Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 15:18 by Cherish Radcliff

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 14:46 by Angelique Dümont

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 14:36 by Charmeine Love

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240201 indlæg in 12012 subjects

What will you?

Side 2 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 13:00

Hun hørte døren smække efter ham og ventede et øjeblik før hun satte sig på sengekanten og spændte skoene op og stillede dem ved siden af sengen før hun lynede kjolen op og hængte den over den nærmeste stoleryg.
Taknemmelig kravlede hun op i venstre side af sengen. Det kølige sengetøj der duftede rent og var utrolig blødt hvilket altsammen fremkaldte et dybtfølt gab da hun lagde sig godt til rette. "Ja" råbte hun til svar. Hun kunne se hans skygge op af det hvide tapet i den lille gang. Hun gabte igen og lagde sig om på ryggen. "Du Jass?" kaldte hun og skubbede sig op på albuerne og så hen mod gangen "Hvor lang tid er der egentlig til fuldmåne?" Var det ikke ved at være længe siden? Hun holdt ikke styr på det, hvorfor skulle hun dog det? Men tanken om at dele seng med en forvandlet varulv var langt fra så tiltrækkende som tanken om at dele seng med Jass. Hun lagde sig atter tilbage mod puden og strakte sig velbehageligt. Det ville være lækkert at stå op og få et bad i morgen tidlig før de forlod hotellet, men hendes ufrivillige bad i springvandet måtte være nok for idag, hun var jo heller ikke ligefrem beskidt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 13:15

Han kom frem, fra sit skjul, og kiggede kort på hende, før han vendte tilbage til knapperne. "Jeg vil skyde på det er om nogle dage, fem?" Han lage lidt hoved på skrå, og fik endelig skjorten op, smed den over en af stolende. Han gik hen på den anden side af sengen, og trak tæppet helt af, og smuttede under dynen, hvor han knappede sine bukser op. "Og hvis det er i nat, er jeg her ikke imorgen." Han kiggede kort på hende, mens han smed bukserne ned af sengen. "Jeg kan mærke når jeg forvandler mig, og så er de et til to minutter og komme af vejen på." Han lod sig falde ned i den bløde seng med et lille suk. Hvorfor han var gået i seng allerede nu var han ikke sikker på, men nu lå han der, og en god nats søvn ville heller ikke gøre noget, og slet ikke hvis han skulle forvandle sig. Han strakte sig, og trak dynen op under hagen med et lille veltilfreds grynt.
Det var dejligt endelig at ligge på en ren seng, og for den sags skyld også blød. Det gjorde man jo ikke tit, så det var dejligt når det endelig skete. Han lukkede øjne, og lyttede til hendes åndedræt der stadig fortalte hun var vågen, men hvor lang tid ville hun mon være det?
Hans tanker gled tilbage til natten der ville komme, og kom frem til at det var godt de kun var på første sal, så var der ikke så langt ned til jorden hvis han ville forvandle sig, for det gik nok ud af glasdøren, og måske, hvis han var heldig, kunne han slippe med et brækket ben, eller arm? Hvordan den så lige ville brække lå hen i det uvisse.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 13:48

"Så hopper du vel bare ud over altanen" Hun blev liggende på ryggen med armene foldet over brystet oven på dynen mens han lagde sig til rette. Hun lod øjnene følge en tynd revne i loftet der løb fra hjørnet og forgrenede sig et stykke ud over det hvidmalede loft. Hun var tung og træt i kroppen og øjenlågene begyndtes at føles tunge som bly. Hun prøvede om muligt at komme til at ligge endnu bedre og lagde sig om på siden med ansigtet mod ham. Det undrede hende lidt at han også ville sove så tidligt, men på den anden side var det vel også begrænset morsomt at sidde og kigge på hun sov, så kunne han jo lige så godt udnytte tiden selv.
Hun lå lidt og så på hans lukkede øjenlåg før hendes egene øjne gled i og verden forsvandt i en tåget grød da søvnen overmandede hende. Alligevel, selv om hun var på vej ind i en dyb søvn, hørte hun hele tiden hans rytmiske åndedrat som et fast holdepunkt der hele tiden forsikrede hende om at hun ikke var alene og at hun kunne tillade sig at sove uden at være bange og på vagt.

//sorry, det blev lidt kort//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 19:03

Han kiggede kort på hende igennem et halvt åben øjenlåg, men lukkede det så og blev ved med det til han kunne høre lyden af hendes rolige åndedræt der sagde at hun sov, eller var godt på vej til den næste verden.
Da hun havde lukket øjne, hæv han sig op at sidde, så han sad lænet med ryggen op imod væggen bag sengen mens han slugte hendes sovende stilling med øjne, som om hun kunne forsvinde. Hvorfor han gjorde det var han ikke klar over, men hun var klart også det mest interessante i rummet. Hans øjne valgte en af hendes mørke hår, og gled med blikket fra hendes hår rod ned hvor det blandet sig med de andre hår, ned til enden, som flød på puden som mange af de andre hår, hvis de ikke lå klemt under hendes krop og følte sig klemt?
Efter adskillige minutter der var blevet brugt på at glo på hende, tog han bukser på, og vandret ud på terrassen, lukkede døren halvt i, og lænede sig ud over hegnet, så han kunne se på gaden under dem. Han ville nok skyde på der var tre fire meter ned? Det ville være nok til den brækket arm, eller ben, eller måske, hvis han lande rigtigt? Dette var der dog ingen støre chancer for, da han jo, trods han kunne løbe, ikke kunne springe fra flere meters højde. Han kunne jo ikke parkur eller noget i den stil, efter hans egen mening.
Vejen under ham blev lige så langsomt mørkere da solens stråler kravlede over himlen, tilbage til solen hvor de ville følge den om på den anden side, for at skinne der, og henligge denne side og kuglen i mørke, men stadig blot skyggerne, derefter vil den røde sol komme, og så mørke efter endnu længere tid, men den tid, de sorger.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 20:20

Der var noget galt, helt galt, men hun vidste ikke hvad det var mens drømme og virkelighed blandede sig sammen mens hun nærmede sig overfladen af søvnen. Lyden, det var det der var galt. Hans åndedræt der havde beroligt hende til hun sov var væk. Forvirret satte hun sig op samtidigt med at hun åbnede øjnene, vel vidende at de ville ramme en tom, hvid pude og ikke Jass' ansigt.
Var han gået? Forvirret gned hun sig i ansigtet med hænderne til øjnene holdt op med at være slørede. Hans bukser var væk, men hans skjorte lå stadig hvor han havde smidt den. Langsomt uden at lave en lyd skubbede hun sig fri af dynen og trådte musestille ud på gulvet. Hun vidste ikke hvorfor hun bevægede sig lydløst, det var bare en refleks når hun ikke vidste hvad hun kunne forvente af sine omgivelser. Det tynde hvid gardin foran glasgøren ud til altanen viftede i aftenbrisen og bag det kunne hun se hans silhuet mod den mørkeblå aftenhimmel.
Stadig uden at lave støj rakte hun ud og slog et af de bløde, hvide håndklæder om sig og gik hen til døren. "Jasper?" Hun så bekymret ud på ham og trådte så på bare fødder ud på altanen bag ham "Er der noget galt Jass?" hun knugede hænderne om hinanden og kanten af håndklædet lige under kravebenet. Hun forstod ikke hvorfor han stod herude i tusmørket. Han lignede ikke en der ville forvandle sig, og det var vel heller ikke fuldmåne endnu? Aller tidligst næste nat, skulle hun da mene, hvis hun ellers bare havde nogen lunde styr på det. Aftenluften var kølig og fik hende til at gyse.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 20:49

Han vendte sig om da han hørte hende komme ud, og forstod ikke hvorfor hun så bekymret ud, der var jo ikke sket noget. "Nej, der er ikke sket noget - jeg kan bare ikke sove så tidligt." Han smilede kort, mens han kiggede ned af hende. "Men er der noget galt med dig?" Han lod stadig blikket hvile på hendes anspænde holdning. "Men er der?" Han gik lidt hen mod hende, hvilke var et lille skridt, uden at gå for tæt på. Var det mon mørket der allerede skræmte hende, eller hvad var det lige der skete for hende? Han stod og tøvede længere tid, uden helt at vide hvad han skulle gøre, for han havde været sammen med piger, ja, men ikke nogle som hende, og trods han ikke var meget for at indrømme det, kunne han faktisk godt lide hende, i hvilke afskygning var han ikke sikker på, men hun virkede sød, og enormt sjov at høre på. Han prøvede forgæves at skjule et lille smil ved den sidste tanke, men det lykkes ham ikke rigtig. "Men hvis du kun kan sove hvis jeg er der, så - lad os gå ind." Det lød underligt i hans øre, men hvis det var sådan ville han ikke ødelægge hendes nattesøvn. Det lød rimelig sukkersødt i hans øre, men nu var han allerede på vej ind, og havde sagt det. Da han kom ind kiggede han efter hende, mens han holdt gardinet til side for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 21:08

"Nej..." hun rystede på hovedet og så stadig underligt på ham. Hvorfor smilede han sådan? Morede han sig over hun var blevet forskrækket? Stod han og tænkte på hvor dum hun var? "Nej, der er ikke noget..." hun bøjede hovedet og trådte ind i værelset igen. "jeg blev bare bange for du var gået..." Hun så ned. Hvorfor skulle han gå, og hvis han endelig gjorde, hvorfor skulle det så genere hende? Men det gjorde det. Overraskende meget endda.
"Du behøver ikke sove, hvis du ikke vil..." hun gik hen til stolen hvorfra hun havde taget håndklædet og lagde det tilbage igen, denne gang uden at bade ham om at gå. Hun smuttede hurtigt op i sengen og trak dobbeltdynen op om skuldrene mens hun betragtede ham. Hvis han virkelig gerne ville stå ude på taressen, så skulle han da have lov til det. Der var slet ingen grund til hun blandede sig. "Undskyld" hun skubbede sig halvt op at sidde "Jeg blev bare lidt forskrækket over du var væk..." Hun sendte ham et lille, undskyldende smil.
Der var blevet mere dystert i værelset i takt med det tiltagende mørke uden for, og hun havde svært ved at skelne hans ansigt helt når han stod med ryggen til taressedøren. Var han sur på hende? Nej, det havde det ikke virket som. men det smil? Hvad havde han moret sig over? At hun blev bange? Fandt han hende ynkelig? Eller var der noget galt med hende? Uden at tænke over det gled hendes hånd op og dækkede den lille tatovering af en f-nøgle i hendes nakke. Var det den han havde grinet af og grinede han stadig indvendigt? Skyggerne der faldt fra øjnbrynene og de markerede kindben gjorde hans ansigt til en sort-hvid mosaik hun umuligt kunne tyde. Med et lydløst suk lagde hun sig ned igen, stadig med ansigtet mod ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 21:30

Han gik hen til sengen, og smed bene op, for at ligge sidde ved siden af hende, så han kunne se ned på hende. "Helt i orden." Lyset fra gaden kastede et køligt hvidt lys ind igennem vinduet som hendes ansigt til at virke en smugle som en vampyrs med det blege lys, og hendes glatte linjer i ansigtet, som så tænksomt ud, meget. Han trak bene op under sig, og kiggede ud i luften, hvorefter hans øjne igen lande på hende. "Bare lig dig til at sove, det bliver ikke fuldmåne, og skal nok blive hele natten." Han satte sig bedre til rette med nogle puder i ryggen og lukkede kort øjne, og kiggede så hen mod hende. Det endte nok med han faldt i søvn med bukserne på, men han sov jo normalt med tøjet på, så der var ikke så stor en forskel med bar overkrop.
Han slog øjne op igen, og kiggede ned i hendes øjne dog uden at gøre noget, som han nok ville have gjort med alle andre for at få mere at vide, men det lød så godt når hun selv fortalte om sig selv, og denne lille oplevelse ville han ikke spolere. Han lod sig glide lidt ned i sengen, stadig med blikket rettet mod hende. Han vidste ikke om hun ville sove eller ej, men hvis hun ville, havde han ingen planer om at spolere det, trods han gerne vil lirke mere ud af hende, men hun havde virket så træt ude på gaden, så det ville være en skam, når hun nu endelig havde en seng, ikke at måtte sove.
Han greb ud efter sin dyne, trak den op under næsen, dog stadig med øjne rettet mod hende og slugte hende med hud og hår, alle hendes ansigtstræk, det rene ansigt, med de små skævheder, og det ene hår der var tykt og et andet tyndt. Hagen der kastede skygger ned på halsen, og dynen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 21:44

Hun havde lukket øjnen let i, men lod dem igen glide op da han kom med sit løfte om at blive "Det er jeg glad for" hun smilede til ham og lukkede atter øjnene, men hun kunne ikke få lov at bryde gennem den tynde silkeagtige overflade til søvnen. Efter et øjeblik åbnede hun igen øjnene og så op på ham. "Jass?" hun løftede sig lidt op for at se ham bedre "Hvorfor lægger du dig ikke ned og snakker med mig?" Det lød måske meget frimodigt, men hun havde fornemmelse af, at hvis hun lod ham slippe nu ville han bare trækker sig mere ind i sig selv og måske ikke åbne op igen. Hun vendte sig atter så hun kunne ligge på siden med den ene arm under hovedet og se på ham. Han var en ganske køn ung mand, og helt bestemt også uden skjorte... Et hastit smil skød over hendes læber ved tanken.
"Vil du ikke fortælle om dengang du blev varulv?" Hun så spændt på ham "Er du født sådan eller blev du bidt? Skal man egentlig ikke bides?" En halv million spørgsmål bobler allerede i hende "Hvornår skete det? Jeg mener hvor gammel var du? Gjorde det ondt?" Hendes øjne lyse af forventning. Hun havde virkelig et blankt område når det kom til varulve, og den varulv hun have liggende ved sin side var helt bestemt ikke en kedelig en af slagsen, langt fra. Og når hun nu havde sagt ja til at holde ham med selvskab ved fuldmåne ville det jo være godt at være bare lidt velinformeret. "Hvis det altså ikke gør noget at jeg spørger?" Hun blev pludselig lidt i tvivl om han ville tage det ille op. Det var vel trods alt noget meget personligt, men på den anden side havde han jo bare spurgt ind til hende da de var på resturanten. Gud ja, resturanten... det føltes allerede som om det var flere døg siden og ikke blot timer. Havde hun virkelig kendt ham så kort?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 22:08

Han blev overrasket over at hun ligefrem ville have ham til at snakke med hende, han ville gerne, det var slet ikke det, men ville hun ikke sove eller var det bare ham der havde fået galt fat i noget omkring dette? Han lyttede tavst til hendes spørgsmål, og valgte så blot at fortælle det fra A til Z det blev meget næmmere at holde styr på for dem begge. ”Skal vi ikke bare sige jeg ævler en eller anden form for biologi af mig, og så må du sige når du har fået nok?” Han tog en kort pause for at finde ud af hvor han ville starte. ”Lad os starte i de helt små – Jeg blev født af min mor, ikke nogle overraskelse. Hun var luder, og jeg blev så afkommet af en af hendes ture i en seng. Min opvækst til jeg blev elleve var ikke noget at klappe af, jeg blev fodret til jeg var fem, og endte så på gaden, hvor jeg ikke rigtig havde noget at lave, og måtte så derfra overleve, lidt som du gør nu, bare som menneske.” Han holdt en lille pause for at tænke sig om. ”Nå, men jo, jeg kom på gaden, og overlevede til jeg blev elleve, hvor jeg mødte en eller anden fyr, der var varulv, og jeg sprang med på toget, for at prøve noget nyt, og øge mine egne chancer for at overleve den gang.” Han stoppede atter op for at gennemtænke processen ved at blive forvandlet som lå lidt langt væk, efter at det var flere år siden at han havde berørt dette emne. ”Yderst smertefuldt i starten, da min krop slet ikke kunne holde til den forvandling da den stadig voksede, og nu også skulle til at ændre form når det blev fuldmåne. Det gik heller ikke så godt med at styre sig, hvilke betød jeg blev anklaget for massemord i de første år, da jeg ikke altid noget at komme et sted hen hvor der ikke var mennesker, det har jeg dog fået lært mig nu her med tiden.” Han holdt en pause, og kiggede på hende så hun ville få en chance for at afbryde hvis hun ville, ellers ville han fortsætte sin fortælling, trods der nok ikke var så frygtelig meget mere at sige, da hovedparten var forsvundet. ”Skal jeg uddybe mere?” Kom det ud af munden på ham før han kunne nå at stoppe sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 22:20

Hun rynkede brynene, svært ved at forestille sig ham som massemorder. Det passede slet ikke ind i billedet. "Lige en enkelt ting..." hun skubbede sig bedre tilrette og så på ham igen "hvor blev du bidt? Jeg mener, vampyre har en forkærlighde for halse..." Hvad vidste hun. det kunne sagtens være varulve for eksempel yndede at bide i armen eller et andet sted.
Hun kunne se han var blevet forvirret over hun ville snakke med ham, og følte lidt hun skyldte ham en forklaring. "Jeg bliver simpelthen nødt til at vide noget mere" hun smilede en anelse skævt "Du skal bare sige til hvis jeg skal flette næbet og lægge mig til at sove, ikke?" Hun gabte og strakte sig velbehageligt. En seng. Det var i sandhed en fantastisk opfindelse.
"Når du forvandler dig nu" hun tog tråden op igen "så kan du godt styre dig, ikke? Eller slår du mig ihjel?" hun fik kuldegysninger ved tanken om lange, skarpe klør der rev hende op. Ikke ligefrem hvad hun havde mest lyst til. "Ville det være bedst hvis jeg er kvinde eller rotte når jeg skal se din forvandling?" en lille eftertænksom rynke var kommet frem mellem hendes øjenbryn.

//undskyld længden...//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 22:45

Han tænkte sig kort om. ”Kravebenet …” Mest af taktiske årsager, men så kom han ud på dybt vand, for han var ikke sikker på hvorfor, da det vidst handlede om at brede sygdommen hurtigst muligt. ”Vampyr har ofte halsen fordi der er de største blodåre, og pulsen som kan få mere blod frem.” Unødvendig viden han havde der, men nogle gange, faktisk aldrig, var den god. Han grinede lidt over hendes ordvalg, både til det med at vide mere, og hendes ’næb’. Han brugte lidt tid til at tænke over hendes næste spørgsmål. ”Jeg har mødt et menneske i ulv, godt nok var hun en animagus der kunne blive til en ulv, hvilke også spillede en stor rolle, men ellers vil det nok være bedst at være menneske, da du vil lugte af rotte hvis du er en og ligne en, jeg vil måske huske dig hvis du er dig selv, der er større chance da du lugter og ligner dig selv.” Der var nok også en rolle anden ting der ville spille ind, men han lod være med at sige dette, for han var heller ikke sikker på hvor meget af hans menneskelige side der ville blive, altså ud over nogle ting, som navne på ting, farver og andre ting, men det var ikke altid hele hans menneskelige del ville blive, eller det ville den ikke, men om forhold til nogle ville blive var han usikker på. ”Men du skal bare være med på jeg kan ikke sige et ord, jeg vil forstå dig, men kan ikke sige noget.”

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 6 jun 2011 - 23:01

"Aha" hun lænede sig nysgerrigt frem mod ham. Hvis hun så rigtig godt efter kunne godt er de lyse striber i den tynde hud som vidnede om et sår af en vis størrelse. Hun gøs "Det må have gjort ondt?" Hun så lidt spørgende på ham, selvfølgelig, det havde han jo lige fortalt. Siden hvornår var det blevet behageligt at blive bidt måske? Hun trak hovedet til sig igen, men brugte det alligevel som en undskyldning for at flytte sig godt ti-tyve centimeter længere ind mod midten og ham.
Hun nikkede indforstået "Jeg kan heller ikke tale når jeg er en rotte, dyrs munde er ikke skabt til menneskelig tale" Det gav egentlig meget god mening at han heller ikke kunne tale som mere eller mindre ulv. "Så tror jeg, jeg bare er mig" det lød til at være sikrest "Men forvent ikke at jeg kommer og klør dig bag ørene. Jeg vil formentlig holde en vis afstand 'af sikkerhedsmæssige årsager'" Det sidste blev sagt med et lille smil men shun rakte ud og trak puden med hen til hende. Det var ikke fordi hun ikke gerne ville klø ham bag øret når han var ulv, men hvis det betød at han muligvis i et forvirret øjeblik sprættede maven op på hende, skulle hun ikke nyde noget. "Når du er ulv..." Hun lagde sig bedre til rette igen "bider du så for at smitte eller for at dræbe" hun håbede aldrig det ville blive et relevant spørgsmål, men hun var ved at falde lidt hen igen, og var ikke helt klar på hvad hun forventede af svar.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 7 jun 2011 - 9:59

Han trak lidt i mundvigen, af to grunde, af hendes ordvalg, og hendes pludselige tilnærmelser, men han sagde ikke noget, det var da bedre end at hun skyndte sig at flygte over hals og hoved. "Hvis jeg genkender dig ville det ikke være noget problem, men hvis ikke vil jeg nok også forslå du får bene på nakken - eller nej, lad vær, bare bliv, for jeg vil fange dig om du gik, løb eller styrtede afsted." Han tænkte lidt over hendes spørgsmål. "For at få noget at spise, overleve, det er det eneste rigtige instinkt vi har, det med at bide er enormt menneskeligt, med andre ord, man skal kunne styre sig selv for at gøre det, det ligger ikke til en normal varulv at bide andre for at forvandle dem." han slikkede sig kort over læberne. "Men lad mig lige sige, at selvom varulve ofte er betegnet som volds glade forbryder der dræber alt og alle vil jeg lige, som forsvar sige at det altså er forsvar, vores instinkter som ulv, blandet med et menneske, som normal vil slå løs på alle og enhver, og varulve der har klør og tænder, ja, så kan det ende i noget andet end med et surt menneske."
Han havde aldrig prøvet at være sammen med et menneske der var så ivrig efter at vide mere omkring ham. Efter hans mening var der kun få af hans slags, hvilke passede ham meget fint. Det var jo ikke ligefrem fordi det vrimlede med varulve så måske var der en grund til at være nysgerrig?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 9:22

"Hmm..." Hun puttede sig søvnigt ned under dynen med et lille gab. "Men så bliver jeg da bare stående og håber på du kan kende mig..." hun holdt en lille pause "...eller bliver stående og bliver ædt." Hun ville være utrolig ked af det hvis det sidste viste sig at ske, men nogle gang måtte man bare løbe en riciko. Uden hun havde mærket det var hendes øjne gledet i. Havde hun sovet? Nej, ikke mere end et par sekundter i så fald. Hun tvang igen øjnene op, men havde lidt svært ved at fokusere på hans skikkelse i det tiltagende halvmørke.

En prikken mellem skulderbladene fortalte hende at det trykkende mørke allerede havde indtaget værelsets hjørner, men der ville gå endnu en times tid før den nedgåede sols sidste stråler tillod det at snige sig ind på hende som et kvælende sort intet. "Jeg sover lige lidt..." Hun var i tvivl om han forstod hvad hun sagde da hun godt vidste hun mumlede temmelig meget ned i puden. Atter lod hun øjnene falde i og gled ind i den skyggeagtige tågeverden der kendetegnede forstadiet til en dyb søvn. Selvom hendes sanser ellers var sløvede var hendes hørelse som altid på vagt, så en del af hendes hjerne hele tiden registrerede ludene i værelset, parat til at vække hende hvis der var unormale eller alarmerende lyde, elle ri det hele taget forstyrrelser i det faste lydbillede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 11:43

Han forstod ikke meget af det sidste hun mente, men at hun var sove var klart nok. Et lille grin gled over hans læber før han lage sig til rette, og stirrede ud i luften som man gjorde før man lage sig til at sove, hvis man ikke kastede sig over en bog, eller begyndte at dagdrømme? Det var en sjov beskæftigelse som han dog aldrig rigtigt havde prøvet, og ville vente med at udforske en tid endnu. Det kunne en blive en anden god gang, men man kunne jo så prøve at sove, det lød ikke så tosset at få afprøvet den ide.
Han lukkede øjne, og prøvede at tømme hoved som han ofte gjorde når han sov på gaden eller parker, men der var der ikke noget roligt åndedræt ved siden af ham, og hvis der var sprang han op og fattede ikke hvorfor der pludselig var kommet en og sove ved siden af ham, men det vidste han jo godt, så der var ingen grund til dette. Han trak vejret dybt, og mærkede til sin overraskelse søvnen allerede gled ind over ham og greb fat i ham, for at trække ham ned i dybet, efter sig ned i drømmenes verden, eller længere ned, hvor natten ikke føltes som mere end et sekund?
Han vendte ryggen til hende, mens han trak dynen længere op og gik derefter ud som et lys, efter at have ligget med lukket øjne. Som ved et hvert menneskeligt væsen afslørede hans nu rolige åndedræt at han var langt væk og alligevel ikke, for efter så mange år på gaden havde han lært aldrig at sove dybt, og ville nok vågne hvis der skete noget. Måske sov det meste af ham, med hans hjerne, men den lille del af hjernen der havde med hørelsen og ørene sov aldrig, altid tændt, 24/7.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 12:04

Hendes tidsfornemmelse sagde hende at der var gået lang tid, da den velkendte trykken for brystet vækkede hende. Rent instinktivt var hendes vejrtrækning levet overfaldisk da mørket havde indtaget rummet. Hun åbnede øjnene og spejdede rundt i det sorte værelse. Hendes indre ur sagde hende at klokken måtte have passeret midnat for godt en halv time siden.
Som altid prøvede hun at berolige sig selv. Prøvede at trække vejert helt i bund, overbevise sig selv om at mørket ikke klemte sig vej ned igennem hendes hals for at kvæle hende, prøvede at overbevise sig selv om at det ikke stod som et stort, blødt uhyre lige ved siden af sengen der kun ventede på hun var uagtsom så det kunne tage livet af hende.
Hun drejede sig så hun lå på siden med front mod hans ryg. Det gav en vis tryghed at vide hun ikke var alene. Forsigtigt, for ikke at vække ham, lagde hun sig tættere på ham, uden dog at røre ham så han ville mærke det og vågne, men så tæt på hun kunne komme til. Hele tiden havde hun fornemmelsen af at mørket indeholdt en stort, sort, intet der bare ventede på hun igen sov. Så hun blev liggende stille med store bange øjne der spejdede ud i mørket.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 12:20

Det ændret åndedræt ved siden af ham fik ham til at slå øjne op. Der var et næsten totalt mørke i rummet, og lyden af nogen der bevægede sig kunne tydelig høres i den tavse nat. Han vendte sig om, for at se om det var Niriona, som det var. Som pludselig overraskende tæt på, med store øjne der genspejlede det svage lys der kom fra månen.
Hun lignede en der ventede på at der skulle komme et uhyre springende op i sengen og rive hende fra hinanden eller noget. Han rakte en hånd frem, og støj den let over hendes kind, i dække af at fjerne en hårlok der lå på hendes kæbe, men den egentlige handling lå i at han ville berolige hende, hvilke overraskede ham lidt, for han havde aldrig været ham fyren der skulle rede prinsessen fra mørket, men det var han altså blevet nu. Han smilede lidt for sig selv, så hans hvide, eller næsten hvide tænder kunne ses i mørket, som en lille smal streg mellem hans læber. Han trak sin hånd til sig, og kiggede kort på hendes senge lampe. "Du kan bare tænde noget lys, jeg kan godt sove noget med noget lys - men hvis du fortrækker jeg skal holde mig vågen ..." Han blev mere og mere overrasket over sig selv. Han plejede da ikke at være så ofrene over for folk! "... kan jeg godt gøre det." Han ville nok have trukket ordrene tilbage, hvis det ikke liige var for det faktum der hed sig, at han faktisk gerne ville holde sig vågen, hvis hun ville have det, hvilke nok var af den grund at han gerne ville være mere sammen med hende, som han blankt ikke ville indrømme over for sig selv, men blot sagde til sig selv at han ikke var træt, selvom det stank af løgn til langt ud på lars tyndskids marker.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 17:11

Hun smilede let til ham som gengæld for hans smil da han vendte sig mod hende og strøg hende over kinden. Det var dejligt at vid han var der og hun ikke var alene. På en eller anden måde var hans tilstedeværelse en form for garanti for, at mørket ikke kunne gøre hende noget.
"Nej, det er ikke nødvendigt..." hun prøvede at smile for at vise det var helt i orden, men hun var ikke sikker på det blev til meget andet end en grimasse. "Bare sov videre" hun var inderligt taknemmelig for, at han nu havde vent sig mod hende så hun, skønt hans øjne og det meste af ansigtet henlå i skygger, kunne se hans ansigtstræk der hvor det svage lys faldt ned over den lidt kandtede kæbe og lige næse for at strejfe hans smalle hage. "Jeg bliver liggende lige her og er vågen, så du behøver heller ikke være på vagt" Det var ikke undgået hendes opmærksomhed hvor let han var vågnet skønt hendes bestæbelser på at være så lydløs som muligt. Hun mistænkte ham lidt for at sove lige så let og hele tiden at være opmærksom på sine omgivelser, som hende selv. Hun smilede igen til ham. Af en eler anden grund fik hans ansigt smilet frem på hendes læber på trods af mørket og angsten. Tøvende lod hun sin hånd tilbagelægge den korte afstand mellem dem og lod den glide ind i hans hånd som lå ved hans kind. Han havde selv rakt ud og kærtegnet hendes kind, så han kunne vel ikke have noget imod det? Det håbede hun i hvert fald ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 17:59

"Sure?" Nå, men hvis hun ville have det sådan fik hun det sådan, hvis han da kunne sove nu, hvilke han ikke var sikker på. "Holder vagt?" Han forstod hende først ikke helt, men smilede så lidt da han troede han havde fattet hvad hun mente, men han var stadig ikke sikker, men det var underordnet. Han kiggede kort på hendes hånd da den sneg sig hen mod ham, og berørte hans kind, mens han lukkede øjne og nød de varme fingerspidser mod sin hud. Glatte, rene, og bløde. Det gav ham en let underlig kilderen over kinden, men det var måske fordi han aldrig rigtigt blev berørt i ansigtet ud over af ham selv.
Han væltede ikke ligefrem i elsker, eller sex, hvilke passede ham fint, af hvilke grund var han ikke sikker på, men han var ikke sikker på særlig meget af sig selv lige nu, så endnu en ting han ikke forstod ved sig selv gjorde vel ikke så meget? Et lille smil gled over hans mundvige ved tanken om hvordan det ville se ud, hvis man så på dem som en anden person, vel letter kejtet? Det skulle ikke undre ham, for elegance havde man jo ikke meget af i en seng.
Han syntes selv han var rimelig vågen, trods han lå og døsede hen, men han var opmærksom på alle hendes bevægelser der blev sendt ned i madrassen som han så derfra kunne mærke. Egentligt lidt underligt når det sådan trykkede mod hinanden, men det skulle man nok bare spørge en fysiker om, så fik man et langt svar, om atomer og molekyler.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 18:20

"Ja jeg er vågen og lytter og vækker dig hvis der sker noget, så du behøver ikke sove halvt..." Hun smilede stille og strøg ham igen over kinden før hun atter sneg sin hånd ind i hans. Hans hånd føltes varm og blød, men samtidigt stærk. Hun så lidt på hans ansigt og sukkede lydløst. Ikke om hun for alt i verden ville holde ham vågen, for han lignede en der godt kunne bruge lidt søvn, men hun var lidt misundelig på hans afslappede ansigt, uden frygt. Selvom hun prøvede hårdt på at ignorere mørket omkring sig, var det der alligevel hele tiden som en uudtalt trussel.
Hun så på deres hænder og lod fingrene glide ind mellem hans. Hendes hånd var bleg i forhold til hans solbrune, og skønt han havde lange, smidige fingre, klaverfingre, kaldte nogen det, var hans hånd alligevel noget større end hendes.
Efterhånden havde hun fået rykket sig helt hen i hans side af sengen. Hun kom til at smilede skævt da hun bemærkede det. Det var vist temmelig afslørende for hvem af dem der var den opsøgende, og et øjeblik var hun glad for mørket da hun havde på fornemmelsen hun rødmede en anelse.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 18:36

Hvad pokker det var hun havde gang i var han ikke sikker på, men han syntes den svage duft af hendes krop sneg sig længere og længere ind mod ham, så den tid sidst næsten var helt oppe i næsen på ham, samt deres hænder var lukket om hinanden. han var ikke sikker på hun ville syntes om om den ide han havde fået, men den virkede så frygtelig tiltrækkende på ham, at han måtte kæmpe for ikke at gøre det, mens han overvejede at gøre det, og så tag de spark hun ville smide efter ham.
Han valgte til sidst at tage chancen og og fik på en eller anden måde han heller ikke selv var sikker på, vendt hende om, så hun lå med ryggen til ham, og trak hende ind til sig, så hendes ryg lå tæt op af hendes brystkasse. Et lille grin gled over hans læber, ved tanken om at det faktisk var lykkes så langt! Han løstnede let hans greb i hendes hånd, så hvis hun ville til at sparke eller slå efter ham, kunne han komme fri, selvom de lå tæt. han var stadig overrasket over hun ikke havde gjort noget, men det var vel i overraskelse, for det vil nok regne ned over ham med spark og ord så snart hun fik fodfæste igen. Det ville faktisk blive lidt sjovt at se hvad hun kunne præstere, om han kunne lokke hende til at glemme mørket.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 18:52

Hvad havde han gang i? Hun lod sig forundret vende om. Det her havde hun ikke lige forudset, og slet ikke at han tog intiativet til noget som helst i den retning. Alligevel strejfede et lille triumferende smil hendes læber da hun mærkede hans brystkasse mod sine skulderblade og hans varme mod hendes bare ryg. Hun bøjede sin ben let så de passede til hans, men var ved at grine da hun mærkede det ru cowboystof mod sine ben. "Jass?" Hun prøvede at dreje hovedet for at se på ham, men opgav. Han forventede sikkert at hun ville blive vred. Han havde jo højt og helligt lovet at holde sig fra hende, men han ville blive slemt skuffet hvis han troede hun ville flippe ud over hans temmelig direkte tilnærmelse. "Sover du altid med bukser på?" Hun fandt det en anelse besynderligt at han havde beholdt bukserne på oppe i sengen for at undgå at hun skulle se ham smide dem, og så lå hun nu alligevel tæt ind til ham, så tæt, at hun kunne mærke hans hjerte slå og hans åndedræt i nakken.
Hun trak hans arm op omkring sig og puttede sig velbehageligt ind til ham. Det har var ikke dårligt, meget langt fra, faktisk. Selvom hun nu ikke kunne se ham og i stedet havde øjnene rettet ud mod det modbydelig mørke der havde indtaget rummet, virkede han som en form for beskyttende skjold. Hun følt at så længe hun lå i hans arme kunne intet skade hende. En underlig fornemmelse af tryghed hun ikke havde kendt siden hun var omkring fem, måske seks, år gammel.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 19:32

Han blev mild sagt overrasket over der ikke kom noget fra hende, hverken det ene eller andet, ud over hun puttede sig længere ind til ham. Han smilede kort til hende. "Ja?" Hvad ville der mon komme, ville hun blive liggende, og give ham et møg fald? Han blev letter overrasket over hendes spørgsmål, der virkede så harmløst efter hvad han havde forventet. "Eh - ja, normalt, gider ikke smide mine bukser ude på gaden, men hvis du da gerne vil have det kan jeg godt tage dem af, hvis det - betyder noget?" Det var da en underlig ting at ville, som meget vel kunne misforstås, men det forventede han ikke, at det var dét hun hentyde til.
Han lage sin bedre til rette over hende, mens han kiggede ind i hendes mørke hår, der lå som sort silke og skinnede svagt i lyset der kom bag fra ham. Kvinder var nogle forunderlige væsner, meget forunderlige! Han sukkede lidt og lage sig bedre til rette og lukkede øjne igen, mens han nød varmen der kom fra hendes krop.
//Sorry det blev lidt kort//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 8 jun 2011 - 21:04

Hun lo stille over hans forundrede tonefald, du godeste, det løb virkelig som om han havde forventet hun ville blive sur, men hvorfor skulle hun dog det? Hun lå lige præcis dér hvor hun hele tiden havde håbet på at komme til at ligge, det var da bare en bonus, at han troede det var ham der havde sat dagsordenen. "Nej, det ville også se for undeligt ud" Hun hentydede til at han sagde han ikke smed bukserne på gaden "Men cowboystof er ikke lige frem blødt..." Hun flyttede lide på sig så hun havde benene så godt som fri af ham. Han var varm og dejlig at ligge op af, men ved røde skrabemærker på benene fordi han var for genert, der satte hun alligevel grænsen. "For at sige det lige ud, så kradser de altså" hun flyttede lidt på sig igen, men sørgede for at have sin arm uden på hans arm der lå om hende, ikke tale om at han skulle have lov til at sno sig væk fra hende, ikke nu, ikke i nat.

Hun lå lidt og lyttede til hans vejrtrækning som hun kunne mærke som små luftstrømme der fik hendes hår til at bevæge sig i nakken. I betragtning af at hun altid havde fornemmelsen af, at 'mørkemonsteret', som hun havde valgt at kalde det stor, uforklarlige, bløde, mørke, sugende intet som skræmte hende sådan om natten, åndede hende i nakken, var det overraskende behaligt med hans tætte nærvær. Et lille veltilpas smil strøg over hendes læber, men besluttede sig så for at tage fast plads med huns forsigtigt strøg hans arme med fingeren.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen