Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239769 indlæg in 12011 subjects

And the Trigger was Pulled :~~: Dean

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

And the Trigger was Pulled :~~: Dean

Indlæg by Gæst on Ons 20 apr 2011 - 14:25

Tid : 04:21

Sted : Ved Deans lejlighed

Omgivelser : Igen at se omkring?

Vejr : Blæsende og regnen siver ned nu... dog er det nogen lunde varmt

En taske over ryggen, sort taske i falsk læder, smukke sølv grå kæder, en vibrerende underlæbe af stress og frygt, en finger med en manglende ring, dog ej vielses ring mere, en gennemblødt hvid skjorte og langt lettere slange krøllende ligende smukt hår, dryppende af regnens sjal der havde omsvøbt det, bare tær nu og shorts i mørkeblå efter regnens store dråber har suget dens stråle ud af den.
Kajika stod foran døren til lejligheds komplekserne i det hun lukkede øjnene af blodmangle dog og smerter fik hun formet sin hånd i sin frie elastiske form til en nøgle, hun kunne gøre sig flydende som metal og gør det stift og det gjorde hun med sin hånd inde i låsen og fik den endelig op og kom ind i opgangen og løb så op til Dean og det første der skød igennem hendes hoved var*hvad vis... vis han kommer tilskade ved at hjælpe mig.. hvad vis alt dette ender galt på grund af mig* hun kneb øjnene sammen af frygt og bankede så på ved Dean og sagde"DEAN!... de...det mig.. Kajika... du ved" hun stammede let og sagde frysende"Dådyr.. det dådyr" hun rømmede sig let og så flov ud i det hun gik ned i knæ afkræftet det... som Lazarus ninja tøs havde gjordt ved hende havde gået ind i hendes krop og stjålet alt blod næsten så hun blødte stille ud af næsen og lidt ved øjnene, hun kunne ha været død på sekunder... blot få sekunder!?.
Hun så på sin hånd hvor blodet dryppede ned og lukkede øjnene og græd det meste af det blod der var tilbage i hende"Dean jeg ber dig... jeg har brug for et sted at være... jeg alene nu.. jeg sagde sandheden til ham at jeg havde været her.. jeg stak af... jeg stak.... af" hun sagde det sidste langsomt og meget skrøbeligt... hun var dog os bange for at se Dean hvad ville han ikke sige om en kold vampyrisk pige smurt ind i regn og blod... ?.. den hvide trøje af hans var gennemsigtig og våd, klistret sig til hendes spinkle krop og håret lå ned af hendes krop og var langt og vådt... Hun så let mod døren med sine sølv grå øjne og ventede....

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: And the Trigger was Pulled :~~: Dean

Indlæg by Gæst on Ons 20 apr 2011 - 22:39

Dean gik igennem regnen med trætte øjne, hn havde netop fået fri fra arbejde og var nu på vej hjem. Han var ikke fuld og han var ikke påvirket, han var tværdimod træt og lugtede af røg, han havde brug for et bad og lige nu var det det eneste han tænkte på. Han havde de sidste par timer tænkt på Kajika og var blevet itvivl om han havde været for hård ved hende sidst de havde mødtes, men et eller andetsted prøvede han at være ligeglad, han vidstegodt de to nok aldrig komtil at sehinanden igen og det accepterede han, hanhavde dummet sig og det havde hun vel et eller andetsted også, han prøvede at ignorere de irriterede følelser men det var svært. Da han gik ind i opgangen hvor han boede hørte han en velkendt stemme, detlød som Kajika men han var ikke sikker, han var for langt nede til at kunne høre hvad hun sagde og han gik stille op af trapperne imens han fandt sine nøgler frem.
Da han stod foran hende blev han en smule chokeret over at se hende sådan. Han var selv ret så våd og han hår sad ikke specielt godt, men hun så jo... knust ud:"Hvad er der sket?" sagde han næsten en smule panisk da han ikke havde forstået et ord af hvad hun sagde og stilte sig overfor hende imens han med store øjne kiggede på hende:"Hvad har du lavet?" sagde han og kiggede på hende med store øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 20 apr 2011 - 22:50

Kajika mærkede en smerte i brystet og hostede let i det hun dog ikke kunne blive syg men hun følte sig syg og svag, samt afkræftet til det punkt hun blot ville lukke øjnene og lægge sig til at sove i en evighed?. Hun bed sig i underlæben og sukkede let i det hun stille hørte skridt og så op mod Dean i det der var lidt blod ud fra hendes mundvig og hun strøg det let væk i det hun rettet sig vaklende op på bene og sagde"dean!... jeg" hun tav let og ville ikke have at Dean troede han var en erstatning fordi det var han ikke, men han var den eneste hun kendte der ville lade hende bo ved sig i noget tid, dog ville hun gør alt for ikke at pine ham eller være tiltrækkende i hans nærvær det var slet ikke derfor hun var kommet"Jeg... jeg stak af fra ham.. eller nærmere jeg fik mig smidt ud fra hans hjem... jeg .. jeg helt alene nu, ingen hjem, intet tøj næsten da .. intet simpelthen" hun mærkede tårene trille ned af sine kinder men de stoppede hun havde mangle på blod heldigvis havde hun noget i sin taske i en blodpose fra hospitalet midt i Terre. Hun så på ham og sagde"jeg endelig kommet væk der fra skønt endelig virker så forfærdeligt nu.. jeg vidste ikke hvor jeg skulle gå hen så... jeg kom her hen til" hun så stille på ham og lod de sølv grå øjne blidt stryge op af hans krop og så hans sjove nuttede ikke for godt siddende hår og lagde så mærke til tandmærkerne ikke var dækket på hans hals fra hende. Hun gik til side så han kunne låse op og sagde så i det hun først berørte sin hals og sagde"Hey øhm??" hun pegede så på hans hals med hovedet let på skrå og så temmelig forstummet ud i mens hun var nervøs og vaklede med blod de fleste steder og på hans trøje"Så hvorfor så tydeligt... vise de mærker... skal jeg ikke fjerne dem" hun så lidt på ham og ventede på svar i det hun tog sin taske ude i gangen og sagde"Må jeg godt bo her til jeg får et arbejde.... og får tjent ind til en lejlighed altså... en leje lejlighed"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 20 apr 2011 - 23:58

Dean kiggede chokeret på hende og smed hurtigt sin taske foran sin dør imens han gik hen imod hende og omfavnede hend,e han vidste ikke hvorfor, men et øjeblik ændrede hans følelser sig og han følte næsten at hun nu vr en lille pige der havde brug for et kram. Han slap hende let imens han kiggede på hende:"Hvad... Jamen... HVad... Jamen... Hvorfor?" sagde han og kiggede på hende med store øjne, han havde aldrig troet hun faktisk ville gøre det, og slet ikke at hun bare sådan lige pludseligt ville stå ude foran hans dør og sige at hun havde forladt alt, han havde ondt af hende og han anede ikke hvad han skulle sige eller gøre, omfavne hende eller bare kigge på hende imens han overvejede om han havde nogen grund for at frygte for sit liv, eller rettere for sin død.
Dean tog en hånd op til sin hals og aede den let:"Det er fint nok" sagde han bare som en hentydning til at hun ikke skulle heale dem, hvis de skulle væk med magi kunne han selv gøre det, men lige nu sad de fint og som små røde prikker på hans hals:"Skal vi ikke gå indenfor så du lige kan trække vejret?" sagde han og satte nøglen i døren og åbnede ind til sin lejlighed. Han smed hurtigt sin jakke og også sine bukser som var drivvåde, han hadede regnvejr, især efter en lang arbejdsdag hvor han hellere ville have solskin og glæde, især for at holde humøret oppe:"Kom" sagde han og satte sig ind i sofaen:"Hvad sagde du så?" sagde han igen og håbede hun måske ville tale lidt mere tydeligt nu han havde fået fat i de store rammer.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 21 apr 2011 - 13:00

Kajika betragtede Dean i det han krammede hende og hun tog blidt om ham og mærkede sulten i hende og sagde"vent" hun tog fat i sin taske og rodet i den og fandt en blodpose og et sugerør og sugede blidt blodet i sig og så lidt flovt ned og sagde"jeg ved det... ikke så lækkert at se på men ellers ender det altså med jeg bider dig.. hehe.. men jeg... jeg spurgte om jeg ikke måtte sove ved dig de her dage indtil jeg finder mig et job og så.. får lejet en lejlighed blot.. giv mig en månede.. max.. jeg lover ikke at være i vejen" hun så flovt på ham og sagde"og bare rolig der sker dig intet, ingen fulgte efter mig eller noget som helst"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 21 apr 2011 - 20:30

Dean ville gerne lade hende bo ved sig, men samtidig tænkte han på om fritelsen ville blive for stor, både for hende og for ham, bare på forskellige måder. Han kigggede på hende med store øjne:"JO det må du gerne.. Meget gerne" sagde han bare og smilede lidt, han valgte ikke at kommentere hendes blod spisning, han vidste jo godt at det bare var sådan hun var, selv fik han kvalme ved tanken om at drille blod fra nogle, men han havde intet imod at vampyre gjorde det, han vdiste jo godt alternativet var at de ville dø:"Hvad vil du så nu? Nu du er fri for ham?" sagde Dean og var en smule bange for om det var godt eller skidt at han havde fået hende til at forlade ham:"HVorfor gjorde du det?" sagde han og kiggede på hende imens han lænede sig let tilbage i sofaen, han var træt og havde en smule ondt i ryggen og prøvede derfor at sætte sig så han sad bedre. Han kunne mærke han svedte en smule og han smed jakken."Jeg skal nok gå i bad lige om lidt" smilede han og var bange for at han lugtede så meget at hele lejligheden ville ænde med at lugte som ham, mend et var jo ikke nemt når han arbejdede på stripbaren, alkohol, sved og stoffer var noget der var over alt og man kom derfor hurtigt til at lugte.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 11:53

Kajika nikkede forståeligt og sagde "mange tak Dean" hun betragtede ham lidt fordi han så på hende så chokeret i det dog smilede han lidt hvilket fik hende til at dulme lidt af og forstå hans krops sprog som verne roligt og afslappende. Hun mærkede en lille trang i sig til at bide ham men dog så hun lidt den anden vej og sagde"fine et arbejde... og ? en lejlighed, prøve at starte et liv igen uden ham ?" hun smilede sødt og sagde"det jo ikke altid jeg har hængt på ham og omvendt.. men jeg skal nok overleve" hun grinte let og slikkede sig om læberne i det hun stille betragtede ham og sagde"han gik amok på mig og troede jeg havde været i seng med dig, så blev jeg sur og fortalte ham hvad der skete og så kaldte han mig skøge og så blev jeg såret og valgte at tage væk fra ham..." hun så lidt den anden vej lettere fornærmelig fra episoden dog ikke fornærmet over spørgsmålet som Dean havde stillet...
Hun så lidt grinende på ham og sagde"så galt lugter du heller ikke, det mest dit blod jeg kan lugte men bare rolig, jeg skal nok gøre så jeg ikke du ved... flyver på dig??" hun smilede sødt og blinkede som drilleri med det med flyve på ham.
hun rejste sig stille og tog nogen bøger frem med alt muligt fra eventyr til fantasi hendes ynglings bøger og så på Dean og sagde"såååå jeg sover i sofaen?.. ikke os" hun smilede sødt og sagde"måsske burde jeg få noget rent tøj på egenlig og få et varmt bad så jeg ikke er iskold for dig sådan helt..." hun hentydet til vis han nu krammede hende eller hun gjorde hans lejlighed våd?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 14:44

Dean sad bare et stykke tid og smilede for sig selv, det kunne da være ganske hyggeligt at få en roommate igen, han havde aldrig boet sammen med nogle, eller jo det havde han, men ikke siden han var lille og boede med sine forældre, efter det havde han altid haft sit eget sted og boet alene, selv ikke ham og Gregory boede sammen, de besøgte bare hinanden ret så ofte, men han var sikker på de nok skulle finde ud af det:"Tror du godt vi kan holde fingrende fra hinanden?" sagde Dean og håbede hun forstod hvad han mente, for han vidste jo godt det ikke var det samme de tænkte, men Dean vidste alligevel at hans fristelse måske ville blive lige så stor som hendes med tiden.
Dean smilede og nikkede så:"Det er nok bedst" sagde han, han ville da have det endnu mere hårdt hvis hun skulle lå ved siden af ham og sove, så ville han nok ikke få så meget søvn som han bare ville ligge og kigge på hende natten lang. Han nikkede endnu engang lige for at bekræfte overfor sig selv hvad han havde sagt, det var nok bedst. Uden tvivl:"Men velkommen til så" sagde han med et smil og kiggede overpå hende, han ville nu alligevel tage et bad inden så længe, han orkede ikke at gå og lugte

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 15:18

Hun så lettere nysgerrigt på ham og fortsat satte på gulvet fordi hendes tøj var gennemblødt."Ja det regner jeg med at jeg kan, jeg har det heller ikke for godt for tiden, dog tror jeg det er blodmangle og så jeg heller ikke så meget hjemme her jo, eftersom jeg allerede vil starte imorgen med at lede efter arbejde vis dette skam er muligt?" hun grinte sødt og smilede til ham i det hun stille betragtede ham mens han smilede og sagde"men du tager bare et bad når det er så .. øhm trækker jeg i noget tørt tøj" hun rejste sig dog op hurtigt og før man vidste af det sad hun skam igen samme sted dog med et håndklæde i hånden og strøg blidt det lange platinsk hvide hår der var sjaskende vådt"så angående.. det med at bo her?, øhm vis du får kvinder på besøg så sig lige til, og forresten hvor arbejder du egenlig Dean" hun lod et øjenbryn hæve sig af undring og så lettere facineret på Dean mens hun ventede spændt på hans svar om hvor han arbejde, dog regnede hun med det nok ikke ville være det helt vilde han arbejdet med... ? han virkede ikke som den kedelige type der ville tage det helt store..
Hun tænkte dog i mens hvad hun skulle søge efter og bed sig let i underlæben, måske.... bartender eller i en gardarube eller udsmider et sted.. eller som våben smugler, it support ?.. hvad kunne en vampyr dog arbejde med!?.
Hun så lidt nervøs ud og sukkede så højlydt og lod sig blidt falde ned med ryggen mod jorden og så op mod loftet... måske bord oprydder og blot oprydder i en bar eller på et diskutek?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 15:31

Dean smilede bare let til hende og nikkede så, han forstod godt de ting hun sagde, men så længe hun boede der havde han nu ikke planer om at slæbe nogle tøser med hjem alligevel, han havde andre ting at bruge sin tid på og hvis han endeligt var ved at dø kunne han jo tage hjem til dem eller ind i parken. Han smilede let til hende da hun spurgte om hvor han arbejdede:"Jeg er bartender på stripbaren" sagde han med et lille smil og kiggede så, han elskede det arbejde og han ville ikke arbejde andre steder, han havde næsten altid arbejdet som bartender, bare forskellige steder og han kunne ikke helt forestille sig et andet arbejde.
Dean rejste sig op og tog en håndklæde imens han gik ud på badeværelset."Fint, vi ses om lidt" smilede han. Han stilte sig nøgen under var varme vand og bemærkede dråberne berøre hans hud, det var lige hvad han havde manglet et bad, afslapning og bare stille og rolige tanker der sværmede rundt indeni ham. Han håbede det ville gå at bo ved hende, for han kunne godt lide hende og orkede ikke hvis de skulle ødelægge et venskab som jo tydeligt var på vej.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 15:46

Kajika rejste sig langsomt op og gik yndefuldt hen af mod køkkenet i det hun stille tændte for hanen og betragtede ringen på hendes finder, første child af Lazarus Chimera stod der på den, og dette var skam sandt, hun ville dog aldrig smide dette kostbare smykke for ikke at sige en slags slægts ring ud, den betød for meget for hende, fordi en vampyr uden herre eller skaber var en ensom vampyr uden hæmninger. Hun sukkede let og strøg blidt det lange hår til siden i det hun stille betragtede dens smukke unikke farve men lod så læberne der var let adskilte udslippe et suk og lod så den lyserøde tunge slikke læberne fugtige efter dette sorgens suk, og betragtede så vandet der randte ned i vasken i det hun blidt lod hænderne samle sig langsomt og lod vandet hobe sig op i hendes hænder der var formet som en lille skål og betragtede så sit eget spejl billede i dette vand og sagde for sig selv"Så det vel som det plejer at være" hun vendte stille hovedet mod Dean og smilede lidt for sig selv i det hun dog ikke ville spørge ham på hvilken stripklub, hun smilede dog ved tanken, det var lige sådan et sted hun så Dean være hjemme i hans naturlige omgivelser, med piger, druk, alverdens farver og dufte?, samt indtryk. Hendes hænder rystede let i det hun adskilte hænderne og vandet faldt med et plask mod det kolde stål i det Kajika lukkede vandhanen og tænkte lidt om hun måske skulle blive oprydder på en eller anden klub, man tjente jo godt?, og der var nok altid mangle på oprydder, så hun ville om aften tage afsted og søge ind hvor hun nu kunne måske den hvor der var kvindelige stripper, selv om uniformerne var diskreminerende sååååå... kunne hun vel godt bruges, hun var smuk som kravene sagde, hun lignede en på 18 og kunne ikke spores i systemet, hun havde unik langt platinsk hvidt hår. fangende lange bøjelig sorte øjenvipper som så dramatiske og stunning ud, og hendes øjenfarve var unik skam os og glinsende i nattens lys.
Hun smilede lidt, dog ville hun aldrig blive stripper... det var for nedværdigt for hende selv. Hun bed sig let i underlæben og fandt så en telefon bog efter at ha vasket de våde hænder og bladrede let i den for at finde siden hvor der stod show girl, stripper, bartender, oprydder, fest arrangør, og alt sådan noget angående de steder og klubber der var her i Di Morga... hun satte sig stille på gulvet med håndklædet under sig så hun ikke dryppede på gulvet i mens hun havde lagt nogen hvid blå jeans og hvid tshirt lidt lang men dog slim med kroppen ved siden af klar til at når Dean var færdig kunne hun trække i dette...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 16:11

Dean slukkede langsomt for det varme vand og lod i et par sekunder en iskold stråle af vand løbe ned i hovedet på ham, det gjorde han af og til når han havde brug for at tænke klart og det havde han lige nu. Han slukkede for vandet og tog stille sit tøj på, han havde brug for at sove, han havde været på arbejde hele natten og han kunne mærke hvordan han blev mere og mere søvnig, men for ham var der noget mere vigtigt lige nu. Kajika var kommet på besøg og i hans øjne var han nødt til at tage sig en smule af hende, det måtte ikke være nemt sådan at forråde sin hersker. Selvom Dean ikke var særlig trofast og selvom han måske ikke var den bedste engel der gik rundt på jorden, så kunne han ikke forestille sig at foråde sin højere magt, det ville være for risikabelt. Da han gik ud af badet gik han stille og på strømpesokker ud i køkkenet hvor hun stod, han omfavnede hende stille bagfra og vukkede hende let fra side til side."Jeg tror altså det er godt for dig at du har sagt stop" smilede han let og slap hende imens han med en hånd åbnede sin skab:"Skal du have kaffe?" sagde han. Hvis han skulle holde sig vågen meget længere var han ihvertfald nødt til at få fat i en kop kaffe, sådan kunne han bedst gøre det når det ikke skulle være stoffer, og selvom hun ikke havde sagt noget ville han ikke gå rundt og være høj sådan en nat når hun lige var kommet ked af det ind af døren. Dean satte sig ned ved siden af hende og kiggede på telefonbogen som hun sad med:"Hvad laver du?" sagde han med et lille smil:"Søger du nogen?" sagde han en smule undrende måske hun havde noget familie eller noget andet i nærheden?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 16:49

Kajika havde været virkelig flov og det lignede stadig hun rødmede på grund af blodet der ikke var vasket væk fra hendes hænder og kinder af de blodige tåre hun havde grædt, dog smilede hun over hans omfavnelse og kunne ikke lade vær med at grine let over den måde han var overfor hende på?, han virkede virkelig sød og virkelig blot åben og sådan. Hun betragtede ham med de lyse grå øjne og sagde med en formelhed"Det tror jeg os lidt det er, dog er det svært sådan at forlade... en man har kendt i lang tid" hun bed sig forsigtigt i underlæben og rystede på hovedet da han spurgte ind til om hun ville have kaffe. Mens han tog kaffe satte hun sig ved telefonbogen der lå på gulvet og hun så stille op mod ham da han spurgte om hun søgte nogen eller hvad hun lavede"Jeg søger arbejde på en stripbar for tøser" hun smilede stolt og helligt, dog kunne det lyde som at hun ville søge arbejde som selveste stripper, dog ville hun blot være oprydder???.
Hun så lidt undrende på ham da han satte sig ved hendes side men smilede blot til ham og sagde"Tror du ikke jeg vil passe ind der" hun lukkede øjnene et sekundt, lagde hovedet let på skrå og smilede katteligende i det hun grinte let fra struben med lukket mund og åbnede så øjnene igen og blottet let tænder i et smil og så, så lidt videre i bogen...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 22 apr 2011 - 18:29

Dean nikkede bare igen da hun talte, han vidste godt hvad hun mente. han havde været knust den dag ham og Gregory gik fra hinanden, også selvom Dean godt vidste at det var hans fejl, kun hans fejl og hans fejl alene. Det var absolut intet med nogen andre at gøre. Dean vidste ikke helt om han fortrød det, på den ene side gjorde han vel men på den anden side så var han jo aldrig landet hvor han var nu hvis han var blevet i England og endnu var sammen med Gregory, derfor prøvede han til dagligt bare ikke at tænke på det, der var jo ikke så meget andet at gøre, han måtte bare komme videre og finde nye udfordringer.
"Vil du til at være stripper?" fløj det ud af Deans mund imens han kiggede på hende med store øjne, ikke at han ikke mente hun var køn nok for det var hun helt bestemt, men han kunne slet ikke forestille sig hende som en af de billige tøser han hele tiden så henne på sit arbejde, også selvom de da var meget kønne at se på, men det var ikke sådan en tøs man gad blive kærester med, det var Dean ihvertfald overbevist om, han ville ihvertfald ikke:"Så... Hvad skal vi lave idag? Bare sidde og stene film?" smilede han let og syntes selv det egentligt lød som en ganske hyggelig idé, selvom han var træt kunne han godt trænge til bare at sidde inde på sin sofa og kigge ud i luften. Han tog let en tår af den kaffe han var ved at hælde op i sin kop og håbede t han ville blvie en smule mere vågen af det:"Skulle du have en kop?" sagde han og hældte en ekstra kop op.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 23 apr 2011 - 12:20

Kajika så temmelig chokeret ud da Dean nævnte dette med stripper og hun grinte egenlig let i det hun sagde"nej fjolle jeg vil være oprydder på en stripbar der er virkelig gode penge i at være oprydder sådan steder fordi folk ikke rigtig tror man kan være oprydder alene... jeg har jo super fart så vis jeg tager jobbet alene som oprydder skal det skam nok gå hurtigt og tjene kassen" hun smilede og så lidt undrende på ham og sagde"hmm?? vi kunne godt se en film ja men hvilken en så?" hun smilede og satte sig op i sofaen stille og sagde"oh ja jeg må hellere skifte tøj" hun tog sit tøj og gik ud på badeværelset og lukkede så døren og skiftede til jeans bukser og så en tshirt i det hun åbnede igen og smilede til Dean og satte sig så i hans sofa.
Hun lagde sig lidt til rette og sagde så"såååå Dean... og nej tak hehe, men Dean har de måske plads til en kvindelig oprydder hvor i er, eller.... arbejder du på en stribar for fyre??"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 23 apr 2011 - 13:29

Dean smilede let for sig selv:"Jeg skal nok lægge et godt ord ind for dig imorgen så" sagde han. Han kunne jo ikke ligefrem ansætte folk bare sådan lige, han ejede jo desværre ikke baren selvom han gerne ville:"Men du skal nok regne med nogle fyre prøver at være lidt... nærgående" sagde han med et lille smil. Det var ikke alle der kunne finde ud af at holde fingrende væk fra pigerne der arbejdede derinde, måske det var fordi at de forbandt dem med strippere og derfor mente der var en regl om at man måtte rage på alt der havde ben og langt hår:"Men bare rolig der er vagter" forsikrede han dog og smilede let i håb om t hun ikke blev skræmt helt væk, han mente da bestemt det kunne være hyggeligt at arbejde med hende derinde.
"Det ved jeg ikke? Hvad syntes du?" smilede han, han kendte ikke så vildt mange film, han havde mange men han så dem ikke rigtigt, det var ikke lige ham.
Dean gik ind og satte sig i sofaen da hun gik og tændte for TV'et, der var nyheder, ikke særligt spændene og ikke noget Dean rigtigt brugte sin tid på:"Hvad skal vi se?" smilede han let, han var vildt dårlig til at se film, han endte altid med at sidde og snakke istedet, men på den anden side var det da en undskyldning for ikke bare at sidde og glo ind i væggen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 23 apr 2011 - 15:46

Kajika lagde let hovedet på skrå og sagde"Hmm måske der er noget i tvet?" hun grinte lidt og følte sig mere vågen end før dog kunne hun se på Dean at han var temmelig træt*den stakkel.. jeg holder ham vågen hele natten* hun sukkede let og sagde"Hmm måske du hellere burde sove Dean og tak fordi du vil det, dog.. jeg er vampyr, jeg tror godt jeg kan klare mig mod en vis han prøver på noget"
hun blinkede stille og sukkede i det hun kiggede stille rundt og sagde"måske.. vi blot burde få sovet lidt sådan, altså jeg vil nok sove hele dagen væk vis det er, jeg kan jo kun leve i mørket nu desværre"
hun bed sig let i underlæben og sagde
"men skal du på arbejde i morgen egenlig?" hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham undrende dog varsomt, hun ville ikke ende med at bide ham eller noget...
selv om han virkelig var dejlig at bide i så burde hun holde sig langt væk fra alle slags drenge eller mandelig køn...
det ville blot føre yderst store problemer med sig altid...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 23 apr 2011 - 15:55

Dean smilede bare let for sig selv og nikkede:"Klokken er ved at være seks" sagde han og kiggede på sit ur:"Jeg sover jo ofte også noget af dagen, jeg arbejder jo om natten" sagde han med et smil og fik trykket på fjernbetjeningen så patiennerne rullede ned da han bemærkede at mørket begyndte at forsvinde:"Hvis du tør må du godt låne halvdelen af min seng, jeg skal nok ligge pænt" sagde han drillende og rejste sig op imens han gik ind imod sengen, han kunne faktisk godt bruge en lur så måske det slet ikke var en dårlig idé.
Dean vidste godt han nok vill have det lidt hårdt med t gå op af hende hele dagen, hun var så køn også duftede hun godt, det var en fristelse han ofte valgte ikke at modstå, men han ville ikke gøre hende ondt og generelt havde han jo aldrig gjort nogen ondt, men der var bare noget anderledes over hende der gjorde at han ikke ville prøve at tryllebinde hende ind i det univers han normalt prøvede at charme piger - og drenge for den sags skyld ind i. Han smilede let for sig selv da han landede på ryggen i sengen og kiggede op i loftet, han kunne nu egentligt godt mærke at han var ved at være ret så træt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 24 apr 2011 - 16:15

Omgivelserne var indbydende og gjorde selveste Deans tilbud mere fristende dette med at dele en seng med et rent væsen der dog alligevel var så vild af sin race af være?, mere som en ærkeengle eller dødsengle måske ville Dean være mere egnet til disse individer?. Kajika smilede stille og strøg blidt det blonde hår til siden over sin skuldre med de lange finger og de glinsende negle samt atmosfæren der så ud til at være mere omgivet af homoner af sex og tiltrækkelse men Kajika betragtede blot dybt Dean med sine sølviske grå øjne og sagde med en lettere lys dog tvunget ... ord frem"Nej tak.." hun så lidt mod sofaen og grinte sødt i det hun rodet sig flovt i håret og sagde mens hun lavede en armbevægelse mod sofaen"så ville den blot savne en at have til at lægge på sig, desuden burde jeg vende mig til at sove på din sofa fra starten.." hun gik stille mod sofaen yndefuldt og så på Dean og sagde lettere hurtigt og nærmest som ordene fløj ud af hendes mund"Men!?.. jeg kan måske godt sove der en anden gang vis jeg temmelig smadret og sådan" hun lukkede øjnene et sekundt og smilede nuttet til Dean i det hendes øjne åbnede sig langsomt igen som var verden i slowmotion pga, hendes lange kuldsorte flotte dramatiske øjenvipper.
Hun strøg let sin tunge over sin overlæbe for at fugte den let og lagde sig så på sofaen og gabte stille i det hun betragtede Dean lidt og sagde så"og tak fordi du lader mig bo her på ubestemt tid.. det virkelig sødt af dig"
hun så taknemmeligt på Dean og smilede så i det hun lukkede sine øjne, lagde sig til rette på ryggen og prøvede så at falde hen...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 24 apr 2011 - 23:51

Dean smilede bare til hende imens han et eller andet sted næsten blev irriteret, det blev han af og til, denne gang over hendes skønhed. Hvor var det dog onfair at han boede i hus med sådan en køn pige som han ikke kunne få, eller... Det vidst ehan jo ikke om han kunne men af en eller anden grund valgte han også ikke at prøve, han følte sig næsten som en svans, han plejede ikke at være sød ved pigerne, men han kunne ikke lade være, han kunne ikke lade være med bare at smile til hende og det var også. Han gik stille ind i sin seng og lagde sig ned, han kunne godt mærke han var træt men der gik ikke mange minutter før han mærkede en uro i sin krop.
Han kunne ikke sove og der gik vel en halv times tid hvor han bare lå og kiggede skiftevis ind i væggen og op i loftet, det gik jo ikke og han rejste sig derfor op og satte sig på gulvet inde i stuen som han havde gjort nogle dage før, han sad bare og kiggede på hende, på hendes blonde hr, hendes søde ansigt og hendes bløde læber. Han gjorde ikke noget, men kiggede bar imens hans læber gled op i et lille smil, hun var sød når hun bare lå der og et øjeblik fik han dårlig samvittighed over at hun lå inde i stuen, men på den anden side var det jo hende der ville så han burde måske bare prøve ikke at tænke på det?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 0:02

Vis blot hun vidste hvilken gentleman Dean var så ville hun sætte mere pris på ham. Hun satte dog allerede højt pris på Dean og derfor var hun så afholdende, hun troede ikke at andre end onde modbydelige væsner ville have en del af hende, hun lignede ikke de andre piger, hendes skønhed var ikke en models ej en fra porno branchen?, hendes skønhed var ikke guddommelig ej heller ikke menneskelig?, hun bar stadig sit smukke Aspara skønhed i sig, som den gang hun blev født som Aspara.. meget var sket siden den gang og det havde ført hende til en sti af blindhed og had, nu var hun kun sig selv, startende på en frisk i et hus ved hendes første rigtige ven, der måske havde andre følelser end blot... venskab?. Var hun en lokkende poison for Dean, lokkende med torne vis han da rørte hendes sarte porcelæns hvide hud, med den smukke kulørte glans og hendes sølv grå øjne der en gang havde været isblå som selveste isen over havets blå?. Dådyr var hun blevet kaldt af Dean og det var skam længe siden nogen havde villet kalde hende dette?. Hun vågnede stille nær aften næste dag og hun så stille rundt i det lyset dog ikke var helt væk"Mmmhhh" hun satte sig døsigt op i det hun strakte sig let og gabte i det hendes hugtænder nuttet sprang frem og hun mærkede et prik i sin underlæbe der let var adskilt fra overlæben i det mægtige løvinde gab.. i det hendes øjne stille flakkede rundt i lejligheden og hun så rejste sig op og sagde"Dean? vis jeg nu.. øhm må.. tror du så jeg må tage med dig på arbejde og vise mit værd.. jeg vil gør alt for at få et arbejde og vise jeg er kvalificeret nok til at være den bedste og billigste oprydder for dem" hun smilede sødt for sig selv og gik så hen til køkkenet og så stille rundt i skabene i det hendes hugtænder stadig var fremme var på grund af hendes sult efter mættende blod..*århhh altså dumme.. tænder* Det lange platinsk hvide hår lå bølgende ned af hendes ryg mens det så virkelig uglet og fuzzy ud, virkelig blødt men dog os lettere rodet fordi hun havde lagt sådan lidt drejende om aften... og så var hun stadig lidt smurt ind i blod her og der?.
Hun glædet sig til at se Dean igen når hendes øjne havde vendt sig til omgivelserne og så fået søvnens slør væk..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 14:31

Dean sad bare og kiggede på hende imens hun sov, han blev helt irriteret af det inderst inde, mest fordi han normalt var vant til at tage hvad han skulle have, men lige nu var der andre ting der bekymrede ham og der var ting der gjorde at han ikke turde overfalde hende eller tilnærme sig hende, måske det kun var et spørgsmål om tid eller måske det kun var et spørgsmål om at han faktisk havde forandret sig og godt kunne kontrollere de ting han ellers ikke mente var hans fejl.
Da hun vågnede smilede han bare let for sig selv, han overvejede kort at rejse sig op, han havde en smule ondt i ryggen af at sidde op af væggen og han ville egentligt gerne have en kop kaffe. Han smilede let for sig selv og lod en hånd køre igennem det mørke hår, han kunne mærke at han var søvnig men af en eller anden grund kunne han bare ikke sove. Han kiggede på hende da hun snakkede og nikkede så, et øjeblik følte han at han sværmede hen i de lyse øjne og det blonde hår gjorde at han mærkede sin fristelse til at vade hen og kysse hende, men han gjorde det ikke han blev bare siddende og rev sig let i håret:"Jo det må du da vel gerne" sagde han og syntes det var ganske passende at hun snakkede så han kunne flytte sine tanker et stykke væk.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 14:44

Hun smilede og sagde"jeg skal nok gøre mit bedste for de ikke smider mig ud eller bliver sure på dig okay Dean" hun grinte let i det hun pludselig ud af det blå simpelthen var faldet på røven?, hendes fod var gledet i det hun havde tændt vandhanen for at skylle sin mund fra morgen stank?. Vandet havde ramt gulvet og tja? Kajika var skam trådt i det lille vand og gledet ned på røven med et lille bump. Hun lå blidt på ryggen og grinte let af sig selv og sagde"åårrhhhh jeg burde virkelig passe mere på hihi" hun smilede og satte sig stille op og vis Dean hjalp hende ville hun komme på bene med hans hjælp ellers gjorde hun det blot selv. bagefter gik hun hen til sin taske og fandt tandbørst frem og tandpasta og gik så ud på badeværelset og sagde"Jeg børster lige tænder" hun smilede og lukkede døren efter sig og efter at ha børstet sine tænder blanke og hvide smed hun langsomt tøjet og så rundt og tog så et håndklæde og lagde det om halsen så det dækkede hendes bryster i det hun skulle til at tænde bruseren.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 15:39

"Det tror jeg ikke de gør" smilede Dean bare, det værste der ville ske var at nogle fyre rendte rundt og prøvede at tage på hende, de var desværre ikke alle sammen lige venlige ved nye folk, og efterosm at Kajika både var ret så køn også endda også lyshåret så ville hun have ret svært ved ikke at blive berørt at de gamle mande hænder. Dean smilede bare let for sig selv og kiggede på hendes strålende med øjne med hans mørke der stod i så fin konstrast til hendes.
Dean grinede bare let af hende og rystede så på hovedet imens han rejste sig op, men rolige skridt gik ha ud i køkkenet og tændte for vandet som han hældte op i kaffemaskinen, han havde brug for kaffe, han var for træt til at fungere uden kaffe lige nu. Han kiggede ud imod badeværelset hvor han kunne høre tandbørsten bevæge sig i hendes mund og han smilede let for sig selv imens han kiggede ned i jorden. Han tog en kop ud af skabet og stilte den pænt på bordet imens han tog en smule sukker og mælk frem:"SKal du have en kop?" råbte han ud imod hende og smilede let.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 25 apr 2011 - 16:05

Kajika følte sig led vis hun dog ikke sagde ja denne gang, selv om hun ikke var meget for kaffe faktisk? hun var ikke kaffe mennesket, hvilket nok var derfor hendes tænder var så blændende smukke hvide i det og meget mere drabeligt udstrålende fordi hun ikke havde gule tænder som de fleste andre?. Hun smilede for sig selv og råbte"JA! tak " hun grinte let og tændte brusevandet og gik ind under det og mærkede det dejlige vand omfavne hendes krop, berør den og kærtegne dens nøgenhed som noget helligt, glidende og vådt ned af hendes glinsende hvid kulørte krop der dog ej havde farven af død eller vampyriskhed?, hun så lettere varmlig ud i sin hvide porcelæns kulørte hud?. Hun berørte blidt fliserne med fingerspidserne i det hun fik strøget den ene hånd mod selveste bruserens styrke og fik den så slukket og svøbt sig ind i håndklædet om sin krop og så os hendes hår. Hun så let på sig selv og grinte, hun så eksotisk ud med håndklæde om det hvide hår og hendes sølviske grå øjne?. Måske hun burde købe kontakt linser til iaften"Hey Dean kender du et sted man kan skaffe kontakt linser" hun stak hovedet ud fra badeværelset så hovedet og skuldrene kun var blottet og med tandbørsten i den anden hånd og trådte så hen til sin taske og ledte efter noget tøj hun kunne ha på senere"Hmm" hun havde originalt haft isblå øjne da hun blev født og skam også et halvt år før dette møde?.. men de havde hurtigt ændret sig skam... til sølvgrå.. dette var dog hades forbandelses skyld..

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen