Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 671 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Brian

Vores brugere har i alt skrevet 238835 indlæg in 11998 subjects

What will you?

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 8 jul 2011 - 21:33

Hvad skulle det nu betyde? Hans smil var ikke ægte, det dækkede over noget, noget han ikke ville kendes ved.... Og som han tydelig vis ikke var indstillet på at dele med hende, fanden tage ham! Hvad var det han skjulte? Kvinder? hvad mente han med det? Var hun ikke god nok så han blev nødt til at tænke på nogle andre? Den hårde bule hun tydligt kunne mærke mod sit lår tydede på noget andet, men hvad skulle man snart tro. "Det er ikke sjovt, Jass..." hendes mundvige havde på intet tidspunkt bevæget sig opad for at gengælde hans smil.

Hun lod sine hænder følge hans arme rundt om sig og gjorde sig fri af ham. "Jeg fryser" hun gøs for at understrege hendes argument og snoede sig rundt i vandet og sparkede kraftigt fra for at komme væk fra ham, og hen til bredden og sit tøj. Den lille tørre stemme i hendes hoved som altid meldte sig når hun opførte sig fjollet, fortalte kende, som altid tørt konstaterende, at hun var en ulidelig og selvoptaget møgunge, men hun ignorerede den. Samvittighed var en hel fin ting, men lige nu behøvede hun demn ikke. Hun var helt klar over at hun overreagerede på en lillepige-agtig måde, men hvor kunne han?! HUn svang sig op på bredden og smed sig i græsset med ryggen til vandet for at tørrre i solens efterhånden særdeles varme stråler.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Fre 8 jul 2011 - 21:44

Han kiggede overrasket på hendes pludselig fjertelighed og kunne virkelig ikke forstå den. han blev stående lidt i vandet og kiggede forvirret efter ham, før han begav sig hen mod kanten, for at trække sig op, og kigge ned af sig selv. Han kiggede lidt på hendes krop, som hun lå og prøvede at tørre sig. Selv trak han i tøjet, eller bukserne, mens han lod en hånd glide igennem håret, for at få det værste af vandet ud, før han satte sig ved siden af hende, og støj hende let over kinden. "Hvad er der galt med dig?" Han lærte aldrig at forstå kvinder, godt eller dårligt, nu var det dårligt. Han skulle lige til at fyre en af de hersens har-du-fået-det-forkerte-ben-ud-af-sengen kommentar men droppede den, da han da var klog nok på kvinder til at vide det ikke hjalp, det plejede det ikke, og Niriona var ikke nogle undskyldning. Han lænede sig ind over hende og kyssede hende let på panden. "Hvis det er dét jeg tror du tænker på når jeg siger kvinder - så kan jeg sige at det ikke lige helt er det det handler om." At det var lidt lod han let passere, for det mente han ikke var den råde trød i hans tanker.
Han måtte bare håbe hun ikke kunne holde den berygtet pige vrede, hvor de lukkede en ude en hel uge, og nægtede at sige eller gøre noget, og så kunne man bare sidde der og glo. Han kunne godt kaste sig ud i noget psykologisk hvad-er-der-galt men droppede det, da han bestemt ikke var god til det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 9 jul 2011 - 14:24

Hun lukkede øjnene da hans hånd berørte hendes kind. "Jeg ved det ikke..." hun rørte sikke ikke det mindste, men en svag rødmen skød op i hendes kinder. "Jeg er bare dum". Hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle sige det, og det var jo sådan set også bare sandheden. Hun åbnede øjnene og så undersøgende op på ham som han sad bøjet ind over hende med det fugtige hår klæbende til panden. Uvilkårligt rakte hun hånden op og strøg et par brune hårtotter der truede med at falde ned i hans øjne til side. "Undskyld Jasper..." hun følte sig som en mus i en fælde. I et øjebliks grundløs jalousi på hans 'fantasi-kvinde', hvordan hun end så ud, havde hun overreageret på en virkelig barnlig måde. Og nu skyldte hun ham en forklaring af en slags, som ikke var helt nem at give.

Beklemt bed hun sig i læben uden at sige noget mens hun forsøgte at læse hans tanker ud fra de mørkebrune øjne, hvilket selvfølgelig viste sig umuligt. Hans skygge faldt ned over hendes krop og den tydelige temperatur forskel mellem hans skygge og solens hede stråler, gjorde hende pinligt opmærksom på hendes nøgenhed. Hun sukkede let, der var ingen vej uden om. "Jeg er bare så bange for at du bare holder mig for nar, bange for at jeg bare er en døgnflue for dig, at du har en anden, eller andre, og at du bare forsvinder igen fra mig. Det ville jeg ikke tage særlig pænt" et sørgmodig smil krusede et øjeblik hendes læber. Hun vidste hun overreagerede, men hun var næsten panisk bange for at miste ham, dertil elskede hun ham allerede for højt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 9 jul 2011 - 14:42

han bed sig let i læben for ikke at bryde ud i grin mens han fjernede blikket fra hende for at styr på sig selv før han vente sig om mod hende. "Nu har jeg aldrig haft nogle partner, kærester eller hvad du kalder det, og det var jo egentligt heller ikke meningen jeg skulle have det, jeg ..." hvordan forklarede man det lige på en ikke åndsvag måde? "... jeg er normalt ikke sammen med nogle ordenlige piger, de sidder ofte i læder og meget korte kjoler - personligt ikke min type." han bed sig kort igen i læben. Skulle han virkelig fortelle hende det? "Det ... handler bare om ... dig." Han skar en grimasse og prøvede igen at vride hjernen for at få de rigtige ord ud. "Sådan - dig og kvinde evner." Det var den bedste måde han kunne forklare hende det på hvad det var han havde tænkt på, uden at bringe sig selv i fare.
Han lage sig ned på maven ved siden af hende, og kiggede på hende. "Hvorfor skulle jeg holde dig for nar?" Han placeret hagen i en skål, han havde lavet med hænderne, og albuerne mod jorden. Han prøvede forgæves at se hvordan hun 'ikke vil tage det særlig pænt' men det lykkes ham ikke rigtigt. han havde en ide, hvilke hunne blive en voldig omgang, men hende bruge vold?! Det var så godt som umuligt at se, jo, hun havde da gjort det en gang - på ham, men det var ikke lige den slags han havde i tankerne, når han tænkte på det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 9 jul 2011 - 17:33

Hun drejede hovedet og betragtede ham stille. Havde han ikke haft en kæreste før hende? det var svært at tro og virkede meget usandsyneligt i hendes øjne. Men på en eller anden måde måtte hendes køn have fejlet og ladt ham gå frit omkring al for længe. "Du kunne holde mig for nar ved at lyve for mig, og bare skride igen lige så hurtigt som vi mødtes..." Hun slap ham med blikket og skubbede sig op i siddende stilling og derfra op at stå. hendes hår var stadig vådt og lod iskolde dråber trille ned af hendes ryg da hun gik hen og fik sit undertøj på så hun ikke følte sig helt så nøgen, sårbar og udstillet. Hun tog kritisk sin kjole i nærmere øjesyn. Når hun selv var ren virkede den endnu mere beskidt og plettet. Med et suk lod hun den falde til jorden og gik tilbage til ham. "Her er rart...." hun missede med øjnene op mod solen, efter dens placering at dømme måtte det være et stykke ud på eftermiddagen. Hun lagde sig ned på maven og hvilede hovedet let ind mod hans skulder. Hendes replik havde egentlig mest været beregnet på at forlade det letter pinagtige samtaleemne, men også at undgå et eventuelt skænderi. Hun lod øjnene glide halvt i og nød lyden af fuglenes travle pippen, bækkens plasken, insekternes svirren i luften og lyden af Jass' åndedræt tæt ved siden af hende. Hun indså at selvom hendes kommentar slet ikke havde været så malplaceret igen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 9 jul 2011 - 18:01

Kjolen så ud til at virke for beskidt til at hun ville hoppe i den siden hun smed den fra sig igen. han turde slet ikke forstille sig hvor meget tøj der skulle til vask hvis hun havde en meget større garderobe og en vaskemaskine. Den ville sikkert køre 24 timer i døgnet. Han lage en let finger på hendes skuldre mens han lod den glide først ned ved siden af hendes våde hår der klistrede til hendes skuldere og ryk, hvor den da håret ikke var længere skiftede til hendes rygsøjle hvor den gled ned til hendes hofter hvor han forlod hendes krop for at ligge sig på ryggen, mens han missede op mod solen der kastede deres ståler lige ned i hoved på ham, så han vente ansigtet om mod hende. Det lød meget romantisk med alt det fugle sang og vand pjask, ikke noget han havde noget imod, men - det var bare nyt for ham direkte at lytte til naturen, det gjorde han, når han skulle indrømme det ikke særlig tit. "Mmmm..." Blev hans eneste svar, før han lukkede øjne mens han ventede på at blive tørret som altid gik hurtigt med det bare skind, men bukserne gad som altid ikke at blive tørre, men så måtte de bare være våde, det måtte de selv bestemme.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 10 jul 2011 - 12:22

Hun smilede bare lidt til ham, hendes hjerne var allerede på vej ind på en af hendes mange tankestier, som de fleste fandt forunderlige og umulige at følge. Hendes tankerække var hverken logisk eller kronologisk, men fløj slet og ret hid og did som en nullermand i modvind. Efter en tids tavshed og let blunden i middagsheden, vendte hun ansigtet mod ham.
"Hvad har du af planer for fremtiden?" Hun så ned på ham. "Jeg mener, vi kan vel ikke bare rakke rundt. Du har en eller anden måde at tjene penge på, og lige nu afholder jeg dig fra at... udfører hvad du end laver." hun lod det sidste ledsages af et skævt smil. Egentlig mente hun, at det kun var godt hun ikke vidste det. Hun trommede eftertænksomt med fingrene på hans bare bryst. "Vi bliver nødt til at finde et sted at bo... eller leve... eller hvad du vil kalde det. Et sted at sove er nok det mest passende ord for det..." hun spidsede eftertænksom munden. "Vi kan ikke blive ved at bo på hotel, det er for dyrt og jeg har en fornemmelse af at dit 'job' ikke vil have opmærksomhed fra omverdenen så...." hun fulgte en gul sommerfugl der flagrede forbi med øjnene og glemte hvad hun var ved at sige, hvilket udløste et lidt forlegent smil "øh... Hvad var det nu?" hun så på ham somom hun troede hun kunne fiske svaret ud af hans øjne, "nå jo, jeg forslår vi finder en 'base', eller hvad vi nu skal kalde det, i udkanten af byen eller eventuelt.... her?" Hun lagde hovedet på skrå og lagde begge arme over hans brystkasse og foldede dem så hun kunne hvile hage på dem og samtidig se ned på ham. Det anede hende, at dette ikke lige var det emne han var aller vildest for at snakke om, men lige nu var det hende der var den samtalestrukturerende part, så havde han bare værsgo at følge med! Den tanke fik et lille vidende smil til kort at flagre hen over hendes læber før hun igen fik styr på sin mimik. "Nå, hvad siger du?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 10 jul 2011 - 12:57

Han lyttede tavst, og anede ikke hvad han skulle svare, selv da hun lå og kiggede på sommerfugle var han på bar bund, og anede ikke hvad han skulle gøre, eller sige, og det hjalp jo ikke ligefrem at hun bad ham om et svar, ikke at det var overraskende, men nu var alle forhåbninger om at rede sig væk fra hendes spørgsmål skudt i sænk. "Eh - mine planer for fremtiden, dem har jeg ingen af." Han kiggede op på hende, og valgte at prøve at slippe væk fra hendes andet spørgsmål, selvom det sikkert ikke ville hjælpe noget. Men han anede det jo ikke, og hun havde ganske meget ret i det med hans 'arbejde' ikke var noget omverden skulle få nys om, men det var den eneste måde han havde fået penge på, det var også fint til ham selv, men hvis han skulle til at forsøge to personer på - samme tid! Han kom virkelig til at føle sig som en mand, med kone, børne manglede bare, og dem ville han helst også undgå. Han havde nok i Niriona.
At bo noget sted, eller have en base som hun kaldte det var bestemt ikke noget han plejede at have, havde hun? Han levede hvor han kunne, det var det han forstod ved navnet hjemløs, men måtte man så godt have en base? Det var der jo en del der havde, så helt hjemløse var de da ikke!

Gæst
Gæst

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen