Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239769 indlæg in 12011 subjects

And the Trigger was Pulled :~~: Dean

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: And the Trigger was Pulled :~~: Dean

Indlæg by Gæst on Fre 6 maj 2011 - 13:35

Dean kunne mærke sin fustration stige uden at vide hvad han skulle sige, han kunne ikke forstår hvorfor hun var ved på ham og han anede ikke hva dhan kunne sige af fornuftige ting der skulle give mening i denne sammenhæng.
Han kiggede bare på hende med sine øjne der var helt blanke, næsten som ville han græde, men det var ikke sorg der havde ramt ham, han var forvirret og han vidste ikke hvad han skulle sige til hende, hvad han skulle gøre og han vidste sle tikke hvad han følte og om han følte noget og heller ikke hvad hun følte.
Han gad ikke høre mere om hends herre, Dean var ved at være så træt af at høre om ham at han næsten havde lyst tl at slå ham ihjel, men han vidste godt han nok ikke burde stille sig op imod ham og han valgte derfor bare ikke at kommentere det.
Dean blev helt blev over hendes spørgsmål og han følte et øjeblik at verden omkring ham stoppede med at bevæge sig, som om tiden gik i stå. Han mærkede sit hjerte slå og han havde det næsten som om at hans hjerte var ved at springe ud af hans bryst, han havde to muligheder: Enten kunne han sige sandheden, eller sige hvad hun ville høre. Han følte han vågnede op igen da han kiggede op på hende:"Øhm..." sagde han først og kiggede ned i jorden imens han tænkte på hvad han skulle sige og da han var klar rettede han langsomt blikket op igen:"Jeg har aldrig elsket nogen... Aldrig...." sagde han:"Så mit problem er ikke om jeg kan elske én, det er om jeg overhovedet kan elske nogen" sagde han:"Jeg er ikke sådan en person folk kan lide, eller elsker, jeg e rikke sådan en der sidder en søndag aften og hygger på sofaen og som laver romantiske ture i parken" sagde han:"Jeg er bare Dean" sagde han og kiggede på hende:"Men ja.. Eller... Nej... jeg ved det ikke!" sagde han:"Jeg ved bare at der er noget mere som ikke plejer at være der" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Fre 6 maj 2011 - 15:56

et suk kom frem på de rosa pinke læber af hendes i mens det platinsk hvide hår strøg hende hen af halsen let mens hun betragtede Dean med disse magiske sølviske grå øjne der havde dette stille blik på ham intet sultent intet følsomt intet.. Hun nikkede forstående og sagde"hvor er du sød Dean" hun gav ham stille et smil, sådan var han jo og det var det hun elskede ved ham at han sagde det som det var og ikke talte efter ens mund.
Hun gik stille hen af mod ham og sagde"men hvorfor vil du gerne hva jeg bliver? du såre mig sådan som du pludselig virker mere fjern overfor mig? er det på grund af det du ikke aner hvad er for en følelse?" hun lagde hovedet let på skrå ved ham og sagde"jeg ville gå tilbage men ikke på grund af ham, han har alligevel så mange skønt jeg hans første skabte som altid og han ville giftes med mig... men... jeg tror hans plan er bedre uden mig, ved hans side indtil slaget? og jeg vil ikke blive ved dig vis det såre dig..." hun sukkede stille og bed sig let i underlæben og prøvede at stamme nogen ord op men der kom sku ikke rigtig nogen i det hun sagde"jeg vil ikke have du forandre dig vis du ikke vil, men du virker anderledes end jeg havde regnet med"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 6 maj 2011 - 20:05

Dean kiggede bare på hende og vidste endnu engang ikke hvad han skulle sige, i hans hove d sagde hun alt for meget i forhold til hvad han kunne holde styr på, han vidste ikke engang hvad han selv følte og også at skulle svare på hendes spøgsmål gjorde ham blot meget mere forvirret.
"Fordi at du virker som en person der stikker af lige så snart tingene bliver en smule svært... Og jeg syntes ikke du skal stille af igen" sagde Dean og tog fat omkring hendes hånd imens han let kiggede ned på den ude at vide hvad han skulle sige, han var ikke en person der var god til at sige søde ting til folk, det var ikke fordi han ikke ville, men svagheder var ikke noget han sådan viste, især fordi han kun én eneste gang før havde åbnet sig rigtigt for et menneske og det havde sat ham i fængsel, derfor var han nu meget varsom om hvad han sagde og til hvem, han ville beskytte sig selv fra skuffelser og derfor stod han facade som altid høj.
"Hvad mener du med at det såre mig hvis du bliver?" sagde han og kiggede på hende med et løftet øjnbryn imens han let løsnede grebet omkring hendes hånd og bare kiggede op på hende med sine store øjne:"På hvilken måde?" sagde han og vidste ikke om hun mente han var forandret på den gode eller på dne dårlige måde, eller hvordan. Han mente ikke selv han havde forandret sig sig, han vidste heller ikke om han kunne eller ville. Men som alt andet lige nu, følte han ikke han vidste noget som helst:"Du har endnu ikke svaret på hva du tænker?" sagde han og håbede hun vidste hvad han mente, hvad vidte hun om ham, og hvorfor skred hun? "Jeg prøvede altså bare at hjælpe..." sagde han og hentydede til manden han havde slået henne på stripbaren.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 1:25

Kajika betragtede Dean i et stykke tid og kunne ikke fatte hvorfor han reagerede så hårdt på dette vis han ikke ville have noget med hende at gøre måtte det jo være sådan"Han behandlede mig slet ikke dårligt.. han elsker mig, han friede til mig, vi skulle giftes indtil jeg kom hjem og lugtede af dig, han forkastede mig men der ville jeg allerede skride, jeg har aldrig nogen sinde været ham utro eller andre, det står mig ikke til alligevel troede han jeg havde gjordt noget med dig, men det er ikke det jeg vil, jeg vil finde et sted jeg er tryg og ikke skal døjes med at høre fra andre om hvordan man skal elske... det kan godt være du ikke kan elske andre på den måde som mig men jeg vil heller ikke have at du ender med det, jeg kun problemer og kaos" hun mærkede tårene glide ned og bukkede sig let fremaf mens hun mærkede tårene glide ned på de ru grusten mens vejret tog lidt mere til som det var ved at blive dag, dog... vejret tog let til, til det være da skyer viste sig og man hørte lidt knasen i skyerne... regn..."Jeg vil ikke ha du er i så stort et dilemma som det ligner nu, jeg kan ikke bo ved dig når... når du går op af mig så meget, det for fristende Dean okay!" hun kneb hårdt øjnene sammen og sagde"jeg lever af engle blod!, jeg vand til at drikke det fra en vin flaske!, jeg ikke vand til at det levende og går op og ned af mig hele tiden og frister mig os med at du er en mand... jeg vil ikke fristes til det punkt jeg ikke kan holde tilbage mere, blot vis du skar dig ville jeg ende som en der ikke kan gå fra dig pga dit blod?... det vil jeg ikke... jeg vil ikke være ved dig blot på grund af dit lækre blod... jeg vil have en grund til at være nær dig, men når du reager sådan, jeg dømmer dig ikke og tvinger dig ikke til at elske mig, jeg havde det skam fint hvor jeg boede, jeg blev næsten behandlet som en Dronning" hun sagde dette i vrede med halv råbende stemme i hurtighed dog så det var forståeligt..
Hun holdte en lang pause og sagde"Men.. jeg vil ikke bedrages mere af nogen mænd, jeg vil intet have med jer at gøre, kvinder er ej bedre... men jeg vil være et trygt sted, ved en der tager om mig når jeg ked, en der kender alle mine grimme vaner, jeg en dræber, jeg nyder det faktisk... jeg har været død ihvertfald 3 gange.. Dean... du kender mig slet ikke" hun så let væk og sagde"det du så af mig er min gamle side den side jeg blev født med og bar indtil helved brød løs da jeg flyttede her til, jeg vil blot finde en jeg kan være evig tro til, Lazarus er en player ja... han flirter med andre men bedragede ej mit hjerte en eneste gang men jeg ikke som de andre... jeg skylder ham intet, han forvandlede mig fordi jeg bad om det, jeg ville være stærk igen og ej svag og slap.. jeg ville bemærkes for min skønhed igen.. det er det eneste jeg har" hun begrævede sit ansigt i sine finger og mærkede blodet glide mellem fingerne og regnen begyndte så småt i det hun gik ned i knæ"jeg har kun min skønhed, intet andet ser folk... jeg har ingen trygge steder, jeg har ingen der holder af mig for alt det jeg er, jeg er en dukke der bliver taget ned når andre keder sig.." hun strøg let tårene væk og lukkede øjnene og lod fingerne glide ned mod brustene og græde stille videre... ikke hulkende men græd blidt og yndefuldt.. med stilhed og sorg i sine tåre...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 10:27

Dean kiggede op imod himlen der begyndte at frigive regn og han lukkede stille øjnene imens hun talte, han var mere forvirret end han nogensinde havde været før i sit liv og han forstod på ingen mulig måde hvad der skete. Da hun talte lyttede han og åbnede stille øjnene igen imens han dog stille og meget tydeligt mærkede den regn der gjrode hans tøj og hår vådt. Det var ikke bare en byge, det var ægte og voldsom regn som indenfor få minutter gennemblødte Dean's hår og tøj. Han rystede let på hovedet, det var jo helt melankolsk at det også lige skulle regne.
Dean blev en smule iriteret over at hun ikke svarede på spørgsmålet om hvad hun mente om ham, det eneste han hørte hende tale om var fristelser og ting hun ikke ville ende som:"Du har stadig ikke svaret" pointerede han med en kold stemme og stod bare i en afslappet stilling for hans hænder faldt ned af siden på ham, han idste ikke hvad han skulle gøre af hverken sine arme eller ben og han overvejede snart at gå ind, han fik alligevel ikke meget ud af samtalen:"Men hvis jeg er så ligegyldig og du ikke vil have noget med mig at gøre... Hvorfor græder du så?" pointerede han og nikkede imod hendes tåre.
Han vidste ikke hvilket ben han skulle stå på eller hvad han skulle sige, om han bare skulle råbe af hende for at forklare hende de hundrede grunde til at hun skulle blive, men han kunne ikke. Det der med at åbne sig op for folk, det der med at v-re sårbar og rent faktisk sige hvad han mente eller følte, ting osm havde noget med ham selv at gøre. Det kunne han ikke. Han kunne hverken finde ud af det eller havde lyst til det, for han vidste at det ville give bagslag den dag hun ville forsøge at såre ham, og det ville hun. Det ville alle mennesker. Det eneste menneske i verden der tænkte på Dean, det var Dean selv, sådan fungerede det ihvertfald inde i hans eget hoved, men han havde heller aldrig oplevet andet, og den eneste gang han havde åbnet sig, var han blevet banket, spyttet på, smidt i fængsel, voldtaget og smidt på gaden. Derfor havde han hutigt lært at han ikke kunne stole på andre end sig selv, men han ville gerne: Han turde bare ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 13:46

Kajika sad blidt der og sagde stille"Skrid med dig Dean... blot skrid, jeg fortæller dig intet vis det alligevel er så ligemeget" hun satte sig blidt ned på brustene og kiggede den anden vej end mod ham og mærkede regnen gøre hende ren i det igen, dog hjalp det ikke så meget når hun begyndte at blive ked igen, men hun ville intet sige, hun vidste end ikke om hun kunne rejse sig op mere nu og gå sin vej fra ham?. Hun sukkede let og fattede ikke helt denne her følelse hun fik inden i?. Hun så stille mod Dean og sagde"Lad nu bare vær med at spilde din tid og lad mig være i fred!" hun vrissede let og blottet de lange hugtænder for ham i et hvæs mod ham i det hun fik blodrøde øjne og sagde"vis du ikke går så bider jeg dig.. så GÅ!" hun ville ikke betragte ham en eneste gang, hun ville end ikke kigge mod ham... Hvorfor skulle hun sige noget til ham og blotte sig vidt åbent når han var så ligeglad? det ændrede ikke en skidt at sige noget som helst, så derfor holdte hun kæft og vendte ham ryggen vredt, vred over at hun var stukket af første gang, hun havde det udmærket hvor hun og skulle giftes af en der faktisk virkelig elskede hende, skønt rammerne ej var trygge så fandt man sjældent en der bekymrede sig om en eller ville passe på en forevigt... Dean var en slags skørte jæger i hendes øjne, en der ville kunne falde for begge køn jo?, han ville ikke kunne styre sine lyster og derfor ville hun ikke have noget med ham at gøre på den plan, hun ville ikke bedrages af hans fine blod og hans smukke udseende samt hans måde hvorpå han altid var så cool og fattet, andre kunne ha glæde af denne engle, hun ville ihvertfald ikke have noget personligt at gøre med ham mere!, han havde ikke såret hende, men han fortjente at være forvirret, og vis han gik ind ville hun blot blive siddende, vejret var dårligt og klokken var allerede nær 08:32 og der ville normalt være sol fremme men det lod skam ikke til solen ville dukke op?... forløbig...
Det såret hende at være sådan overfor Dean, han havde været så sød i starten og det hele dog ikke da hun var menneske.. måske han misbrugte det at hun var vampyr?. Hun tog sig let til det våde dryppende platinske hår og lukkede så øjnene og gik ind i en trance næsten.. hvor hun ikke kiggede rundt blot sad der... og var helt indelukket.... hun ville blive siddende der i flere timer ked over alt der var blevet sagt, men Dean kendte hende jo ikke rigtig?..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 18:38

Dean kunne mærke en vrede stige indeni sig, det var ikke fordi han hadede hende, det han følte for hende var jo netop det modsatte af had, men lige nu kunne han alligevel mærke vreden vokse, måske det ikke var vrede, måske var det fustration eller forvirring, han kunne snart ikke kende forskel mere, men glæde vidste han det ikke var, da hun bad ham om at skride nikkede han bare.
Han orkede ikke at høre med på hvad hun havde at sige, han kunne ikke ændre hende mening, det kunne han godt fornemme:"Fint... Så fuck tilbage til dit taber liv!" næsten råbte han imens han gik forbi hende, som om det ville være en trussel at hun ville bide ham, men lige nu ville han ikke lade hende gøre det, nok mest af alt fordi at han lige nu ikke ønskede hun skulle have noget som helst godt ud af ham, hun fattede jo alligevel absolut ingenting og det ønskede hun åbenbart heller ikke, han mente selv han havde prøvet, men han kunne mærke det ikke var godt nok.
Han gik forbi hende og ignorerede både hendes blik og hendes ord imens han gik over imod døren ind til det store lejligheds kompleks. Han begyndte stille at låse døren op imens han stadig mærkede regnen slå hans hår. Han vidste godt hva han skulle når han kom op, han kunne allerede mærke det hvide pulver han skulle have igennem sin næse og de mange øl han skulle have ned i sin mave når han kom op, sådan var han, når noget gik galt og når han blev såret over noget han ikke ville indrømme overfor hverken sig selv eller andre, så fjernede han sig bare fra verden. Han huskede stadig den nat han døde af en overdosis, han havde haft et skænderi med Gregory og det var af præcis samme grund, heldigvis kunne han jo ikke dø engang til, så han kunne jo i realiteten være fuldkommen ligeglad.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 19:10

Kajika sukkede stille og sad foran hans lejlighed eller komplekset i flere minutter imens hun lod ordene gå igennem hans hoved, hvorfor var det så vigtigt for ham at hun var ved ham? hvorfor kunne han ikke blot skride hjem til alle hans små flirter og affære, han stank langt væk af flere forskellige, dog.. hun anede slet ikke om han havde haft noget med dem, men Dean var ikke typen der kunne være en tro? det var hans baggrund jo slet ikke. Hun sukkede stille og roede sig let i håret i det hun fik det dårligt og blot ville op til Dean og sige undskyld... men den tid var vel forbi nu?. Hun rejste sig stille op men faldt let ned til jorden igen og kiggede rundt i det hun bed tænderne hårdt sammen og sukkede... men kom så i tanke om det Dean havde fortalt den nat!?... efter han havde forladt ham tingen havde han taget en overdosis... Kajika rejste sig hurtigt op og farede op til lejligheden hvor hun fik døren ovnlig op og kiggede rundt og fandt så Dean, om han så var på piller og alt det han nu ellers ville tage normalt eller om han var clean var hende ligemeget. Hun tog hårdt fat i ham og skærmede sig nærmest inde så hun ikke ville lægge ovnlig mærke til hans protest vis han da kom med nogen. Hun havde virkelig godt fast i hans arm og rev ham med sig indtil det pludselig gik stærkt og de endte nær skoven ved den smukke sø hvor hun først var stødt på denne ting?.
Hun slap ham lettere hårdt og betragtede ham med vrede og sagde"Så nu kan du intet gøre, jeg holder øje med dig" hun så vred ud og sagde"vis du skal fylde dig så gør det ide mindste ikke fordi du såret eller vred? what ever jeg ved jo ikke noget om dig, men... du skal ikke gøre det på grund af min beslutning, du vil høre hvordan jeg har det med dig!?... jeg aner det ikke, jeg måske lidt forelsket vel, men du en fucking engle, du er mit adrenalin kick, du er som stoffer for mig okay.. jeg kan ikke holde til at gå sådan klinisk op af dig, jeg høre til i en verden af død og ødelæggelse for pokker.. forelskelse er end ikke et ord, det blot begær og lyst der sat sammen? til at skabe nogen mærkelige ikke eksisterende følelser for noget kødligt" hun vendte hovedet den anden vej og tog sig til armen hun havde hevet ham med sig i og taget om ham da hun tog farten op i vampyr fart... vis han havde strittet imod ville hun have godt ondt..
Hun så lidt på ham og gik så hen til ham og berørte let hans kind og lod fingerne glide om hans hage og fik ham til at se på hende og sagde"hvorfor vil du gerne vide.. hvad du betyder for mig? hva ændre det vis jeg siger det" hun så rolig dog temmelig våd og dyrisk ud. Hun havde lange røde striber i det platinsk hvide hår her og der, og hendes øjne blev helt sølv blanke igen, samt hendes læber dryppede med våde vand dråber samt hendes tøj var gennemblødt.. den skjorte hun bar og de sorte leggins var os... hun så let ned af Dean og så op mod hans øjne igen og nærmede ikke sit ansigt mod ham, hun turde ikke... Regnen sjaskede let ned i store smukke gyldne dråber og lavede magiske ringe i søens klare kilde vand fra vand faldet der kom oppe fra bjergene der dog var opvarmet på vejen så det var varmt og dejligt... denne 22-25 grs sommer ligende dag..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 20:01

Dean nåede næstne kun ind i lejligheden inden han hørte et højt brav og næsten inden han havde kigget sig om var han ikke længere i sin lejlighed. Hans hoved snurrede og hans ben var næsten lamme, han havde taget både joke og piller, men ikke nok til en overdosis, han var bare en smule fjern i blikket og han kunne mærke hvordan han blev vred på hende da de kom ud i skoven. Dean hørte næsten ikke et ord af hvad hun sagde, og han havde også svært ved at kigge på hende. Ikke fordi han ikke ville men fordi han hoved snurrede så meget og hans tanker kørte i alle mulige retninger. Da hun var færdig med at tale grinede han bare let, han havde overhoved ikke hørt hvad hun sagde men han havde bare en fornemmelse af at han skulle grine af et eller andet.
Han var pisse ligeglad lige nu, han var kommet hen til sit happy spot hvor alt i verden ikke eksiterede, heller ikke Kajika, kærlighed, skuffelse, sorg eller noget som helst andet godt eller skidt:"Kan du ikke bare lade mig være! HVis du er så fucking ligeglad og ikke vil have noget med mig at gøre så lad mig være!" sagde han og slog ud i luften uden at ramme noget. Han forsøgte et par gange at rejse sig op men faldt hver gang til jorden igen, han ben og hans hoved var ikke helt enige om hvad vej de skulle gå. Det hele virkede bare så ligegyldigt og irriterende. Han gad ikke engang snakke med hende."Jeg hader dig!" sagde han bare i den fustration han i forvejen var i ved ikke at kunne rejse sig op. Han sad et stykke tid imens han lukkede øjnene og lod et gyldent lys omringe ham, han fik healet sit indre og efter flere sekunder kunne han åbne øjnene og være fri for selv den mindste beruselse, han rejste sig op og begyndte at gå hjem igennem regnen og mørket."Fuck af..." sagde han irriteret til hende, han var næsten for såret til overhoved at gide snakke med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 21:58

Kajika lagde hovedet undrende på skrå i mens hun betragtede den undrende Dean der opførte sig yderst upassende i det hun sukkede stille og sagde"Hvad griner du af?" hun så temmelig chokeret på ham og så vred ud og sagde"Kæft du skaber dig som en taber NU!, jeg hader dig gør jeg, fordi at du vil ha andre skal lide dig men du ligeglad, om jeg så ku li dig eller ej ville rage dig !, du tænker kun på dig selv og hvor fucking hellig du er!" hun så vredt på ham og mærkede små lange revner ved sine øjne sorte trådligende revner, i det hun sagde vredt"fint så... fucker jeg af" hun vendte sig om og gik den anden vej og tænkte vredt*vis han er så fucking ligeglad så er jeg da os, hvorfor skulle jeg jagte den player!, når han er så ligeglad med alt og alle, han tænker åbenbart kun på sex og alt med stoffer og fest, hvorfor skulle jeg så sige hvad jeg føler for ham når det ikke gør en skid forskel* hun ville ikke vende sig om, end ikke rør det uhyre igen, han var et bæst i hendes øjne, hun ville blot forlade ham for at han ikke blev så fuckt up?, hvorfor skulle hun vende sig om og jagte en der end ikke ville se hende, hun havde endda afbrudt alt med Lazarus for at bo ved Dean den gang, hun havde intet hjem nu, og viste hun følelser for andre end Lazarus eller royalitet... så ville hun ende med at dø af den store vampyr gruppe der var. Derfor ville hun ikke have noget med Dean at gøre på disse intime eller forelskede måder.. Hun følte sig ikke såret blot forladt igen, hun havde stukket af, for at ende ved et andet svin"Modbydelig bæst" hun mumlede dette dog højt nok til at Dean ville kunne høre det"Crack hoved!, håber du dør endnu en gang!, eller fucker hjem til punkerlandet ENGLAND!" hun gik videre og sparkede til nogen grene i det hun let faldt og sukkede i det hun var gennemblødt.. hun havde sådan en lyst til at slå Dean.. blot se ham lide, som om han var den eneste der led!?...
Alt hvad hun sagde var ligemeget for ham.."Jeg gider aldrig falde for sådan en som dig igen!" han havde alle sine små finker og legetøj af andre vampyriske afstamninger sikkert hvor han kunne få dette rusmidel fra, hun var sikkert ikke den eneste han havde sagt god for at måtte bide i ham... hvor var han blot... GRR!!!... tænkte hun let for sig selv og ville til at rejse sig op fra skovens ulmende jord..
//^^" går han hjem af denne her gang så stopper emnet :S fordi hun går ikke tilbage til ham nu, han såret hende for meget.. :S //

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 maj 2011 - 22:49

Dean var fuldstændig ligeglad, han orkede det ikke mere,han var ikke klar til at åbne sig og slet ikke når hun var så sur som hun var lige nu og alligevel så boblede ordene indeni ham, faktisk stod de i kø. Han ville svine hende til, havde han ikke været engel havde han også haft lyst til at slå hende ned, normalt lod han sig ikke holde tilbage, men den eneste ting han havde fået at vide fra Gabriel, over englen i himlen, Guds højre hånd om man ville, så var det at hvis han startede en voldsepisode ville Gud straffe ham og trække ham væk fra jorden, med mindre det var for at hjælpe andre eller i forsvar, og det kunne man jo ikke ligefrem sige denne gang.
Han gik få meter hjem imod sit hjem endnu engang og kunne mærke hvordan regnen genneblødte hans jakke mere og mere, han kunne ikke blive mere våd, faktisk lignede han nok mest af alt en der var gået ind under en bruser med tøj på, det var koldt, men han mærkede næsten ikke smerten, og den smule af den som han kunne mærke nød han, det var alt han havde lige nu.
Hendes sidste ord slog som en sten igennem hans hoved og han vidste ikke hvad han skulle sige, han kunne mærke at han ikke kunne blive mere gal, han havde lyst til at slå hendes hoved ind i et træ og sparke hende til hun var gul og blå og blødte ud af samtlige åbninger i hendes krop: SÅ gal var han. Han stoppede op og vendte sig stille rundt imod hende, næsten som var han en mand trådt ud af en gyserfilm i slowmotion:"Hvad fanden snakker du om!" råbte han hen imod hende:"HVad fanden vil du have jeg skal sige?!" råbte han, hans øjne lynede næsten af vrede og han var klar til at så en eller anden meget hårdt:"At jeg måske er lidt forelsket i dig, at jeg er et dumt svin der ikke kan finde ud af at have et forhold og at du ikke fortjener mig, eller bare at jeg sindsygt gerne ville sidde hjemme på min sofa lige nu og stikke min tunge ned i din hals!" sagde han med et vredt udtryk og en høj råbende stemme:"Fede luder!" råbte han i galskab og vendte rundt imens han gik hjem og med et højt brag smækkede døren efter dig.

//Fair nok xD. Vi kan jo evt. lave et emne mere på et tidspunkt? Er det så slut nu? xD//

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen