Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

Unsuccessful Bump in the Road :/\: Dean

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Unsuccessful Bump in the Road :/\: Dean

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 18:48

"Jeg ville være ligeglad hvad race du var" smilee han:"Eller... Måske ikke varulv" sagde han, men det var mere fordi han var bange for at de ville slå ham ihjel og spise ham bagefter.
Han trak hende ned i sengen til sig:"For det første skal du ikke gå i bad uden mig... og for det andet, er det slet ikke nødvendigt" sagde han med et flabet smil og lod en hånd hvile på hendes ene bryst som var gemt under håndklædet:"Er du allerede træt af mig?" sagde han drillende, natten var endnu ung, og hun skulle jo alligevel ikke sove når det var nat.
Han smilede dog da hun let drak det røde blod som både fik Bruce til at få kvalme, men som også fik ham til at få gode minder fra de gange han var blevet bidt af hende og Liam":Sexet" drillede han med et smil da hun drak af posen og han masserede let hendes bryst med den hånd han havde lagt derpå.
Han vendte let overkroppen modsat hende for at slukke sin smøg, nu havde han vidste røget det han skulle.
Han smilede stille til hende og kyssede hende en enkelt gang på kinden:"Du er.. SmuK" sagde han igen for at overbevise hende om at han mente hvad han sagde, hun var smuk og dejlig og unik.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 19:17

Kajika så flovt på ham og sagde"heeeeey? jeg må gerne tage et alene bad hehe, du skulle nødig se min krop helt våd og fugtig" hun blinkede frækt til ham og kyssede ham blidt på halsen efter at ha drukket blodet fra posen og sagde"Undskyld jeg nød til at drikke foran dig men... jeg var virkelig sulten" hun grinte og sagde"det ikke hver dag jeg rødmer?, faktisk burde jeg være ude af stand til at rødme så vidt jeg ved?, det var vist blot en mindre fejl i mit system eller os var det den måde du gjorde mig på der vækkede noget ? dog mit hjerte banker aldrig men vis det gjorde ville det ha banket så hurtigt jeg ikke villet ha kunne trække vejret" Hun smilede til Dean og så flov ud igen da han tog hende på brystet og hun grinte stille og kyssede ham let på munden og lagde sig så let tilbage og så på Dean da han kyssede hende på kinden og han så vendte sig om for at slukke sin smøg?.
Hun så lidt på ham og sagde så stille"Du er smukkere" hun grinte og lagde sig ind til ham og sagde"måske er jeg smuk men jeg os født med meget overlegen gener" hun grinte og lå nussende ind til den dejlige Dean og sukkede så let fra struben og så uskyldigt op på Dean og sagde"Dean? jeg ville aldrig blive træt af dig" hun grinte og kyssede ham let på læberne og lagde sig tættere ind til ham og sagde"Men skal du ikke os ha et bad og blive ren? og skindende" hun grinte og hviskede i hans øre"så kan jeg gøre dig dirty igen nemlig"
Hun så flov ud og grinte så sødt i det hun så lidt rundt og sagde"Måske vi sku tage hjem til dig??...
Jeg tror ikke min chef er så glad for at vi har larmet så meget nær natten når han har flest gæster og sådan.."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 19:25

Dean smilede bare stille til hende."jo... Jeg tager et kort bad... Også kan vi smutte" sagde han med et lille smil.
Dora, hans rengørings dame havde vel været hjemme ved ham omkring nu og sørgede for at der ikke så lige så sørgeligt ud.
Han rejste sig op fra sengen, han var nøgen og man kunne godt se på hans krop at den havde svedt, han lugtede sikkert heller ikke fantastisk godt. Han smilede bar let til hende og gik ud på badeværelset. Han havde brug for et koldt bad hvor han bare kunne står og mærke de små vandstråler berøre hans krop, me han ville ikke afvise at han havde det bedre end han havde haft i lang tid, han havde det som om han edeligt kunne forstå hvorfor det var han var flyttet til byen og som om han kunne forstå at gode ting faktisk skete, også selvom Dean havde startet med at være en idiot.
Han blev stående derude i ret så lang tid, han havde brug for det, men slukkede så omsider vandet og gjorde sig klar til at tage tøj på.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 19:50

Kajika smilede og grinte da han sagde han ville i bad. Hun smilede blot over det og sagde"Nuttet" hun lagde sig let i sengen tilpas og så op i loftet og sukkede så stille mens hun lå der og tænkte lidt over alt det der var sket og hvad der kunne være sket anderledes den gang, men nu havde de endelig hinanden..
Kajika hørte på vandet der gled og sprøjtet ned mod fliserne der ude og hun rejste sig stille op og tørte sin krop tør og fandt så trusser frem og bh, tog det på i hvid og så en hvid tshirt der hang lidt ned af den ene skuldre og så tog hun sorte jeans bukser på med lidt slid hul her og der ved knæene og pakkede en taske med lidt blod, vis hun jo skulle hjem til Dean?. Hun så mod sygeplejerske uniformen og tog den ikke ned men smed den i en sæk så den kunne blive smidt ud, utrolig hun havde beholdt den faktisk?.
Hun grinte let over det og kiggede så ud af vinduet mens hun hang halvt ude af det med armene støttende mod vindus karmen og smilede mens hun trak den rene luft ned og hørte så vandet slukke og råbte"Er du færdig ?" hun smilede for sig selv med lukkede øjne stadig og trak sig så ind igen og sukkede stille fra struben..
Hun vendte sig let om og så lidt mod Dean og lukkede vinduet efter sig og sagde"Er du okay..?? efter alt det der er sket?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 20:01

"Jeg har det fint" smilede Dean da han omsider kom ud fra badeværelset fuld beklædt og duftede dejligt, han havde det også bedre og følte sig meget mere frisk:"Var det hjem til mig vi aftale?" sagde han og tog fat i døren:"Betyder det så du flytter ind igen?" sagde han med et let flabet smil ogkiggede på hende, han havde snart ikke tal påhvor mange gange de havde været venner og uvenner, men han håbede at det ville fortsætte som det var nu for dem, han kunne god tlide hende og han havde da på fornemmelsen at hun også kunne lide ham.
Han tog de smøgr der lå en armslængde fra ham og puttede dem i lommen, hvis han huskede rigtigt havde han ikke haft andet med, han ville også gerne hjem og skifte tøj, hans tøj var jo ikke ligefrem blevet vasket over natten og lugtede satdig ikke så godt, så han glædede sig til at komme hjem og skifte det ud, få noget andet på eller... MÅske bare generetl ikke have noget tøj på:"Er du klar?" sagde han med et smil da han let åbnede døren og gjorde sig klar til at gå ud på gangen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 20:09

Kajika så flovt på ham da han sagde det med om hun flyttede ind igen!?.. Hun stod der lidt og sagde"må... må jeg virkelig godt bo ved dig?" hun så undrende på ham og sagde"Jamen så det jo næsten som kom vi sammen og sådan, vil det ikke ødelægge dine chancer ved andre og sådan?" hun så flovt ned i gulvet og stod lidt nervøst vuggende frem og tilbage og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige eller gøre egenlig til alt det her?.
Hun så stille på Dean da hun løftede hovedet igen og gik langsomt hen af mod ham og sagde"Er... er du sikker på det okay vis jeg flytter hjem til dig, jeg tænkte blot på at tage lidt blod med vis jeg nu skulle blive der om morgen os?" hun havde haft lidt problemer med sin blodindtagelse der var steget drastisk på det sidste så hun havde vel altid blod på sig især når hun skulle være ved siden af velduftende Dean så hun ikke endte med at bruge ham som føde ting?.
Hun så lidt på ham og pakkede sit tøj vis hun måtte bo ved ham og gik så langsomt hen til døren og gik stille ud af den med Dean og kiggede på ham og låste efter sig og gik ned til chefen og gav ham nøglen og sagde hun flyttede hjem til Dean vis hun måtte, ellers gav hun blot chefen nøglen og gik stille ud på gaden med Dean, det var ikke helt mørkt men solens stråler var ikke fremme.
Hun så let op mod himlen og sagde"Mærkeligt at være ude så tidligt på nattens.. frembrud? eller aften egenlig.." hun grinte let og fulgte med Dean som en lille katte killing.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 20:17

"Ja selvfølgelig mener jeg det.. HVis du kan holde mig ud så er du velkommen" sagde han med et smil på læben og kiggede på hende, han ville kun syntes det var skønt hvis hun boede ved ham.
Han ville ikke svare på det omkring forhold, på den ene side var han sikker på at hun godt kunne tilfredsstille hans behov bare som hun var, men på den anden side va rhan ikke sikker på at han kunne, især ikke fordi hun jo altså ikke var en dreng, og som busexuel måtte Dean jo indse at han af og til havde brug for en mand der kunne ligge ham ned.
Dean gik ud på gangen og tog hende stille i håndne, ned igennem gaderne og hen til de stod udeforan hans lejlighed hvor han stille låste op, en smule nervøst for om der lignede lort, men da døren gik op kunne han dog ånde lettet op og smile for sig selv, Dora havde været forbi og lejligheden så ren ud, ligeudover en lille pose hvide piller og en pose coke der lå inde på bordet som hun som altid ikke havde turde røre ved, men udover det så alt fint og rent ud og Dean kunne mærke at det egentligt var ganske skønt at være hjemme.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 20:33

Hun så overlykkelig ud da han sagde at hun gerne måtte bo ved ham vis hun da kunne holde ham ud ? men det skulle hun skam nok godt kunne, spørgsmålet var om han ville kunne holde hende ud ? at hun var ved ham meget? jo,
Hun så flovt på ham og fulgte ham stille og roligt som den her lille hvalp hun nu lignede når hun gik med ham med dette her flove dog virkelig glade smil over de rosa pinke læber af hendes der let blev fugtet af hendes tunge der blidt gled over læberne og så lod hendes blik se fjernt ud da hun så stille hen til siden mens hun gik ved hans side...
Kajika så lidt på Dean og sukkede stille og gik ved hans side, hun åbnede ikke på noget forhold eller noget, hun ville vel heller ikke rigtig, Dean var ikke en person man lænkede til en person, så længe hun vel betød noget for ham var det vel godt nok for hende egenlig?.
Hun strøg let sit hår bagud og gik der med få stille skridt hen af gaden og bed sig let i underlæben.. dette virkede mærkeligt at gå ved siden af ham?.
hun gik stille med ham op i hans lejlighed og så stille rundt og sagde"Nårh men jeg tror jeg sover i sofaen den er så dejlig" hun blinkede drilsk til Dean og lagde sig så i den og strakte sig let og gabte... hun var ikke vand til at være oppe om dagen jo så hun var temmelig smadret egenlig?....

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 20:45

Dean grinede bare let til hende da hun satte sig i hans sofa, og han smed sig stille ved siden af hende."Har du rent faktisk planer om at du skal sove?" drillede han og satte sig ved siden af hende imens han pillee let ved hendes fingre.
Han var nu glad for at være hjemme, selovm han godt kunne lide hendes lejlighed, så var han også glad for at være hjemme. Altså ikke at hun hbavde en lejlighed, men så det sted hun have boet, det galt vel også lidt som en lejlighed. Men nu boede hun ved Dean igen og det havde han det utroligt noget med.
Han begyndte stille at kysse hendes hånd og lod så sine læber bevæge sig i små kys længere op af hendes arm for til sidst at slikke hende stille på halsen og derefter kysse hendes mund stille, og dog ikke for voldsomt, bare lige for at pointere for hende at han endnu engang havde lyst til hende, ikke at hun var tvunget til at have lyst til ham, men han gjorde da sit bedste.
Han lod samtidig sin hånd glide op af hendes lår i en rolig og intim bevægelse imens han let afbrød deres kys fordi han kort smilede, for så igen at kysse hende stille og blidt på de røde og varme læber.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 20:57

Kajika så helt overrasket på Dean da han hoppede ned ved hendes side og hun nået lige at rykke sig inden hun fik ham på sig og grinte så let da han lå ved hendes side og hun smilede sødt til ham med lukket øjne et kort sekundt og smilede så forsigtigt og strøg håret bagud og sagde"Århhh ha da Dean" hun så let på sine finger og berørte sit lange hår og mærkede så Dean blidt berør hendes hånd? eller fingere og hun grinte let igen og smilede sødt i det han så let begyndt at kysse hende ned af hånden og ned af armen til hendes hals hvor hun blidt strakte sin hals mere for ham og mærkede den lange dejlige tunge glide op af hwendes hals, det var virkelig vidunderligt det her dog.. da hun mærkede hans læber på sine og hun langsomt kyssede med ham, mærkede hun hans hånd glide op af hendes lår roligt dog ... sensuelt for hende og intimt..
Hun sprang nærmest op af et chok!?.. hun havde aldrig mødt en der var så vild med hende eller hendes krop dog var det dejligt men det forskrækkede hende dog i forførste omgang dog os så hun endte over armlænet og ned på gulvet med et lettere lille bump!?.
Hun tog sig let til røven og så flovt på Dean med rødmen let læggende over kinderne og sagde"hehe??" hun roede sig fjoget i håret og sagde"Ups" hun smilede flovt stadig og rejste sig så let op og så på Dean og sagde"Øhm? måske burde jeg sove? jeg er temmelig træt og sådan" hun grinte lidt igen og lagde sig stille ned ved siden af Dean og smilede i det hun kom tanke om den pose hun havde taget med og sagde"Uh ? måske burde jeg gå ned og smide den pose ud med lægeuniformen jeg har" hun grinte lidt og sagde"Jeg straks tilbage " hun rejste sig lettere hurtigt op igen og tog posen og skulle så til at smutte ud af døren for at komme ned til? selveste skraldespandens kontainer ting..
dog havde hun lyst til Dean og ville vildt gerne være intim med ham igen, men han skulle ikke tro hun var et sex uhyre?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 21:07

Dean fik et lettere chok da hun faldt ned og grinede så bare af hende:"Du er skør" sagde han med et flabet smil.
Da hun talte om sygeplejeske uniformen nikkede han bare, hun havde nok ret, det var sikkert smartest at komme af med den end at den bare blev ved med at lugte af sygehus, især fordi Dean hadede sygehuser, han ahvde kun dårlige erfaringer med dem, eller... egentligt ikke med dem som sådan, men han havde bare kun været deroppe når der var noget galt og det gjorde ham naturligtvist en smule utryk.
Han kunne ikke fjerne øjnene fra Kajika som hun sad der, hun var jo både køn, lækker og fantastisk. Han elskede hende og han havde lyst til hende, hele hendes væsen, ikke kun hendes krop, men bare hende.
Da hun kom op igen var Dean allerede faldet i søvn, selvom han ikke ville indrømme det overfor sig selv så var han utroligt træt og da hun var gået ud af døren nåede han kun lige at lukke øjnene da han lå på sofaen så sov han. Han havde jo ikke sovet de sidste tre dage, kun fordi han havde tænkt på Kajika og hvor dårligt han havde behandlet hende, men nu var det som om hans indre havde fået fred og han kunne pludseligt falde stille i søvn på sofaen og endda snorke en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 21:15

Kajika kom stille op og grinte i det hun så på Dean der lå let der på sofaen og sov sødt. Hun rødmede let og gik så hen til ham og smilede i det hun langsomt tog ham op i sine stærke arme skønt det måtte se sjovt ud så, så det egenlig os lidt nuttet ud. Hun smilede og strøg ham over håret og tog ham ind til sig og gik ind i sengen med ham og lagde ham blidt i den og klædte ham langsomt af så han kun var i underbukser eller boxeshorts og lagde så blidt dynen over ham, dog ikke så han ville få det for varmt, så gjorde hun så vinduet var halvt åbent ude i køkkenet og døren til soveværelset åbent og sørget for der var en dejlig lun kølig fornemmelse i hele rummet så når han var under dynen var det en behagelig varme der var der..
Hun så let på ham da hun var færdig med at stille tempraturen og betragtede ham og kyssede ham så blidt på læberne da hun var gået hen til hans side og strøg ham let over håret og hviskede"Jeg elsker dig Dean" hun så let mod pillerne, hun havde lyst til at skylde dem ud... hun havde lyst til at smide dem væk.. men... men hun gjorde det ikke, dog.. så gemte hun dem væk for han ikke skulle finde dem, hun var ikke bange for han tog dem og gik amok men hun ville blot ikke se ham på dem igen, hun kunne ikke så godt lide det, så måtte han blive sur over hans piller og pulver var væk.. hun havde ledt lidt her og der efter flere men havde ingen fundet og havde så ryddet let op og lagde sig så stille på sofaen helt udmattet og så hen af mod køkkenet før hun faldt lettere i søvn til nær midnat..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 21:26

Dean vågnede tidligt næste morgen og kiggede op på uret, han vågnede ved at solen stod ham i hovedet og han trykkede hurtigt på en lille fjernbetjening der lå ved siden af sengen der fik mørklægning gardiner til at rulle ned så der var mørkt i lejligheden og det interne lys selv tændte.
Han kiggede sig omkring og smilede let imens han sukkede, ha havde stadig en rar følelse inde i kroppen som mest af alt var en følelse af lykke, han overvejede at gå ud og lave noget kaffe men kiggede først lettere undrende ned af sig selv, han huskede ikke at han var gået i seng og heller ikke at han havde taget sit tøj af.

Han trak let på skuldrende og prøvede ikke at ligge for meget i det, selvom han var en smule nervøs for om han mon havde taget noget dagen før der havde gjort det, han var altid en smule nervøs for at han uden athuske det var kommet til at tage stoffer, piller, hash, coke eller noget helt andet, noget af det der gjorde ham skør i bolden. MÅske han bare havde drukket+ Men næ han huskede intet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 21:33

Kajika gabte let da hun vågnede og så rundt, hun healede stille over at solen havde ramt hende lidt her og der og så ind til Dean og kiggede så på klokken og så pludselig gardinerne gå ned?.
Hun grinte stille og sødt i det hun gik hen til kaffe maskinen, så vidt hun huskede tog Dean altid kaffe så hun begyndte så småt at lave noget og hørte ham så rumstere inde i hans dejlige seng og stillede sig så let i døråbningen og sagde"Hey flotte, er du sulten?, kaffen er ved at laves til dig... fordi? du vil vel stadig ha kaffe om morgen?" hun var gået i seng igen efter at ha stået op midt om natten så nu havde hun vel vendet sig lidt til at vågne ved morgen tid dog vis hun kom væk fra Dean ville det nok ikke lige være den bedste ting fordi så ville hun sikkert ende med blot at ville grille sig selv i solen vis hun fik chancen.
Hun så lidt på ham og sagde flovt"Øhm.. jeg tænkte at vis du ikke vågnede inden noget tid måtte jeg hellere afklæde dig for tøj så det ikke generede dig?" hun smilede forsigtigt til ham og hørte så kaffen være klar og gik ud i køkkenet og tog stille og roligt kaffen frem og Kajika var skam ikke iklædt tøj.
Hendes beklædning, var opsat hår dog med noget læggende lidt ned af ryggen og så to lange smukke totter, en i hver side af de høje kindben læggende ned af skuldre ved brysterne os, hvor man så den stramme smukke hvide bh og hun havde os hvide trusser på der så lingeri agtig og sensuelle ud.
Hun bar en sort lidt hængende trøje der dog ikke var lukket foran, og den dækkede lige til over knæene vis den var lukket altså men så lang var den skam.
Hun stod der og hældte kaffe op og smilede i det hun skulle til at tage koppen og gå ind til Dean med den.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 21:42

Dean smilede bare og satte sig op imens han kiggede hen imod hende."Hvor er du sød" sagde han bare og smilede."jeg spiser ikke morgenmad, men ellers tak" sagde han med et lille smil og lod en hånd glide igennem sit mørke hår:"Men jeg regner med du kommer herind og putter med mig når jeg har drukket kaffe" sagde han og nikkede hen imod TVet:"Jeg har dømt denne dag til dovenskab og TV" sagde han med et lille smil, han så ikke normalt så meget TV, men det kunne han jo begynde på, han kunne godt lide bare at ligge og putte under dynen, næsten ligemeget om det var alene eller sammen med andre, men han så self. en stor fordel i at have hende som selskab hvis hun altså også havde lyst til at ligge og dovne.
"Men bliver du så boende?" smiled ehan let og vidste ikke hvad hun havde besluttet sig for endnu, han håbede at hun ville blive ved ham og bo, han mente bestemt ikke hun var i vejen, er var alligevel aldrig nogle hjemme i hans lejlighed, hvis der var noget så tog han ud til dem og ikke omvendt.
HAn kunne godt lidt at hun var omkring ham, også fordi han ikke havde boet sammen med nogle før, eller jo Gregory, men han boede der ikke, han var der bare hele tiden, men det var jo selvfølgelig næsten det samme.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 21:56

Hendes smil blev stort da hun så ham sætte sig op og kunne ikke lade vær med at elske at han var så afslappende og sagde"Aha.. tv dag? det lyder virkelig dejligt" hun grinte og sagde"Jeg kan slet ikke glæde mig til at dovne med dig" hun smilede for sig selv og tog så kaffen og gik ind til Dean og gav ham den blidt i hånden og lagde sig så blidt ved hans side inden han drak af den så det ikke ville skvulpe ud over siderne og lagde sig så let på en af puderne med hovedet og sagde"Mmmhhh dejlig pude" hun grinte let og så op mod Dean og smilede sødt og sagde"Sååå har du arbejde egenlig?" hun lagde hovedet let på skrå og sagde"altså i aften når vi når der til" hun ville ikke med ham dog blot vide om han skulle det, fordi så skulle hun jo finde noget andet at lave end at drille ham lidt her og der.
Hun smilede let og strakte sig så maven blev helt flad og smuk strakt mens hendes lille tatto på venstre håndled var blottet, horus eye , helbredelsens øje simpelthen var dette, i hvid så det så helt magisk ud med hendes sølviske grå øjen det hvide hår og hendes plege hud dog.. kunne den let ses.
Hun så lidt på Dean og gabte så og sagde"det hårdt at vende sig til at sove om natten og så vågne op om dagen men jeg klarede det da" hun grinte og var lidt stolt af sig selv egenlig?.
Hendes blik faldt mod Dean der var højere end hende og så sagde hun stille og flovt"Øhm.. de... de piller du havde der ude" hun så lidt ned, nogen havde hun vel skyldet ud.."De er.. øhm ikke tilgængelig længere.. håber ikke det gør noget"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 22:08

Dean smilede bare til hende da han fik kaffen og i næsten en slurk fik han drukket halvdelen af den og stilt på siden af bordet:"Nej ikke idag" sagde han med et smil:"je ghar en uges ferie, så jeg nyder bare livet" sagde han og kiggede på hende imens han lagde en arm omkring hende, hankunne slet ikke komme si gover at hun havde tilgivet ham efter alt det han havde gjort ved hende, men han var glad for det og han ønskede ikke at snakke om det mere, faktisk ønskede han bare at glemme det, men den lille bule i den ene væg var dog alligevel bevis for at det hele var sket.
Dean han kiggede på hende:"Nej ikke lige foreløbigt" sagde han:"Måske jeg kan sælge nogle af dem, de er ret meget værd" sagde han og smilede let, faktisk havde han en formue i stoffer og han vidste at der var for mange mange tusinde kroner, også selvom han ikke før havde tænkt sig at sælge dem, men tværdimod havde brugt mange penge på den.
Han lagde sig stille ind til hende."Jeg forstår ikke jeg ikke kan blive træt af dig" smilede han let og kyssede stille hendes hals:"Jeg har lyst til dig... altid" hviskede han stille til hene og kyssede en enkelt gang hendes øre,bare lige for at fortælle hende at han holde af hende, utroligt meget endda.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 22:19

Hun så helt med åben mund på koppen og kunne høre der næsten intet var i da han stillede den på bordet ved hans side og hun så stille på ham og sagde"AHhhh.. uges ferie, er det nu sikkert at give dig ferie, man ved jo aldrig hvor du er henne af så" hun grinte let og blinkede drilsk til ham og mærkede en arm om sig og lagde sig så frivilligt ind til ham blidt og smilede nuttet og lukkede øjnene et sekundt og sagde"Mmhhh"
Hun hørte det med stofferne og tænkte*pyyyh!? så var det da godt jeg ikke skyllet dem ud i toilettet eller sådan noget, så var han måske blevet lidt sur eftersom de kan give gode penge åbenbart?* hun så lidt op mod ham og sagde"Men det da ulovligt? og vis andre folk bliver sådan lidt... du ved... ville det ikke os være forkert så?" hun sukkede stille af nydelse over han lagde sig ind til hende og hun nussede ham blidt op af siden og ved hans dejlige hår i det hun mærkede det lille uskyldige kys på hendes hals og hun gav et let "mmhh" fra sig igen og mærkede det så på sit øre og smilede blot mens hendes øjen var lukket og hun lå der ved hans side og sagde så stille"Jeg har os lyst til dig altid... Dean" hun så ham let i øjnene da hendes øjne åbnede sig og hun kyssede ham blidt på læberne og hviskede"jeg din" hun strøg ham let ned af brystkassen i det hun blidt gav ham få kys på halsen og så, så stille op mod Tvet for ikke at blive for intim med ham?, hun ville nødig starte noget der ikke kunne sluttes? og de havde da næsten os lige haft det... en dag siden eller nogen timer siden nærmere kunne man vel sige?...
"såååå slumre dyr? er der noget spændende i tv?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 22:23

Dean kyssede hende langsomt og lagde sig til rette til han kunne se over på TV'et som han tændte, han gav do hende fjern betjeningen for eftersom han aldrig så TV så anede han heller ikke hvad der var fedt at se, han endte altid med bare at stene en eller anden engelsk krimi serie som aldrig gav mening, så indholdsfuldt var hans liv.
"Ja det er skønt... Jeg skal bare slappe af" smiled ehan, han elskede tanken om ferie og det gjord eham ret så godt til pas, han lå bare stille og kiggede over imod TV'et, men endnu med en arm omkring hende, det var hyggeligt bare at ligge og putte uden det vilde, bare det er ligge tæt var helt vildt rart, også især med hende som han så godt kunne lide.
"Næ... Det må de jo selv om" sagde Kajika, han mente ikke han havde et ansvar overfor andre end sig selv, goså folk der havde børn, de skulle vel også holde øje med børnene, men som udgangspunkt så mente han ikke han havde fat i noget, han skulle ikke stå til ansvar overfor nogle, han skulle bare tjene penge."Det er bare penge" sagde han stille og smilede til hende, det var jo ikke fordi at man tjente millioner på at arbejde på stripbaren og han kune derfor godt lide at have en lille ekstra opsparing hjemme også selvom det var i en lidt underlig form.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 22:31

Kajika betragtede stille Dean og strakte sig i det hun sukkede stille og sagde"Jeg har lyst til at køle lidt ned" hun strøg dynen af sig og grinte og sagde"Sååååå Dean? skal vi ikke blot slukke tvet og nusse lidt" hun smilede sødt til ham og efter få minutter havde hun skam slukket tvet og lagde sig stille til rette ved hans side og så ham i øjnene og kyssede så blidt hans læber med sine i en langsom og varm omgang snav pludselig hvor hun lod sin tunge liste sig hen til hans for at lege med den.
Hun nød den dejlige tunge mod hendes og hun sagde intet til ham andet end at lægge der op af ham og blidt kysse og snave halvt med ham mens hun strøg ham over hans dejlige ryg og stoppede let og sagde"Hm? har du healet sårene jeg gav dig fra igår" hun ville lige være sikker på at de alle var væk fra den gang hun havde kradset ham fordi han var blevet så vild i det simpelthen. Hun så stille rundt dog nu og fik så øje på hullet og fik et lille flashback men kom dog hurtigt tilbage til verden og så lidt på Dean og smilede forsigtigt dog var der intet galt men hun huskede blot hvor stærk han havde været som var hun det lille dådyr og ham den store stygge ulv?.
Hun lagde sig tættere ind til ham og kyssede blidt hans dejlige hals og strøg ham let ned af benet til sidst for derefter at blidt stryge det hen af hans lem og så ned af låret på ham og op til hans dejlige side igen og smilede halvt og sagde"Det dejligt at lægge sådan her med dig"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 22:38

"JA de er væk" sagde han stille og blev en smule chokeret da hun valgte at slukke TV'et. og ham der troede hun pludseligt var blevet kæreste-kedelig, også selvom de ikke var kærester. Da hun kyssede ham kyssede han hende bare stille igen og masserede hendes varme tunge, han kunne ikke få nok af hende, også både smagte og duftede hun godt, hun var skøn på alle mulige måder og han var ret så sikker på at han lige nu ikke ville ligge sammen med nogen som helst anden.
Han lod let sin ene hånd nusse hendes nakke og lod den så stille glide ned af hendes krop, ned imellem hendes bryster, ovr hendes mave og ned til hendes bukser som han stille med en hånd prøvede at liste op i håb om at hun ikke ville stoppe ham:"Jeg elsker dig" hviskede han stille, han kunne stadig ikke forstå han sagde de ord, og hver gang han sagde det blev han itvivl om han mente det, men det var han ret sikker på han gjorde, mente han det ikke? Hans følelser fo rhende var jo stærke og han ville beskytte hende for alt ondt, også for sig selv og det var en af grundene til at han intet havde taget, fordi han ikke ville gøre hende ondt, netop fordi han holde af hende og godt kunne lide hende, hun var jo både sød, fantastisk og pæn.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 22:45

Hun mærkede hånden der stille ville liste sig ned ved hendes bukser og hun rødmede flovt over det han gjorde men lod ham dog blot gøre det?. Hun så let mod ham og sagde"Jeg elsker os dig" hun lagde sig tættere ind til ham og lod blidt sin hånd glide ned til hans lem og lod fingerne glide op og ned af den blidt og tog så hendes hånd langsomt ned til den så hun kunne tage blidt om den og få den frem og give ham et lettere blødt og roligt handjob.
Hun så ham i øjnene i mens og kyssede ham op af halsen langsomt og så på munden igen intenst og sagde da hun brød kysset"Jeg kan ikke fatte... jeg ikke kan lade.. vær med at rør ved dig" hun følte det var flovt sådan hele tiden at ville rør seksuelt ved Dean men hun kunne virkelig ikke lade vær, dog ville hun ikke hele tiden gøre dette her med ham?, som vis der blev overskyet ville hun skam prøve at se om hun kunne lokke ham med over i centret så hun holdte altid øje med siderne ved vinduerne hvor hun kunne se om der var lysstråler eller afdæmpet stråler fordi vis strålerne ikke var i lys form så var der helt klart overskyet og så ville hun tage Dean med i centret, hun trængte os til noget nyt tøj og især undertøj... han var skyld i hendes ynglings undertøj jo gik i stykker den gang? dog..
var han et tiltrækkende og meget sensuelt bæst der men han var stadig skyld i ødelagt tøj?.
Hun smilede og sagde"Hva siger du til at tage i centret senere vis muligheden byder sig?" hun smilede og kyssede ham blidt ned af halsen dog uden at bide ham... denne gang..

//Sorriii vis det bliver lidt kedeligt fra min side af ;P ))

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 22:56

Dean smilede bare let til hende imens han kyssede hende stille og kunne mærke itensiteten stige op i ham da hun stille begyndte at berøre ham, selv havde han fundet ved til hendes bukseknap og havde endeligt fået åbnet den imens han let smilede til hende og kort lyttede til hendes spørgsmål:"jo" smilede han:"Men jeg skal lige lege med dig først... Ikke?" sagde han drillende og en smule flabet imens han med det frie hånd hurtigt strøj sit hår tilbage, det sad efterhånden ret så pjusket. hun var fuld beklædt, han havde kun bokseshorts på, det syntes han selv var en dårlig kombi.
Han sneg stille sit hoved ned under dynen og kravlede ned til hendes ben hvor han i en rolig bevægelse tog hendes bukser af og derefter hendes trusser.
Han kunne nu stille og uforstyrret kysse hendes mave imens han let pressede hendes knæer op så de bøjede og hendes fødder stod på sengen og sprede så forsigtigt hendes ben ved at skubbe til hendes indelår.
Men blide bevægelser satte han hovedet ned til hendes underliv og begyndte at massere hendes nedre dele med sin tunge, i varme rolige og langsomme bevægelser, imens han stille og blidt havde fat omkring hendes lår.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 23:10

Hun rødmede da han tog hendes bukser af og trusser og han langsomt begyndte at tage hendes ben op til hende så de bøjede let og hun mærkede hvordan hans tunge pludselig ramte et vis sted og hun rødmede let af flovhed og sagde"Ahhh... D...Dean?" hun så flovt ned mod ham men lukkede dog øjnene til sidst og besluttet sig for ikke at kigge ned mod ham eftersom det var for flovt, mens han gjorde dette ved hende?, lege var hans ord?, han kunne vel aldrig finde på at lege med hende kunne han?, så dominerende var Dean altså heller ikke, ikke så vidt hun vidste?.
Hun så flovt ned mod ham og mærkede de stærke finger på hendes lår og sagde flovt i det hun stille begyndte let at stønne"Mmhh.. D..Dean" hun bøjede let hovedet bagud og smilede af nydelse og stønnede lavt og næsten uhørlig for Deans øre at kunne høre dog hendes vejrtrækning var rolig og langsom, hun trak jo netop ikke vejret til daglig men når sådan noget skete så gjorde hun det skam? når hun fik små chok eller nydelse blev hun altid en smule mere menneskelig i det end hun havde været før?.
Hun lå let der og lod fingerne blidt glide ned i senge lagnet og smilede for sig selv, selv om dette var yderst pinligt? ... at have bene spredt sådan..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 29 maj 2011 - 23:15

Dean hørte godt at hun talte til ham, men som udgangspunkt ignorerede han hende, han vidste ikke om hun talte fordi at hun ikke kunne lide det, eller fordi at hun godt kunne lide det, og han håbede da på - og regnede vel også med at hvis hun ikke kunne ville hun stoppe ham, slå ham eller noget.
Han kunne dog roligt mærke hvordan hun bevægede sig og høre små lyde komme ud fra hendes mund og han vidste derfor at hun nok ikke var helt afvisende overfor hans bevægelser. Han forsatte stille og slap stille hendes lår med den ene hånd imens han endnu lod sin tunge lege med hendes underliv, han sneg langsomt sin hånd ned til hans mund og trænget stille og fint ind i hende med et par fingre og bevægede dem stille, som havde de haft sex.
Han ville have smilt hvis han kunne, men lige nu prøvede han at fokusere på at give hende nydelse og tilfredsstillelse, han kunne godt lide hende og ville gerne at hun havde det behageligt, og selvom han godt vidste hun tog mange ting mere pinligt end ham, så prøvede han ved netop ikke at virke pinlig at få hende til at forstå det var okay, han var ikke pinlig over sex og intim adfærd, men han havde også haft en del af det i hans liv og for ham var det noget der bare var der, noget skønt og fantastisk der kunne gøre alle dage en smule bedre. Især når det var sammen med en man have følelser for.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen