Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 9:53 by Charmeine Love

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 9:43 by Cherish Radcliff

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Yesterday at 23:00 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Yesterday at 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240114 indlæg in 12012 subjects

What will you?

Side 7 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 17 jun 2011 - 13:59

Han kiggede op, og smilede kort, før han kastede sig over blodet igen da det ikke virkede til hun ville sige mere. Det var lige før han kunne høre hvordan det knagede inde i hendes hoved, som om hun havde en meget sværd opgave foran sig, som hun skulle bruge meget tid til at tænke over. Da han havde fået fjernet det halvt om halvt, så godt som det nu kunne lade sig gøre, vente han tilbage til hende, og fattede ikke en brik af de ord der kom ud af hendes mund, som så tydeligt kunne ses på hans totalt forvirret ansigt der blot afspejlede hvor meget af det han forstod. Han grinte kort, da hun forklarede sig. ”Hvordan dit navn lyde?” Han lage hoved let på skrå, og lukkede kort øjne, mens han gentog det inde i hoved. ”Det lyder meget – eksotisk, varmt.” Han kiggede på hende. ”Som en blomst og noget mere interessant end Jass, eller for den sags skyld Jasper.” Han fugtede kort læberne med tungespidsen og tænkte videre. Han forstod ikke hvorfor hun kunne se sådan på hans navn, for ham havde det blot været et navn. ”Hvis jeg skal give det billedsprog , så en lille græsk landsby, sommer …” (Billed)
Han trak skjorten på igen og kastede sig over knapperne igen. Da han var færdig satte han sig op ved siden af hende, så han ikke virkede som parasol længere. ”Men har du sovet godt?” Han lænede sig tilbage op af en væltet træstamme som meget belejligt lå hvor den kunne bruges som ryglæn. Hans øjne gled hen over hendes ansigt, i endnu en af de utallige nærstuderinger af hendes ansigt, som de fleste ville finde ubehageligt. Efter ansigtet var blevet nærstuderet til det yderste, gled hans blik videre ned over hendes krop, som besad en pæn sum kvindelige former, samt en flad mave. Hvis hun havde nogle fysik sammenligning med sin rotte form, så ja, måtte den være meget flot. Selvom han havde set den, kunne han ikke rigtig finde nogle sammenligning med det, faktisk lignede de langt fra hinanden, men søstre skulle vel heller ikke ligne hinanden. Tanken om at presse sig ned i sådan en lille krop fik ham til at gyse let ved tanken om at være så lille. Det måtte være ubehageligt at være på højde med andres ankler, eller endnu mindre! Men der var selvfølgelig mange gode ting i dette, og man havde jo en hale som man kunne bruge på meget menneskelig måde, som en pegefinger og som styre ror. Det var jo heller ikke fordi rotter var tavse, de kunne uden problemer give lyd fra sig. Nu han allerede var så dybt begravet i rotte emnet, kunne han da godt se at det var meget smart at være rotte. Alle de snetiger, løver og andre store farlige dyr var jo ej til meget hjælp når det kom til stykket. Han sænkede blikket, efter at have stirret på hende. Et lille skævt smil var gledet over hendes læber mens hans øjne gled rundt nede på jorden i en søgen efter noget at klistre blikket fast til, men der var ikke rigtig andet end græs og jord. Han greb ud efter et græsstrå og tog det op imellem to fingre, mens han kastede sig over nærstuderingen af dette biologiske væsen. En sjov dims nu man tænkte over det. Så mange, der lignede hinanden så meget, og så mange! Det var som mennesker, men mennesket ville aldrig kunne hamle op med græsstrå, som godt nok også havde en del korter liv. Han slap græsstrået og kiggede på hende, og kom i tanke om at han nok heller måtte gøre et eller andet, end at drive hen i tanker om græsstrå og rotter.
”Men ville du i bad, eller skal vi blive her ude i moder naturs skød?” Sikke et ord han havde fundet på. Han stønnede kort, og overvejde kraftigt om han overhoved ville kunne genkende sig selv efter dét her, for han var slet ikke van til det her. Hans normale rolle var tavs, og kold, uden mange ord og mere handling. Hvad hun havde gjort inde i hoved på ham var han begyndt at blive letter bekymret for.

// Bare for en lille ide om hvad han tænker//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Fre 17 jun 2011 - 21:51

"Jeg har sovet ganske udemærket. Helt uden drømme og andre forstyrrelser." Hun så væk og hæftede blikket på det grønne strå hun drejede mellem sine slanke fingre. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre når han så sådan på hende, granskende, undersøgende, hun vidste godt at det ikke var det, men hun fik altid følelsen af, at han sad o talte alle hendes fejl og mangler sammen inden i hovedet. Og fejl og mangler var der mange af, i hvert fald hvis man spurgte hende. Hun lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hans tilbagelænede, nu til hendes lettere skuffelse, tildækkede skikkelse. Han så så afslappet og veltilpas ud, som en stor dreng der ikke behøvede at bekymre sig om det mindste. Men hvad var der også at bekymre sig om? ET smil spillede om hendes læber da hun så på ham. Hvad kunne hun nogen sinde mere bede om? En solbeskinnet lysning med saftigt græs. Fred, ro, kun fuglesangen, og så Jass. Jass som hun elskede og kendte, ikke et mareridtsagtigt væsen med spidse tænder og lange klør som uden tøven tog livet fra en ung råbuk. I et øjeblik flakkede rester af nattens skygger i kanten af hendes bevidsthed, men hun skubbede det fra sig.

Hun smilede over det han fik ud af hendes navn. Sumkt, ganske afgjort, men meget anderledes end det hun selv hørte i det. Hun havde altid, hvis det gik lidt højt, hørt om fjelde, om sne, og fossende elve og høje, lyse birkeskove. "Jasper" hun luttede lidt til navnet og gentog det et par gang. "Det lyder... råt?" hun vidste ikke hvordan hun ellers skulle udtrykke det. "Jeg tror ikke jeg ville bryde mig om navnet hvis det ikke havde været dit.... det er på en eller anden måde upoleret, slet ikke sådan som Jass der lyder som et længselsfuldt suk..." Hun bed sig i underlæben mens hun overvejede sagen "Det eneste billede jeg får op, er låget på en metalskrældespand der falder i". Hun smilede et lille, skævt, beklagende smil. Det var jo ikke ligfrem flatterende, men hun kunne altså ikke komme op med noget bedre. "Men det gør ikke noget., for du er min Jass Valentine" Hun lænede sig ind over ham og kyssede ham med et lille smil. Det var helt undeligt med de overvejelser, men egentlig var det ganske underholdende, og så ordlege var ikke den værste måde at fordrive tiden i en lysning med grønt græs på en solbeskinnet formiddag.
"Hvad? Moder naturs skød??" Hun lo højt, en glad, perlende latter før hun stadig med latter i stemmen gav ham en albue i siden "Sig mig, den forvandling har vist ikke æret helt sund for dig, hvor i alverden kom det der udtryk fra?" Hun var ved at boble over af latter. Det var så langt fra den tilbageholdende, lettere reserverede Jass hun indtil nu havde set. Det lød fuldstændig forkert at ordene kom fra ham. Hun smed græsstrået hun havde fingereret med fra sig og tog også græsstrået ud af hans hånd før hun lagde sin hånd over hans. Det var jo på ingen måde ondt ment, hvilket hun indikerede med denne lille gestus, det havde bare lydt så... spøjst? det var det bedste ord hun kunne for det.
"Men jeg vil gerne vaskes..." hun skævede med en anelse væmmelse ned af sig selv "og det vil min kjole så afgjort også. Så!" Hun sprang smidigt på benene og rakte en hånd frem for at hjælpe ham op, "Kender du en skovsø eller noget lignende i nærheden? Jeg har aldrig været her før sååå..." Hun gjorde en sigende gestus med hænderne; hun havde ingen anelse om hvordan skoven var, og om der var en bæk eller sø, eller hvordan.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 jun 2011 - 22:46

Han kiggede på hende, mens han lod hende tænke ud. ”Jasper, en metalskraldespands låg der falde i?” Han kiggede overrasket med et efterfulgt suk. ”Ja – okay, har aldrig set de på den vinkel, men du har nok ret i det.” Han gentog et par gange sit navn inde i hoved. ”Godt, så glemmer vi alt om Jasper.” Han kyssede hende let tilbage, da hendes læber kom og berørte hans.
Det var næsten skræmmende for ham at se hvor glad hun pludselig blev at hans ordvalg. Normalt ville han ikke bruge måbe om sin måde at kigge på, men der var ikke mange andre ord der kunne bruges. Han forstod ikke hvorfor hun pludselig fandt det så fantastisk morsomt. ”Sundt? Jeg har da aldrig sagt det var sundt for mig, og jeg håber de ord kom fra min mund.” Han vidste ikke hvad ellers han skulle besvare. At hun mente det på en lidt anden måde var han godt klar over, men hvad pokker skulle han sige?! Hans hjerne? Han trak lidt på smilebåndet over hendes fortsættende latter, da hun blev ved og ved med at grine, og det begyndte at blive virkelig skræmmende at de ord kunne få hende til at grine så meget. Blot for at få det rodet af vejen, smed han det over på at hun var kvinde, hvilke så endte med at blive grunden.

Han kiggede på det stakkels græsstrå der måtte tage turen, fra hans hånd, ned i dybet, sammen med hendes, der allerede var overbord der grunden pludselig var forsvundet under det. Han kiggede op på hende, mens han forventede et eller andet siden hun nu smed hans lille græsstrå væk. Han trak endnu en gang på smilebåndet ved det blik hun gav sig selv til hendes kommentar. ”Selvom du mener du har en adfærd som rotte, eller hvad pokker du menter …” Nu måtte han jo passe på han ikke trådte i spinaten, det var jo ofte yderst farligt med hunkønsvæsner. ”… så er din renlighed meget menneskelig.” Hvis hun havde været vampyr ville hun ikke have travlt med at fjerne blodet, dæmon vidste han ikke. Selv tænkte han ikke rigtig over det, det var jo blot noget der var der og han havde jo selv fået det på. ”Kjolen, jeg kunne anskaffe dig en ny?” Han kiggede lidt på hendes hånd, og smilede så lumsk før han tog imod hånden, og trak hårdt i den, så hun væltede ned over hende, og ikke fulgte hendes plan med at komme op at stå. Han lage armen over hendes halvt liggende, halvt siddende stilling på ham. ”Nej, ikke lige hvad jeg kan huske – og vi har da ikke så travlt?” Han betragtede igen, men nu var hun jo tætter på, så nu kunne han virkelig se alle delende af hende, både fejl og skønhed, hvilke efter hans hoved hersket mest, men om det blot var ham eller ej var han ikke sikker på. ”Nå, men den der sø der.” Han rettede sig op, og puffede hende op at stå, med et lille fjoet grin. Nu havde han jo lige fået hende ned og nu skulle hun op. Da han havde fået hende placeret på fødderne, og sikker på hun ikke væltede fulgte han efter hende og kiggede kort på hende, før han kiggede rundt. ”Dén vej!” Sagde han og marcherede af sted som om han kendte vejen hvilke han bestemt ikke gjorde da han aldrig tog bad i denne del af skoven. ”Du har ingen krav til den pool vel, ud over den skal være bare sådan halv ren?” Spurgte han, mens han traskede videre.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 jun 2011 - 23:12

"Nej, der er iihhhhh" Hende s sætning endte i et overrasket hvin da hun lige pludselig befandte sig oven på ham med hans arm om sig. Et øjeblik var hun fuldkommen forvirret, men skjulte det bag et smil. Hvad ville han? Dét? da vel ikke nu eller...? Nej! Hun kunne ikke længere skjule sin åbenlyse forvirring da han skubbede hende på benene igen. Nå, men hvis han skulle lege med hende skulle hun nok tage hævn om ganske snart, lovede hun sig selv med et lille foruroligende smil om læberne.

"Nej, det har jeg vel ikke..." hun fulgte efter ham væk fra lysningern og ind på en slynget skovstil der læb mellem træernes stammer. Skoven virkede så fredfyldt og smuk i sollyset. Hun havde svært ved at forstå nattens rædsler havde udspillet sig i præcis samme lysning, vis ikke det havde været for den blodige plet i græsset ville hun nok ikke have troet det. De gik en tid i tavshed, vel hver beskæftiget med sine tanker. Hendes drejede sig dog mest om hans skuldre, ryg, bagparti og ben, som hun havde en glimrende udsigt til som hun gik nu, godt to skridt bag ham da stien ikke var bred nok til at de kunne gå ved siden af hinanden uden at den ene gik i brændnæller til livet. "Er vi der snart?" Knap var hendes stemme dødt ud mellem tråerne før stien drejede skarpt til højre og fulgte bredden af en lille sø. Vandet kom rislende ned i dammen, som det vel nærmest var; Ca tyve meter på tværs men temmelig dyb, fra en bæk oppe fra bakken på den ene side, og fortsatte ud som et klukkende vandløb på den anden. På den side af dammen de var kommet ud til var der en gæsklædt brink på knap 10 centimeter ned til det blå vand som lod en se de rundede sten på bunden.
Et Piletræ dyppede grenen i vandet på den modsatte side.

"Her er dejligt!" Hun smilede stort til ham og lagde sig på knæ på brinkern for at mærke temperaturen. "Dejligt friskt... og Jass?" Hun så bestemt på ham. "Du skal i, om du vil eller ej. Gå frivilliget eller bliv smidt!" Truede hun ham med et lille smil på læben, men alligevel med så fast en stemme at det var tydeligt, at hun mente det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 17 jun 2011 - 23:47

Han stod og kiggede på hende, da hun lage sig ned for at berøre vandet. Et kønt bagpartie hun havde, kunne han komme frem til, efter at have kigget på det, mens hun jo struttede med der op i vejret. Han kiggede undrende på hende, da hun kort fortalte om hams fremtidige planer, om at skulle i vandet, og det var om han ville der eller ej. Han stod og kiggede på hende med et bekymret blik, for der var ingen tvivl om at hun ville have ham i, og ville nok også bære ham, hvis hun kunne. Han trådte et skridt tilbage fra breden, og holdt skarpt øje med hende. "Jeg tror jeg overlever uden, skal vi ikke sige det?" Han kom med et hurtigt smil, letter nervøs, efterfulgt af endnu et skridt tilbage. "Hop du bare i." Et kort lille vift med hånden, for at sende hende afsted. "Jeg bliver her oppe og - beskytter dig mod farlige dyr!" Sagde han ivrigt, for at slippe for at hoppe i vandet. 
Han havde som sådan ikke noget imod at komme i vandet, men lige efter en nat som ulv! Aldrig! Han kiggede på hende, klar til at venne om og flygte over hals og hoved, ind i skoven, væk! 
"Jeg tager et bad når vi finder et hotel! Så skal jeg nok ..." Han havde frygtelig meget lyst til at tilføje mor, til den sætning, men han havde stærkt på fornæmmelsen at han ville ende i søen, og mere til, hvis han tilføjede det ene ord, så han tav, mens han tog endnu et skridt tilbage, med det resultat at han væltede over noget, som viste sig at være en rod. 
Så var han havnet i et lille problem, som var meget stort, for han kunne blive liggende og vente på at hun kom og tvang ham i vandet, eller kort vende ryggen til hende og flygte, med det meget mulige resultat at han ville vælte igen, og hun ville fange ham. Der var også muligheden at kaste sig ud i en kamp med hende, men der havde hun endnu en gang trumf, da hun bare ville blive en rotte og sikkert bide ham i næsen, eller fingeren til han lovede højt og helligt at han ville gå ud i vandet. 
"Niriona, jeg lover at ..." Hvad skulle han love hende? Noget matrielt ville nok ikke hjælpe, da hun jo levede uden. Han tøvede, tydeligvist på skideren. "... At give dig lige hvad du vil have, bare ikke ud i vandet!" Hans sidste forsøg på at komme ud af suppedasen. Mens han ventede på svar, håbede han at hun ville trække ham i vandet, for nu hang han på den, for hvad ville hun så tvinge ham til at gøre? 

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 18 jun 2011 - 11:33

Hun smilede mildt hoverystende over hans klodsede optræden. "Og hvad nu..." hun så påtaget spekulativt på ham mens en nedrig plan tog form i hendes hoved, "hvis det jeg ønsker mig er, at du hopper i vandet?" Det var ganske tydeligt at han ville gøre hvad som helst for at undgå at hoppe i. Hun måtte sindrømme hun havde lyst til at hoppe i med det samme, men så ville kampen være tabt. "Du kan virkelig ikke gå ind på hotellet med blod over det hele, du ville skræmme livet af staklerne" for hvert skridt han trådte baglæns trådte hun et nærmere. "Og jeg uheldigvis meget opsat på at få dig med" Hun hev ham på benene og lagde armene om hans liv "Du lugter af sved og blod, så fortrækker jeg våd hund" hun drejede ham rundt på stedet så han stod med ryggen tiil dammen. Hvorfor skulle det være så besværgligt? Kunne han ikke bare vaske sig? Han lignede da ikke en der havde problemer med at holde sig ren, så hvorfor denne pludselige protest? Hans ord havde indikeret en næsten panisk angst. Hun forstod det ikke, men forståelse eller ej, i vandet skulde han, om hun så måtte vride armen om på ham mens hun skrubbede ham ren.

"Hør her..." hun gik frem af og skubbede ham derved nærmere og nærmere vandet. "Jeg er med på et kompromi" hun mente hun måske havde fundet en årsag til hans modvilje "Hvis du er for genert kan jeg godt vente her med ryggen til" hun overvejede lige sagen i et øjeblik "men hvis du bliver ved med at gøre modsand er jeg parart til at vride armen om på dig og smide dig i og vaske både dig og dit tøj... men hver for sig!" Hun så truende på ham og klemte lidt med armene som stadig lå fast om ham lige over hans hofteben. "Nå?" Hun havde fået ham puffet helt hen så han stod få centimeter fra bringen. Et lille skub og han ville ryge i. Det var selvfølgelig muligt han ville smide hende i først, han var den stærkeste år det kom til stykket, men hun skulle nok få sin vilje. Hans skulle i søen, nøgen, om han ville eller ej, og lavede han mere ballade kom han til at fortryde det! lovede hun sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 10:22

Han kiggede bekymret ned på hendes armen, der lå solidt omkring livet på ham. Han var ikke i tvivl om at hun ville have ham ned i vandet, og da slet ikke nu, selvom han aldrig rigtig havde været i tvivl om det. Han lavede en kort grimasse da hun skubbede ham tætter på vandet mens han lyttede til hvad hun nu havde tænkt sig, men det gjorde ikke den store forskæl. "Så du vil sikre dig på at jeg hopper i vandet nøgen ved at stå og glo på mig? Du er velkommen." Et kort smil gled over hans læber. Var det virkelig dét hun troede kunne hjælpe hende med at få ham i vandet. "Vride armene om på mig?" Spurgte han letter overrasket. Det lød til at gøre ondt, meget. Han havde aldrig selv prøvet det, men når folk gjorde det på andre, plejede det at gøre ondt, så mon ikke hun også kunne få det til at gøre ondt også? Hver for sig? Han smilede kort ved tanken om det billed. Hun kunne blive en yndig hustru.
Han kiggede tænksomt ned i vandet, et næsten rent spejl der afspillede dem begge, et godt spejl, trods det var lavet af vand. Han kiggede kort ned på deres ben, og smilede før han gik lidt ned i bene, så han kunne feje bene væk under hende så mens hun hun klemte armene hårde omkring ham, for at holde balancen kunne han vende sig nok, til at kunne få hendes hænder op, og give det lille puf ned i vandet så hun faldt i vandet, så han var fri, og kunne komme et par meter væk fra vandet, så hun ikke kunne få fat på ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 16:31

Det iskolde vand slog sammen om hendes krop da hun med et plask brød den ellers så rolige og spejlblanke vandoverflade. Hostende og spruttende fik hun sig kæmpet op til overfladen og strøg det mørke hår væk, som hang klæbrigt af vand ned over hendes ansigt og gned øjnene. Dette her skulle han ikke slippe billigt fra! Hun to et par svømmetag og svang sig smidigt op på land. "Hej skat" hun smilede faretruende og srændte sine sko af fødderne med vandet drivende fra hår og tøj. Hun ville med sikkerhed ende i vandet igen, og der var sko ingen fordel. Hun rettede sig op og slyngede det våde hår tilbage over skulderen og satte pludselig i to lange spring hen til ham, bedst som hun havde set ud som om hun ville vende sig om, så han ikke ville nå at reagerer.

"Du kunne have undgået det..." hun prøvede at lyde truende, men der var trods hendes anstrengelser en snert at latter i stemmen. Når sandheden skulle frem nød hun at få lov til at lege med ham og små slås uden at det var farligt. Det var nogen lunde den samme glæde hun som barn havde fundet ved en rask pudekamp eller en hæsblæsende fangeleg. Hendes arme låste sig fast om ham i et jerngreb da hun brugte hans eget ufine trick, og fejede benene væk under ham med et velrettet spark bag på anklen så han faldt med hende over sig. Hun pressede sin drivvåde krop ned mod ham så hans tøj blev gennemblødt "Kommer du i??" hun trykkede ham ned mod jorden for at lægge vægt bag truslen i ordene og prikkede ham i siden "Eller skal jeg hoppe på dig og brække et par af dine ribben først??" hun kunne lige så godt have ladt være med at forsøge at være skræmmende, for hendes muntert spillende øjne afslørede hende alligevel, men hvad gjorde det? Hun placerede et vådt kys må hans pande "Kom nu, vil du ikke nok??" hun prikkede mere til ham. Hvis det ikke lykkedes med trusler ville det måske lykkes med plageri? Man kunne vel gøre forsøget...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 16:51

Han nåde knap at reagere, eller det gjorde han slet ikke, da hun pludselig fløj hen til ham, og derefter lande på ryggen da hun fejede bene væk under ham. Han stønnede kort, da hans tøj blev sjask vådt fra hendes tøj. "Fortrækker at du vride armene om på mig, mine ribben vil helst overleve." Han smilede drilsk til hende. "Jeg kan jo ikke komme op, når du er på mig, og du kan jo prøve at få mig der hen?" Han ville gerne se hvor langt hun ville gå for at få ham i vandet, og det var jo yderst sjovt det her. Han lage armene omkring hende, så hun ikke ville kunne komme op med mindre hun tvang hans hænder væk, som lå godt omkring hendes talje og låste sig fast i hinanden, så de lå godt omkring hende som et reb. "Jeg vil godt, hvis du får mig der hen på den ene eller anden måde." Han fandt kort hendes mund, før han kiggede på hende igen.

En underlig tankegang om tøj kom op i hoved på ham, mens han lod sin ene pegefinger glide rundt i cirkler på stoffets overflade som klistrede ind til hendes hud som virkede dejlig varm. "Men nu har du jo gjort mig våd, så - så, ja, du behøver vel ikke at gøre mig mere våd vel?" Han kiggede bedene på hende, selvom han stadig gerne ville se hvad hun ville kunne, trods han faktisk lå godt her, men det var vel fordi hun lå oven på ham og ikke havde de mest stuerene tanker omkring hende, men skulle han nu også det, set i betrakning af hans køn, så ville han have lov til det!
Det mente han selv han måtte have lov til, så længe hun ikke fik nys om det, så gjorde det vel ikke så meget, selvom han når det kom til stykket også gerne ville se hvordan hun ville reagere på den kop te, da hun jo ikke lignede en, og heller ikke var en der hoppede i seng med alt og alle.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 17:20

"Du er ikke blevet vasket af at blive våd!" erklærede hun fast. Hvis hun virkelig skulle bruge vold for at få ham med, så var det vel det der måttte til. Hun vippede irreteret i hoften da hans bevægelse kildede hende på ryggen. Trin eet: komme fri af Jass. Trin to: få jasse hen til vandet. Well, hun måtte bare tage det lidt af gangen. HUn slappede af i kroppen og lod forvandlingen indtræffe så hun i sin rotteskikkelse kunne smutte ud under hans arm og forvandle sig tilbage i springet fra hans skulder til jorden. "Aha, det var jo ikke slemt" hun smilede triumferende og greb ham om håndledende med den ene hånd og tog et solidt tag i hans brune manke med den anden "..og så går vi" hun ignorerede at det sikkert ikke ligefrem var behageligt for ham, selvom det var hende stærkt imod at gøre ham fortræd på nogen måde.
Hun slap ham da han lå helt yderst på brinken lige til at skubbe i, men det burde der ikke være grund til at gøre. "Ja, jeg er stærk" hun smilede munteret til ham, det kom altid bag på folk hvor mange kræfter hun egentlig havde. Hun trådte hen over ham så hun ikke længere stod mellem ham og vandet, men i stedet spærrede hans mulighed for at flygte igen. Hun lynede kjolen op og lagde den på græsset, den måtte hun tage sig af senere, tænkte hun mens hun med en rask bevægelse lod undertøjet følge efter, det kunne passende ligge og tørre mens hun var i vandet. Hun havde hele tiden holdt øjne med ham ud af øjenkrogen så han ikke stak af, men nu måtte hun handle hurtigt hvis hun ville have ham med. Smidigt satte hun hånden mod brinken, svingede sig i vandet og skød en arm op som lukkede sig om hans ankel og hev ham i. Da plasket lød som et ekko over søen krusedes hendes læber af at tilfreds smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 17:37

Igen var han for langsomt til at gøre noget da hun blev en rotte. Han lavede en kort grimasse da hun trak ham i håret, for så at tvinge ham til at gå hen mod vandet, hvor hun smed tøjet. Mens hun nu havde travlt med at få tøjet af, kunne han lige ømme sin hovedbund lidt efter hendes solide tag men nåde ikke langt før hun sprang i vandet, og han pludselig befandt sig med vand til langt op om ørene. Han kom spruttene til overfladen mens fjernede noget hår der lige var langt nok til at gå ned i øjne på ham. "Kvinde!" Stønnede han, mens han kiggede ned af sin våde krop, der var over vandet, og som han kunne se. Hans tøj klæbrede irriterende til hans hud men han fik svært ved at få det af under vand, så han blev nød til, bestemte han sig for, at tage op på land, og så få tøjet af. Han svømmede hen til kanten for at komme op før han kort kiggede sig over skulderen. "Jeg bliver nød til at få tøjet af på land, ellers går jeg til bunds, med mindre du virkelig brande for at få det af mig." Han smilede kort til hende, før han gjorde sig klar til at trække sig op på land, men stoppede så sig selv. "Og skal nok komme tilbage, har ikke fandens meget lyst til at flygte igennem en skov, uden tøj på, og nu kommer jeg alligevel til at stinke." Et højt opgivende suk kom ud fra ham. "Og du skal for eftertiden ikke tvinge mig i bad!" Han skulle ikke have en ny omgang af den han allerede havde fået. Han gøs kort ved tanken om hvad hun ellers kunne finde på hvis hun blot fik lov til dette.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 17:53

Hun overvejede meget stærkt at svømme hen og hive ham i vandet inden han nåede helt op, og måtte er kende hun ikke kunne stå for fristelsen. Hun var henne ved ham i to svømmetag og slog armene om livet på ham så hun hang halvt op af hans ryg. Hvis han ikke havde haft armene oppe på brinken og sålades havde været halvt oppe af vandet ville det ikke kunne lade sig gøre, men man måtte benytte sig af de muligheder man fik budt. "Og hvad om jeg havde?" Hun lagde hagen på hans skulder og lod sine læber strejfe hans kind. Hun tænkte egentlig ikke selv over hun var nøgen, men hvis han blev generet af det, måtte han jo bare skubbe hende væk. "Hvis jeg ikke skal tvinge dig til at gå i bag for eftertiden, så må du jo selv gøre det, min ven" Hun lo lidt af ham, men vidste ikke helt hvor stregen gik, så besluttede sig for at stoppe da hendes hænder nåede den sidste knap i hans skjorte og fik den åbnet, bukserne måtte hun hellere overlade til ham selv.

Hun sukkede og lod sig glide ned af ham og ud i vandet. "Bare skynd dig lidt, ikke?" hun svømmede lidt ud i dammen og gav sig til at fjerne blodpletterne fra skuldre og arme. Det var væsentligt nemmere at få af når hun havde været i vandet lidt og hun dykkede ned mens hun gned sine kinder og hage for eventuelt blod. Det var altså bare så ækelt, hun væmmelse og studerede sin hvide arme grundigt for at sikre sig der ikke var rester.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 18:13

Det gav ham en mindre forskrækkelse da hun slog armene omkring ham. "Så måtte du vel gøre det." Han kunne overraskende tydeligt mærke hendes bryster der var presset mod hans ryg, lige så varme som hendes ryg, bløde og - uhyggeligt tillokkende. Det var næsten en skam da hun slippede ham, men han kunne jo ikke tvinge hende til at blive hængende. Han hæv sig op fra vandet og fortsatte hvor hun havde sluppet, som hurtigt kom af, efterfulgt af rasten af klunset, før han hoppede ned i vandet igen, som gled op omkring hans krop.

Da han var kommet ned, kiggede han ned på sin mave, og fulgte ellers Nirionas eksempel på rengøring, bare af sin mave, og ikke hoved og skuldre. Da han var færdig - efter hans mening kiggede han lidt på hende, mens han begloede hende nu før han svømmede hen til hende, og lage armene omkring hendes talje så han kunne nyde hendes bløde hud, direkte mod hans. "Nå - så fik du din vilje." Konstaterede han lidt efter, mest for blot at afbryde tavsheden. "Men nu har du fået mig i, så hvad vil De nu?"
Da han jo selv syntes han var ren, kunne han ikke komme i tanke om noget de skulle, ud over en god gammeldags vandkamp, hvilke heller ikke ville gøre ham noget, da det bestemt ikke var noget han gjorde hver dag, eller år, men var en lille nydelses ting man kun fik én gang, med mange års mellemrum, hvis man var i hans sko.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 18:32

Hun drejede sig i hans arme så hun havde front mod ham og betragtede ham kritisk "Du er ikke ordentlig ren..." hun gnubbede kritisk en plet væk fra hans hage før hun gik igang med hans højre skulder som var helt dækket af små, indtørrede blodstænk. Vandet virkede ikke så iskoldt som da hun første gang røg i, men til stadighed lige så klart og friskt.
Hun smilede skævt til ham og lagde den ene arm op over hans skulder mens den anden rodede op i hans våde hår, der hang ned over hans pande, helt ned til de mørke øjenbrynene. Hans arme var varme og bløde men samtidig stærke omkring hende og fornemmelsen fik hende til at smile. I det hele taget så han ikke så værst ud, specielt ikke split og fornøjet. Selvom vandet gik dem til skuldrene var det klart nok til at hun kunne se ned af ham.

"Er det virkelig så slemt at være i vandet?" hun kyssede ham op af halsen og fik derved trukket sin overkrop helt ind til hans. Hun var lidt usikker på hvad han ville. På den ene side virkede han sky og genert og sov med bukserne på da de delte seng, men på den anden side havde hun den sidste tid oftere og oftere haft den prikkende fornemmelse mellem skulderbladende, som fortalte hende, at hun blev betragtet indgående. HUn skubbede sig lidt ud fra ham igen. Vandet var så dybt at hendes tær hun lige akkurart strejfede bunden hvis hun lod sig synke ned så kun hendes ansigt var over vandet. "Jeg synes under alle omstændigheder det var dejligt du kom i" hun smilede muntert til ham, stadig med armene om hans hals.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 19:02

Han kiggede på hende, mens hun gjorde ham ren med nogle bløde fingre der gned og sled for at for at få det af. Han kiggede lidt omkring sig. "Hmm." blev hans svar, han var ikke meget for at indrømme at han faktisk godt kunne lide det, men det var nok ikke på grund af vandet. Han lukkede kort øjne, da han mærkede hendes bløde læber gled op af hans hals med et veltilfreds smil om munden. Han kiggede tilbage på hende, da hun skubbede sig fra ham, og begyndte at snakke. "Ja, det syntes du sikkert." Ellers ville hun vel ikke have ham i, det var da klart. Han kunne fint stå op, og have hals og hoved over vand, og så rasten af kroppen under, hvilke også varmede hans krop til en hvis grænse, da det jo stadig ikke var ligefrem sommervejr over vandet.
Han stod lidt og tænkte over om han skulle komme op, men det syntes ikke ligefrem at genere hende at de var hvor de var, så hvorfor dog ødelægge det? Han tog derfor blot de få svømmetag det tog at komme over til bræden og læne sig op af den rug stenet side, mens han kiggede på hende, mens han tog en mindre kamp med sit hår for at få det væk fra øjne som fandt det bedst at falde ned i øjne på ham. En fjollet og ligeud idiotisk ide kom op i hans hoved, mens han stod og kiggede på hende, både den del der var over vandet, og den del der kunne ses under overfladen da det fulgte med i hans synsfælt der ikke syntes det gjorde noget. "Hvis jeg siger du ser smuk ud, vil du så sige du ikke mener det, eller vil du være enig med mig i det? - Og du bedes svare med ærlighed og det hele, ikke noget med høflighed." Som kvinder jo havde det med at være, lidt for meget måske?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 19:24

Hun lo højt over hans spørgsmål "Nej nu må du lige Jass!" Hun svømmede hen til ham og lagde hænderne ind på bredden på hver side af hans skuldre. Her var vandet lavt nok til hun kunne bunde. "Jeg ved ikke" hun løftede den ene hånd får at slå håret om på ryggen igen før hun satte den tilbage på bredden. "Skønhed kommer jo an på øjet der ser og ikke det, der bliver kigget på". Hun smilede underfundigt "Og jeg ser kun fejl, hvis jeg nærme mig et spejl" Hun smilede lidt trist. "Så kan du ikke nøjes med at sige jeg er smuk i dine øjne? så ville jeg mlive glad..." hun lænede sig ind til ham i håb om at han ville lægge armene om hende igen.
"Du er i hvert fald meget smuk i mine øjne, Jass" hun rødmede svagt over sine egne ord.Hun lagde kinden ind mod hans skulder og nød fornemmelsen af hans krop mod hendes. Det undrede hende lidt at han ikke reagerede mere på hendes tilstedeværelse og hendes krop, men det var jo ikke noget hun kunne tvinge ham til.

"Jeg skal også have vasket den kjole..." hun sukkede lydløst, men han kunne sikkert alligevel mærke luftstrømmen mod hans hals. Hun havde ikke lyst til at flytte sig, ikke en milimeter, om hun så blev betalt for det, og hun lod bare sætningen hænge i luften uden at gøre den til handling. Det hastede vel ikke ligefrem? Hun ville meget heller hænge her i vandet lænet halvt indmod halvt opad Jass.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 19:47

Han prøvede at følge med i hendes meget fornuftige snak, for kloge snak til han ville få noget ud af det, men han forstod det udemærket. "Det er en skam, men jo, jeg syntes du er meget smuk." Han lage armene omkring hende og lænede sig ned for at fange hendes læber der var som sidste gang, denne gang var de blot også våde, men uden den salte smag af saltvand. Ferskvands sø. Mens deres læber stadig var sammen skubbede han hende blidt ud i vandet, så han kunne mærke vandet passere forbi dem, samt hendes bryster der blev presset ind mod hans overkrop. Der undslap et lavt støn før han slap hendes læber, og trak hende op at sidde, så hendes ben hang på hver side af ham så han kunne kigge op på hende.

Han havde bemærket hendes kommentar om at vaske kjole, men ingen handling, hvilke havde undret ham, men det var nu dejligt hun ikke havde gjort det for så havde han jo rig mulighed for at gøre det han meget heller ville end at glo på hende vaske tøj. Han lage hoved let på skrå mens han mærkede varmen fra hendes ben omkring sig.
Han havde lagt sine hænder på kryds under hendes runde faste baller som ligesom rasten af hendes krop var overraskende varm, trods de friske kølige vand der var rundt omkring dem som om de var en lille ø i et stort hav.
Han slap hende langsomt, så hun langsomt gled ned mellem armene på ham før hun var nede i en passende højde til at han kunne overtage hendes mund endnu en gang og lege med hendes dansende tunge. Hans hænder lå lige over hendes baller mens de holdt hende oppe i den passende højde, en lille smugle laver end ham mens han trak hende ud hvor det var dybt igen hvor vandet gled rundt ved hans skuldre, og lige dækkede hendes da hun var det stykke under ham.

Han slap modvilligt hendes mund, og kiggede på hende, før han slap hende helt, så hun selv kunne bestemme hvor hun ville være, eller højde, for armene var stadig omkring hende uden at virke til at ville slippe hende, med mindre hun da virkelig ville have det, men hvorfor skulle hun dog det? Det passede også ham udemærket at hun blev hvor hun var.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 22:23

"Jammen godmorgen Jass" det var utrolig så hurtig tingene havde taget en hel anden drejning, en ganske behagelig drejning godt nok. Hun lagde armene rundt om hans hals så de hvilede på hans skuldre så hun hævede sig sådan omtrent frem centimeter over ham, lige præsis nok til at hun kunne lægge sin pande mod hans og se ind i hans dybe, brune øjne. "Hvorfor kysser du mig ikke sådan noget oftere?" hun smilede svagt til ham og lagde atter benene op om hans hofter. Han virkede både varm og blød men samtidig stærk og hård af muskler. Hun lod sin hånd stryge ham rundt om nakken og halsen og op under hans kantede hage for at vippe hans hoved bagover så deres læber mødtes, denne gang mere på hendes fysiske opfordring. Hun trykkede sig let ind til ham og lod fingrene glide gennem hans brune, våde hår, der uanset om det var vådt eller tørt pjuskede fantastisk til alle sider. Hun elskede virkelig at han viste hende denne meget direkte form for opmærksomhed, og da hun slap hans læber sad et bredt smil plantet på hendes. "Jeg elsker dig" måden hun sagde det på fik det til ikke bare at lyde som en eller anden form for standartkommentar, men som om hun virkelig mente det, hvilket hun også gjorde. Hun slap ham med benen og lod sig glide ned langs hans krop til de var i øjenhøjde hvorefter hun slog armene rundt om ham og knugede ham tæt ind til sig i et langt knus.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 19 jun 2011 - 23:07

Han forstod ikke hendes godmorgen hilsen, men det var vel forhåbentligt også lige meget, ellers ville hun finde ud af at han ikke forstod den hvis han skulle reagere på hans tavse svar. Han lage hoved let på skrå. "Vil du have det?" Det virkede som et direkte tåbeligt spørgsmål. "Jeg ved det ikke, jeg kan da godt gøre det oftere." Tilføjede han lidt efter, for at besvare hendes spørgsmål. Han trak lidt i mundvigen over hendes banale sætning, som man kendte alt for godt, men der alligevel ikke var mange der sagde, af hvilke grund var han dog ikke helt sikker på. "Jeg elsker også dig." Det lød mest som noget han bare burde sige, og det burde han måske også, men han mente det også, og det var vel dét der talte?
Det var overraskende så dejligt hendes knus var, for normalt kastede han sig jo ikke ud i knus og kram, men det var åbenbart helt fantastisk denne gang, og hvis han kendte sig selv godt nok var det på grund af hendes krop, og at hun var den hun nu en gang var.

Han fik sine hænder langt over hendes skuldre, omkring hendes nakke og kiggede lidt på det mørke hår der nu skinnede kraftigt i solens stråler. Det skulle da lige passe ind i billed hvis der pludselig kom en eller anden tumpe dumpende ind i skoven, men det gjorde der heldigvis ikke, ikke hvad han forløb kunne se. Han vidste heller ikke hvad han ville gøre hvis der gjorde, løbe skrigende væk, eller flippe helt ud? Han kunne ikke skrige, og løbe nøgen rundt virkede ikke så pokkers tillokkende så det var nok at flippe helt ud. Han skubbede de underlige tanker overbord for at koncentrer sig om Niriona, som blev ved med at sende varme ud fra sig. Han kunne godt mistænke hende for at have en indbygget radiator eller var det en rotte ting? Nej, rotter kunne jo fryse ihjel, så der var nok størst mulighed for den første, men selvfølgelig, hvad vidste han?
Han lage blidt sit hoved på hendes, og lukkede kort øjne, mens han blot nød stilheden, og lyden af deres åndedræt før han igen åbnede øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 25 jun 2011 - 13:14

Hans hud virkede kold mod hendes, men langt fra så kold som vandet omkring dem. Der var en forundelig stilhed i skoven, ikke fordi der var stille som sådan, for fuglende pippede og et sted i underskoven puslede et dyr i de rester af visne blade der lå fra sidste efterår. Hun sukked stille og strøg ham ned over ryggen mens hun bare lod sige flyde i vandet tæt ind til ham. Hun stolede på han ville holde hende oppe.

"Her er dejligt..." hun talte dæmpet og mærkede solens varme stråler på sine skuldre der var over vandet. Hun lænede sig lidt ud fra ham så hun kunne se hans ansigt og smilede til ham. Han linede mest af alt en våd hundehvalp, og lugtede ærlig talt også sådan, men det gjorde hende ikke noget. Det var hendes Jass, og alt ved ham var fantastisk. "Tager vi tilbage ind til byen og sover på hotel i aften?" Hun så spørgende på ham med hovedet let på skrå. Det undrede hende at Jass ikke havde sit eget sted, når det nu lod til han bare kunne slå om sig med penge, selvom det jo var nogen han havde tage fra en mere eller mindre levende person. "Har du aldrig tænkt over at få dit eget sted?" Hun så ind i hans varme, brune øjne "Jeg mener, du kunne jo hvis du ville, du har pengene til det..." At hun ikke havde noget fast sted at bo hang jo nøje sammen med hendes økonomiske situation. Hun lænede sig frem og kyssede ham kærligt og lod hånden glide op om hans kind.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 25 jun 2011 - 18:01

Han kiggede op på hende, og nikkede kort. "Hvis du vil det, kan vi godt." Han tog endnu et undersøgende blik op af ned af hende og kunne ikke helt lade være med at smile lidt over hendes spørgsmål. Det var jo tydeligt han kunne hvis han ville, men nu var det lidt mere end penge at eje sådan et sted. "Jeg har ikke boet i et hus i hele mig liv, eller lejlighed, så hvordan tror du der vil se ud efter en uge?" Han smilede kort, og kaste sig så ud i en uddybning. "Tøj, rengøring - mad, drikkelse, indkøb ..." han gøs kort ved tanken om alt det der skulle ordnes, det ville han aldrig kunne nå. ”Lad os bare sige jeg er for doven til at eje en lejlighed, jeg har levet for mange år uden til at jeg vil nu, måske når jeg en gang er knap så doven.”
Han lod hende glide ned i vandet da hendes læber berørte hans, og greb fat i hendes hånd, der støj ham over kinden. Han lod deres fingre glide sammen, mens den anden arm lå på hendes ryk og trak hende endnu længere ind til sig, så de næsten var limet sammen, så han kunne mærke hendes bløde struttende bryster. Han kærtegnede hendes hånd med små cirkler på håndryggen mens han trak hænderne ned i vandet, hvor de blev omslugt af kulden fra det friske vand. Før hun kunne trække sig tilbage gled hans nysgerrig tunge ud, og prikke lidt til hendes læber og kastede sig ud i en kamp med hendes mens hånd der lå på ryggen tog en vandring fra hendes mave op til hendes bryster, som han blidt kærtegnede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 6 jul 2011 - 18:47

Et smil spillede hen over hendes læber da han beskrev hvorfor en lejlighed ikke lige var ham. Han havde sikkert ret, det var hun faktisk ikke i tvivl om, at han havde, men derfra og til at være enig med ham var der et godt stykke alligevel.

Hun gispede kort da vandet gled op om hende og fik hendes mørke hår til at flyde omkring hendes hoved som søgræs der bølgede i vandet. Vandet var koldt, men hun lagde ikke rigtig mærke til det. Hun lukkede øjnene og lod kærligt sin tunge spille mod hans mens hun lænede sig let ud fra ham så hans hænder havde plads til at gå på opdagelse mens hendes egne var fordelt så den ene lå om hans skuldre og den anden var forsvundet et eller andet sted i hans viltre hår. Lige meget hvor meget hun prøvede at ignorere fornemmelsen og kæmpe imod ved at ignorere kroppens signaler blev den brændende følelse i lungerne af mangel på luft stærkere og stærkere til hun ikke kunne holde det ud mere. Hurtigt snoede hun armene rundt om hans brystkasse og sparkede fra i vandet med benen så de begge brød gennem overflade. Hun gispede voldsomt efter vejret, men sendte han samtidigt et stort, lykkeligt og drillende smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 8 jul 2011 - 18:58

Han kiggede på hende med et drilsk smil, før han igen lage armene omkring hende, men trak hende ikke under, det var der ingen grund til, det var klart letter når man kunne få luft. Hun lignede en lille pige der lige havde fået sit største ønske opfyldt, hvad det så var vidste han ikke, men hun lignede virkelig en, der kunne lyse op selv i torden og brag. Han sukkede kort, før han let fangede hendes læber, og lod deres læber let glide hen over hinanden, våde og bløde. Han måtte sige det var utroligt hvad kvinder evnede at gøre, mænd havde det fysiske, ja, men kvinder kunne få en helt verden til at blive anderledes, noget han aldrig havde prøvet, og i grunden var lidt betænkelig ved, det var jo ikke ligefrem noget han ville have, eller jo, hun måtte meget gerne komme brasende til en hver lejlighed, men at ændre på hans verden?
Om det ville være godt eller ikke var han ikke sikker på, der var jo både plus og minus, men så måtte han bare håbe hun ikke brugte denne kvinde evne, den var med andre ord farlig, livsfarlig på alle leder og kanter. Nu han tænkte over det, var kvinder farligere ind ild, måske ikke med fysiske skader, men med mentale hjerneskader! Han vente tilbage fra sin lille tanke rejse og konstaterede at han var glad for hun ikke kunne læse tanker, det havde hun endnu ikke vidst hun kunne, så - det kunne hun nok stadig ikke. Hvis hun lige havde lært det ville han være yderst imponeret, og bekymret.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 8 jul 2011 - 20:53

Hun gengældte hans kys og rystede så hovedet for at få det våde hår der klistrede til hendes lyse hud væk fra ansigtet. Hun bevægede benene frem og tilbage i langsomme bevægelser som kun lige holdt hende flydende, her ville lidt fedt have hjulpet gevaldigt, tænkte hun en anelse sarkastisk.
I noget der virkede som et tyst årti, selvom det vel bare var få minutter, måske endda sekundter, betragtede hun bare hans tænksomme ansigt. Det virkede på en måde både drenget og voksent. Det eftertænksomme udtryk og den lille sammentrækning af øjenbrynende fik hans ansigt til at virke alvorligt, voksent. "Jass?" hun puffede til hens kind med næsen, næsten som en hund, eller nærmere, en rotte, der ville have opmærksomhed. "Hvad tænker du på?" spurgte hun, da hans øjne igen viste han var nærværende. Det var det sjove ved Jass, det ene øjeblik var han næsten forlegen og genert over for hende, hun huskede hvordan han havde sovet med bukserne på, og nu faldt han i staver med hendes nøgne krop presset tæt ind mod hans egen. Nej, den dreng var vitterlig ikke til at blive klog på, og deri lå nok det meste af hans charme.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 8 jul 2011 - 21:04

Han kiggede lidt på hendes næse der havde prikket til ham som om hun var et dyr, men det var hun jo også - sådan halvt om halvt. Han smilede kort, en smugle lettet? Hun kunne ikke læse hans tanker, så var det vel fint nok? Så kunne man selv styre hvad der skulle ud ikke? "Kvinder ..." Han slog armene tæt omkring hende, mens han smilede over hele klør fem. Han anede ikke hvad han skulle uddybe med, så han lod være, og smilede bare fortsat, et godt gammeldags smil så tænderne kunne ses, helt og aldeles uskyldigt som altid pegede på noget allá det modsatte. Men ligemeget med det, det skade vel - jo, det skade bestemt at fortælle hende det! Så ville han virkelig blive en lille hvalp der logrede i hælene på hende og prøvede at gøre hende tilpas i både den ene og anden ende. Nej, nej, det skulle han nødig nyde noget af! Hun vidste sikkert hvordan man skulle gøre, det gjorde de fleste kvinder, og så var der jo et problem med ham, at han var modsat køn, mand, og de havde når det kom til stykket ikke en skid styr på deres kroppe hvis der kom en køn kvinde. Smilet blev en kort stund endnu større, bare for at dække over hans underlige letter pinlige tankegang.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 7 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen