Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238566 indlæg in 11995 subjects

klokke tårnet i terre.// Angelie

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

klokke tårnet i terre.// Angelie

Indlæg by Gæst on Man 4 apr 2011 - 14:07

Sted:Klokke tårnet i terre
Tid:omkring sol nede gang
Vejr:en smule skyet om himlen der lyser op i de gyldne farver fra solen skær.
omgivelser: Riku`s tårn hvor han sad fanget på et tid`s punkt. men nu lavet om og minder om en okay good lejlighed med den flote udsigt over Byen og skoven og bjergne.

Riku sad og nød de siste varme stråler af dagens sol som var godt på vej ind natten`s mørke og uhygge. Riku nød tiden han havde og tænkte at det var dejligt at han ikke hvad hørt så meget fra Lazarus eller nogen andre. han har ikke haft en dag uden at en eller anden havde ville ham med til at gøre noget for Lazarus eller der var en eller anden Vampyr der ville æde ham. Riku lå sig bare tilbage på det varme træ på altanen. *det er godt nok lang til siden jeg har kunne slappe af på den her måde *.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: klokke tårnet i terre.// Angelie

Indlæg by Angelie on Man 4 apr 2011 - 14:28

Neden for klokketårnet i Terres gader, vandrede Angelie rundt i sine egne tanker. Hun overvejede hvordan det var muligt for hende, at løse den opgave som hendes allierede nu havde stillet hende. Ikke engang 24 timer efter deres skuespil, havde hun modtaget sin første opgave, og indtil videre.. Ja der gik det ikke specielt godt måtte hun indrømme.
Hendes tanker stoppede dog kort, da hun så et stykke afrevet papir på jorden foran sig. Undrende kiggede hun ned på det, mens et diskret smil gled over de blege læber. På papiret stod en adresse, adressen på tårnet øverst oppe. Hun behøvede ikke engang samle det op, for at læse den.
Hun rettede blikket opad, og førte håret om bag det ene øre ved hjælp af hånden, inden hun tog de første skridt op til døren, som åbnede for hende, hvorefter Angelie gled ind i bygningen.
Hun bevægede sig lydløst op af trapperne i småløb, mens smilet blev mere sadistisk og lystigt, som hun nærmede sig toppen, og stedet hvor lejligheden befandt sig. Efter at have passeret flere trapper, stod hun endelig foran døren. Hun overvejede hvilket træk hun skulle vælge, og anlagde et lettere uskyldigt blik og ansigt, hvorefter hun rodede op i håret, så det stod voldsomt ud til siderne. Til sidst bed hun sig hårdt i læben, og stak neglene i armen på sig selv, hvorefter hun trak dem ned langs huden, og kradsmærker kom frem.. Så dybe at bloder piblede frem. Fra en potteplante i nærheden greb hun noget jord, og smurte det omkring på huden, og den sorte kjole flænsede hun forstigtigt, så den hang i laser på hendes krop..
Hendes hånd begyndte at banke panisk mod døren, mens hun trak vejret i hastige stød.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1603

Indlæg by Gæst on Man 4 apr 2011 - 14:52

Riku lå og var faldet i søvn ude på altanen og var lige kommet ind i en good drøm da han vågnet med et set af den pinaske banken så han næsten var ved at ryge ud over kanten. " wooow ikke den !!" Riku nået lige at få balancen stod lige et kort sekundet og kigget så hen mod døren. Han begyndte at gå hen mod døren mens han råbte " Rolig nu jeg er på vej " Riku var kun i ført bukser og hans venstre arm var i gips. Riku åbnet døren og kigget på den paniske Pige der stod i hans Dør.
Riku åbnet døren helt og kigget forviret rundt " Er du okay ".

Gæst
Gæst

Indlæg by Angelie on Man 4 apr 2011 - 15:16

Hun stoppede på intet tidspunkt den paniske banken, før personen åbnede døren, og hun ikke længere havde noget at banke på. Hun holdt den uskyldige maske oppe, da han spurgte om hun var okay, hvorefter hun forsigtigt rystede på hovedet. Samtidig lod hun som om, at hun ikke var i stand til at tale, mens hun sendte ham et svagt bedende blik, og pegede hen mod trappen, som for at fortælle at nogle var efter hende.
Hendes hånd gled igennem håret og afslørede tydeligt hendes spidse øre, der indikerede at hun var elver. En race der ikke var kendt for at være ondskabsfuld, men levede i fred med naturen. Endnu et bedende blik blev vendt mod ham, inden hun rømmede sig diskret.
"Jeg.. Det.. Stedet her var.. tættest på.." hviskede hun, med et undertone af forskrækkelse, inden hun forsigtigt bed sig i underlæben, velvidende at dette skuespil var et forsøg på at finde ud af, om hun kunne virke.. uskyldig.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Indlæg by Gæst on Man 4 apr 2011 - 15:32

Riku kigget ned af trappen og forstod at der var noget galt som han selv kendte til at blive jagtet.
Riku på hende og sagde" kom hurtigt skynd dig ind " viste hende ind og hen til hans stod hvor hun kunne sidde og slappe af.
Riku To hans sværd og stilet sig hen til døren og kigget hen på pigen " bare rolig jeg skal nok hjælp dig og en ting mere min Navn er Riku og her er du i sikkerhed" .
Han trak sit sværd og stilte sig klar over ved døren og lyttede efter fod trin på trappen.* okay Rolig nu du kan klar det.. ahh pis hvorfor er det altid mig der kommer i problemer..*

Gæst
Gæst

Indlæg by Angelie on Man 4 apr 2011 - 15:49

Hvor ignorant.. Hun havde allerede en sejrende tanke i hovedet, da han viste hende indenfor i lejligheden, og satte sig ned i den stol han fremviste hende. Imens han stod henne ved døren, brugte hun tiden på at nærstudere sine omgivelser, for derefter at stoppe blikket ved ham.
Stadig med den uskyldige mine, rejste hun sig og gik over til ham. "Jeg.. Vil ikke være alene" hviskede hun svagt, og lagde hånden mod hans arm, for at indikere at han skulle følge med hende. Hvis han valgte at gå med, ville hun lede ham over til stolen, og forsigtigt få ham til at sætte sig. Derefter ville hun tage sværdet, og ligge det henne på et bord.
"Jeg tror ikke de fulgte efter mig herop" forklarede hun så langsomt, inden hun lod blikket falde mod jorden, bøjede hovedet, for at lade håret skjule hendes ansigt, mens hun foldede hænderne foran sig, uden at kigge på ham. Forhåbentlig ville hendes plan virke, og i så fald..
Angelie
Proficient (Rank 16)

Indlæg by Gæst on Man 4 apr 2011 - 17:52

Hendes plan virket og Riku sad i stolen, han satte sig lidt frem og kigget på hende " bare rolig jeg går ikke nogen steder" Riku kigget lidt rundt og kigget han på hans store låste metal kiste hvor hans symbol og rustning ligger i sammen med hans fars sværd. Riku vende blikket tilbage mod pigen" okay fortæl mig dit navn og hvem der er efter dig måske kan jeg hjælp. Riku sad og ver lidt nervøs da han ikke Rigtig har snakket med en pige uden det har vært en mission eller nogen han har skulle slå ihjel eller straffe for Lazarus * okay Rolig Riku tag det Roligt * tænkte han og kigget hen på pigen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Angelie on Man 4 apr 2011 - 19:32

Hun smilede let da han fulgte trop, og kunne ikke lade være med at fryde sig indvendig, over at han havde faldet for det trick.. Selvfølgelig havde hun visse fordele, men på den anden side. "Tak" svarede hun istedet langsomt, inden hun diskret lod hendes hånd glide henover denne unge mands kind, for at lade den forme sig omkring hans kæbe, hvis han ikke trak ansigtet væk fra hendes hånd. Hun var endnu ikke sikker på hvor længe hun ville opretholde skuespillet, eller hvad hendes næste træk skulle være.. Eller.. Selvfølgelig kendte hun sit næste træk, men hans spørgsmål overraskede hende kort, dog kunne det ikke ses på hendes ydre.
"Mit navn er.. Angelie.. Og jeg ved ikke hvem de var" forklarede hun stadig uskyldigt og vendte blikket væk fra ham, så hun fokuserede på døren hun var kommet ind ad, som om hun forventede den at åbne, selvom hun vidste det ikke ville ske. Istedet for gled hendes hånd diskret ned langs hans hals, og lagde den umærkeligt ind til siden af denne, hvor den ville blive hvis han igen ikke havde flyttet den.
Angelie
Proficient (Rank 16)

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen