne komme til det, som han valgte blev NU! "Når du er ude på gaden - lever du mest som rotte eller menneske?" Han lænede sig op af væggen, og holdt stadig døren med den ene fod, mens han ventede på at hun skulle blive klar.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 11:28

"To sekunder" hun satte sig på kanten af sengen for at tage sko på. I det øjeblik var hun virkelig træt af at de havde spænder så det tog en krig at lukke og åbne dem, for det var tydeligt han ventede på hende. Hun fik gjort sig færdig og glattede kjolen bag på før hun gik forbi ham ud på gangen. Han lod til at have et bemærkelsesværdigt behov for at optræde galant over for hende, ikke lige den omgangstone hun var vant til.
"Det er lidt forskelligt, men alt i alt nok rotte." Hun læsnede en stump lædersnøre hun havde haft om håndledet og bandt håret op i en hestehale med den. "Jeg skal spise mindre som rotte, og når jeg færdes i de mindre pæne kvartere er der ofte nogen som får helt forkerte idéer når de ser en ung pige komme gående" hun trak på skuldrene "som før nævnt har folk ikke helt de samme intentioner for en rotte." Hun ventede på han låste døren efter dem og rakte en hånd frem for han skulle tage den. En ting var at han sikkert ville i enrum, men det var lige så meget end test af, om han også ville i offentligheden.
"Men jeg tror jeg for fremtiden helt klart vil foretrække min menneskelige skikkelse" Hun smilede drillende til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 11:54

Han låste døren, mens han lyttede til hendes forklaring på rotte-menneske problemet. Eller 'problemet'. Han kiggede kort ned hendes hånd, hvorefter han lod sine fingre glide ind mellem hendes. Han førte hende ned i lobbyen og videre ud på den lille sidegade til gågaden. "Er der et sted du har i tankerne?" Han kiggede ned på hende mens han lyttede til morgen trafikken som langt fra var kommet i gang endnu, på denne tid af døgnet, der var dog stadig nogle biler, og cykelister der hastede afsted til arbejde, måske nogle der skulle hjem? Han priste sig selv glad for at han ikke skulle på arbejde, eller skole for den sags skyld, det ville være frygteligt at skulle stå op om morgen, og så på arbejde og lave alt muuligt!
Han lod en finger glide rundt på indersiden af hendes hånd, mens han spændt ventede på at finde ud af hvad hun havde i tankerne, hvis hun da havde noget i tankerne.
//Beklager det blev lidt kort//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 12:10

Hun skjullte et smil da han tog hendes hånd og lod blidt tommelfingeren nusse hans håndryg da de gik ned af trappen og ud på gaden. "Ikke lige... jeg plejer ikke at komme her, så vil bare se mig lidt om..." Hun lod blikket glide hen over gaden og dens folk der hastede frem og tilbage. "Alle ser ud til a have travlt, somom der er noget vigtigt de skal nå... som om de her et altafgørende formål.." Hun fulgte en ældre mand med øjnene da han med en lædertaske på bagagebæreret cyklede forbi i en faretruende hastighed. Sikkert en skolelærer, efter tasken af dømme. Det virkede uderligt bare at slentre ned af gaden mens alle andre styrtede rundt, underligt på den dejlige måde. Der var noget der havde plaget hende, og hun besluttede sig for at tage emnet op. "Jass?" Hun så op mod ham og gav hans hånd et klem "Jeg tænkte på... jeg har det altså meget dårligt med at du bruger penge på mig..." Hun tøvede, en anelse skamfuld "Men jeg har altså ikke noget at give dig..." Hun ønskede pludselig brændende at hun havde haft nogle penge, bare en enkelt seddel, i det mindste, så han ikke hele tiden skulle punge ud. Hun havde altid holdt på, at hun hellere ville have en tom lomme og sin stolthed i behold, end hun ville kaste sig i støvet og gøre hvad som helst med hvem som helst for at kunne skrabe lidt mønter sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 12:22

Han trak let på skuldrende. "Som du vil." Han fulgte hendes øjne, over mod manden der trampede løs i pedalerne, og ja, lignede en der skulle noget livs vigtigt, eller havde fanden i hælene, man måtte selv bestemme hvad. Han kiggede ned på hende, da hun påkrævede hans opmærksomhed. Han kunne ikke lade være med at grine af hende, da hun snakkede om penge. "Jeg ved godt du ikke ville have jeg skulle fortælle dig hvordan jeg fik mine penge, og jeg skal da også prøve at holde det ude, men jeg har fået dem på alt andet end lovlig måde, så hvor mange jeg bruger på dig betyder ikke så meget, da det ikke rigtigt er mine." Han gav hendes hånd et lille klem. "Og hvis det var mine, ville det stadig ikke gøre noget." Endnu et lille kort klem, før han trak hende ned af gaden. "Må jeg lige spørge dig om noget ..." Han ventede ikke rigtigt på noget svar på hende. "Hvorfor er det at du bekymre dig om det? Penge? Du ligner ikke en der bruger dem, så du burde da være ligeglad med hvor mange penge jeg bruger på dig."
Selv havde han jo aldrig tænkt på at penge betød så pokkers meget, ud over ordenligt tøj og mad, men han fortrak jo også ordentligt mad og tøj, hvilke han ikke havde gjort i starten, men var kommet med tiden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 12:45

Hun rystede på hovedet af ham og fulgte efter ham ned ad gaden. Kommentaren om at det ikke gjorde noget selv om det havde været hans og skaffet på en lovlig måde varmede. "Jeg klare mig for så godt som ingen penge, eller de penge jeg finder når filk har gået og fumlet med at mønter ned i deres pung, og de så triller gennem en rist i fortovet..." hun så ingen grund til at uddybe at den så røg ned i kloarken hvor hun kunne hente den som rotte. "Jeg kan bare ikke lide at du bruger så meget... det følels forkert, som om jeg bare nasser på dig..." det var vel i bund og grund det hun gjorde. En ubehagelig tanke, men ikke mindre sand... "Er der noget jeg kan gøre for dig til gengæld?" hun så op på ham. Han var ikke meget højere end hende, men alligevel nok til dun måtte se opad.
Hun blev næsten blændet ad morgensolen der strøj ind over hans skulder fra en fin, spæd, blå himmel. Det ville med sikkerhed blive stegende hedt op af dagen, men endnu hang lidt af morgenens friske kølighed i luften.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 12:57

Et kort støn slap ud mellem hans læber. "Kunne du ikke bare nyde at få, og så glemme den der del med at betale tilbage?" Han lage hoved let på skrå, med et lille smil over læberne. Hvorfor skulle alle dog give tilbage?! Det var rent høflighed, men hun havde da en god grund til ikke at give tilbage, da hun havde levet uden nogle til at lære hende noget, ud over som barn. "Hvis en anden rotte giver dig noget, giver du jo ikke noget tilbage, bare gør det ved mig, se mig som en anden rotte." Han trak lidt mere i mundvigen før han tilføjede. "Beklager jeg heletiden kommer ind på rotte emnet." Hvilke han selv syntes var ved at blive mange gange, bemærkelsesværdigt, for når han snakkede med andre animaguser snakkede han ikke heltiden om deres anden del, hvis man kunne kalde det dét. Hvorfor han så fandt dette dyr som et godt tale emne var han ikke sikker på.
Det blev et yderst kønt billed, at se på den opstående sol, der farvede byen rød, i en blod rød farve der dansede over byens tage, og husendes røde mure, der næsten kom til at se smukke ud i dette morgenlys.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 15:57

Hun bed sig tavst i læben, ked af at hun havde plaget ham med det. "Hvis du er så glad for rotter..." Hun slap hans hånd og så sig hurtigt om, men der var ingen der så ud til at interessere sig for dem, enhver havde travlt med sit. Hun trådte et skridt rundt om sig selv, næsten som hun drejede på stedet, af en eller anden grund var forvandlingen altid nemmere når hun var i bevægelse, den kunne sikkert forklares med noget kinetisk energi mellem de enkelte atomer, men hvad vidste hun om det.
Som altid tog det hende lige et øjeblik at vænne sig til det andet syn. Det var altid underligt og lidt svimlende at skifte højde og størrelse på den måde. Hun vejrede i luften og satte sig så på halen og gned sig om snuden med forpoterne for så igen at se op på ham. Lige for øjeblikket var hun i øjenhøjde med hans ankel og han virkede næsten gigantisk stor, som en tårnhøj mørk silhuet mod den lyse himmel bag ham. Hun satte forpoterne op af hans sko og strakte sig op af hans ben i håb om at han opfangede at hun gerne ville tages op. Det var til stadighed en stor ulempe ikke at kunne kommunikere med mennesker i rotteskikkelsen, men på den anden side kunne hun heller ikke kommunikere med rotter som menneske, så det var vel egentlig meget logisk.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 16:15

Han løftede let et øjenbryn, da hun forsvandt, og der stod en rotte i hendes sted. Han bukkede sig ned og kiggede på hendes nu meget lille størrelse. "Tror aldrig jeg vender mig til dét der, uanset hvilke animagus det er." Et lille smil var placeret på hans læber da han blidt tog fat omkring maven på hende.for at løfte hende op i hånden og nærstudere hende i menneskelige højde. Hun var faktisk ret stor, men rotter var jo heller ikke det samme som mus. Han lod en hånd glide over hendes pæls, mens han ikke helt vidste hverken det ene eller det andet. Om hun kunne forstå ham var han ikke sikker på, så han lod være med at sige noget, men fortsatte med at gå, nu med en rotte mellem hænderne, som krævede så meget af hans opmærksomhed at han var ved at gå ind i et skilt, som han dog lige nåde at dreje udenom inden han ellers ville være gået ind i den.
Han stoppede lidt efter op i en lille gyde, som ikke virket så gydet, bare en lille, meget lille gade der gik mellem to større gader. "Yderst interessandt det her." Et lidt smørret grin lå på hans læber, mens han stadig nærstudere de lille dyr, som ikke var helt så lille, som om han aldrig havde set en rotte før.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 16:34

Hun snoede halen rundt om hans håndled da han løftede hende op og gengældte hans undersøgende blik med sine små, sorte øjne. Hun følte sig temmelig sikker på, at folk kiggede underligt på ham, men han holdt hænderne sådan om hende at hun kun kunne se hans ansigt og en bid af himmelen bag ham. Hun pev forskrækket da han åbenbart var ved at gå ind i noget og derfor kom til at sprede fingrene nok til at hendes ben smuttede ud mellem hans fingre. Det ville bestemt ikke værre rart at blive tabt fra denne højde. Hun vrikkede og vred sig fri af hans greb og balancerede op af hans arm til hans skulder. Herfra kunne hun også se hvor han gik, åenbart gennem én eller anden form for passage mellem to gader.

Hun pressede snuden ind mod hans hals som en form for kærlig gæstus, mens hun overvejde hvordan hun, uden at forvandlesig kunne gøre ham det klart at hun forstod ham, men bare ikke kunne svare. Det var lidt sjovt at se hele verden passere forbi mens hun, med halen som balancestang, red på hans skulder. Hun forstod godt hvorfor kælerotter yndede nettop dette sted.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 17:05

"Skal jeg prøve at holde en samtale kørende, og så håbe du forstår mig, eller skal jeg blot droppe ideen, og slippe for at ligne en idiot?" Selvom han allerede følte sig halvt som en, gik rundt med en rotte på skulderen som en anden papegøje, og snakkede med den.
Han grinede lidt af hendes meget menneskelige måde at nusse på, med sin lille snude ind i hans hals. Han lod blidt en finger glide ned over hendes grå pæls, der var overraskende blød, han havde halvt om halvt forventet den var strid og hår, og trods den ikke var kanin pæls, var den faktisk blød, men hvordan ville det også se ud med en rotte der lignede et pindsving?

Han fortrak at kunne se hende, men da hun gav tegn på hun fortrak at sidde på hans skuldre, så han ikke gik galt igen, lod han hende sidde med sin hale til at hænge ned af ryggen, en yderst ynderlig og faktisk ikke helt behagelig følelse, men det handlede vel bare om tilvænning?
Han fik pludselig enormt meget lyst til at hive lidt i hendes hale, og ville også have gjort det, hvis han kunne nå den, men der ville nok bare kommet et mindre udbrud fra hende, og så ville hun nok spæne over hals og hoved væk, og hun ville jo nok ikke ligefrem være let at fange.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 17:30

Hun udstødte en svag, godkende piben da han talte til hende og var lige ved at miste balancen da hun overivrigt pressede sig op mod hans hånd. Det har var virkelig til dags dato den største fordel ved at være rotte, det måtte hun indrømme, at blive aet og kælet for. Hun nussede ham igen på halsen. Gad vide om han vidste hvor han var på vej hen? Hun havde mistet stedsfornemmelsen i den tid hun ikke havde kunne se sine omgivelser for hans hænder. Måske burde hun forvandle sig tilbage? Eller sætte sig op i hans hår? Eller klatre ned i hans brystlomme? For ikke første gang forbandene hun rottens manglen koncentrationsevne som smittede af på hende i rotteskikkelse, altid restløs, altid ukoncentreret, altid på jagt efter adspredelser fra kedsomheden.
Dér! En bænk! himmel hor fantastisk, nu skulle hun bare have ham guidet derhen. Hun peb og hev i hans skjorteflip mens hun strakte snuden ud mod bænken. Hun ville gerne have peget med en forpote, men hun var bange for at falde hvis hun ikke holdt fast i det tynde skjortestof med alle fire poter.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 17:41

Han kiggede lidt over hendes ivrige lyde og puffen og massen der fik de små fødder til at trippe rundt på hans skuldre. Hun så sød ud i den lille skikkelse hvor hun da vidst havde sit besvær. Han fattede ikke en brik af hendes hiven. Han kiggede ned på hende. "Hvad vil du have, jeg kan altså ikke læse dine tanker." Han slog beklagende ud med armene. "Jeg forstå ikke hvad du vil."
Han kiggede ned på hendes hoved, og fattede ikke en disse af hvad hun ville, det kunne jo være ALT mellem himmel og jord, men opmærksomhed påkrævede hun, det var han sådan nogen lunde sikker på, men hvad mere han krævede?
Det var umuligt for ham at gætte. Han kiggede kort rundt, og kunne ikke rigtig se nogle, så det kunne da ikke være for at advare ham mod et eller andet. Hvad kunne det så være? Han stønnede kort og kiggede ned på hende. "Vil du vise mig det?" Han ville jo ikke få en jordiske chance hvis hun ville vise ham noget. Han tog fat i omkring hendes mave, og satte hende ned på jorden. "Eller er det noget andet?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 17:56

Hun lod sig lidt resigneret løfte ned på jorden hvor hun hoppede lidt væk før hun forvandlede sig tilbage og rettede på tøjet da rotten havde haft uorden i pelsen. Hun sukkede. "Jeg ville have haft dig derhen" hun pegede på bænken "så jeg kunne hoppe af og blive menneske igen, jeg turde ikke stige af i farten" Hun strakte sig og rystede sig kort, det var altid en anelse ubehageligt at forvandle sig denne vej, man blev helt svimmel.
"men..." hun sendte ham et lille smil "det kan være jeg skal være rotte noget oftere hvis det giver dig lyst til at ae mig" hun lo lidt for sig selv. Af en eller anden grund havde mennesker et eller andet med at ae dyr med pels, hun vidste ikke helt hvorfor.
Hun så sig kort om og flettede sine fingre ind mellem hans. "Hvor er vi?" hun kunne slet ikke kende stedet og så sig desorienteret om. Hun kunne ikke kende stedet og forvandlingen gjorde hende også forvirret over hvor langt de havde bevæget sig, da hun jo ikke havde gået på sine egne ben. Hun lænede sig let op af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 18:10

Han kiggede på hende, imens hun blev sig selv igen. Han grinede lidt over hendes ide. "Hvordan skulle jeg have nogle jordisk chance for at vide det! Nok kan jeg læse folks tanker som mennesker, men ikke som dyr!" Han lage hoved let på skrå. "Vil du gerne have jeg gør det?" Han rettede hoved op igen. "Det behøver du ikke at blive en rotte for." Han gav hendes hånd endnu et lille klem, hvorefter han trak hende ud af gyden. "Den samme gade, bare længere nede."
Han vendte sig om mod hende så han nu kunne tage hende i øjensyn som menneske. "Jeg må ærlig indrømme jeg finder dig mere tiltrækkende som menneske, end som rotte." Et kort smil skød over hans læber, mens han kiggede rundt. Det var allerede ved at blive varmer, selvom stolen ikke var kravlet særlig langt op på himlen, men dens varme stråler kastede stadig en uhyggelig varme ned over dem, når man tænkte på hvilke tidspunkt det var på dagen. Han flyttede lidt på sig mens han tænkte lidt over hvor de kunne gå hen. Stranden var et oplagt sted at tage hen, men han fortrak at holde sig på land, da han stank af våd hund når han havde været under bruseren eller i havet, og han var ikke sikker på at hun ville kunne lide den, det var der ikke mange der kunne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 18:21

"Selvfølgelig vil jeg gerne have du gør det" nogle gange måtte hun tage sig til hovedet over ham. Hun så sig om, og kunne nu godt genkende stedet. Vent, hvad var det han havde sagt? Læse folks tanker...? Hun stoppede brat op og så forundret på ham. Havde han læst hendes tanker? Hvor meget havde han rodet rundt i hendes hoved "Hvad var det du sagde?" Der var en farlig klang i hendes stemme "Har du snaget i mine tanker?" Hun fandt det var en yderst ubehagelig tanke. Hvad havde han set? Hun gennemløb i rasende fart hvad han kunne have fundet ud af han ikke skulle vide, men det værste var, hvis han havde læst hendes tanker om ham.

Hun skævede op mod den strålende blå himmel, lidt for blå, faktisk... Det ville blive en ulidelig varm dag. En af de dage man burde tilbringe i et springvand for ikke at blive smeltet, men hvis han helst ville have hun var menneske var det ikke en mulighed. Så måtte hun bare søge ind i skyggen ét eller andet sted.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen