Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

And the Trigger was Pulled :~~: Dean

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: And the Trigger was Pulled :~~: Dean

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 17:38

Dean smilede let da han hørte hendes svar og han hældte stille kaffe op i endnu en kop:"SUKKEER OG MÆLK?" råbte han ud til hende imens han smilede let og hældte en smule mælk i sin egen, han fik hurtigt taget en tår af kaffen og en indre ro sprændte sig indei ham, det var lige hvad han manglede. Frem fra sin inderlommer frembrang han også en pakke smøger, an tog en af de aflange hvide stænger ud af pakken og satte den stille op til munden med et smil, endnu en ting han havde savnet. Han rodede let i sin lomme efter en lighter og tændte stille cigeratten. Han tog en dyb indånding og lod så den grå røg glide ud imellem han læber. Fantastisk start.
Dean kiggede en smule overrasket på hende da hun stak hovedet frem og han trak så let på skuldrende:"Altså jeg har kun fået i byen i 3 uger, men der må da ligge en optiker et eller andet sted" smilede han let, han havde aldrig selv brugt briller og han havde ikke lige bemærket om der lå nogle steder i byen for folk der havde:"Du burde da kende byen bedre end mig" smilede han let og lagde hovedet på skrå imens han tog smøgen ned imellem sine fingre og tog en tår af sin kaffe.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 18:03

Kajika så let mod ham og sagde"Sytnes du ikke det ville være mærkeligt med en pige komme gående med helt hvide tænder, platinsk hvidt hår, smuk hud og utrolig umenneskelig skønhed? for ikke at sige vildt mærkelige unaturlig øjenfarve, så regner med at tage ned og få nogen falske kontakt linser til at skjule den sølv grå farve, men man kan altid spørge jo? måske du gået forbi en, kan nemlig ikke helt huske om der lægger en i nærheden" hun sukkede blidt og fandt undertøj frem og så på sit tøj så og sagde"Ååårhhhh jeg kan ikke beslutte mig for hvad jeg skal have på??" hun fandt en hvid tshirt ikke for stram og så fandt hun ellers blot almindelige hvidblå jeans og gik så ud og klædte om i badeværelset og sagde"Mælk tak" hun grinte let og kom så frem fra badeværelet og tog håndklædet om håret væk og bukkede sig så i det hun uglede sit hår med håndklædet og tørte det nogen lunde halv tørt og sagde"årh jeg har så meget brug for en hårtørre" hun så lidt på Dean og sagde"så du ryger, det havde jeg næsten set komme" hun grinte sødt og sagde"Nååårh men jeg må hellere smutte ud i byen og tjekke efter de kontaklinser og så noget nyt tøj og sådan, du skal vel først arbejde ved midnat og ... ? butikkerne har stadig åbnet og solen er ikke fremme helt mere, jeg skulle kunne undgå den ovnligt ellers.. må jeg blot heale hurtigt" hun bed tænderne lidt sammen og så burde hun nok især... få fat i sit elskede blod os?.. hendes trang til blod var ved at drive hende til vanvid. Hun gik elegant og yndefuldt nærmest svævende mod Dean, med slikken af den blodrøde tunge let og blidt over hendes rosa pinke læber, mens sofaens ryglæn blev strøget blidt af hendes lange smukke finger med de glas ligende og glinsende negle af hendes, mens de sølviske grå øjne var blanke og lokkende mens hun fortsatte mod ham og pludselig stod temmelig tæt ved siden af ham, duftende af Shampoo og renhed, samt hendes lange lidt våde hår berørte blidt hans arm i et strøg da hun vendte sig drejende som en ballerina elegant om og fortsatte hen til sofaen som var hun gået i slowmotion hen til Dean selv om hun ikke var det. Hun gik med hofte vrik blidt og svejende hen mod sofaen og satte sig så og tog en tår af kaffen og sagde"ahhhh...." hun forstillede sig blodet der senere ville glide ned i hendes hals og det gav hende en form for lyst og glæde glimt i hendes øjne... i det hun lænte sig bagud efter at ha stillet koppen fra sig og smilede i det hun lukkede sine øjne let og sagde"Hvad er klokken egenlig?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 18:48

Dean lyttede til hvad hun sagde imens han let tog en tår af hendes kaffe, han hørte godt de ting hun sagde men han var ikke helt sikker på han var enig:"Jeg syntes nu du er ganske smuk som det ør, syntes ikke du bør ændre noget" sagde han med et lille smil, han vidste godt det måske lød lidt klassisk og kedeligt, men han mente bestemt ikke hun burde ændre på sig selv bare for et arbejde.
Dean vidste at han aldrig nogensinde ville ændre sig selv, lige meget hvad folk mente om ham så var det sådan han var og han kunne ikkse hvorfor at han skulle ændre sig bare for et job eller noget som helst andet. Dean trak på skuldrende da hun begyndte at snakke om hvilket tøj hun skulle have på og han tog hurtigt endnu et sug af sin smøg og lod den grå røg glide ud imellem hans læber som han ellers holdte tæt sammen:"Du skal nok bare ikke tage noget alt for udfordrende på" sagde han med et lille smil og lagde let hvoedet på skrå inden han tog endnu en tår af sin kaffe.
Dean kiggede på hende da hun gik ind i stuen, men han blev selv stående i køkkenet imens han smilede let for sig selv, han syntes hun var ganske sød og han vidste at chefen på bae sikkert også ville syntes om hende, også selvom han sikkert mente hun istedet for oprydder burde være stripper, hun havde udne tvivl kroppen og udseendet til det, men det betød jo ikke hun også havde personligheden":Du ryger ikke?" sagde han og smilede ind imod stuen hvor hun stod.
Dean kiggede på klokken og nikkede så let:"Well den er seks" sagde han, klokken var ikke så vildt mange men alligevel var der ikke mere end nogle timer til han skulle møde på arbejde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 18:58

Kajika så lidt på Dean da han kiggede ind til hende og sagde"Hm?.. så må jeg nok bare hellere fokusere på selveste min aftens mad og lidt reserve blod fra hospitalet vis jeg da kan skaffe det " hun sukkede stille og betragtede kaffen foran sig og bed sig så i underlæben og sagde"tshirt og jeans tror ikke det så udfordrende hehe" hun smilede og ville ikke sådan skejse sig helt ud i det store nu når hun ikke kendte stedet for godt?. Hun bed sig let i underlæben og sagde"jeg må hellere komme afsted efter mit.. øhm ja" hun ville ikke rigtig sige blod, det lød lidt klamt men sådan var det jo at være vampyr. Hun gik mod døren efter at ha drukket resten af kaffen og havde virkelig brug for blod nu til at skylde smagen ned med, hun så lidt på ham og sagde"nej aldrig røget i hele mit liv, aner ikke hvorfor, eftersom min mor og far var store ryger men... sådan er det jo nogen gange" hun grinte let og vinkede til Dean i det hun sagde"jeg hurtigt tilbage" hun løb ned af trapperne og så videre mod hospitalet i det hun kom der op fik hun sig sneget ind og fik fat i 2 poser med blod i det hun hurtigt tog hjem af og kom så op af trapperne til Dean og gik så indenfor vis der da var låst op"mmhh det var dejligt, med en løbe tur"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 19:31

Dean smilede bare og nikkede så let, han var næsten friste ttil at sige hun gerne måtte bide i ham, men han vidste det ikke gik for det endte bare med at han heller ikke kunne holde sine indre skrig tilbage. Han grinede let af hendes kommentar til tøjet:"Man ved jo aldrig!" sagde han bare med et smil.
Når stripperne ankom til baren kunne man næsten aldrig se hvem de var, mans kulle nærmest bare kigge efter kønne piger, også gik de jo self om og skiftede til noget lidt mere udfordrende. Dean nød arbejdet på baren men han var da heller ikke sikker på at mange mænd eller drenge ville sige nej til at arbejde omkring lækre piger hver nat, Dean ville ihvertfald ikke klage, han nød at arbejde dernede, søde kollegaer og fede omgivelser, nå ja også en god løn. Så blev det jo ikke meget bedre.
Imesn Kajika var væk havde han sat sig ind i sofan og sad nu og kiggede ind i TV'et med fødderne oppe, det va rnu ganske hyggeligt bare at slappe af inden jobbet, egentligt orkede han slet ikke idag, han ville bare sove. Men det var jo desværre ikke noget han kunne bestemme."Velkommen tilbage" smilede han da døren gik op og hun gik ind, han havde drukket sin kaffe og sad nu bare uden drikkevare eller smøg og kiggede ind i det kedelige program der kørte.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 19:45

Kajika betragtede stille Dean og så på tvet i det hun sagde med hovedet let på skrå" så Dean er du sikker på du har det okay med vis jeg fik arbejde samme sted som dig?, altså jeg vil virkelig viiiiirkelig ikke være til noget som helst besvær for dig okay, det ville være så ... ja altså det jeg mener det er, at jeg håber jeg ikke er til besvær eller du syntes at du ser for meget til mig" hun så flovt ned i gulvet og betragtede stille sin taske og tog den ene blodpose ned i tasken dog ikke den ene af dem, den tog hun i et glas og tog så en tår af det og sagde"Mmhh lige hvad jeg manglede.. det perfekt!"
Hun smilede lidt og kiggede rundt og sukkede så i det hun betragtede den ring hun havde som et slags smykke om den ene pegefinger og betragtede den i noget tid og bed sig så i underlæben, det var hendes ring fra hendes skaber, den viste blot hun var child af Lazarus intet andet end skaber og skabelses forhold? intet rigitg forhold eller noget. Hun følte sig lettere ensom og tænkte tilbage til de unge dage og lod et blidt suk slippe ud mellem sine læber i det hun satte sig på køkken bordet og betragtede klokken... skride frem af mere og mere indtil Dean ville sige at de skulle afsted ellers sad hun blot der og ventede... ventede på at mørket skulle bryde rigtig frem og fri hende fra disse solrige lænker og lade hende komme med Dean på arbejde og møde nye folk..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 26 apr 2011 - 16:39

Dean kiggede op på Kajika da hun snakkede."Ja bestemt... Du er da meget velkommen" smilee han let, han ville bestemt ikke holde hende fra at arbejde på baren, han kunne selv godt lide at arbejde der og hvis hun ligesom ham kunne finde glæde i det, så kunne han da ikke andet end være glad:"Bare du kan tåle at se på nøgne kroppe" drillede han let og tænkte på de mange strippere, mange af dem lagde også an på Dean når han var der og han ville da også lyve hvis han ikke sagde at han et par gange havde givet efteroverfor fristelserne, men de var bare så smukke og forførende. Deres trænede kroppe og smukke ansigter var mere end Dean kunne modstå sådan en nat.
Dean kiggede let bekymrende på hende da hun sukkede :"Er du okay?" sagde han, han håbede aldrig hun ville gå tilbage til hvir hun kom far, men han kunne samtidig godt forstå hvis det var hårdt for hende at skulle have et helt nyt liv. Det var jo nærmest det hun skulle. Dean kunne selv huske hvordan han havde det dengang han flyttede fra London, det var så forfærdeligt bare sådan at flytte til et nyt sted, det mente han ihvertfald.
Han vidste godt det ikke var det samme som hun gennemgik, men det hele var jo forandring så det galt vel også?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 26 apr 2011 - 17:44

Kajika betragtede stille Dean og grinte så i det hun tog en tår af blodet i koppen igen og sagde så stille"bare rolig jeg har nu set nøgen personer før så det ikke fordi jeg falder død om af lidt skind" hun blinkede til Dean og sagde"de kan umuligt have en bedre krop end mig så der ikke meget at komme efter" hun drillede lidt der fordi så selvsikker var hun normalt ikke?, hun var dette her lille dådyr der slet ikke kunne stå på glat is og altid kom tilskade eller blev jagter af glubske jæger der ville have hendes elskede krop eller beholde hende som deres evige slave?.
Hun rødmede let ved billedet af slave i hovedet og så mod Dean stille og nikkede så i det hun sagde"Ja jeg okay" hun rødmede men det kunne ikke ses, hun smilede lidt og fandt noget makeup frem og tog mascara på øjenvipperne så de blev dramatiske... lange og smukke, og så tog hun blid rosa pink lipgloss på der let fik hendes læber til at glinse og så lod hun noget blid rouge glides hen af hendes kinder så det faktisk lignede hun rødmede lidt?, det så vildt sødt ud og slet ikke oversminkende. Hun så på Dean og sagde"så Dean? ... pigerne får vel ikke pinlige navne de bliver kaldt på arbejde gør de, altså alle de andre piger som mig der ikke er stripper?" hun smilede sødt og sagde"Oh skal du forresten ikke afsted lige straks?" hun lagde hovedet let på skrå og betragtede Dean forsigtigt men tog så jakke på og ventede til han måske gik med eller noget i den stil...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 27 apr 2011 - 12:10

Dean smilede let, det var ikke fordi han tvivlede på om hun havde set folk uden tøj på, men han kunne jo ikke lade være med at bekymre sig en smule, hun lignede nok bare ikke helt typen som han normalt ville tro ville give at komme sådan et sted, men han ville da kun mene det var hyggeligt hvis de kunne arbejde sammen nede på bare, Dean elskede arbejdet dernede, men han var måske nok også lige typen til sådan et arbejde, det mente mange mennesker ihvertfald.
Dean smiede let for sig selv:"Jo vi kalder dem alt muligt, men det er ikke ngoet officielt" smilede han, han havde da selv været med til at give et par af pigerne øgenavne, men det var nu mest bare for sjov, det va rikke sådan at de hed et eller andet som candykane eller hvad man nu ellers fandt på af underlige navne.
Han smilede let til hende."Skal vi komme afsted så?" sagde han og skulede let til døren, han gad egentligt ikke på arbejde, men de kunne jo lige så godt komme igang og hvis hun så gerne ville se stedet og rent faktisk også mente at hun kunne arbejde der, såv ille han da helller ikke afvise hende chancen, heller ikke selvom han var ret sikker på at drengene dernede nok ville mene hun skulle være stripper istedet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 27 apr 2011 - 15:22

Kajika betragtede stille Dean med et smil og tog så sin jakke ovnlig på og sagde"Okay skal vi se at gå?" hun gik stille med ham ud da de endelig var kommet afsted og hun gjorde sig helt klar og sådan til at være forberedt på alt?, dette ville sige at hun var klar på vis de forslog hende som stripper men hun ville sige nej med det samme, det var ikke noget for hende. Hun gik ved Deans side og betragtede ham med et smil over læberne.. Hun var virkelig heldig eller sådan havde hun det da med at bo med så smuk og flot en mand, eller fyr?, der var utrolig høj i forhold til hende syntes hun, og hans ansigt lyste næsten og ja alt føltes så vidunderligt nær ham?.
Hun smilede for sig selv og sagde med et lille grin"Jeg glæder mig virkelig til at se dig i aktion og du skulle vel aldrig give mig et lille slags kælenavn? skønt du allerede kalder mig dådyr" hun smilede sødt og stoppede op da de endelig var der og betragtede temmelig chokeret stedet, det var virkelig flot indenfor og indbydende, og det første Kajika gjorde var at smide jakken, sætte håret op i en hestehale og gå hen til den hun skulle snakke med og sagde så stille dog uskyldigt men med selvsikkerhed!" Hej.. øhm jeg ville spørge om i måske havde et job ledigt her som oprydder eller ligende fordi jeg virkelig i penge nød og har brugt for et virkelig godt job med penge.. måske i kunne have et eller andet job til mig her måske, jeg har arbejdet på 2 klubber før, en nat klub der hedder bed og så en her der dog er et diskutek" hun smilede sødt og stod der og ventede på at høre sine muligheder og om de overhovedet ville have hende?.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 27 apr 2011 - 21:42

Dean smilede bare og gik efter hende ud af døren, han var spændt på hvordan det ville gå dernede og om hun ville blive bange for ham efter at se stripperne, men på den anden side, han var jo bare en mand,d et va rjo ikke fordi at han knaldede dem midt på dansegulvet, men alligevel gjorde pointen ham en smule nervøs.
Da de kom ind på baren fandt Dean hurtigt over bag baren og hilste på sine kollegaer, der var to drenge og en pige på arbejde den aften og han kunne se at de var ved at gøre klar til at åbne.
Der gik ikke længe før Sally, en helt ung stripper kom hen imod ham, hun havde lyst hår, bikini på med USA flag og en dejlig brun hud. Hun lod let en arm køre ned af Deans ryg imens hun smilede til ham og hviskede ham stille i øret:"Dig og mig efter arbejde?" hviskede hun med et stille smil. Dean kendte hende godt, han havde allerede været forbi hendes seng men han rystede denne gang bare afvisende på hovedet imens han kiggede rundt i baren for at finde Kajika.
Han så hende et stykke væk snakke med chefen og han stod let og prøvede at lytte med et halvt øre for at se hvad der skete. Han håbede da lidt hun kunne få en tjans, også selvom han ikke anede om de manglede nogle.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 27 apr 2011 - 22:15

Kajika lod blidt sine sølviske øjne glide mod pigen der tydeligt lagde an på Dean og hun kunne se på hendes læber at hun sikkert havde andet end blot venskab eller en middag i tankerne. Hun så lidt flovt væk og følte sig for første gang faktisk grim blandt de andre piger, de havde brun smuk hud, hun var en bleg skønhed men stadig. Hun så lidt ned af sig selv og sukkede stille, hendes krop var vel egnet som stripper men... hun ville ikke vise sin krop og så især!? ikke foran Dean det ville være for pinligt og os for mærkeligt at strippe for andre fyre så de kunne få deres lyster tændt på ny eller blot få et show for pengene. Hun snakkede med ejeren og han smilede og sagde"Hvad med stripper i stedet, du tjener godt, og du har os mere garanti for at forblive her? og så arbejder du heller ikke for meget?" Kajika så lidt ned og så mod Dean og lod let læberne adskildes så hun faktisk trak vejret nærmest nervøst ind af i et "øøhhhmm" i det hun så skamfuldt ned og sagde uskyldigt med en trist mine"N...Nej jeg .. jeg kan ikke tage i mod det job desværre hr, men jeg egner mig ej til stripper, jeg kender intet til faget og jeg er meget... uprofessionel..." hun så lidt ned og så op på ham i det hun sagde"Jeg kan ikke strippe.. men jeg villig til at arbejde hver aften!, som oprydder og stå i gardarube... og hjælpe med at bære vare ind" fyren grinte og sagde"de vist for tunge for dig" Kajika rystede på hovedet og sagde"N...n...nej! jeg ber dig.. jeg kan godt blot.. lad mig bevise dette en nat, blot i nat og så kan du sige om jeg egner mig til dette eller jeg blot er stripper matriale kun" hun så lidt væk og han nikkede i det de gav hånd og Kajika smilede sødt og sagde"øhm.. har i en speciel dress code her for tøserne?" Manden så på hendes tøj jeans og tshirt... han grinte lidt og knipsede til en af pigerne nemlig sally og fik hende til at vise Kajika tøjet man kunne vælge der ikke var stripper tøj dog.. stadig meget nedringet!?..
Dog var dette jo en stripclub og sådan var det... Hun bed tænderne let sammen og iførte sig. Hun var iført en virkelig virkelig! lille trøje, den havde tshirt ærmer men hang meget ned af den ene skuldre og blottet især maven dog ikke barmen, den var pink og havde en skrift over brystet hvilket var klubbens navn og så havde den Jack daniels mærket omme på ryggen i små sort skrift.
Hun var iført små shorts i sort med 2 pinke striper ved hofternes side ned langs disse hotpants ligende shorts der så utrolig godt på hende men virkelig... os meget lokkende. Hun fik sit hår sat med en fletning løs ned af den ene skuldre og så en lang hårlok ved hver side af sit hoved og fik klippet pandehår. Hun så helt chokeret på sig selv og følte sig så flov!?.
Hun kom stille ud fra rummet med Sally og så rundt og gemte sig lidt for Dean. Han måtte bare ikke se hende sådan her!?. Hun skulle gå rundt og rydde op sådan her og der i mens klubben var åbnet og feje gulv vis der kom glas ned på det der gik i stykker. Hun så stille rundt og de skulle til at åbne. Hun så virkelig nervøs ud..*bare han ikke ser mig...*

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 28 apr 2011 - 21:16

///SKal nok svre imorgen! :) promise //

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 29 apr 2011 - 22:35

Dean stod et stykke tid og snakkede med Sally inden hun gik sin vej og han kunne fortsætte arbejdet, af og til lod han blikket glide over imod Kajika der talt med chefen for at se hvad hun lavede, men han nåede aldrig at kigge ret længe før der var noget at lave, baren skulle gøres pænt og klar og flere at stripperne rendte rundt oppe på polerne for at vise de nyeste dansetrin de ville vise for kunderne der ville komme den nat. Dean kiggede på en af sine venner: Andrew, hed han. En ganske ung dreng, kun lige præcis gammel nok til at arbejde på stedet. Dean syntes han var ret så køn, men ikke en han som sådan gik og lagde an på, han virkede for meget som en lille dreng og selvom mange mente Dean var en nar ville han alligevel ikke drive folk ud i vandvid som stoffer, druk og sex selvom de alle var ting han i fortiden havde nydt meget af. Siden han var flyttet til Terre havde han næsten ikke rørt stoffer, lige i starten gjorde han meget, men de sidste to uger havde det været sjældent og den sidste uge havde han intet rørt, han anede ikke hvorfor men han havde bare mødt folk her som han aldrig troede han normalt ville omgåes, folk der ikke gik op i stoffer og sprut, men som faktisk havde et liv og et arbejde.
Dean kiggede rundt da han et øjeblik ikke kunne få øje på hverken Sally eller Kajika mere og han kiggede på uret, baren åbnede om ti minutter og han hørte barchefen stå og remse ting op, alt skulle være klappet og klar til dørene åbnede og de manglede endnu en smule ting der skulle stå frem. Dean stoppede op da han hørte en dør åbne sig ude fra bagloklet og så først Sally også Kajika komme ud. Han stirrede en smule og spærrede øjnene op... *Shit* var hans eneste tanke. Først blev han overrasket og lignede muligvis en der havde set et spørgelse, men så faldmede han blik og blev til et smil imens han gik ud fra baren og hen imod hende."Sig mig... Skal du nu ogås være stripper?" drillede han, han havde jo godt set uniformen før, men han kunne ikke helt lade være med at drille hende."det klæder dig" sagde han bare med et lille smil på læben og kiggede kort ind i hendes grønne øjne imens Sally bare stod ved siden af og nikkede, næsten stolt over sit kunststykke.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 29 apr 2011 - 22:44

Kajika så helt lamslået ud og stod helt som en sten da Dean pludselig dukkede op ved hende og kom med det der med om hun skulle til at være stripper nu?. Hun rystede hurtigt på hovedet og sagde"Nej jeg.. jeg det .. det chefen han sagde.. jeg... altså" hun kunne slet ikke finde rundt på sine ord og så blidt den anden vej og følte sig virkelig flov og pinlig berørt over at Dean skulle se hende i denne påklædning, selv om hun var vampyr følte hun sig total som en lille pige igen der lige havde faldet for en lidt og så ikke turde at udvikle dette yderligere end blot at stirre på den anden.
Kajika så let ned og sagde"Jeg det" hun stoppede dog da hun hørte det med at det klædte hende og hun berørte let sit nye pande hår som fik hende til at ligne en lille sød dukke i porcelæn og sagde flovt"t..tak Dean" hun så på Sally og sagde"men vis du kan li det så meget burde du nok sige tak til Sally det er hende der gjorde dette muligt" hun grinte sødt og smilede til Sally i det hun vinkede til Dean og hende i det hun gik ud bagved og begyndte så småt at slæbe det ene og det andet ind som hun lovede chefen at bevise hun kunne gøre. Hun var der ligeså snart der var brug for hende stod hun der og var klar, til at rydde op og til at feje glasskår op vis der var sket noget?.
Hun så dog nogen gange i smug over til Dean blot for at se hvad han lavede og sådan selv om hun intet kunne sige om dem han omgav sig med, det var jo hans job og alle bartender var vel smukke og meget flirtende?, dog... hun følte sig lidt flov over sådan at træde sig ind på Deans område. Hun sukkede stille og arbejdet det meste af aften med ham og holdt kun 2 pauser i natte timen, de lukkede ved 4 tiden heldigvis for hende dog hun skulle rydde op i en halv time efter... hun kunne dog stadig nå hjem inden lyset ville komme, dog.. at rydde op alene så stort et sted, og så skifte tøj selv.. ville være flovt og lidt farligt men hun var jo det farlige her, hun var jo vampyr.
Hun ryddede let op i det en fyr gik forbi hende og trak hende let med hen til en af sofaerne og fik hende lagt ned og smilede så ondt i det han sagde"Hvaaa... må jeg ikke lege lidt med dukken nu?" hun så lettere rædselslagen på ham i det han berørte hendes lange platinsk hvide hår der var klippet så smukt langt og etage klippet i det de andre ikke rigtig opdagede ham og hende. Han berørte blidt det øverste af hendes bryst mens han lå over hende og hun mærkede trængen til at dræbe denne fyr så inderligt"Slip mig!"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 1 maj 2011 - 20:29

Dean smilede bare til hende imens han stod med hende, da Sally vinkede til ham rystede han bare let på hovedet, han håbede ikke at Sally fik nogle gode idéer med at fortælle en helt masse detaljer om hende og Dean, ikke at Kajika ikke måtte vide det men han kunne måske godt undvære at hun vidste det. Han smilede let for sig selv og nikkede så bare til hende, hun så da ganske køn ud i det tøj, det kunne han da ikke andet end sige. Selv var der ikke så meget at sige om hans uniform, sorte bukser, hvid skjorte, sort jakke. Det var sådan ca. det, ikke noget vildt og overdrevet, det var mere bare stille og roligt.
Han smilede stille da hun gik og han gik selv over til baren hvor han stod sammen med den lyshårede dreng som Dean måske havde fået et lille crush på, eller... Crush var måske så meget sagt, sådan noget fik han ikke rigtigt, han havde aldrig været forelsket, ikke siden Gregory ihvertfald og da de to mødt ehinanden havde Dean jo ikke være mere end 15år gammel, men nu, havde han ikke været forelsket, sådan noget orkede han ikke, med forelskelser kom der kun dårlige oplevelser, man tænkte jo ikke klart og verden blev sløret, det orkede Dean ikke helt, han kunne ikke så godt lide sådan nogle følelser som blandede sig i ham.
Der gik længe hvor Dean bare gik bag baren og rydde glas på plads, gæsterne begyndte hurtigt at vælte ind og den høje velkendte bass kom på oppe ved den velkendte DJ med cap og mørkt hår, Dean elskede den stemning og han elskede at være på baren når den stemning var i nærheden, der var intet bedre, det var fedt, farverigt og han blev glad over det.
Dean stod i baren da han hørte Kajika råbe og han kiggede igennem menneske mængden hvor han hurtigt fik øje på hendes blonde hår, han lagde to hænder på baren og hoppede over baren imens han løb over til manden der lå over hende."HEY!" råbte han da han trak ham tilbage i nakken:"Fuck af!" sagde han og slog ham i hovedet med en lige snytnæve så han faldt bagover. Der gik ikke mange sekunder før to vagter var løbet hen og havde grebet fan i Dean og bagefter smed manden ud:"Hvad fanden laver du Dean?" blev der sagt af en af vagterne som let slog ham på skudleren:"Er du helt idiot`? Du kan da ikke slå kunderne, kom her!" sagde han og trak afsted med Dean, de gik udenfor baren:"Så køl ned!" sagde han da de kom ud i baggården og han lukkede døren med et smel. Dean satte sig alene på bænken og tændte en smøg imens han let sukkede, typisk.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 1 maj 2011 - 20:42

Kajika betragtede Dean da manden endelig var kommet af og blev slæbt ud og alt var sket så hurtigt at hun ikke havde opfattet hvad der var sket i nu men Dean blev slæbt om bagved til at tænke lidt og så stod hun der og fortrød hun havde råbt efter hælp?. Et suk slap Kajikas læber i det hun mærkede vreden til sig selv stille komme mere og mere op i hende, og hvordan hun nogen sinde kunne finde på at være i nærheden af sådan en som Dean det ville blot ende som en forelskelse og det gik ikke, fordi hver gang hun faldt for en så var der altid andre der ville have personen som prøvede andre at stjæle hendes lykke og det var vel i bund og grund rigtigt, alle var sådan? vel.. Hun sukkede stille og betragtede stedet lidt og gik så stille om bagved baren og snakkede med en af de andre og de nikkede i det hun tænkte*Jeg skulle aldrig være kommet her, jeg skulle blot være stukket af, blot aldrig vise mig nogen sinde igen, det hjælper ikke at være ved ham.. jeg bliver for knyttet og se mig selv, jeg er forfærdelig, jeg ikke andet end en eller anden pige ved siden af? som man siger* hun gik stille afsted med sine jeans og tshirt i en taske og gik ikke hjem af til Dean men tog igennem skoven op til grotterne hvor der var varme og hvor de varme kilder lå, lidt inde i udhuling, hvor man altid kunne være alene højt oppe over de andre, og vis man gik ud fra hulerne kunne man se det smukke landskab forneden og hen til Terre.
Kajika havde brugt sin vampyr fart så hun var godt sulten efter blod dog.. lå hun blot der i en af disse dejlige halv runde varme kilder, hvor hun mærkede vandet blidt mod sin nøgne krop eftersom hun ikke kunne hoppe i noget af tøjet fra selveste baren eller noget.
Hun havde ikke sagt til nogen hun tog til de varme kilder, hun vidste blot at her kom der aldrig nogen, her kunne hun tage hen når hun ville tænke, i sit rette element, vand... uden forstyrrelser!, dejlig varmt så hun følte sig lidt mere menneskelig igen.
Hendes lange platinsk hvide hår lå halvt nede i vandet og hendes sølv grå øjne var blodrøde og hun så ud til at være gået mere i blodrus end normal.. hun var så sulten.. gid der kom en eller anden idiot der var dum nok til at komme her hen om natten så hun kunne bide ham og suge fra hans krop!.. dog inden hun var skredet fra hele stedet havde hun lagt en seddel ved bordet de skulle give Dean.. hvor der stod""Undskyld Dean.. troede jeg kunne blive nær dig.. men... jeg ikke som dig, jeg et blodsugende uhyre, jeg ødelægger blot dit arbejde og du burde ikke bekymre dig, andre vil sikkert finde samme interesse for dig som jeg gjorde... held og lykke""...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 3 maj 2011 - 9:47

Dean sad længe ude bagved og gravede sit hoved ned i sine hænder imens han let hev i sit eget hår, hvor var han dog træt af sig selv og det liv han levede, alt gik bare galt og hver gang han prøvede at gøre noget godt så skete der et eller andet som fik det til at vende til noget dårligt. Han kunne godt lide Kajika, hun var sød og uskyldig og måske endda for meget til ham, han ville bare være bange for at skade hende og trække hende med ned i hans dårlige liv, ingen fortjente jo at leve som ham, og slet ikke hende som var så sød og fin.
Han sad derude mange minutter og han kunne slet ikke tage sig sammen og gå ind og sige undskyld til chefen som han måske burde. Han kiggede ud i den sorte nat og kiggede hen imod den store dør, et eller andet sted ønskede han at hun kom ud til ham så de kunne sidde og snakke, men på den anden side ønskede han bare at droppe det og prøvede at få hende til at forstå hun måske fortjente bedre, måske alt det med at bo ved ham var en dårlig idé.
Da han havde siddet ude i næsten en halv time gik han endeligt indenfor og så sig omkring, han kunne ikke få øje på hende og der gik flere minutter igen før han fik øje på sedlen der nu lå bag baren som en af bartenderne havde samlet ind, Dean blev helt stille og vidste ikke helt hvordan han skulle reagere, han sukkede let og følte han havde gjort noget galt og inderst inde blev han også en smule vred, han havde prøvet at hjælpe hende også var hun bare gået:"Hold fri for iaften" sagde chefen og klappede ham stille på skulderen:"Vi ses imorgen!" sagde han og skubbede næsten Dean imod udgangen. Dean gik udenfor og begyndte at gå hjem imod sin lejlighed, måske han bare skulle ligge sig itl at sove, måske begrave sig selv eller bare prøve at glemme alt hvad der eksiterede omkring ham for en stund. Han skuede til sin lomme og fremdrog de små hvide piller som han endnu bar rundt på, han gik bare med dem i sin hånd imens han tænkte, hvad var der at gøre?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 4 maj 2011 - 14:32

Et suk slap hendes læber i det hun rejste sig op og kiggede mod Terre og tænkte at hun måske kunne... ja hun kunne måske slippe afsted med dette og nå hjem og få fat i hendes taske og de blodposer der var og hvad ville Dean gør ved det vis han var der, intet sikkert så hun kunne helt klart godt gøre dette her. Hun rejste sig og iførte sig sit tøj i det hun skyndte sig at tage hjem af mod ham indtil hun stod foran hans dør og betragtede den let, da hun så åbnede den stille og kiggede rundt og havde sat det platinsk hvide hår op i en hestehale der hang let flagrende ned af hendes ryg mens hendes porcelæns hvide hud let glinsede og hun følte sig mere forfriskende end før.
Hun gik stille hen til sin taske i det hun åbnede den og ledte let rundt i den og alt lå i den så hun kunne lyne den og tage tilbage til Lazarus og bede om at være ved hans side som en slags guardian, hun havde ingen andre steder at være, Dean ville sikkert hade hende evigt, men hvad var hun overhovedet for Dean? intet nej... og sådan skulle det også blive ved med at være, hun kunne ikke tro der var noget og så der ikke var noget hele tiden igen og igen faktisk?, det gjorde hende halv skør i hovedet af at føle sig så presset hele tiden!.
Hun bed tænderne let sammen og skulle til at smutte ud af døren eftersom hun ikke troede at Dean var hjemme heldigvis...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 5 maj 2011 - 9:42

Dean gik bare igennem gaderne uden at sige noget, han vidste ikke hvordan han havde det lige nu og en underlig og næsten lidt trist følelse kiggede forbi hans krop og hjerte, men han vidste ikke hvorfor, det var bare som om han gik og dvælede i en eller anden følelse som han ikke helt kendte til og vidste hvad betød. Han sukkedelet imens han tænkte på Mel, alt i hans liv var så forvirrende lige nu, faktisk var han bange for at han var ved at fucke sit liv mere op end han nogensinde før havde gjort, tingene i TErre blev jo ikke bedre, de blev bare værre og værre. MÅske han bare burde rejse tilbage til London og tage de bank fra Gregory og hans bande osm han rent faktisk havde fortjent istedet for at dvæle ved tanken om at han godt kunne ændre sig, det kunne han ikke, det blev jo ikke bedre.
Han satte sig på trappen nedenfor sin lejlighed, uviden om at Kajika var oppe i den, han sad bare og tænkte for sig selv og han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, han gad ikke gå op i sin lejlighed, måske han istedet for skulle gå ned til havnen og hoppe i vandet i håb om at det kolde vand ville gøre hans hoved klar. Han tog sin hånd frem hvor de små piller endnu var og han sad bare og stirrede på dem. En blanding af heroin og ecstaxy, giftigt og ikke noget man sådan kunne holde til ret længe af gangen, og derfor sad Dean nu bare og stirrede på dem. Kold, følelses løs og alligevel med et trykkende fornemmelse i brystet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 5 maj 2011 - 19:02

Kajika så let ud af vinduet og lod en blodig tåre glide ned af kinden, hun fattede ikke dem der troede at styrke var koldhed, styrke var at kunne græde men bagefter rejse sig op for derefter at leve sit liv skønt den hulhed der end måtte være, som at være efterladt af ens mor?, eller far... at miste ens familie i en tragisk brænd og være den eneste der overleve?, eller at miste sin største kærlighed og bedste ven på en og selv samme dag?, at få taget alt fra sig og leve på gaden... at være hjælpeløs og ej klog nok til uddannelse? eller at være for svag til at få nej fra arbejds markedet?, alle disse ting var så normale men alligevel så udbredte, alle disse ting kunne få en til at tude hvornår det skulle være?... dog var der flere end blot disse, der var tusinder i hele verden der græd hver dag sikkert, græd fordi de havde brug for at komme ud med det, græd over en mistet, græd over lykke, græd af tab, græd af sorg, græd af glæde... der var mange grunde til at græde, men hvad vis man græd fordi man ikke vidste hvad der ville ske senere, hvad gjorde man så? græd indtil det var færdig eller græd fordi man havde brug for det... lige det sekundt? fordi man næsten vidste hvad der ville ske..
Kajika strøg ej tåren væk, det var ikke svaghed der viste sig i den men styrke. Hun gik ned af trapperne med tasken læggende over den ene skuldre og stoppede op da hun så Dean og tog blidt, dog hårdt fat i ham i det hun pressede ham let op af muren så han ville tabe sine piller, i det hun blottet sine tænder og bordet dem hårdt ind i hans hals og mærkede hans blod rande ned i hendes hals og lindre den mens tåren gled blidt ned af hendes kind stadig indtil den ikke kunne mere... indtil den var nået ved vejs ende, dog dræbte hun ikke Dean men slap ham blidt og så ham i øjnene med hendes sølviske grå øjne og så død alvorlig ud og virkelig dyrisk. Hun smilede stærkt til ham og strøg ham over halsen og hvor blodet var let piplede op og så på de dybe... meget brutalt smukke 2 mærker der var præget på midten af hans hals i højre side... og hun strøg med sine finger spidser over hans sorte hår og sendte ham et sødt smil og sagde"Vær nu en god dreng" hun lod blidt fingerspidserne slippe de blide lokker de havde leget med i det hun vendte siden til ham og smilet forsvandt og blev neutralt i det hun tog let fat i remmen over skuldren på tasken og begyndte at gå ned af gaden med det mål at være guardian for Lazarus, hun hørte vel til der?, der kunne ikke være kærlighed i hendes liv så hvorfor søge det, det gjorde hende kun deprimeret, hun havde det bedst med uforbligtet sex og kærlighed for en stund, måske ... forelskelse men ellers ingen forhold eller noget, hendes job var at gifte sig med Lazarus vis hun vendte hjem?... men ville hun vende hjem.. hun huskede tydeligt hun havde stødt ind i nogen jæger af hans tideligere men nu gik hun frivilligt... hun så sig ikke tilbage mod Dean, hun turde ikke rigtig... det bid hun gav ham var som et kys til ham, stærker følelser end et kys ville kunnet ha givet ham med lethed.... skønt måske længdes han efter nogen læber men det var nok ikke hendes mere...? hvilket intet gjorde hende, Dean var Dean, og han skulle være en fri fugl, derfor gik hun denne ensomme vej nu... for at gøre sit job... om det så tog livet af hende...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 5 maj 2011 - 21:49

Dean fik næsten et chok da han pludseligt hørte døren åbne og han nåede næsten kun at vende sig om og rejse sig op fra den lille stentrappe før han mærkede Kajika tog fat omrking i ham. Han fik et sus igennem kroppen og var både forvirret og fortvivlet. Han ville åbne munden for at tale og spørge hende om noget men han nåede ikke at sige noget før hun greb fat i ham. Han mærkede hendes tænder gå ind igennem hans hud, som en stille kniv der sneg sig igennem huden og ind til hans blod. Først skulle han til at blive sur og greb fat om hendes arm som om han ville have hende til at gå væk, men der gik ikke mange sekunder før smerten ændrede sig til bare at være en fantastisk følelse af endofiner der styrtede rundt i kroppen og som istedet for fik ham til at spærre øjnene op og udbryde noget der mindede om et højt støn. Det var vel en form for nydelse, men primært var han chokeret over at hun pludseligt kom og på den måde overraskede ham.
Dean hørte kun svagt hvad hun sagde og lagde sin hånd op til de to sår i håb om at kunne stoppe blødningen, han måtte dog alligevel bruge kræfter på også at heale sårene da han hurtigt konstatede at det blødte for meget til at han bare sådan kunne stoppe det på en naturlig måde.
Han kiggede let efter hende og vidste ikke vhad han skulle gøre:"Gider du ikke godt lige at stoppe!" sagde han næsten irriteret og løb hen foran hende imens han tog fat omrking hendes skuldre for at prøve at stoppe hende."Vil du ikke godt fortælle mig hvad der er galt? Hvorfor løber du? hvad har jeg gjort?" sagde han og kiggede på ende med et fortvivlet blik og slap stille grebet om hendes arme:"Du skrider bare uden at sige noget, hvad har jeg gjort?" sagde han og kunne mærke en ukendt følelse komme frem i hans mave, havd var det galt med ham? Og hvad var der galt med hende?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 5 maj 2011 - 22:22

Kajika stoppede brat op og så på Dean med de sølviske grå øjne der glinsede let i solopgangens smukke lys og Kajika så ej ud til at frygte dette. Hun lagde hovedet en smule på skrå dog ej tydeligt i det hun hørte på det Dean sagde, og hendes silkebløde glinsende læber af et strejf af fyldighed over disse formelige kiss læber lod sig blidt... forme i et skævt smil i det hun dog så temmelig harsk på ham da han pludselig tog fat i hendes hånd hvor der var en sølv ring på med navnet Child på. Hun så lidt på Dean og trak hånden til sig og sagde i en kold tone"Gå hjem Dean!" hun ville ikke snakke med ham om hvorfor hun valgte at skride, hvorfor skulle hun ikke skride, der var ingen lovely dovely mellem dem? ingen love ingen stay, hun kunne glemme alt om et almindeligt liv eller en kæreste for den sags skyld, hun var forlovedet til Lazarus egenlig, som en af de første og sidste sikkert?. Ikke fordi det hurede hende meget at tage tilbage til ham og gennemføre denne pagt så hun kunne slagte sig selv forevigt når hun levede så lang tid. Det platinsk hvide hår der havde en hvid naturlighed i sig og et strejf af sølvisk skær når solens eller lysets stråler let ramte det, strøg hende ned af ryggen som hun gik, fra side til side gjorde det, mens man hørte de sorte stiletter klikke hen af jorden, mens hun så rigtig couture agtig fasionable ud, med disse sorte glinsende leggins i læder look og ingen sokker i sine stiletter, og så hendes grå trøje let læggende om hendes hofter og så dækkende for bagdelen med et bælte om taljen i konge blå.
Hun stoppede stille op og sagde" Du har intet gjordt andet end at være for fristende... Bare rolig din ensomhed bliver sikkert snart bedækket, der sikkert tusinder der os vil ha dig Dean" hun havde aldrig misbrugt ham men vis han troede det, så var det nok os det bedste?... hun ville ikke forelske sig i ham, det var en dum lille lej ens hjerne og lyst legede med ens hjerte... og knuste det så efter..
Hun vendte sig stille mod ham og sagde"hvorfor så sur egenlig?" hun gav et let grin fra sig og sagde"så meget betyder jeg jo heller ikke" hun fnøs let og hendes blik fik et dræberligt blik og var koldt som sne i det hun kiggede på Dean og gik så videre ned af gaden og fiskede efter noget i lommen, der skulle mere end blot ord! til at holde hende tilbage nu når hun havde bestemt sig for at forlade ham... han var no good for hende, hun var no good for ham?.. han kunne sikkert finde en wannabe hende der lignede hende, måske ikke så smuk eftersom hun har aspara udseende i generne eftersom det hendes original afstamning? men...? ..
Han skulle nok finde en eller anden der ville holde om ham i stedet for hende om natten og trøste ham...
Hun gik stille videre ned af de ru brusten og ventede... han ville sikkert vende sig om og give op nu, som hun havde regnet med, vende sig om og forlade hende og tage op i hans lejlighed eller flytte hjem... der var intet at gøre end at fortsætte og se om hun havde ret...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 6 maj 2011 - 11:09

Dean kunne mærke hvordan hans adrelin steg i takt med at han blev mere og mere forvirret over det hele, for få minutter siden, ja bare for en halv time siden troede han at alt for fint og at de bare var venner, at han bare var et venligt menneske der havde givet hende et sted at være nu når hun havde prøvet at befri sig selv, men nu var han tvivl, var de overhoved venner? Havde hun bare snydt ham? Og hvis hun ikke havde, hvad var det så der skete? Da hun bad ham om at gå rystede han bare på hovedet og kiggede med sine øjne ind i hendes uden at sige noget, han vidste ikke hvad han skulle sige. Imens han kiggede ind i hendes øjne kunne han let se sit eget spejlbilled og han kunne se at han så trist ud, han var fustreret, men trist? Han begyndte et øjeblik at tvivle på sine egne følelser, han var aldrig trist, aldrig. Han havde ikke været ked af det siden han var lille. Han trådte at skridt tilbage som om han nærmest var bange for hende, men mest af alt var han nok bange for sig selv, bange for de følelser han ikke kendte og som han lige nu ikke følte han kunne kontrollere.
Dean forstod næsten ikke hvad hun mente:"Hvad fanden mener du? " sagde han go kiggede på hende, han kunne jo ikke ligefrem læse tanker og anede ikke hvad hun mente:"Kan du godt lide mig eller hvad?" sagde han med et irriteret stemme lege, ikke fordi han var irriteret på hende, men på hele situationen, han anede ikke hvad der skete.
Dean trak på skuldrende, han anede ikke selv hvorfor han var sur, han anede absolut intet og havde han været en pige havde han sikkert grædt af bare fustration, han anede ikke engang hvad han selv følte og han vidst eikke hvorfor han ikke bare var lige så kold som han plejede og gik den modsatte vej, måske burde han det. Måske burde han bare vende sig om og gå, han kiggede over imod døren og overvejede at gå derover, bare glemme hende og glemme hele denne situation, men for nu blev han stående og lod langsomt blikket glide tilbage ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 6 maj 2011 - 13:00

Kajika mærkede en følelse af vrede over han spurgte hende om sådan et indlysende dumt spørgsmål? hun vendte ryggen til ham og sagde"stop med at vær sådan og kigge på mig, det burde være mig der spurgte dig om du kan li mig mere end alle de andre" hun så vredt på Dean og sagde"jeg træt af altid at være den der får skylden men det vil jeg ikke denne her gang?... jeg gider ikke mere alt det her, der findes ikke forelskelse eller kærlighed så find dig en anden at hænge på, jeg har mine pligter som et child.. til min herre intet andet okay" hun ville ikke sige sandheden til ham hvor meget han betød for hende, hun havde bidt ham ikke for at smage ham igen skønt hun gjorde det men for at mærke ham for en stund, hun ville aldrig glemme ham så hun ville gøre alt for at han ikke glemte hende,..... ihvert ikke for en stund... eller vis det kun var et øjeblik..
Hun mærkede sine finger blidt stritte let for at tage om Dean men hun turde ikke, en vampyr var kold dog gled denne blodige tåre der duftede af sød blod ned af hendes kind rullende som var dette en rød perle fra et blodigt hav. Hun så på Dean og sagde"Fortæl mig først og så fortæller jeg dig" hun fik sig revet væk fra ham og begyndte at gå halvt væk fra ham dog langsomt... han måtte ikke gå indenfor.. så ville alt ende og hun ville ikke kunne bære det, selv vis han var andres... hun ville gerne være nær ham?... dog hun ville ikke kysse og alt muligt men... men blot være nær ham og lære ham bedre at kende og denne følelse af trang til at være nær ham hele tiden...."kan du..." hun stoppede let op og vendte sig halvt om mod ham med tårene af blod glidende ned af hendes kind, iført den sorte falske læder jakke i blød falsk læder, og gik til hofterne samt.. hendes lange platinske hvide hår strøg let mod hendes kind og lavede lange røde striber i spidserne af hendes hår i mens hun stod mod ham og endte sætning hun var begyndt med med.. kan du... den blev ændt nu i et "Elske en person.." vinden strøg let så hendes hår flagrede mod hendes ansigt blidt og lod lokkerne se helt fantasi agtige ud.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen