Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

Unsuccessful Bump in the Road :/\: Dean

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Unsuccessful Bump in the Road :/\: Dean

Indlæg by Gæst on Ons 25 maj 2011 - 23:48

Dean smilede bare til hende da hun kom ud med det ellers ret så udførende kostume agtige tøj på, men ha gjorde intet. Som tidligere og som han nærmest have haft lige siden han så hende første gang, så ville han gerne rejse sig op og gå hen og kysse hende, men efter den forfærdelige aftens om han stadig var så skyldig overfor, så ville han ikke gøre tilnærmelser til hende, hvis hun ville noget ville hun jo nok komme og han ville ikke føle at han tvang hende til noget, det havde han vidst gjort nok en gang.
Han vendte sig rundt og lagde sig hen på sengen og tændte det TV der var et par meter foran sengen imens han lagde puden bag ham til rette, han lå ovenpå dynen da han havde det for varmt til at orke at ligge sig ned, han kiggede ned af sin efterhånden ganske brune krop, den var ihvertfald blevet mere brun end den normalt blege engle krop plejede at være, men ha havde også kæmpet længe for det.
Da hun gik hen og tog fat i døren piftede han let af hende:"Kan du ikke bare blive her?" sagde han og smilede."Jeg lovede ikek at forlade dig, men så må du altså heller ikke forlade mig lige nu" sagde han og smilede til hend,e hun havde selv bedt ham om at blive, og derfor mente han også at hun burde blive, an havde brug for hende og han følte ikke de var færdige med at snakke, eller bare kigge på hinanden, begge ting var gode nok undskyldninger for ham,.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Ons 25 maj 2011 - 23:53

Hun vendte sig let om og så på den halv nøgne Dean og havde sådan håbet at hun kunne slippe for at han ville sige hun skulle blive? dette var så pinligt. Hun så flovt ned mod gulvet og så på sine fødder og sagde"Hmm kunne du måske tænke dig at komme med ned og vaske gulvet? eller måske vaske op efter gæsterne? blot... blot den ene pligt, jeg ber dig" så ville hun os få pengene for det i nat jo? ellers skulle hun vente til næste dag og hun havde det dårligt med at lade dem gøre alt det alene, og så den måde Dean han var beklædt... hun fik det virkelig mærkeligt og fik lyst til at være tættere på ham og berør hans overkrop..*HA!!?... k..kajika!? tænk på noget andet... det kan ikke passe af blot fordi.. fordi han ser sådan ud at du så er helt forgabt* hun så flovt ned hurtigt igen og sagde"Øhm.. så kunne du jo os iføre dig dine bukser igen ved ... mindre du havde tænkt dig de skulle vaskes?" hun så lidt ned af sig selv og sagde"Men vis jeg skal være her så skifter jeg altså tøj.. så der ingen grund til at gå rundt i dette her stramme tøj" hun trak let vejret og hendes bryst gik op og ned blidt og roligt.
I det hun så småt tog sine sko af og skulle til at gå hen til badeværelset for at klæde om til noget afslappende, eftersom hun havde fundet ud af at hun ikke fik lov til at slippe så let fra den lokkende og forføriske Dean?.
Dog gjorde han det vel ikke med vilje var iført denne beklædning.. ej det kunne han aldrig finde.. på?.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 0:03

Dean nikkede bare let:"Som om jeg gider det" grinede han bare og kiggede skiftevist kort ind i TV'et hvor der kørte en eller anden TV serie også hen på hende der stod i døren:"Jeg skal altså nokg ive dig nogle penge så du ikke dør" sagde han med et flabet smil:"Hvis det altså er derfor..." sagde han, nærmest som en lille hentydning til at hun måske gik fordi hun havde fortrudt at være sammen med ham og bare slappe af på værelset.
Han bemærkede godt hun rødmede let, men sagde ikke ngoet til det:"Vil du gerne have jeg tager tøj på?" sagde han og satte sig op, han ville ikke gøre hende utilpas, men han var bare træt af sit beskidte tøj som lugtede, ingen point i at gå i bad hvis han alligevel skulle lugte, på den anden side havde hun jo siddet tæt ind til det ind gang.
Han smilede bare let for sig selv og lod stille blikket køre nede fra hendes sko og op af hendes tøj:"For min skyld må du gerne beholde det på" sagde han flabet og med et skævt smil, han syntes hun var ganske køn så han kunne ikke se hvorfor hun ikke bare skulle beholde det på.
Han håbede hun ville blive, han gad ikke sidde alene oppe på værelset og vente på at hun fik gjort rent eller hvad det nu var hun skulle, generelt burde hun bare ikke havde sådan et lorte arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 0:11

Hendes blik var lettere fjernt og hun hørte på det Dean sagde og nikkede til tider og lod så en hånd blidt berør sin kind i det hun så sig i spejlet!?... hun rødmede faktisk?? det var første gang hun havde gjordt det som rigtig vampyr egenlig dog... skabte vampyr var heller ikke fuldblods måske var det derfor der kunne ses aftegn til rødmen måske? eller os var der et eller andet galt med hende ansigt måske.
Hun så hen af mod Dean og sagde"nej det... det ligemeget dit tøj er jo beskidt og sådan" hun så lidt på ham og sagde"vil du have det vasket" hun stivnede dog let over hans at hun måtte for hans skyld gerne beholde det på.
Hun nikkede stille og gik så hen af mod ham og satte sig på senge kantet lettere nervøs overfor om hun skulle lægge sig ned ved ham? eller blot blive læggende?.
Hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere overfor ham, hun var vand til agt være i fuld gang med at gøre ren nu og være i fuld sving med alt muligt, hun var slet ikke vand til alt det med at hun ikke rørte sig for at glemme det der var sket mellem dem så.... der sad hun lidt nervøst og rystende dog ej bange og hun turde slet ikke kigge på Dean i frygt for hun ville få en mærkelig trang til ham? men så vis hun gjorde noget ville det blot ende galt.. vis man skulle være mere præcis i det hele så var hun simpelthen bange for at rør Dean på nogen som helst måder nu da det var gået op for hende at han faktisk ikke havde tænkt sig at gå nogen steder!?.
Hun sad der lidt i den stramme sorte maid ligende smukke sensuelle uniform og berørte let dens blonde kanter i hvid forneden under det sorte dejlige bløde stof og så lidt mod tvet nogen gange og sagde så stille"Så bor du stadig samme sted"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 0:39

Dean smilede bare stille til hende, normalt var han faktisk ikke så meget til vampyr piger, men han kunne ret godt lide hende og han var ikke et øjeblik tvivl om at der var noget specielt over hende.
Da hun satte sig på sende kanten tog han bare stille fat omkring hendes hånd men trak den dog hurtigt til sig da han så et velkendt blik i hendes øjne:"Er du bange?" sagde han og satte sig en smule mere op, han vlle ikke have hun var bange for ham, han kunne ikke se frygt i hendes øjne eller måske mere... Som om hun var nervøs, me han vidste ikke hvorfor og han gik abre ud for at det var fordi han var i nærheden og hun måske var bange for at han gjorde hende noget.
Han smilede bare stille til hende og lod bliket glide ud af vinduet, han ville ikke kigge på hende, ikke hvis hun var nervøs for ham, han ville gerne at hun stolede på ham også selvom han ikke engang stolede på sig selv lige nu, men han kunne jo ikke andet end prøve. Han prøvede at kigge ud af vinduerne, men han kunne ikke se igennem de mørke gardiner der gjorde at Kajika ikke brændte sammen i rummet og han følte sig derfor tvunget til at kigge tilbage på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 0:46

Kajika mærkede hans hånd i sin og vendte sig let om mod ham og så flovt på ham og sagde"årh... øhm nej det ... det er jeg ikke" hun vendte sig flovt den anden vej og rødmede over kinderne igen?, hun fattede ikke hvorfor eller hvordan det var aldrig rigtig sket før men var det mund på grund af den mængde hun havde af blod inde i sig.
Hun så stille hen af mod Dean og vendte sig flovt mod ham og sagde med en uskyldig stemme"Dean... må jeg ikke smage... noget af dit blod?" hun var virkelig flov over at spørge om dette men måske ville han tro at det blot var det hun havde været så flov over og så ville han ikke begynde at se at hun faktisk havde lyst til at lægge nær ham og kysse de dejlige varme bløde læber af hans.
Hun strøg fingerne igennem sit hårs smukke lokker og betragtede ham med flovhed og tog sig stille til baghovedet og smilede flovt og sagde"vis jeg ikke må siger du bare til"
hun smilede og betragtede hans krop og huskede... så en ting hun faktisk så da han skulle til at voldtage hende.. hun havde set hans LEM!?.
Hun stivnede let og et øjeblik besvimede hun helt...
med næseblod dryppende ned af næsen og satte sig så hurtigt op igen og grinte let fjoget i det hun vendte flovt ryggen til ham og mærkede blodet ned fra næsen og strøg det let væk og kiggede op af mod loftet..
hvorfor pokker tænkte hun os lige på det da hun så ham lægge der med det dumme håndklæde... måske hun skulle be ham om at tage tøj på?, det var måske bedst... så var han ikke så tiltrækkende...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 0:53

Dean kiggede på hende og kneb let øjnene sammen da hun snakkede:"Det tror jeg er en dårlig idé lige nU" sagde han, han kunne ikke afvise at han blev utroligt tændt når hun bed ham, og lige nu havde han ikke brug for at blive tændt, især ikke når han prøvede at være en god fyr overfor hende, han håbede at hun godt vidste det var derfor, han havde ihvertfald prøve at hentyde til det tidligere:"Men du må gerne komme herover og ligge" smilede han og rakte armen ud imod hende og trak hende ned i sengen så hun kunne ligge med sit kønne hoved og de lyse lokker på hans bryst.
Han syntes hun var utroligt køn, men han var stadig forvirret, hun havde kysset ham da han stod sårbar i døråbningen, men han vidst eikke længere hvad hun ville. Ville hun kysse ham? ville hun være sammen med ham igen? Selv efter sidst? Eller ville hun hellere bare kigge på ham og mærke varmen fra hsn krop når de lå og slappede af?
Han vidste ikke hvad det korrekte svar var og han ville heller ikke spørge, han ville jo det hele, det ville han jo nærmest altid, næsten da. Men allgevel gjorde han intet, han ville ikke træde over hendes grænse, det havde han allerede gjort en gang for meget og han var derfor nu meget forsigtig med hvad han gjorde i håb om at han kunne få hende til at føle sig godt tilpas.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 1:01

Kajika så let over skuldren mod ham og rakte tunge og grinte så i det hun sagde" Nåårh så det er det nærrig pind" hun grinte let for at lette stemningen skønt hun nok ikke lige var den bedste til det dog, men hun prøvede da ihærdigt og ikke tydeligt sådan så han kunne se hendes pinlighed, i det han rakte sin arm frem mod hende så hun lidt undrende på den indtil "WOoow!?" hun mærkede pludselig den dejlige dyne og den varme krop ved sin side og så Dean ved sig. Hun rødmede let over kinderne og gemte sig ansigt ind til hans bryst og sagde"Århhh!? Dean altså det må du ikke bare gøre sådan ud af det blå?" hun grinte let og sagde"Du forskrækkede mig din småkage" hun smilede venligt og lukkede øjnene let i og lå blidt op af ham og smilede lidt drilsk i det hun pludselig med sine læber sugede sig blidt fast til hans bare brystkasse nær hans hjerte og lavede et lill chuuu mærke(chuu=Sugemærke).
Hun grinte let og sagde"Ha.. nu er du mærket" hun grinte og lagde sig tæt op af ham og havde det faktisk bedre end før da hun sad nede på gulvet.. Hun vidste ikke om hun turde at kysse ham igen, hvorfor hun havde gjordt det den gang ved døren var helt instinktivt og hun turde aldrig at trække sådan et nummer frem igen eller... gjorde hun?.
De blanke øjne lod sig let komme frem og betragtede Dean og fik et smil frem på se rosa pinke læber af hendes i det hun lukkede øjnene igen og sagde"Hva med dig Dean?... er du okay? efter alt det der lige er sket i dag... er du så sikker på du vil blive her?" hun så lidt på ham og sagde flovt"altså!?!... jeg... " hendes stemme blev rolig og muse stille"jeg mener... ikke at du skal sove her eller noget.. blot om du sikker på du ville være her i længere tid end nødvendigt... du har sikkert meget at lave jo"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 1:21

Dean smilede bare til hende og lod let sin ene hånd nusse hendes hår imens hun satte det røde mærke på hans bryst, han kunne næsten ikke lade være med at røre hendes hår, det var så smukt, ligesom hende, også havde han ikke set så lys en blondine i meget lang tid, det var noget af det specielle ved hende: Hendes hår, og han elskede det.
Et lille smil kom frem på hans læber da han så hun blev helt mærkelig:"Jeg bliver hvis du vil have jeg bliver, og ellers så skal jeg nok tage hjem" sagde han og kiggede ned på hende imens han stoppede med at nusse hendes hår og bare holde hendes arm omkring hende istedet for:"Jeg har det... ok" sagde han bare:"Jeg har det mest bare dårlig" sagde han og kiggede ned i jorden, stoffer var noget han altid havde benyttet og han var bange for han ville komme til at gøre hende ondt igen, han følte sig nærmest som en varulv der skadede folk når han var i et bestemt stadie. Han kiggede stille ned på hendes store øjne og han kunne mærke hvordan han blev helt varm og glad indeni, han kunne sle tikke forstå at han kunne være så heldig at hun stadig kunne lide ham efter alt det, mange andre ville hade ham og have ønsket ham død... Imens han kiggede hende ind i øjnene kunne han mærke hvordan hun næsten fik ham til at forsvinde fra jorden og fik ham bragt hen et nyt og skønt sted."Må jeg godt kysse dig?" hviskede han let, han vidste ikke hvorfor han lige hviskede, det virkede bare mest passende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 1:31

Det piplede i hele hendes krop og den følelse af strøg igennem hendes hår fik hende sendt i den syvende himmel eftersom det var en af hendes følsomme og svagelige punkter, hendes hår og så duften af jordbær den duft elskede hun!. Hun smilede glad og grinte lidt over sig selv og sagde"hehe fjollede mig at få næseblod hva?" hun mærkede dog hurtigt armen om sig og gav et let ? støn af anstrengelse fra sig i det hun endte ved hans side igen og så ham i øjnene med et smil og havde fået næseblodet væk så hun ikke så forfærdelig ud dog havde hun ligegodt aldrig regnet med det der ville komme ud af munden på Dean da han hviskede så dejligt om han måtte kysse hende?!:
Hun gik i lettere panik inden i men lod det ikke vise uden på, i det hun lænte sig lidt sensuelt op af ham dog kun lidt med brysterne let presset mod hans side dog med tøj på stadig og så ham i øjnene og nikket forsigtigt og uskyldigt med denne her virkelig nuttet udseende over sig og iført denne her maid ligende kostume for ikke at sige virkelig sexy uniform.
Hun rødmede let over kinderne, skønt hver gang hun rødmede brændte det i hendes kinder eller sådan føltes det dog, var det os der solen havde ramt hende mest, det skulle nok forsvinde hurtigt den rødmen så hun ikke kunne det mere og smerten med... dog var hun alt for fokuseret på Dean til at tænke på alt andet end hans smukke blanke øjne og hans dejlige pjuskede hår for ikke at sige hans smukke overkrop og de bløde læber af hans der måske ville ende med at kysse hende!?...*åårhhh det så pinligt... måske jeg skulle ha sagt nej?... men jeg vil så gerne have et kys fra ham... men... nej fat mod kajika... nu har du sagt ja...* hun så lettere flov og pinlig berørt ud dog ikke på en ubehagelig måde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 1:42

Dean bemærkede godt hendes næseblod men sagde ikke noget, mest var det nok fordi han så ofte selv fik næseblod, det var dog fordi han sniffede lidt for mange ikke så sunde ting om igennem sin næse og havde svært ved at slippe dne vane, og det gjorde ofte at man fik næseblod, det var jo heldigtvis ikke livsfarligt og han smilede derfor bare stille til hende.
Da hun stillede nikkede og kravlede op til ham lagde han sin hånd på hendes ryg imens han stillede lænede sig frem og placerede sine læber på hendes, hendes læber var så bløde og fine at han næsten ikke kunne lade være og han rettede let sin nakke så han sad bedre imens han stille lod sine læber massere hendes.
Han kunne mærke han blev glad indeni og lige pludseligt kunne han mærke hvor behageligt det hele var, på alle mulige måder var dette kys bedre end noget andet han før havde fået for hende, nok fordi at det første kys var ham der kom til det, andet kys var ham der tvang hende og tredje kys var hende der sagde farvel, men denne gang var det hverken tvang eller farvel, det var helt roligt og fint, og det fik Dean til at blive varm indeni, kunne han smile uden at smile med munden så havde han gjort det, men han smilede indei imens han stadig mærkede varmen var hendes læber.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 1:54

De rosa pinke læber af hendes var let fugtige og hun lå blot der ved hans side i mens tvet kørte på en eller anden musik kanal og hun mærkede langsomt hans hånd på sin ryg og før hun vidste af det kom hans dejlige læber direkte i mod hendes og så mærkede hun hans dejlige varme, den blødhed de læber af hans havde, den måde han smagte på var vidunderligt egenlig?, det var første gang hun rigtig kunne smage Dean og mærke hans kys ovnlig uden de begge var helt vildt nervøse eller de sagde farvel eller det var vold som da han smækkede hende op af muren hjemme ved ham selv. Der var sikkert et lille tryk på væggen fra hendes hoved da han havde presset temmelig hårdt ind mod væggen og at væggen hvor hun havde stået op af var temmelig? hul...
Hun lukkede langsomt øjnene i og gled en arm hen over brystkassen på Dean og lagde blidt det ene ben/lår hen over et ben på Dean og strøg blidt den højre mod hans dejlige kind og fortsatte med at lade deres læber lege deres vidunderlige leg, mens hun følte hun nærmest smeltede sammen med Dean sådan her, at deres læber lavede denne ? tiltrækning som to magneter mellem hinanden, kulde og varme...
Hun kunne ikke benægte at dette var dejligt overhovedet, og følelsen gik hende helt til hovedet og ned i hendes mave selv.. som at have sommerfugle i maven, første gang hun havde været forelsket havde hun følt denne her følelse og man den var vidunderlig. Hun strøg blidt ham hen af siden med den hånd der lå over hans dejlige brystkasse og lod en finger blidt glide ned af hans dejlige mave muskler, muskulør smuk overkrop Dean havde det måtte hun give ham, og dejlige varme læber.. et stærkt bankende hjerte og smukke dybe øjne samt pjusket nuttet hår og virkelig ja... smuk chamerende udstråling. Han var perfekt i hendes øjne så det ville ikke undre hende vis han tilhørte andre end hende dog ... tilhørte han ikke lige frem hende på nogen måder. Hun rødmede let over kinderne efter de havde kysset i noget tid fordi hun fik en mærkelig følelse af at være så tæt på Dean som... var det der var sket noget tid siden aldrig sket...??

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 2:02

Dean nussede stille hendes ryg imens det varme kys endnu fortsatte. Hans venstre arm lå hun næsten halsvejs ovenpå imens han stille aede hendes ryg og han lod sin højre hånd køre ned af hendes ofte og ned af det ben som hun havde lagt indover hans, bare for at trække hende lidt tættere over imod sig, han kunne ikke tænke sig at være noget andet sted lige nu, heller ikke selvom han havde dårlig samvittighed, men af en eller anden grund fik han det bedre og bedre for hvert sekundt der gik, som om hun kunne heale alle hans sorger, for nok kunne han heale, men det psykiske kunne han desværre ikke gøre noget ved, kun ønske at det blev bedre.
Han måtte stille slippe hendes læber, men kun for at han kunne fugte sine læber ind for så igen at kysse hende, denne gang lod han også stille sin tunge snige sig ind imellem hendes læber imens han mærkede den varme fornemmelse i sin mave og hendes bryst, han vidste ikke om det han havde gjort var godt eller skidt, havde han ikke gjort det ville de aldrig ligge der hvor de lå, men på den anden side, hvis han ikke havde gjort det var der måske sket noget andet godt imellem dem istedet, desværre ville han jo aldrig finde ud af det, og han kunne bare nyde de tøjeblik der foregik lige nu hvor de begge var glade og vel også fint forelskede. Han prøvede at nyde enhver varme fra hendes krop og enhver berørelse hun end måtte gøre. Han nød bare hende, hendes duft og hendes hår. Hele den person hun var: Han nød det hele.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 2:17

Kajika så lettere skuffet ud og bedrøvet da hans læber slap hendes og hun så temmelig uskyldigt på ham med læberne af hendes let adskilte da han sådan begyndte at fugte sine med sin smukke tunge og pludselig var hans læber på det rette sted igen hvor de skulle være, nemlig på hendes læber og sådan skulle det forblive ifølge hende skønt? hun kunne jo kun håbe det var sådan hun ejede ham som sagt ikke jo?. Hun mærkede dog hans tunge liste sig ind mellem hendes læber og hun rødmede over kinderne og mærkede den stikkende brændende fornemmelse men ignorede den fordi den blev mindre og mindre i det hun blidt lod sin jordbær røde tunge stille berør spidsen af Deans tunge med sin egen spids så følelserne i tungen ville blev helt lammet og samtidig føltes fantastiske i det hun stille lod deres tunger lege med hinanden og fik frit spil til at berør hinanden i det hun lukkede øjnene igen af fryg og nød dette til fulde, det var egenlig ... mærkeligt?, fordi jo tættere sådan fysisk Dean kom på hende jo mere healede hendes psykiske traumer fra den oplevelse fra tidligere og andre ? når hun gjorde dette her med ham, dog var det så pinligt at lade sig give sig hen sådan uden videre uden kamp eller noget som helst, blot at lade ham vide at hun begærede ham så meget at hun end ikke kunne stoppe sig selv i at lege med på hans små tunge lege og hans måde han bevægede sin krop på hun fulgte hans krop når den rykkede lidt på sig, hun ville være tæt på ham så tæt som overhovedet muligt uden at gøre skade dog.
Hun mærkede sin krop føltes som om den var lammet halvt i nydelse fra tungen og ned til bene ... dette var en yderst ny og mærkelig følelse han gav hende dog var den pinlig og fik hende til tider til at rødme let over kinderne men farven var ved at forsvinde eftersom det sikkert brugte det nye blod hun havde fået... men ? måske havde det noget med hendes evne at gøre så blodet kunne stige frem og lade hende rødme... vampyr havde jo ikke blod omløb ? eller havde nogen...
Hun trak sig let på afstand fra Deans dejlige læber og sagde let da hendes tunge forsvandt fra hans"ahhhaa" det var ikke et skrig eller en av lyd men mere en nydelses lyd...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 11:31

Dean smilede bare kort for sig selv imellem deres kys.
Da de lod læberne ramme igen lod han sin tunge danse omkring hendes imens han mærkede hendes varme og omsorg for ham, han vidste godt at hun ikke ville gøre ham ondt og netop derfor sårede det ham så meget at han havde gjort hende ondt, men han håbede hun vidste hvor ked af det han var og at han ville fortryde det resten af sin liv, også selvom hun måske mentes det kunne undskyldes med stoffer. Men lige nu prøvede han ikke at tænke på det og han lod sig drømme væk til en verden hvor det kun var hende og ham imens han nød den varme og intensitet der var omkring hende.
Da hun stille slap han sank han en enkelt gang imens han lagde sin pande op af hendes og kiggede ind i hendes øjne, han kunne se hun var et godt menneske, eller. Menneske var hun jo ikke, men så et godt individ. Han vidste at hun ville ham det godt og han håbede hun vidste at han også ville hende det godt. Han kyssede stille hendes kind og lod derefter let sin tunge berøre hendes hals imens han placerede små søde kys, han kunne ikke få nok af hende lige nu, men denne gang på en langt mere behagelig og afslappet måde. Han havde det langt bedre og havde meget mere lyst til hende nu, end nogensinde før. Han fugtede let sine læber og lod dem glide op og kysse hendes øre:"Jeg har lyst til dig..." hviskede han stille imens han igen stille kyssede hendes hals.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 16:07

Kajika smilede sødt til ham da hans pande var mod hendes og de kunne se hinanden i øjnene mens de blot slappede af begge to efter næsten at ha spist hinanden så lang tid føltes disse dejlige kys hun var forsvundet ind i med krop og sjæl vis hun da havde en?. Hun så flovt på Dean da han pludselig begyndte at slikke hende op af halsen, der gik nærmest en bølge af nydelse igennem hendes spinkle krop og hun gøs ikke men det føltes som kuldegys der gik igennem hendes krop dog på en virkelig god måde..Hun bøjede blidt sit hovede bagover så hendes hals blev mere blottet og hun rødmede let som et strejf af rouge over kinderne da han hviskede hende i øret at han havde lyst til hende. Hun var lidt bange for om Dean ville miste besættelsen igen men hun lod ham kysse hende på halsen og lod ham tænde hende mere og mere. Hun var dog lidt flov angående hendes beklædning og så på ham da han stoppede med at kysse hende ned af halsen og sagde"Dean.. vent" hun så flovt på ham og sagde"Går det ikke for hurtigt?" hun følte sig dum ved at stoppe denne dejlige stemning.. men hun måtte spørge skønt Dean sikkert havde meget lyst til hende, så hendes lyst til ham var sikkert ligeså stor men.. hun var som et lille dådyr, uskyldig hva angik det seksuelle så var hun ikke lige den der sprang på en? dog.. det var ikke ens betydning med hun var kedelig.
Hun så let på Dean der kun var iført et håndklæde og hun ville så gerne mærke ham mod sin krop, nøgen skind mod nøgen skind, kulde og varme mod hinanden. Hun var dog flov for at vise sin krop for ham igen, fordi denne gang ville han jo måske rigtig se på hende...
Hun huskede dog i et slags flashback hvordan han havde revet hendes undertøj af og hun så let væk et kort øjeblik og tog sig stille til hovedet og tænkte*Sådan er han ikke nu... rolig..* hun ville ikke have at han vidste hun var bange for ham?, det var os flovt at en vampyr var bange for en engle, han var jo ingen gang stærkere end hende mere?... så det var vel dumt at tænke, vis han gik amok igen kunne hun da blot skubbe ham af?... eller ja smide ham ud vis det var at det gik helt galt igen.. men.. hun havde ikke lyst til at skubbe Dean væk.
Hun så flovt på ham og sagde"Vent" hun rejste sig langsomt op og sagde"L...lukker du ikke øjnene?" hun smilede sødt til ham og vis han lukkede øjnene ville hun langsomt binde sin uniform op og stille glide den ned af hendes slanke formede krop og lade den falde til jorden og så tage et tæppe over sig der lå henne ved hendes sminke bord..
Hun holdte det så hendes lår var noget blottet og arme men ikke resten..
Hun havde følt uniformen var i vejen og lagde sig så tæt op af Dean og kyssede ham så blidt på læberne lidt intenst denne gang og lod en hånd stryge ham blidt ned af brystkassen... samt lod det ene ben glide op af hans ben..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 18:12

Dean slap hende stille og kiggede bare på hende, han kunne et øjeblik godt mærke den del af sig selv der havde været så voldsom ved hende, den del som ikke kunne acceptere et nej, men den var dog langt fra så dominerende som den plejede at være og han accepterede da hun spurgte om de ikke kunne sætte farten ned.
Han smilede let for sig selv og kiggede ned i jorden uden at vide hvad mere han skulle sige, han nikkede bare stille som et tegn til at han havde det fint med det:"Du bestemmer" sagde han bare med et lille smil.
Dean grinede let da hun sagde han skulle lukke øjnene og han lukkede dem da også... næsten. Som om han gad sidde med lukkede øjne men han prøvede at lade sig om og han smilede let da han så hende tage et tæppe omkring sig. Hun måtte da kunne lide ham lidt for ellers havde hun vel taget tøj på igen og muligtvist noget andet:"Vil du gerne have jeg går?" sagde han, men næsten inden han nåede at svare kunne han mærke kysset ramme hans læber og han lænede sig let indover hende imens han smilede, han kunne næsten ikke kysse bare fordi han smilede sådan, men han fik dog stille styr på sin trang til at smile og lod igne bare sine læber massere hendes med en rar og lykkelig følelse i kroppen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 18:26

Kajika var så flov ved at lade sig give hen til denne fyr så let, dog havde hun ikke opdaget at han havde været lidt modvillig da hun spurgte om de ikke kunne sætte farten lidt ned?, han havde vel altid dette indre uhyre i sig og vis det passede med hun var så perfekt ville han så kunne stoppe vis de gik for langt frem?. Hun betragtede ham undrende da han sådan lænte sig indover hende dog accepterede hun det og lukkede øjnene blidt i for at kunne føle hver en del af hans dejlige læber. Hun nød det så inderligt alt dette. Hun bed ham blidt i underlæben og pressede for at drille ham lidt, hendes bryster der dog stadig havde undertøj på, pressede hun mod brystkassen af Dean i det hun let gjorde så hun lå over ham og smilede udfordrende i det hun langsomt kyssede ham ned af halsen og hviskede så med en blid stemme"Må jeg bide dig..." hun havde lyst til at bide ham ja? men hun kunne skam godt lade vær med det os vis det var? det var jo ikke hans blod hun ville have , det var ham.
Hun slikkede ham let op af halsen og vis han havde sagt ja ville hun sætte tænderne blidt ned i hans dejlige skuldre nær halsens start og blidt lave 2 lidt dybe men smukke mærker og så langsomt lave et oven over det.
Hun lod sin krop blidt presse mod Deans overkrop og slikkede så sin tunge let over hullerne fra tandmærkerne og nippede ham med sine fløjls bløde læber blidt på øreflippen og strakte sig så hun ikke mere pressede sin krop ned mod hans og så ham så dybt i øjnene og der var ingen frygt at se i hendes øjne dog huskede hun stadig tydeligt hans opførsel mod hende..
Hun huskede hvordan han havde vendt hurtigt til at blive vildere end hendes herre Lazarus faktisk? hvilket havde overrasket hende meget men os gjordt hende bange for ham den gang..
Men nu virkede Dean ovnlig igen og ikke stærkere end hende og mere rolig, hun var ikke bange for denne side af Dean, dog var hun ikke sikker på om hun skulle lade sin lyst styre eller blot spørge om de ikke skulle lægge og kæle lidt blot...
Hun smilede og skulle til at lægge sig ned ved hans side,.. med ordene"Nu jeg vist den der bestemmer hva" hun blinkede til ham drilsk og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 19:50

Da hun spurgte om hun måtte bide ham svarede han først ikke, men lod blot hendes tunge vandre henover hendes hals:"Jeg hæfter ikke for følgerne" drillede han imens han mærkede hvordan hendes varme tunge let fugtede hans hals, hun var fantastisk og han var mere end glad for hende, også selvom han på nogle punkter endnu var en smule usikker på hende, mest fordi han for alt i verden prøvede ikke at skade hende.
Da hun bed ham lagde han kraftigt hovedet tilbage imens et højt støn kom udimellem hans læber, den nydelse det gav når den smerte gik igennem ham kunne ikke beskrives, ligesom om det var hende, Liam eller en helt tredje der gjorde det, han kunne ikke modstå det og han blev mere tændt end ham blev af noget andet.
Han greb fat omkring hendes arm og klemte til rundt kom den, ikke for at være voldelig og ikke så meget at det gjorde ondt, men fordi han følte at han måtte holde ved i noget for ikke at flyve eller det der var værre.
Da hun slap ham lod han sig bare falde sammen i sengen og lå og kiggede op i loftet imens han let grinede af hendes kommentar, hun måtte gøre lige hvad hun ville med ham, han var helt hengiven til ham og lige nu lige så tændt. Noget skulle abre ske, og han håbede hun ville gøre det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 20:12

Kajika så lettere chokeret ud da han havde taget fat om hendes arm men hun lod ham gøre det skønt hun havde fået et virkelig stort chok da han gjorde det.. Hun lå ved hans side og betragtede ham som den gang han første gang havde været på stoffer, han virkede som om han var helt væk og hun smilede lidt over det dog... virkede det yderst mærkeligt men hun strøg ham let over kinden og lagde sig over ham og hendes tæppe faldt blidt ned om hendes krop og blottet det røde lingeri undertøj hun var iført og hun rødmede let over kinderne og sagde"ahh" hun tog let ud efter tæppet og så flovt på ham i det hun ikke ville blotte sig så hurtigt overfor ham og så lidt på ham da han virkede stadig lidt væk og lod dog tæppet falde i stedet og sagde så flovt"Dean... sig hvad du vil ha og så gør jeg det" hun virkede lettere fortryllet af ham og på en måde var hun os det, der var noget over ham hun slet ikke kunne få ud.
Hun bed ham blidt på skuldren igen og kyssede ham så let op af halsen og hviskede i hans øre"jeg har lyst til dig Dean" hun strøg blidt en hånd ned af hans side og tog blidt fat i håndklædet og trak det let til siden så hans ene lår var blottet helt og så den anden side af håndklædet blev blidt strøget væk, i det hun let kyssede ham ned af hans krop og det lange hår af hendes glinsede let mens det strøg sig ned af hendes ryg prinsesse agtigt og eventyrligt, i mens hun udforskede Deans små svagheder på hans krop og lagde mærke til hvad der tændte ham og hvad der ikke gjorde...
Hun nærmede sig mere og mere hans lem dog... turde hun nok ikke at gå så langt vis hun skulle være helt ærlig så hun ville stop inden hun nået helt ned til det, nok under navlen på ham lidt mere end det men så heller ikke længere.....

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 20:21

Dean lod hende bide ham endnu engang og denne gang smilede han blot let frem for at stønne, men han ville ikke afvise det var lige så rart. Han kunne mærke at hans nedre dele begyndte at stivne, mest fordi han slet ikke kunne få nok af hende og ikke nok med at han lige nu var tændt, så havde han også en rolig og rar fornemmelse i kroppen, nærmest som en lille sød forelskelse, en som han ikke plejede at have, men lige nu var det mere end normalt behageligt.
Da hun begyndte at vandre ned af hans krop smilede han bare og lod stille en hånd ligge på hendes hoved imens han stille nussede hende, han kunne ikke lade være, hun var så skøn og han vile gerne røre ved hende, han ville ikke gøre hende fortræd og han ville ikke gøre hende ondt, men han ville gerne have hende og lige nu havde hun sagt at hun mente det samme, men alligevel lod han hende føre ordet eller de bevægelser hun lavede, mest fordi han var nervøs for at gøre noget ved hende som hun ikke kunne lide, han ville være sikker på at hun havde det godt denne gang.
Han smilede let og aede endnu det lange lyse hår imens han kunne mærke hvordan blodet begyndte at suse rundt i kroppen på ham, han ønskede ikke hun skulle stoppe med at bevæge sig.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 20:29

Kajika lod armene stille rejse hendes overkrop op over Deans mave og hun så på ham og smilede sødt til ham i det hun kravlede op til ham igen og lagde sig ved hans side og så flovt og uskyldigt på ham mens hun langsomt krøb mere og mere ind til ham og sagde"Dean.. jeg.." hun var faktisk lidt bange dog mest for at gøre det med ham?, hun følte sig virkelig svag og var virkelig træt af sig selv over hun ikke turde at tage initiativ men hun følte sig beskidt over at lægge med ham, han burde finde en anden... hun var ikke god nok, vis det stod til hende skulle hun være spæret inde i en box og aldrig nogen sinde komme levende ud fra den.
Hun sukkede stille og sagde"Dean jeg lidt bange" hun så ham i øjnene og sagde"Men ikke for dig... men for den følelse jeg har for dig... for de ting jeg gerne vil gøre... jeg bange for at tage det første skridt" hun så lidt flovt ned og sagde"Men... men vi kan os blot?? øhm" hun smilede flovt og tænkte hun blot skulle holde kæft ellers ødelagde hun helt klart the mood som hun sikkert allerede havde gjordt med at sige hun var bange og stoppe med at rør ved ham. Så hun kyssede ham blot på læberne for at glemme den måde hun havde sagt alt på og glemme alle andre end hende og Dean skønt hendes samvittighed ikke var helt clean.. kunne man vel sige?.
Hun nød dog hans dejlige læber og lå der ved hans side...
mens hendes finger blidt strøg ned af hans krop...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 20:48

Dean smilede bare stille til hende da hun igen kom op til ham og han lagde stille sin arm omkring hende."Du skal ikke være bange" hviskede han stille imens han kyssede hendes kind kort. Han lå bare og kiggede på hende og mærkede varmen fra hendes krop:"Jeg elsker dig..." sagde han stille og blev næsten chokeret over sine egne ord, han lagde stille sit hoved ind til hende så de lå helt tæt og han bare kunne ligge og kigge hende ind i øjnene, hun var så smuk og så sød.
Dean smilede let til hende og kyssede hende kort på næsten imens han tog fat i hendes ene hånd og stille lagde den på hans bryst så hun kunne mærke hans hjerte slå:"Jeg elsker dig" gentog han og lagde sin hånd ovenpå hendes så hun kunne mærke hjertet inde i hans bryst der slog en stille rytme for hende. Han kunne ikke andet end bare ligge der og kigge på hende, han smilede ikke, han var nok nærmere en smule sentimetal og det irriterede ham faktisk, også alligevel så virkede det så mærkeligt, sådan plejede han ikke at være, kun en eneste gang i sit liv havde han haft det sådan før og der var han blevet såret noget så frygteligt, og faktisk havde det været det værste i hans liv nogensinde og nu grundne til at han var i denne by, han kunne ikke holde London ud mere, og han kunne mærke det begyndte at blive farligt, han var blevet glad for Kajika og han vidste at det kun kunne gøre ham såret i enden, men han prøvede ikke at tænke på det, og smilede istedet bare stille til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 26 maj 2011 - 20:58

Kajika smilede da han sagde hun ikke skulle være bange*dejlige Dean, du er altid så omsorgsfuld angående mig og hvordan jeg har det...* hun smilede endnu mere og lagde sig tæt ind til ham mens hun mærkede en form for nydelse i kroppen dog ikke seksuel men nydelse som i lykke ud over det sædvanlige der plejede at komme når man var glad og sådan. Hun kunne ikke lade vær med at smile og kiggede på ham i det han pludselig sagde....' jeg elsker dig.. ' de ord gik som ekko inden i hendes hoved og hun så helt paf ud som om en eller anden havde forstenet hende eller hun var på vej til at falde ned fra en kløjf i slowmotion!?.
Hun kom dog hurtigt tilbage til jorden da en mærkelig rytme kunne mærkes under hendes hånd og hun mærkede hans hjertes dejlige banken og hans krops varme mens de var så tæt på hinanden og ordene kom igen og hun mærkede en blodig tåre ned af sin kind i det hun aldrig havde regnet med at Dean ville sige disse ord til hende, det betød alt for hende og hun havde blot spyttet dem ud som var de ingen ting den gang, hun anede slet ikke hvad hun skulle sige? skulle hun sige hun elskede ham os eller skulle hun beholde det for sig selv og sige det et andet tidspunkt der virkede bedre. Hun smilede og lagde sig blidt over ham i det hun kyssede ham på læberne lidenskabeligt og strøg den ene hånd langsomt op af hans dejlige hals til hans kæbe og så kinden i det hun strøg den mere op af og igennem hans dejlige bløde hår der duftede frisk igen og sagde"Jeg elsker os dig" hun kyssede ham igen og kyssede ham så ned af halsen blidt og hviskede i hans øre"Jeg vil være din... Dean" hun var ligeglad på hvilken måde blot hun måtte være hans. Hun lod sine sølviske grå øjne betragte Deans blanke øjne og smilede let til ham i det hun kyssede ham igen ned af halsen og rakte så drilsk tunge til ham da hun slap kysset på halsen og sagde"Jeg bestemmer nu" hun blinkede og bed ham blidt på halsen op under kæben let dog for at tirre ham lidt og sagde"Mmhh" dog sugede hun intet blod..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 27 maj 2011 - 10:15

Dean smilede blot stille til hende og kunne godt lide at hun blev en smule chokeret over hans ordvalg,men han kunne godt lide det, han kunne godt lie at hun blev overrasket over ham, på den anden side var han også blevet overrasket over sig selv, han var ude af stand til at elske, men åbenbart ikke. Faktisk var han ikke engang sikker på hvad ordet indebar hvis man spurget ham, men lige nu passede det så fint. Der var få mennesker i hans liv han havde elsket og lige nu elskede han ingen: Kun hende. Hverken familie, venner eller noget som helst andet.
Da hun sagde hun ville være hans smilede han bare og kyssede hendes pande, den samtale skulle de også have på et tidspunkt, for Dean ville også gerne have at hun var hans, men i hans hoved var tingene bare ikke helt så simple.
Da hun kyssede hans hals kom et lille smil frem på hans læber og han lukkede stille øjnene imens han nød hver eneste lille berøring fra hende, han ville lyve hvis han ikke sagde at han var forelsket, hun var jo fantastisk og han kunne slet ikke undvære hende lige nu.
For hver gang hun bed ham kom et lille støn ud imellem hans løber og han svejede let i ryggen imens han smilede, han kunne ikke gøre andet, hele hans krop fik et rush og hvor hver gang hun bed ham, blev han en smule mere tændt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen