Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

AuthorTopic: What will you?

What will you?
« on: on Ons 8 jun 2011 - 21:41 »

Gæst

Gæst

Han grinede kort for sig selv. "Undskyld, men jeg havde ikke tænkt mig at jeg skulle ligge her da jeg tog dem på, men jeg skal nok tænke over det næste gang." Det kildrede let på hans arm da hun lod sin finger danse ned af hans arm. "Vil du være vågen hele natten?" Hun kunne måske ikke sove, eller? Han vidste ikke hvor langt hendes angst rakte, så han syntes da det var et meget godt spørgsmål. Lage sig bedre til rette så han blev nød til at skubbe til hende, men endte i den samme stilling igen, efter lidt tid, eller noget der lignede. Hans arm lå nu mere omkring hende, som om hun var en pude han lå med, eller et tøjdyr, og ansigtet lidt længere væk fra hendes hoved, så han ikke blev druknet af hendes duft, stank, alt efter hvem man var. Selv kunne han godt lide den, hun duftede som ham selv, af storby. Man kunne bare lukke øjne, og forstille sig lydene og hvordan det så ud, for duften havde han lige ved næsen, så det var ikke noget problem.
Han tog blidt fast i hendes hånd, og begyndte lige så stille at lege med hendes hånd, eller nærmere fingre, ikke så lange som hans egne, mindre, bløde men feminine. En dejlig varme der lå i dem. De var lidt som en varme dunk da de var varmer end hans egne.

What will you?
« on: on Ons 8 jun 2011 - 21:58 »

Gæst

Gæst

"Det ved jeg ikke rigtig..." hun tøvede usikkert "Jeg plejer ikke at sove igen, men hvis jeg ligger her..." Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle sætte ord på den tryghed hans krop afgav og som omsluttede hende som en ugennembrydelig skal. "..så kan det godt være jeg falder i søvn." Hun rødmede lidt da hun mærkede hans hånd om sig egen efter han havde puffet lidt rundt med hende og alligevel havde fået efterladt sig et sviende spor bag på hendes ene lår med den der lille nitte, eller metaldims, der sad ved lommen på et par jeans, men hun undlod at nævne det, hun så ingen grund til det, han måtte vel selv bestemme hvad han ville have på og ikke have på.
Hun lukkede øjnene og lod ham lege med hendes hånd mens hun skubbede sig tilbage mod ham som om hun ikke ville tillade det mindste lille luftrum imellem dem. "Men du skal bare sove, du virkede træt" af en eller anden grund hviskede hun dæmpet, det føltes bare meste rigtigt, og desuden var der vel heller ingen grund til at råbe når han næste praktisk talt lå klistret op af hende, eller hun op af ham, som det vel nærmere var.
Pludselig slog en ikke serlig velkommen tanke ned i hende og spredte en skælvende usikkerhed i hende, en usikkerhed hun ikke kunne lece med. "jass?" der var en let spørgende kalng i hendes stemme "Bliver din kæreste ikke ked af det hvis hun vidste vi lå her?" Hun fik helt dårlig samvittighed. Tænk hvis der var en pige et eller andet sted som sad og ventede på ham og han så bare aldrig kom?

What will you?
« on: on Ons 8 jun 2011 - 22:10 »

Gæst

Gæst

Han lod hendes ord komme ind, men kommenterede det ikke, da han ikke fandt nogle grund til dette. Han blev blot liggende og lyttede til hendes åndedræt. Han ville nok have svaret hende da hun kom ind på emnet om han var træt, men hun svarede selv på det, så endnu en gang gjorde det ikke så meget at holde sin mund lukket. "Mmm?" Hvad ville hun nu have at vide? Det plejede at være alvorlig når man startede med at spøge med ens navn, selvom man godt vidste den anden partner lyttede, men han brød til sidst ud i latter da han hørte hvad hun havde på hjertet. Det var ikke nogle høj og rungende latter, men mere et kæmpe smil, og et grin som virkede overraskende i dette mørke. "Nej, der kommer for det første ingen kvinde her ind ud hende som er her." Han vidste ikke hvorfor han snakkede om hende som 3 person, men det skete der vel ikke noget ved. "Hvorfor tror du jeg har en kæreste?" Det undrede ham lidt, og ud over det, hvorfor hun bekymrede sig over det, selvfølgelig ville det være lidt akavet hvis der kom en ind, og så dem ligge sådan, men alligevel, det blev jo hans problem, og ikke hendes, hun kunne være ligeglad, det var ham der fik et møgfald. "Jeg tror ikke der er nogle pige, eller kvinde ved sin fulde fem, der ville være kærester med mig." Han smilede stadig, dog ikke så stort som før.

What will you?
« on: on Ons 8 jun 2011 - 22:24 »

Gæst

Gæst

Hun kunne mærke i hans brystkasse at holdt en latter tilbage. "Nej, jeg har låst døren, så der kommer ingen ind" Hendes tonefald blev lidt irreteret, kunne han da ikke forstå at hun bare ikke ville ødelægge noget for ham? Hans næste ord fik hende i midlertid til at studse lidt. "Jeg ved ikke..." hun blev afbrudt af hans sidste ord, og selvom der var et smil i hans stemme lød det ikke helt overbevisende, nærmere somom han prøvede at dække over en smerte han ikke ville vedkende sig. Hun trak tøvende sin hånd fri af hans. Ville det være dumt og for meget? nej, den lille snert af selvbebrejdelse i hans stemme havde talte sit eget tydelige sprog. Hun puffede til hans arm så hun fik plads til at dreje sig under den så hun kom til at lige med ansigtet ganske tæt på hans. "Nu vrøvler du..." Hun lagde en arm op om hans skulder og purrede op i hans nakkehår med hånden "Du er i den grad god nok" hun smilede til ham "Jeg synes i hvert fald du er god nok, og jeg skulle da mene jeg var ved mine fulde fem... eller seks hvis vi tæller en rottesans med" Hun smilede skævt og fortsatte med at lade fingrene glide op gennem hans korte, brune hår der virkede kraftigt og blødt på samme tid.
Hun trak sig ind til ham, det var lidt dumt at ligge sådan når han havde bøjede ben, så hun lod sit ene ben glide op over hans trods buksernes ru stof. "Jeg bliver altså aldrig venner med de jeans..." brokkede hun sig, men med et smil i stemmen og mest af alt for at skifte emne fra, at han åbenbart mente han ikke var god nok til nogen ville forelske sig i ham, selvom han lå med en pige i armene som var fuldkommen solgt.

What will you?
« on: on Ons 8 jun 2011 - 22:39 »

Gæst

Gæst

Han kiggede ned på hende, letter chokeret over hun have vendt sig om. Ikke fordi det generede ham, nej tværtimod, men det var da ikke det indtryk han havde fået af hende ude på gaden, hvilke indtryk det så var han snakkede med sig selv om i tankerne var han ikke sikker på, men fejede det af vejen. "Det er bare min mening om sagen, om du så har en anden ved jeg jo ikke ..." Svarede han med let tøven i stemmen. Han fattede ikke hvad hun mente med det næste, men gjorde det så frygtelig meget? Han forstod jo ikke kvinder på alle punkter, nej, nærmere langt fra! God nok til hvad? Han følte sig helt tabt bag en vogn ved de første ord hun frembragte, men smilede så ved det sidste. "en ekstra bonus." Smilet blev lidt bredere, mere - normalt?
Han kiggede ned af deres sammenflettet ben, da hun kommenterede hans beklædning. "Hvis du er så meget uvenner med dem, hvorfor pokker smide du så dine ben der ind?" Han kiggede tilbage på hende. "Jeg kan ikke helt se sammenhængen mellem det." tilføjede han med et lille grin.
Han havde stadig ikke fattet hendes hentydning med alt det her halløjsa, som han blot blev trukket med på, ikke fordi han ikke ville, for det ville han da skræmmende gerne, men det var vel fordi han ikke helt havde fattet hvad hun ville, selvom han havde en ide om det, som hans drenget side ville elske, men han selv, hvis man kunne dele det op, var lidt mere urolig over hvad det var hun havde lokket ham med på, selvom han nok uanset resultatet nok ville kunne lide det.

What will you?
« on: on Ons 8 jun 2011 - 22:52 »

Gæst

Gæst

Hun kunne ikke lade være med at le over hans bundforvirrede udtryk "Det jeg sidder, nej" rettede hun sig selv "ligger og siger til dig er, at jeg godt kan lide dig, er det så svært at forstå?" Hun så på ham for første gang lidt usikker på sig selv, selvom hun ikke flyttede armen der lå op omkring ham. Hvad nu hvis han ikke kunne lide hende? Hvad nu hvis han bare fandt hende barnlig og pågående? Hun prøvede at finde svaret i hans brune øjne, men fandt intet. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre da den pludslige rådvildhed greb om sig. Hunhavde ikke skænket mørket en tanken et stykke tid, men nu vendte det tilbage for fuld kraft sammen med frygten for ta han ville skubbe hende fra sig, skubbe hende ud i intetheden, ud i mørket.

Hun rev tankerne væk fra det sugene intet og klamrede sig i stedet til det hun havde, så længe hun havde det; Hans arm omkring sig og en arm omkring ham og et ubesvart spørgsmål som krævede svar. "Fordi jeg ikke vil ligge og banke mine knæskaller ind i dine... og fordi jeg kan lide hvad de bukser bækker over" Hun blev omgående varm i kinderne. Det sidste var slet ikke meningen skulle ud, det var bare en tanke som strøg gennem hendes hjerne på det forkerte tidspunkt, men det var sandt. Om han så var pakket ind i piktråd ville hun lægge sig ind til ham.

What will you?
« on: on Ons 8 jun 2011 - 23:16 »

Gæst

Gæst

Hun fik fuldstændig rævet tæppet væk under ham, hvilke var enormt tydeligt at se, men efter lidt tid fik han styr på sig selv, og lod et svagt smil kruse i mundvigen. Det fik ham virkelig til at fryde sig, og fik en ukendt glæde til at brede sig i hans krop som en flodbølge der piskede ind over ham. Han trak lidt på smilebåndet, endnu mere end han allerede gjorde, ved det næste hun sagde men pressede dem derefter hårdt sammen for ikke at bryde ud i en latter, som nok ville blive meget høj og ukontrolleret, men han bekæmpede den, sådan nogen lunde da. Han var selv lidt stolt af at kunne holde det inde.
Han lænede sig lidt ind over hende, og hviskede ind i hendes øre. "Dejligt at høre." Ikke overraskende vidste han ikke hvorfor han sagde dette, og heller ikke til hvilke af delene, men det var vel mest det første, for det der var mellem bene på ham, det var da meget naturligt? Ligesom hans tanker der heller ikke altid var helt regne og poleret.
Han var stadig ikke helt med oppe på tanken af det første hun sagde, og selvom han da, uden at behøves at tøve kunne indrømme at han kunne lide det, havde hendes direkte svar virkelige hævet alt under fødderne væk på ham, så han stod på bar bund, og bare kunne ligne en idiot.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 9:35 »

Gæst

Gæst

"Var det alt?" Havde han virkelig ikke mere at sige til det? Hun så undrene på ham, men den måde han havde lænet sig ind og hvisket det til hende på tydede ikke ligefrem på at han ville skubbe hende fra sig, nej, i hvert fald ikke endnu, tænkte hun en smule iroisk. Gad vide hvad hans dagsorden egentlig var? hvis han da havde nogen, lige nu så han bare forvirret og underlig glad ud. "Er det ikke nu du burde fortælle mig, hvor godt du kan lide mig?" hun holdt det i en spøgefuld tone og ledsagede sin kommentar med et lille smil, humor havde altid, lige fra tidernes morgen, været den bedste måde at undgå al for akavede situationer. Selv de værste kritikke og mest kvalme kærlighedserklæringer kunne mildnes en hel del med humor, så maget at man faktisk kunne holde til at høre på det.

Hun sukkede lydløst og lukkede kort øjnene. Mørket havde trukket sig tilbage i hendes bevidsthed som en lurende fare, overtrumfet af den mulige konflikt der lå mellem dem. Nu havde hun spillet med åbne kort, men hans var stadig fordækte, og hvis han valgte at give udtryk for, at han bare legede lidt med hende, så måtte hun hellere til at forberede en god undskyldning for at forsvinde ud af døren hurtigst muligt, det nederlag ville hendes stolthed aldrig kunne holde til. Hun åbnede gen øjnene og så på ham.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 9:55 »

Gæst

Gæst

Han kiggede lidt på hende, og lod et suk slippe ud mellem læberne. Han havde altid været elendig til romantiske emner, meget muligt fordi han aldrig havde kendt nogle han som sådan kunne lide, og fordi han heller aldrig havde haft rigtig tid til kvinder, efter hvad han selv mente. "Det burde jeg nok." Tydeligvis totalt dumpet til denne eksamen, ikke fordi han havde bestået nogle som helst eksamen, ikke nogle steder i skolen, til køre eksamen eller nogle steder, og denne 'eksamen' kunne vel tilføjes nu. "Men jo, jeg kan godt lide dig." Det var der lød mindst dumt i hans øre, og det lød selv lidt dumt.
Han trak sig op på den ene albue, og havde for længst droppet at få sovet videre. Han lænede sig ind over hende mens han sad og tænkte lidt frem og tilbage, før han besluttede sig at komme ud med det han havde på hjertet. "Hvorfor tror du jeg ikke ville kunne lide dig?" Han havde en ide om hvad det kunne være, men han ville være sikker på det. Han var ikke selv i tvivl, og det havde han ikke været siden de havde været ude på gågaden! Lidt skræmmende, men han ville jo ikke have trukket hende med hele vejen hvis det jo ikke var fordi han ikke kunne lide hende, det var meget at ofre på en man blot ville i seng med, efter hans mening, hun ville sikkert også heller have kontanterne hvis hun overhoved ville, hvilke havde været en yderst lille chance for, hun lignede ikke en der kastede sig i seng med alt og alle.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 10:10 »

Gæst

Gæst

"Fordi..." Hun så bare op på ham. Hvad skule hun sige? Hun endte med det mest indlysende selvom det lød frygtelig selvkritisk. "Fordi jeg er mig. Fordi jeg i bund og grund er en rotte..." Det var jo ikke ligefrem fordi en rotte var det mest sxede i denne verden, tænkte hun bittert, men på den anden side var det væsentligt mere nyttigt end andre hun havde mødt. Det var for eksempel ikke så tit at en sneleopard eller en ørn bare virkede naturlig og fladt i et med omgivelserne, i hvert fald ikke hvis man som hende levede på gaden i en storby.
Hun havde trukket armen til sig da han skubbede sig op på albuen, og nu vendte hun sig halvt om på ryggen for at se op på ham med armen foldet omkring sig selv mens hun overvejede hans bevægegrunde. Hans erklæring om at han kunne lide hende var faldet virkelig klumpet, og hun var i tvivl om hvorvidt det var fordi han løj for hende eller fordi han bare havde svært ved at sige det netop fordi det var sandheden. Uanset hvad blev hun nødt til at finde ud af det, det nyttede ikke at gå som katten om den varme grød, så hun kunne lige så godt spørge ham direkte. "Jasper, vær venlig at svar helt ærlig på det her spørgsmål" Hun brugte helt overlagt hans rigtige navn og så ham alvorligt ind i øjnene "Tog du mig med herhen fordi du vil i sneg med mig? For så bliver jeg nødt til at skuffe dig. Jeg har langt fra samme profession som min mor". Hendes stemme var tom for følelser. Hun kunne lige så godt give ham klar besked. Hvis han troede han kunne købe hende, kunne han godt skrubbe af.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 10:22 »

Gæst

Gæst

Han kiggede ned på hende, da hun vendte sig om mod ham, og diskede op med sine ord. "Jeg ved godt jeg er af mandligt køn, og alt det, men hvis jeg endelig kun vil have sex med dig havde jeg tvunget dig om du så ville eller ej, jeg jeg syntes personligt ikke det er det jeg gør nu, men ellers må du jo sige." Han kunne godt forstå hendes bekymring, men hvis hun nu havde kendt ham længere tid, hvilke hun selvfølgelig ikke havde haft nogle jordiske chance for, ville hun vide at han aldrig ville være gået så langt for en kvinde, og hvis det endelig skulle være, havde han nok jagtet en der lå højre oppe, havde eget hus eller lejlighed, så han ikke skulle bruge penge på hende.
Deres samtale virkede til at være rimelig underligt efter hans øre, men hun ville have det klart, hvilke ikke undrede ham, det skræmte ham næsten hvor godt han forstod hende, på disse punkter, for andre steder var han vel blind, men de havde jo begge boet på gaden så de kunne vel halvt om halvt sætte sig ind i hinandens situationer, og alligevel ikke. Han kunne ikke se sig selv som rotte, selvom hun havde fået ændret hans holdning til rotter, som ellers ikke havde været særlig køn. "Hvis du i bund og grund er en rotte, er du en meget køn rotte." Det kunne lyde utrolig fedtende, men han måtte vel bare håbe hun ikke misforstod den.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 10:43 »

Gæst

Gæst

Hun rakte armen op og lagde hånden mod hans kind med et lille smil, "tro mig Jass, du ville ikke få noget ud af at tvinge mig... Det eneste der ville ske var at du kom til at dele seng med en rotte, og så er det begrænset hvor sjovt det er" Et lille smil smuttede over hendes læber. Rotten var egentlig et ganske nyttigt dyr hvis man så bort fra rottefælder, rottegift og det faktum at folk smed træsko efter en. Hun kunne ikke lade være med at le "En køn rotte? det tager jeg som et kompliment" hun aede hans kind med fingerspidserne og lod dem følge kindbenenes linje.

"det er lidt undeligt..." hun lod øjnen vandre rundt i rummet "Men mørket genere mig ikke så meget når jeg er sammen med dig. Det er somom det ikke kan gøre mig noget fordi du passer på mig" Hun var godt selv klar over at det var hendes egen hjerne der spillede hende et puds. Hvis der rent faktisk kom et glubst uhyre ind af døren ville han sikkert fodre det af med hende så han selv kunne nå at tage benene på nakken.
//undskyld, det blev lidt tyndt//

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 10:56 »

Gæst

Gæst

Hun virkede til at forstå ham, hvilke var dejligt for ham. "Nej, men man kan jo gøre så meget med en rotte." Han smilede kort. "Du er jo meget mere håndterlig i rotte form, man skal bare lukke gabet på dig, så er du jo ikke så tung." Hvad han skulle mene om det hun sagde følgende om mørket der lå omkring dem vidste han ikke, for han kunne ikke selv se noget farligt i mørket. "Prinsen på den hvide hest ..." sukkede han tørt dog med et lille smil. Han var ikke selv meget for at blive placeret som prinsen på den hvide hest, men der var jo noget om snakken, om at han faktisk var det, for hende, hvis hun følte sig beskyttet af ham. Sikke en helt han var blevet i dag. Det var dog bedre end så mange andre ting, men trods det, var titlen prins ikke en han higede efter.
Han lod sig dumpe ned på sengen igen men stadig med blikket rettet mod hende. "Har du altid været bange for mørket, eller er det noget der er kommet?" Han havde ikke selv styr på det, så han kunne vel ligeså godt spørge. "Og jeg har lige endnu et spørgsmål ... hvornår fandt du ud af du var animagus?" Hun måtte svare hvis hun lystede, men når han nu endelig havde chancen for at spørge, så skulle det da også klart gøres!

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 11:11 »

Gæst

Gæst

"I så flad må du have parkeret ponyen uden for" hun smilede til ham. Han så ikke ud til at bryde sig om et lege 'prins' og det behøvede hanheller ikke for hendes skyld. Hun flyttede sig lidt da han lagde sig igen, men puttede sig så omgående ind til ham. Man ikke jo lige så godt benytte sig af de fordele der bød sig.
Hun undertrykte en latter. Nå, nu var det vist ham som blev spørgelysten... "Nej" hun rystede på hovedet "Jeg fandt først ud af at jeg var animagus da jeg omkring 3 år. Jeg ved ikke... Der kom en rotte hen til mig og virkede meget interesseret men jeg kunne jo ikke snakke med den, og så forvandlede jeg mig" Hun trak let på skuldrene. Det havde virket så naturligt den gang, og hun havde jo aldrig tænkt over det siden. "Mørket har jeg altid været bange for, og det har været meget værre end det er nu" hun gøs og lod igen en arm glide op om ham så hun kunne holde sig tæt ind til ham. "Jeg blev låst ude på et lille loftsrum når min mors veninde, jeg kaldte hende tante, havde kunder. Der var mørkt og koldt, slev om dagen, og der var alle mulige lyde i mørket.... Hvis hendes kunder var utilfredse slog de hende og så drak hun for at glemme... og glemt mig i op til to døgn af gangen..." Hun skjulte ansigtet ind til hans hals. Der var ikke behagelige minder, og hun havde ikke fortalt nogen om det før. Der var overraskende ubehageligt, da det fik det hele til at stå lysende klart i hendes erindring.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 11:22 »

Gæst

Gæst

"Fik du dig så en sluder med rotten?" Han vidste ikke rotter kunne snakke, men der kunne man se, eller brugte de ligesom mange andre dyr kropssprog. Han gøs let ved hendes forklaring på hendes skræk for mørke. "Ubehageligt." Mumlede han, og lukkede øjne. Han var glad for at var sat på porten da han var fem, faktisk før, men det var der han 'rigtigt' blev smidt ud.
Han havde endnu et spørgsmål, men valgte at lade det ligge så hun slap for at grave mere i de ubehagelige minder.
Han kiggede op i loftet, og sad og overvejede om han skulle ligge sig til at sove eller ej, for det var snart en letter tiltrængt at få sovet, men om han kunne! Det var spørgsmålet, men det gav sig selv, lidt efter, da han lukkede øjne i et forsøg, meget halvhjertet forsøg på at sove, hun havde jo sagt han måtte gøre det, så han kunne ikke se et problem i det, ud over om hans beskyttelse stadig virkede, men det måtte han vel bare håbe på nu hvor hun havde sagt han måtte. Der gik heller ikke lang tid efter han havde lukket øjne at han gik ud som et lys.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 11:34 »

Gæst

Gæst

"Ja, det gjorde jeg..." Som hun lå med ansigtet helt ind til hans skulder kunne hun ikke se hans ansigt, men hun kunne alligevel tydelig mærke skiftet i hans krop. Han slappede af og løsnede i musklerne og vejtrækningen blev lige som hjerterytmen langsommere. Hun aede forsigtigt hans ryg før hun trak armen til sig så hun kunne skubbe sig ud fra ham og se hans ansigt.
Hans sovende ansigt og de let sitrrende øjenlåg med de mørke vipper fik et kærligt, næsten ømt smil frem på hendes læber. Af en eller anden grund var hun lykkelig over at han lå der ved siden af hende og sov så roligt, fredfyldt, og dermed viste hende en enorm tillid. Med et lille lykkeligt suk drejede hun sig så hun igen lå med ryggen ind mod ham. Hun var lidt ked af, at han ikke havde armen om hende, men man kunne ikke få alt i denne verden. Hun lidt og stirrede ud i mørket mens hun holdt vejret og med ørne på stilke, men der var intet det tydede på fare af nogen art. Hun sukkede igen og forsøgte forsigtigt igen at lirke sine ben ind mellem hans uden at han vågnede. Hun blinkede langsomt, men kunne ikke få sig selv til at lukke øjnene i, så hun lå som så mange nætter før med store øjne og så ud i mørket.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 11:54 »

Gæst

Gæst

Han lignede en der sov, og det gjorde han næsten også, men hendes forsøg på at få sine ben ind imellem hans havde vækket ham. "Hvad er det du vil? Er de blevet gode venner, eller er det noget andet?" Et lille frækt smil gled over hans læber. Han lage en hånd omkring livet på hende, og trak hende ind til sig. Han skulle lige til at tilføje noget mere, men stoppede sig inden det blev et alt for muntret emne, og valgte at prøve at sove igen og spredte sine ben let, så hun kunne komme ind mellem dem.
Han åbnede kort øjne, med næsen næsten nede i hendes mørke hår, før han igen lukkede dem, og prøvede at sove, selvom det ikke gik helt så smooth som før, men det kom. Om det nu ville lykkes ham at sove helt igennem var han lidt spændt på, men nu kunne hun komme mellem bene på ham, hvilke var det hun lige ville, så han kunne ikke se der var mere.
Igen faldt han i søvn, og for første gang i meget lang tid sov han, hvilke grund der var til det, var han ikke sikker på, men han var helt væk, så hun ville sikkert kunne hoppe og danse i sengen uden han ville vågne. Det kom selvfølgelig an på hvor energisk hun var med det danse-hop.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 13:08 »

Gæst

Gæst

"Nej, det er fint nu..." Hun lagde sig veltilpas tilrette op af ham med en arm uden på hans der lå om hende. Denne gang gik der længere tid før han sov, men til gengæld virkede han også til at sove dybt.

Hun blundede et øjeblik, måske endda et kvarter med jævne mellem rum i takt med lyset begyndte at vende tilbage lidt efter lidt. Først var det en ganske svag ændring i mørket, så blev det gradvist mere mørkeblåt for til sidste at blive afløst af det grålige morgenlys. Hun havde forsigtigt et par gange i løbet af natten flyttet ganske let på sig, men overraskende nok havde hun faktisk sovet lidt. Nu var hun imidlertid vågnet så meget op, at hun var klar over hun ikke kunne sove mere. Tavst lå hun lidt og lyttede til hans åndedræt lige bag hende og nød varmen fra ham. Efter en halv time gættede hun ud fra lyset på, at klokken måtte nærme sig halv syv, ergo tid til morgenvækningen. Hun drejede sig under hans arm og betragtede hans ansigt i tavshed en rum tid før hun besluttede sig for at vække ham. Hun lænede sig lidt til ind mod ham og kyssede let hans læber "Jass? Jass?" Hun smilede lidt til ham.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 14:52 »

Gæst

Gæst

Der var et eller andet der mærkes blødt mod hans læber hvilke føltes dejligt, men også lidt mistænksom, så for en sikkerheds skyld slog han øjne op, og kiggede på Niriona der kiggede tilbage. "Godmorgen." Han sned søvnen ud af øjne, og trillede helt om på ryggen, for derefter at sætte sig op, og rode godt igennem håret, så det strittede ud til alle side. Han kiggede ud, for at se hvor langt op af dagen det var, men det sagde jo ikke så meget, så han lod sig falde tilbage med et bump. "Fik du sovet?" spurgte han hende, selvom han kiggede op i loftet, og orkede ikke at stå op, han lå lige så godt!
Han trillede om på maven, og lage hænderne under hagen, mens han kiggede på hende. "Skal vi se om hotellet har morgenmad, eller skal vi finde et sted at spise?" Han strakte sig, og lage sig så mageligt tilrette igen og lukkede øjne. Hun kunne da ikke forlange han skulle vågne nu! Nu havde sådan en god seng, og så måtte man ikke engang nyde den! Øv. Han kiggede hen mod hende, med et lille smil på læberne.
"Har du nogle planer for idag?" Hun kunne ikke have så mange, da hun jo ikke havde noget hjem at tage hjem til som ham selv. "Når du spiser, kan du ikke spise som en rotte, så blive til et menneske og være mæt, eller kræver din nye krop så mere mad fordi den er større, og hvad så den anden vej?"

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 15:18 »

Gæst

Gæst

Hun lo og smilede over hans forsovede, forvirrede udtryk "Godmorgen Jass..." Hun blev bare liggende på siden og så på ham med et smil om læberne. Hun nikkede "Jeg har da sovet noget, i hvert fald mere end jeg plejer" Hun havde en næsten ubændig trang til at række ud og stryge ham over det pjuskede morgenhår, men lod være. "Behøver vi finde mad nu? Klokken er kun halv syv, jeg syntes bare du havde sovet nok" hun smilede skævt. Faktisk havde hun mest vækket ham fordi hun savnede at se ind i de brune øjne som hun havde rig mulighed for at spejle sig i nu. "Hvis jeg er mæt som rotte er jeg mæt som menneske... Jeg bliver bare sulten hurtigt igen." Hun sukkede og lagde sig om på ryggen. "Nej, forløbig har jeg ikke lagt andre planer end at ligge her og se dig forsøge at vågne."

Hun smilede næsten kærligt til ham. Hun var lidt forundret over hvor hurtigt hun havde forelsket sig fuldstændigt i ham, men på den anden side, hvordan kunne man lade være? Der var noget over det pjuskede morgenhår og de søvnige brune øjne der fik ham til at minde om en stor, kluntet hundehvalp. "Behøver man altid at have planener?" Tit og ofte gik det jo faktisk bedst når man ingen planer havde, så var der heller ikke noget man kunne blive skuffet over på samme måde...

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 15:39 »

Gæst

Gæst

Han tyggede lidt på den. "Nå, jamen det var da en kedelig plan du har, for så sjov kan det da ikke være at se mig vågne?" Men så kunne han også godt blive liggende og nyde sengen. "Nejnej! Man behøver da ikke planer, har aldrig selv nogle rigtigt, men jeg ved jo ikke med dig." Han lod blikket glide op og ned af hende. "Du ser mig unormal frisk ud, tænk du kan klare dig med så lidt efter igår, hvor du så meget træt ud."
Han kom med en eller anden mellemting med at kravle og mave sig hen mod hende, så han havde et bedre udsyn til hende. "Når der ingen af os der har planer, kunne jeg ikke så få lov til at blive liggende her?" Hvis han lige havde tænkt over det, havde han nok lavet STORE hundeøjne, men det var ikke noget han plejede at gøre, hvilke var grunden til det ikke faldt ham ind at gøre det nu.
Han lod sig dumpe ned på maven, og kiggede ud i luften med et lille smil. Det ville blive meget interessandt at se hvordan han ville reagere når han blev ulv, hvis hun blev der. "Jeg tænkte lige på jeg nok heller må finde ud af hvornår det blev fuldmåne - åh suk." Han orkede ikke at finde ud af det nu, men det måtte han vel nok alligevel, så han ikke glemte at finde ud af det. Han havde jo ikke kunne se månen denne nat, så hvis det var imorgen var han virkelig på spanden!

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 15:55 »

Gæst

Gæst

Hun smilede bare og rakte ud for at lade sine smalle fingre løbe gennem hans hår "Du har ingen anelse om hvor sjovt det er..." Hun undertrykte et lille smil. "Jeg plejer ikke at sove, men jeg har jo ligget helt fantastisk behageligt i nat" hun lod atter hånden glide gennem hans hår får hun igen trak den til sig.
Hun var lidt forundret over han så godt som ikke reagerede på hendes tilstedeværelse, i hvert fald ikke som hun havde forventet en fyr ville reagere. Hun sukkede dæmpet, let opgivende. "Joh, sov du bare lidt til så..." Hun drejede hovedet væk og så hen mod døren. Hun kunne vel tage et bad hvis han alligevel bare ville ligge og boble hele morgenen væk.

"Jeg holdt øje" hun skubbede sig op at ligge på albuerne og så ned på ham. "Den er ikke fuld endnu. Heller kke næste nat, men natte efter." Det var den bedste måde hun lige kunne forklare ham det på. Hun måtte sørge for at have været tæt sammen med ham til den tid så han som ulv også ville registrere at hun lugtede af ham, og derfor ikke var en fjende eller, værre endnu, middagsmaden.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 16:08 »

Gæst

Gæst

Der kom ikke nogle respons tilbage på hendes svar. Han vidste ikke helt hvordan han skulle tage det. Så længe hun ikke lå flad af grin var han rolig, men hvis hun gjorde, ville han nok blive letter nervøs. "Jeg har ikke sagt noget om at sove, men bare - ligge." Han diskede op med et lille smil, mens han undrede sig over hvad fantastisk det var at blive rodet i håret, som en anden hund.
Han talte på fingrene for at holde styr på hvor mange nætter der var til."Altså om tre nætter?" Det var overraskende tæt på, men alligevel burde det også være snart, det var jo ved at være længe siden mente han selv.

Han hæv sig op på albuerne, så de var i næsen øjenhøjde, før han lænede sig ind over hende, og pressede deres læber sammen, mens han lænede sig mere og mere ind over hende, så hun ville falde ned på ryggen hvis hun ikke lå så hun ikke kunne vælte. Til sidst lå han næsten ovenpå hende, men holdt sig oppe med en arm på hver side af hende der ville forhindre ham i at vælte oven i hende, hvis hun forsvandt, men alligevel følge efter hende - eller hendes mund.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 16:26 »

Gæst

Gæst

"Nej to... Ikke næste nat men natten efter" hun så lidt på ham og smilede da han ligeledes hævede sig op i den tro han ville snakke med hende.
Et øjeblik var hun fuldkommen forvirret, hans ansigt var al for tæt på hendes. Hun lod sig glide ned på ryggen og lagde armene op om hans nakke mens hun med halvt lukkede øjne nød fornemmelsen af hans varme, bløde læber mod sine. Hun var sikker på han kunne mærke hende smile de hun trak ham tættere ned til sig. Godt nok havde hun forsigtigt kysset ham da hun ville vække ham, men et her var noget ganske andet.. og langt bedre, mest fordi det nu var hende der blev kysset og ikke omvendt. Hun lod den ene hånd være hvor den var mellem hans skulderblade mens den anden strejfede op af hans hals til håret. Han havde fantastisk blødt hår som pjuskede så sjovt. Det var rart at hun ikke behøvede holde ham fast for at han ikke skulle forsvinde, for første gang var det faktisk ham der direkte havde opsøgt samværet.

Hun smilede bredt da deres læber skiltes igen. "Det var du længe om Jass" hun smilede til ham på en måde så hun selv kunne mærke smilet i øjnene da hun så op på ham. Et eller andet sted havde hun ventet på en anerkendelse fra hans side lige siden hun havde lagt sig ind til ham. Hun løftede hovedet for igen at fange hans læber.

What will you?
« on: on Tors 9 jun 2011 - 16:44 »

Gæst

Gæst

"To? ..." Han nåde ikke at tænkere yderligere over, før hun pressede mere ind i hoved på ham. "Hvad mener du?" Han var slet ikke med, eller jo, men ikke sådan rigtigt, og han nåde heller ikke at tænke yderligere over det, da hendes læber kom op til hans igen.
Han smilede kort mens deres læber var som limet sammen, før han lod sig falde ned på hende, med hele sin vægt, så han kunne mærke hendes bryster og mave, og til dels ben.
Da deres læber kom fra hinanden igen, trak han sig lavt op på albuerne. "Så du siger ikke denne nat, der kommer, men den efter?" Han skulle være helt sikker på det. "Så imorgen nat?" Mindre end 48 timer, åh suk. "Men vil du med, eller bliver du her inde?" Han lage hoved let på skrå, mens han kiggede ned på hende. "Der er ingen tvang for at tage med." Han lænede sig lidt efter ned mod hende igen, for igen at mærke hendes læber, bløde og ivrige? Mens hendes hånd lå på ryggen af ham, som hvis han ville flytte sig blev han tvunget til at blive liggende, men det ville nok aldrig ske, hvis det stod til ham, men det gjorde det desværre ikke helt, hun ville nok ikke blive liggende hvis han forvandlede sig, så blev han nok til at kysse en rotte, hvis hun smuttede væk under ham, som hun meget vel kunne finde på hvis han forvandlede sig der hvor de var nu.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 3 af 8]