Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 2:42 by Khaa

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 2:37 by Caleb

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 2:33 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240188 indlæg in 12012 subjects

What will you?

Side 5 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 18:33

Han kiggede på hende. "Når du ser mig i øjne kan jeg læse dine tanker ..." han undlod at uddybe det yderligere da han nødig ville have hende til at kaste sig over ham. "Men jeg bestemmer selv hvornår, og jeg har kun gjort det én gang." Han smilede kort. "Men du kan bare lade være med at se mig i øjne hvis du ikke vil have det." Ham smilede et lille smørret grin, mens han stadig kiggede på hende. Hvis hun vendte sig om og kiggede i hans øjne vil det kort ligne at solen sejlede sig i hans øjne, mens han hev hendes tanker ud fra hendes hoved, men hun bestemte selv om hun ville.
Det var ikke ligefrem godt at kunne læse folks tanker. "Du lyder ikke som om jeg har læst din dagbog, for det har jeg ikke." Det smørret sad stadig klistret på hans læber mens han morede sig over hendes udbrud.

"Men er der et sted du vil hen, det ser ud til at blive varmt idag, så hvad med stranden, du skal bare ikke forvente mig at få mig i vandet." Hun måtte have det nemt som rotte, hun kunne let finde noget vand at bade i, det kunne være alt fra et springvand til en vandpyt, selvom det ikke ligefrem lød tillokkende var det letter end for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 20:55

Hun vendte sig langsomt imod ham "Jeg har ikke bestilt andet end at se dig i øjnene siden jeg mødte dig" Hun mødte fast hans blik og så forundret på ham. Det virkede som om hans øjne var lysere, næsten gyldne i stedet for brune som hun var meget sikker på de havde været hele tiden, det måtte være morgensomen der spillede hende et puds. Hun sled sit blik fri af hans på samme måde som da hun så ham første gang hvor han havde siddet på bænken. Hun stivnede et øjeblik. Dér! Der havde hans øjne set lige sådan ud og... hun var pludselig meget sikker omkring det, han havde ikke sidet med den samme vinkel i forhold til solen som nu. "Aha" hun fokuserede på hans kind i stedet "så må du godt holde op igen" Hun var ikke engang sikker på hun ville vide hvad han havde set, sikkert hvad der fyldte hendes hoved mest, hun fik næsten kvalme ved tanken om hvordan det måtte se ud når man så på det udefra. Ordene; jeg elsker dig, Jass lød sikkert vildt klistret. Hans smørrede smil kunne tyde på det.

"Jeg skal ikke i vandet, eller i såfald kun som rotte..." Hun vente sig væk fra ham igen, i vildrede med hvad hun skulle mene om hans evne, eller hvad det nu var. Kunne man stole på én som bare kunne vride det ud af ens hjerne som han havde lyst til at se på idag? Det var ikke den mest behagelig tanke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 21:08

Han smilede over hendes spydige kommentar, som han måske ikke ville gøre hvis han havde været en anden, men sådan var han nu en gang. Han lænede sig ind over hende. "Jamen jeg elsker skam også dig." Han kyssede kort det øverste af hendes kindben. Han undrede sig lidt over hendes pludselige fjerntelighed, men det kunne vel være på grund det at han kunne snage rundt i hendes hoved hvis han ville, og ens tanker var normalt noget man ville holde for sig selv, det fortrak de fleste, så selvom det nogle gange var spændene for personen der kunne, var det yderst træls for den det gik ud over.
"Jamen lad os da finde på noget andet, hvis du ikke behøver et bad." Han målte hende med øjne, i et forsøg på at finde ud af hvad hun ville syntes om. "Skal vi gå videre?" Han blev aldrig klog på kvinder, på det ene tidspunkt kunne de blive vrede og gale, og så var de pludselige blide som lam, men ikke længere end at de kunne nå at blive nogle farlige monster på ikke engang et sekund. Skræmmende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 21:50

Hun var en lille smule chokeret, et eller andet sted havde hun håbet det ikke var så nemt for ham, for hun havde slet ikke mærket noget. "Du må altså love mig at sige hvis du har gjort det bagefter, ikke? Jeg kan ikke lide tanken om at du ved al muligt jeg ikke har fortalt dig" Hans læbers bløde berøring fik hende til at smile. Hun ville tilgive hvad som helst hvis han kyssede hende, indså hun, det kunne godt blive et problem...

Hun sukkede og skubbede overvejelserne fra sig mens hun tog hans hånd. "Vi kan godt tage ud at bade, men..." hun lod hastigt øjnen glide ned over ham "hvorfor vil du ikke i vandet?" Hun vidst han ville spørge om det samme om to sekundter og kom ham i forkøbet. "Jeg bader som rotte da rotter ikke skal bruge badetøj og jeg ikke er til nøgenbadning" hun smilede skævt. En rotte i bikini, ja det kunne være yndigt!
Der var kommet flere folk på gaden nu, og det lod til det værste morgen mylder var ved at være overstået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 22:11

Han stod lidt, og kiggede på hende, og smilede så. "Hvis du kan lide lugten af våd hun, kan jeg da godt springe i vandet, men jeg fortrækker at blive på land, da jeg ikke selv kan lide stanken." Et hurtigt smil gled over hans læber, mens hans øjne gled rundt på de omkring gående folk. "Skal jeg nok sige til, hvis jeg gør igen." Det ville han nok ikke huske, men han kunne da prøve.
Han placerede et kort hurtigt kys på hendes bløde læber, før han vente sig om mod gaden, eller psykisk vendte tankerne til deres omgivelser.

"Men ellers kan vi godt tage et andet sted hen, hvis du heller vil det, og en is kunne jo også nedkøle, selvom jeg aldrig har prøvet at spise is til morgenmad." Han kiggede lidt rundt, mest for at have et andet sted at glo hen, end på Niriona, mest fordi han havde det med at stirre på folk, eller det skete ofte, om det var hans evne der gjorde han han skulle se på folk var han ikke sikker på, men sådan var det altså, nogle gange frygteligt træls.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 22:29

"våd hund?" hun kunne ikke lade være med at smile "nok nærmere våd ulv, vil jeg tro" Hun så på ham, men han havde travlt med at se alle andre steder hen. "SÅ er det på tide! Jeg kander et sted" Hun trak blidt i ham for at få ham med sig videre ned af gaden. "Det er en venlig dame der har et ishus, hun har tit givet mig gratis når jeg var sulten" Hun smilede glad til ham, lykkelig for endelig at kunne byde ind med noget.
Hun kunne mærke folk kiggede underligt på dem, især folk der havde set hende sidde på gadehjørner og foran kirker før så ud til at undre sig og tænke sit. "De kigge" dun trykkede sig op af ham da hun pludselig så fordømmelsen i folks blik, de troede hun var gået i vandet til sidst. Hendes steme rystede en lille smule og hendes øjne låste sig fast i brustenene lige foran hendes føder. Hele sit liv havde hun gjort alt hvad hun kunne for at slippe for den fordømmelse, for de blikke, og for den skam der medførte. Uvilkårligt mærkede hun, at hun blev hed i kinderne. Det var sådan folk havde kigget på hendes 'tante' og andre kvinder som hende. Hun, Niriona, ville ikke ses på som en mindreværdig gadeluder der krøb i skidtet for at overleve. Det sved bag øjnen "De tror.. de tror jeg er sunket så dybt" Hun mumlede så kun han kunne høre det og uden at løfte blikket "De tror de ved jeg ikke er bedre end hvad jeg kommer af... at... at du betaler mig..." Handes stemme knækkede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Fre 10 jun 2011 - 22:38

Han fulgte efter hende, hvor hun nu ville trække hende med. Han syntes efter længere tids gang, at det var underligt så meget folk kiggede efter dem. Der var val ikke noget galt? Det var først efter lidt tid at han forstod hvem de kiggede på. Han kunne tydeligt se det på hendes blik der var limet fast til jorden, samt kinderne der langsomt blev let røde, efterfulgt af hendes øjne, der ikke tydeligt, men blev blanke, som om hun ville græde. Det hele blev kun understreget af hendes stemme.
Hun havde ikke behøvet at sige det sidste, men han valgte ikke at stoppe hende. Hun kunne lige så godt få talt ud. Han svarede hende ikke, men fulgte blot efter hende.
Han var usikker på hvad han skulle gøre, for han var ikke sikker på om han skulle trampe mere rundt i det, eller hun blot ville ligge det bag sig, det var jo forskelligt fra person til person.
Han stoppede op da hun stoppede, og kiggede bekymret på hende. Han var langt fra sikker på hvad hun ville. Bryde sammen eller begynde at skrige? Han var helt på bar bund.
Af hendes udtagelser kunne han høre at hun aldrig havde solgt sin krop til nogle form for mand, hun hade det, og hade andre mente det om hende, det behøvede han ikke nogle evne eller noget til. Det kunne tydeligt ses, som at læse en åben bog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Lør 11 jun 2011 - 11:22

Hun havde bare lyst til at forvandle sig og - bogstaveligt talt- gemme sig i et musehul, men det nyttede ikke noget, folk kunne jo i bund og grund tro det var rigtigt hvis det var det de ville. "Det er her..." Hun pegede på en smal bod mellem to større butikker. En trivelig dame var ved at sætte parasoller op over de to borde-bænke sæt der stod halvt ude på gaden.

Hun kunne mærke hans bekymrede blik og så op på ham med et halvhjertet smil "Det går nok..." Hun sukkede "Du kommer nok til at vende dig til at folk kigger sådan så længe de kender mig, eller har set mig drive omkring i gaderne..." De vidste hun ikke havde til dagen og vejen, men alligevel havde hun ikke gået til yderligheder som tyveri eller at sælge sig selv for at klare den, noget nogle, især i slumkvarterende og i gyderne, var misundelige på. Damen havde fået sat parasollen op og var gået ind bag disken i boden. "Niri! Kan du hjælpe mig?" Hun smilede til hende. Niri slap Jass hånd og skyndte sig ivrigt hen til damen "Tag da bare din ven med" lo hun og vinkede Jass nærmere, "I må lige godkende isene, og se om de er gode nok idag" Hun rakte en vaffel med to kugler is frem til dem hver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Lør 11 jun 2011 - 12:16

Han nikkede kort, selvom hendes halvhjertet smil ikke virkede særlig overbevisende til hendes ord. Men hun ville tydeligvis ikke have at der skulle gøres mere ved den sag, så han lod det ligge og tog imod vaflen da han fik stukket en i hånden. Han tøvede lidt, før han smagte på kuglerne, der så dejlige kølige ud.
Han kiggede på Niriona, som pludselig var blevet ivrig og fik pludselig travlt. Hvor lang tid mon de havde kendt hinanden? Han lod det være et ubesvaret spørgsmål, og fulgte efter, i et mere roligt tempo mens han slikkede tænksomt på isen som smagte fantastisk godt, om det var på grund af vejret, solen der stadig sneg sig længere op på himlen eller om det var fordi den faktisk smagte godt, vidste han ikke, men det var nok det sidste, da solen ikke var bagende varm - endnu.
Det måtte være en god dag at have en is kiosk kørende, der måtte komme mange for at købe, og især hvis de smagte så godt, som han havde fået indtryk af. Han kiggede lidt på boden, der så meget hyggelig ud, ikke noget med en firkantet klos der var sat ned på vejen, et skilt og et par borde og stole, som mange is kiosker havde det med at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Lør 11 jun 2011 - 12:53

"Dejligt som altid" konkluderede hun smilende til damen. Han var blevet underlig tavs men hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige til ham. Spekulerede han over noget? Nu ville det have været lidt rart at kunne læse hans tanker, tænkte hun med et skævt smil. Hun satte sig ned på en af bænkene med ryggen lænet op af bordet og nød skyggen og sin is. Jordbær og chokolade, så blev det ikke bedre, og kvinden der havde isboden, Isabella, vidste det.
"Jass?" Hun så undersøgende på ham "Du er så tavs... hvad tænker du på?" Hun strakte sig velbehageligt. Det der med at strække sig var en vane hun havde fået af at forvandle sig mange gange. Hun prøvede at finde på noget de kunne lave, men det meste af hendes dage plejede at gå med at finde mad og sove, så hun anede ikke hvad hun skulle give sig til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Søn 12 jun 2011 - 20:42

Han kiggede over på hende, og smilede kort, før han satte sig hen ved siden af hende med et lille skuldre træk. "Hvad skulle jeg sige?" Han kunne ikke rigtig finde noget at sige, det ville jo se mere end idiotisk ud hvis han brød ud i en eller anden sang, eller noget, og frygteligt at høre på, og hvad skulle han ellers snakke om, der skete jo ikke så frygtelig meget i hans omgangskræs - ham selv, og nu Niriona. Et tyveri nu og da, men det var jo ikke ligefrem noget at underholde en velfungerende dame der tjente sine penge på lovligvis.
"Men hvis du har noget du frygtelig gerne vil snakke om, så spyt ud, jeg skal nok kommenter det hvis du gerne vil have det." Han lænede sig tilbage, mens hans øjne var rettet mod hende, mens han lidt tænksomt sad og slikkede på sin is, men han prøvede at komme i tanke om noget han kunne snakke om, men han havde jo normalt ikke rigtig nogle at snakke med, så det var et lille problem pludselig at skulle diske op med noget.
Han vendte sig om mod damen der ejede iskiosken og lod blikket glide ned af hende, for lidt efter at afgøre hun måtte være et menneske, eller et væsen der kunne skjule sin rigtig identitet på den ene eller anden måde, men hvordan var han ikke sikker på, men hvem sagde også han skulle vide det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Man 13 jun 2011 - 12:16

TIDSSPRING:
Sted: markvejen mod skoven
Omgivelser: marker, og skoven længere fremme
Vejr: Stjerneklart og køligt
Tid: mellem 7 og 8 om aftenen

Hun havde det meget underligt med alt dette her. Forgæves prøvede hun at skubbe tanken om hvad der ville ske, hvis han ikke genkendte hende fra sig. En kølig aftenvind strejfede hen over markerne og fik hende til at gyse og skubbe sig ind under hans arm, så den lå om hendes skuldre. Foran dem lå skoven som en mørk mur under hvis skygger markvejen de fulgte forsvandt. Underligt nok var hun ikke bange for mørket. Den umiddelbare frygt for hans forvandling havde skubbet alle andre følelser i baggrunden. "Jass?" Hun lod sin arm glide rundt om hans liv "Gør det ondt på dig at forvandle dig?" Hun prøvede at skubbe sin egen frygt på afstand ved at tale om det, selvom det ikke ville virke alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Man 13 jun 2011 - 12:35

Han kunne ikke få stoppet det lille suk der slap ud mellem hans læber, da han tænkte på at det hele skulle have endnu en tur, igen igen, som altid, frygtelig ensformigt, men forhåbentligt kunne hun give lidt adspredelse, hvis hun da overlevede, men det var han dog ikke så frygtelig bekymret for, han havde jo haft hendes duft i næsen de sidste mange timer, så mon ikke hun skulle overleve? Det måtte de vel bare håbe. Mildt sagt, var han overraskede over hvor lidt det egentligt bekymrede ham at han tog hende med, og mere overrasket over at han ikke tvang hende til at blive hjemme, men ville det hjælpe? Han vendte blikket ned mod hende, da hun kaldte på ham. Et let skuldretræk blev det første svar i lidt tid, mens han tænkte over om der skulle siges mere. "Ja ..." blev det hele til sidst, da han var færdig med at tænke. "Ikke så slemt, men jo ..." Hvorfor den sidste tilføjelse skulle på var han ikke sikker på, men så var sætningen lidt mere fuldført efter hans mening. "Hvorfor?" Han hvilede stadig blikket på hende, før de forlod hende, for at kiggede mod - Forêt som han nu var begyndt at kende rimelig godt efter disse månelige ture derud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Man 13 jun 2011 - 13:28

"Fordi det ikke er skidt at det gør ondt, men det er vel derfor det er en sygdom og ikke som når jeg forvandler mig" spekulerede hun mens de mørke trækroner langsomt lukkede sig om dem. "Hvad plejer du at foretage dig som varulv? Sætte dig og hyle mod månen?" et drillende smil spillede om hendes læber da et ret så sjovt billede dukkede op i hendes hoved. Hun lod ham føre vej. Det lod til at de nærmede sig et ganske bestemt sted her i den, efter hendes mening, en anelse for dunkle skov. Hun havde ikke noget mod skoven overhovedet, heller ikke dyrene der boede i den, men tanken om at Jass skulle bruge den som værn når han forvandlede sig til et eller andet modbydeligt bæst hun ikke engang følte sig sikker på hun ville se, brød hun sig ikke om. "Hvordan skal jeg forholde mig?" hun kunne lige så snart spørge om det. Hun havde mistet fornemmelsen for tid og sted, så månenen kunne være hvor som helst lige nu. "Vil du helst have jeg står langt væk, tæt på, oppe i et træ? Hvad tror du vil minimere chancen for du flænser mig?" Hun prøvede på at lyde sorgløs, men indså at han nok alligevel kunne hører hvor bange hun var. Det havde været let nok at sige hun ville følge med ham i dagslys inde i byen, men nu var det på en ganske anden måde alvorligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Man 13 jun 2011 - 13:53

Han kiggede tilbage på hende og vidste ikke helt hvad han skulle sige. "Min er vel mere ufrivillig end din, jeg kan ikke bestemme hvornår, men det sker bare, når månen bestemmer det." Han kløede sig lidt i håret mens han prøvede at huske hvad han havde lavet sidst. "Nej, ikke nogle månehylen, jagt, spise, eller - få sovet." Han var ikke helt sikker på hvem der førte længere, men det virkede som ham, trods han mest følte at han gik efter hende. Han måtte bekæmpe et lille smil der ellers ville glide over hans læber. Hendes spørgsmål ville for ham være umulige at besvare, da han jo ikke kunne bestemme hvad han ville gøre, når der stod en velduftende kvinde foran snuden på ham, men han så ikke sig selv som kanibal, så mon han ikke kunne holde snuden for sig selv? "Stå hvor du finder det bedst, så længe du ikke pludselig løber." Han tænkte sig lidt mere om, før han tilføjede. "Og kun hvis du selv vil, kan du jo stå helt lige til det bliver morgen, men ellers - er det tilladt at sidde, eller sover." Han havde ikke problemer med at forstille sig hvordan hun ville stå, ud fra tonen i hendes stemme, der tydeligvis sagde at hun bestemt ikke ligefrem var glad for situationen hun var endt i, selvom hun nok ville fortsætte hvis han spurgte om hun ikke heller ville hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Man 13 jun 2011 - 21:23

"sovet?!" En varulv der sov under forvandlingen? Det lød helt skørt i hendes øre. Varulve plejede da at være nogle stor, glubskr bæster med en forfærdelig svaghed for at gå i blodrus, eller det var da det man hørte...
Trærene åbnede sig ud foran dem til en lille lysning, godt en halv kilometer inde i skoven. Mon det var her? stedet så ud til at kunne være udmærket til formålet.

Hun nikkede langsomt "Jeg tror jeg sætter mig så. Så bliver det også besværligere at begynde at løbe. Jeg er lidt bange for hvordan du kommer til at se ud, og jeg får nok svært ved ikke at flygte." hun så op på ham med et usikkert smil. "Ved du hvor lang tid der er endnu?" hun lagde armene om sig selv for ikke at fryse mens hun strejfede rundt i en stjerneform ud fra punktet hvor han stod, en typisk rotte måde at finde ud af hvordan stedet var på. Hun flyttede sit blik fra træernes mørke og hen til ham, opmærksom på hvert eneste lille tegn på forandring eller forvandling.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 9:58

Han kiggede på hende, og forstod ikke hendes undring. "Ja - det skal man?" Han kiggede rundt i lysningen, ikke den samme som han plejede at bruge, men forandring fryder - for mennesker, så mon det ikke også var godt for en hund, ulv? Han kiggede op, for at prøvede at kunne besvare hendes spørgsmål, men der vile gå et godt stykke tid endnu, ville han da skyde på, men det kom jo an på den måne hvad den havde tænkt sig. "Ærligtalt ved jeg det ikke, men jeg vil vide hvornår det snart er - så ikke noget med der pludselig står en ulv, eller varulv ved siden af dig." Han lod selv blikket glide rundt så han vidste hvor tingende var, for når det endelig var skulle det gå hurtigt.
"Ehm - når jeg forvandler mig, eller inden, skal du vide jeg smider tøjet, da mit tøj ikke følger med tilbage. Det bliver ikke pæls, så hvis du vil se på mig nøgen, er du da velkommen til det, men ellers - så kig væk, hvis jeg ikke selv smutter." Hans øjne fandt et stort træ, som han fandt det passende at sætte sig op af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 10:16

Hun smilede bredt til ham da hun vendte tilbage fra sin gennemstrejfning af lysningen "Det er da upraktisk. Mit tøj og pels har samme funktion. Hvis jeg forvandler mig uden at have tøj på har rotten ikke nogen pels, og hvis rotten får barberet pelsen af" hun grinede skævt. Det var ikke ligfrem det mest almindelige at foretage sig, altså at barbere en rotte, "...så har jeg heller ikke noget tøj når jeg forvandler mig tilbage" Hun satte hænderne i siden før hun atter inspicerede stedet. Det halvhøje græs der dækkede lysningen helt hen til bøgetræernes stammer, hvor det blev skygget væk, bar kun præg af ganske let dyreaktivitet. En enkelt hjorteveksel gennemskar lysningen, men der var hverken tegn på ræv, grævling eller andre rovdyr. "Men jeg skal nok lade være med at glo... alt for meget" hun lo dæmpet og satte sig ved siden af ham med ryggen op af træets fugtige stamme der var plettet af en form for grønlig mos. Hun sukkede og lagde hovedet på hans skulder; "Hvad skal jeg gøre hvis du stikker af eller går på jagt? Jeg er i god form, men løbe en varulv op tror jeg er en anelse uden for mine evner..." Det kunne være yndigt om han stak af og hun så kunne sidde her og rådne op hele natten til det passede ham at komme slentrende tilbage en gang i løbet af morgendagen. Hun puttede sig lidt mere ind til ham i forsøg på at falde lidt til ro "Jeg er bange" Hun vidste ikke helt hvorfor hun sagde det, han vidste det formentlig allerede godt, det var jo ikke fordi hun på nogen måde var ekspert i at skjule sine følelser, men det hjalp alligevel lidt at sige det højt og blankt indrømme det overfor ham, men mindst lige så meget overfor sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 10:36

Han kiggede ned på hende, da hun satte sig ved siden af ham. "Hmm, der vil være noget om snakken, men tror ikke jeg er sulten nok." Han lage en omkring hende, og trak hende op på skødet. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til 'Jeg er bange' kommentaren, for det var jo ikke ligefrem alle der slyngede den i hoved på ham, faktisk var der ingen der ønskede at sige det, eller ingen, det var måske så meget sagt. "Hvis du er heldig har du en bamse at putte dig til hele natten." Blev så hans endelig, underlige, lidt malplaceret kommentar til hende, som han nok gerne vil kunne trække tilbage, men det var jo rigtigt, så han kunne vel bare lade det ligge og håbe hun ikke stak næsen for højt op, da han jo intet kunne love.

Han lod langsomt hænderne glide ned af skjortens knapper, for at åbne dem, og derefter trække den af, efterfulgt af sko og strømper, og lage det ved siden af sig. Så langt, det andet kunne han vel få af på den tid der blev givet ham. Det måtte man vel bare håbe, ellers sad han på spanden når han skulle hjem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 11:05

Hun lænede sig lidt ud fra ham da han krængede skjorten af så han kunne få plads, men klæbede sig så nærmest ind til hans nøgne overkrop og lod armene glide op om hans hals. "Hvorfor er det jeg ikke helt tror på det der?" hun trommede med fingrene let mod hans nakkehvirvler. "Jeg ved ikke meget om varulve, men efter det man hører, så lægger de sig ikke ned og bliver kløet bag øret som en anden skødehund". Det var jo trods alt en grund til varulve blev betegnet som farlige og angrebslystne, hvis de opfattede en som en fjende eller fare. Det lå da slet heller ikke til ulvens natur at lægge sig ned og sove, en ulv var et rovdyr og en strejfer.
"Du beroliger mig ikke ved at lade som om det ikke er smertefuldt og farligt..." hun lagde kinden ind mod hans skulder og kyssede ham let på halsen mens hun overvejede hvilke faktorer der ville spille ind på, om han opfattede hende som farlig eller bytte "Hvis jeg nu bare sidder roligt, uden pludselige bevægelser... og jeg lugter vel af mig, hvilket din hjerne nok kan genkende... og derudover lugter jeg vel snart også af dig" hun trak lidt på smilebåndet "For varulve bruger mest næsen til at genkende ting, ikke?" Hun løftede hovedet fra hans skulder og så spørgende op på ham. Hun følte sig næsten som én eller anden form for koalabjørn når hun sådan sad på skødet af ham med armene om hans hals og puttede sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 11:27

Han trak lidt på smilbåndet. "Du har ret i noget der, men så pokkers sjovt er det heller ikke at dræbe hver nat, kun hvis man møder en fjende, og det er ikke fordi der er mange der vader her ud om natten, disse dage, og det er heller ikke fordi det vrimler med varulve - så.." Han trak let på skulderen, så meget som han nu kunne, med hende hængende op af sig. "Men jeg kan da godt være det farlige bæst hvis du gerne vil have det." Han lod let en hånd glide igennem hendes dejlige hår, mens han blidt kyssede hende på panden. "Men det er på eget ansvar." Han tænkte lidt over hendes forslag til overlevelse. "Vi bruger alle de sanser vi kan bruge, selvom vores syn ikke er det bedste, så bruger vi det, men mest snude og øre." Et kort blik op i himlen fortalte ham at månen måske ville komme før tid, hvilke ville betyde en længere nat, og korter tid til at se hvor godt hans menneskelige hjerne kunne slå hans ulvindstinketer ned.

Hun havde ret i at hans forskruet hjerne nok ville kunne huske hans egen lugt, og nok ville sætte spørgsmålstegn ved hvorfor hun lugtede af ham, da han ikke rigtigt ville eje det der hed 'følelse'. Hvilke kunne være godt, eller dårligt. Han var dog ikke sikker på at ikke pludselige bevægelser ville rede hende, da hun jo nok ville se meget harmløs ud i hans øjne, men sikker var han ej, han var jo frygtelig mistroisk når han var ulv, alt kunne være farligt, og handlinger kom ofte før tanker, da han ikke tænkte som et menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 11:46

"Jeg ville være taknemmelig hvis du prøvede ikke at dræbe mig..." hun smilede svagt, lidt sørgmodigt til ham. Gad vide hvor mange piger der sagde det til deres kærester? Sikkert ikke særlig mange, det var heller ikke fordi tanken var særlig behagelig. "Jeg vil allerhelst have du ikke skulle forvandle dig" hun drejede sig så hun kom til at sidde med et ben på hver side af ham og trak ham tæt ind til sig i et knus, som om hun var bange for, at hun aldrig ville se ham igen.
Efter nogen tids tavshed løsnede hun armene en anelse og så på ham "Hvad med din hukommelse? Kan du huske og genkende mig når du bliver ulv, og ville du kunne huske det når du er dig selv igen hvis du slog mig ihjel som ulv?" Hun gøs da billedet af Jass der stod og kiggede forvirret ned på hendes lig der lå på jorden hvor græsset var sølet ind i blod. Det var en modbydelig tanke at han måske som ulv slet ikke ville vide hvem hun var, slet ikke genkende hende og uden videre tanker sprætte hende op som en anden slagtekalv. Hun kunne mærke at hun rystede af skræk, og for ikke første gang forbandede hun lige netop dette træk ved rotter: De sitrede og bævede når de blev skræmte, og lige nu var hun cirka så bange som det var muligt for hende at blive, når det drejede sig om hendes eget liv.
"Prøv at huske mig, ikke?" Hun lagde hånden mod hans kind og kyssede hans læber og lod sin tunge lege med hans. Hvem vidste om dette var sidste gang hun så ham som det menneske hun havde forelsket sig i?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 12:01

"Skal gøre mit bedste." Hun var tydeligvis mere bange for dette end ham. Tanken om at ville dræbe hende ville nok slet ikke komme op i ham, med mindre hun gjorde noget der kunne få ham til at blive vred, eller opfarende, selvom der, når han skulle være ærlig, ikke var meget der skulle til. Han skar en kort grimasse ved hendes ord. "Min hukommelse vil - være den samme, men da jeg ikke vil tænke på samme måde som jeg gør som menneske, vil det ikke være på samme måder, men mere - genkende?" Det var pænt svært at forklare, mest fordi han aldrig havde gjort det før til nogle eller noget. "Jeg vil både se, huske, lugte og mærke hvis jeg har dræbt dig." Han syntes det var helt unødvendigt at de talte om lige præcist dét emne, men hvis hun ville, kunne han vel ikke tvinge hende til at stoppe.
Han lage hænderne omkring livet på hende, for at få hende til at sidde roligt, da det var næsten ubehageligt, både fysisk og psykisk at hun sad og rystede. Han fik aldrig svaret hende på det sidste, før han mærkede hendes læber mod sine egne. Bløde og perfekte, men det blev heller ikke nogle længere afskedscene da han ræv hendes hænder væk fra halsen, og skubbede hende ned fra sig, med en hurtig bevægelse, for at springe på bene og åbne sine bukser, mens han forsvandt om bag træet, ud af hendes synsvinkel, med sammenpresset tænder mens det hele - igen gentog sig.
Han fik smidt tøjet, og stoppede op mens hans krop ændrede sig. Der lød et utal af knap så hyggelige knæk da hans knogler brækkede, i deres forsøg på at blive så fleksible så muligt, så kroppens ændring kunne ske. Den vel mest smertefulde del i det hele, der blev stoppet da knoglerne igen voksede sammen, men ikke som før, mens pælsen var kommet frem, og klørende voksede frem, da han faldt ned på alle fire med et lavt klynk og rasten af kroppen faldt på plads.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 12:51

"Jass!" Det blev en mellemting mellem et forskrækket skrig og et støn da hun hårdt landede på jorden ved siden af, hvor han få et splitsekundt siden havde siddet. Hun havde slet ikke været klar på det og skubbede sig op på knæ og strøg de mørke lokker væk fra ansigtet så hun kunne se igen.
Hun stirrede med vildt opspærrede øjne på det kraftige bøgetræ han var forsvundet om bag mens hun holdt om sin albue hvor hendes ikke så elegante fald væk fra ham havde efterladt en sviende hudafskrabning. "Jass..." hun hviskede hans navn uden at tænke over det, mens hun hørte modbydelige knasende lyde som knogler der knækkede, så blev der stille og der lød et blidt bump som poter der rammer jorden og et klynk. Hun havde det som om hun skulle græde af glæde. Det lille klynk der brød stilheden indikerede han var i live, og endnu bedre, hun kunne kende hans stemme selvom den var dybere og mere ru.

Forsigtigt stablede hun sig på benene og tog et skrift frem mod træet. Under normale omstændigheder ville hun have smilt over hans blufærdighed, men nu skænkede hun det ikke en tanke. Hendes øjne var som fastlåst til træet mens hun dækkede over hudafskrabningen med hånden, der var ingen grund til at friste ham med blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Gæst on Tirs 14 jun 2011 - 13:07

Efter lidt tid, til at komme sig, hvor han blot stod stille, vendte han sig op, og rejste sig op, for at gå tilbage, da han stoppede op, og kiggede på - hende. En velkendt duft slog ham i møde, da hans stadig chokoladebrune øjne hvilede på hende, uden helt at vide hvad han skulle gøre, da han genkendte hende, men hvor fra var han ikke sikker på. Han trak læberne lidt tilbage, så nogle skarpe lidt gullige tænder kom frem, men ingen lyd. Hans blik gled ned af hendes krop, mens han undrede sig over de tre lugte der hang ved hende. Den ene var hans egen?! Den anden var et menneskes, som virkede bekendt, og den sidste var - underlig, som om hun var mere end hvad der stod foran ham, hvilke han ikke kunne lide, som fik hans tænder til at blive mere blottet mens han forgæves prøvede at finde ud af hvad den sidste lugt var. By. Han gik længere frem mod hende, og ragede et godt stykke over hende, en halv meter plus minus. Han stak sin snude frem mod hende, for at finde ud af hvorfor hun virkede så velkendt. En kraftig duft af noget beroligende, og så hans egen, som han bestemt ikke kunne få til at passe sammen, med mindre de var mage'er, men hun var jo ikke ulv, så det kunne da ikke passe sammen. Han blottede tænderne endnu mere og lod en lav knurren komme ud. Hendes dufte gjorde ham irriteret da han ikke kunne finde en grund til at hun også duftede af ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Re: What will you?

Indlæg by Sponsored content


Sponsored content


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum