Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 2:42 by Khaa

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 2:37 by Caleb

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 2:33 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240188 indlæg in 12012 subjects

et nyt medlem* privat

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

et nyt medlem* privat

Indlæg by Gæst on Lør 19 mar 2011 - 21:07

Tid: 21:00
Sted: Terre gågade
Omgivelser: de mange butikker som nu blot har lukket
Vejr: mørkt og koldt
Tøj: http://www.allmoviephoto.com/photo/2009_the_twilight_saga_new_moon_caius.html samt et par militær støver, to pistoler og en stor kniv

Mørket var faldet på og månen havde nu fået magten over dagen som nu var gået, luften var kold så kold at folk fik kulde gys blot ved at stikke en hånd ud af et vindue eller lignende, mørket havde lagt sig over byen som nu ble lyst op af de få gadelamper som virkede samt skiltende fra butikkerne og selvfølelig månen som var halvfuld denne nat som nu herskede på denne side af jorden, gaderne var næsten tomme kun et par folk var ude denne nat, en gruppe af unge drenge stod og hang op af en mur imens de røg samt drak selvom de nok ikke var gamle nok, her var også en hjemløs mand som lå og sov på en bænk med et slidt tæppe over sig og sin trekvogn ved siden af bænken hvor en gammel hund lå og sov i, ellers var gaderne tomme samt stille, de fleste folk havde efterhånden fundet ud af at natten var farlig og at man derfor sku blive hjemme hvor der var mere sikkert selvom det ikke var sandheden.
Et skrig brød stilheden og fik de få folk der var på gaden til at skynde sig hjem selv den hjemløse fik hurtigt pakket sine ting og løb nu ned af gaden væk fra lyden, skriget tilhørte en ung mand som lå i en lille blind gyde, han skreg af smerte imens en ung mand med hætte over hovedet stod og tømte ham fra blod, kort tid efter blev mands skrig slugt af mørket og hans sjæl fløj væk fra hans nu livløse krop imens den unge vampyrer tømte ham helt for blod hvorefter han skubbe manden ind i skyggerne før han hurtigt løftede hovedet og så rundt under hættens skjul, han fnøs let før han trak hætten af og afslørede et kønt blegt ansigt med ret langt blondt hår samt smalle røde læber som nu var dækket af blod, og så var der hans brune øjne som bar lidt rødt, han trådte roligt ud på gågaden og begyndte at vandre ned af gaden med lydløse skridt, navnet var Davy og ja han var ny vampyr som netop lige havde spist dog boblede sulten stadig i hans krop og fik til at snuse lidt ud i luften for at finde et nyt offer, Davy smilede grumt imens han tørrede blodet væk fra munden med ærmet fra hans kappe.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: et nyt medlem* privat

Indlæg by Gæst on Søn 20 mar 2011 - 13:26

Noir kiggede stille rundt i det hun dog ikke var på jagt tja?, så var hun skam på vagt i stedet for, fordi hun havde ikke normal vampyr blod, hendes blod var en helt anden slags og måske ikke menneskeligt, hun huskede nemlig tydeligt da hun havde skåret sig i kamp træning mod alexander og da han lugtede hendes blod at han blev helt sindsyg og angreb hende dog nået hun at få tilkaldt hjælp og han blev bedøvet på det groveste men stadig, hendes blod havde en anden lugt end andres men det var måske os fordi hun stadig trak vejret og ikke kunne droppe den vane, samt hun kunne forvandle sig til andre personer og få deres evner dog kun i skikkelse som dem og ikke så kraftigt som dem...
Hun stoppede stille op da hun hørte skriget og nærmede sig så med stor hast selveste stedet i det hun stoppede op og så deres nye slags stalker...= Davy ham hun havde set tidligere.
Noir kom gående med hoftevrik og elegante lange skridt og et smil over de fyldige pink ligende læber, samt det ild røde hår der flagrede bagved hende langt og bølgende som et silke sjal.
Hun betragtede Davy lidt og sagde"så ude og jage igen hva?, jeg syntes du jager hele tiden...." hun studerede Davy lidt, det var mærkeligt han havde sådan en umættelig tørst???... måske hun skulle slukke den og lære ham lidt om blodtyper og hvad de gjorde for en.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 mar 2011 - 15:55

Davy sukke tungt men stoppe dog let op imens han lod blikket vandre lidt rundt, hans tanker kørte rundt efter mødet med hans skaber og kvinden Noir som han hun havde mødt engang, han hævede et øjenbryn da en velkendt skikkelse kom gående mod ham Noir*tænkte han kort hvorefter han smilede letter tomt"man skal vel stille tørsten"svarede han let hvorefter han trådte et let skridt frem mod hende, han havde ikke helt forstået hvorfor en mand som Alexander var faldet for en kvinde som hende, men måske sku han heller ikke vide det eller det ragede enligt ikke ham, for de behandlede han jo som skidt, han lod kort sin ene hånd føle sig et på ryggen netop lige der hvor rosen koppen var"og hvad laver de så her?"spurgt han så roligt imens han betragte hende, Davy troede enligt ikke at hans tørst nogle sinde ville forsvinde det var vel af straf for at indgå aftale med Alexander men det måtte han ven blot leve med, han kørte let sin hånd igennem håret imens han lage hovedet let på skrå.
Davy var blevet bedre til at styrer sine nye sanser dog vidste han ikke endnu hvad hans evner er, men de ville nok komme snart eller det ku man vel håbe på.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 mar 2011 - 16:59

Hendes gule øjne studerede let Davy i mens hun fortsatte sine skidt elegant mod ham, dog var hendes gang altid elegant og balanceret, ikke klodset kun vis det var dag så blev hun sit normale glade jeg"så Davy har du hørt om en forbrænd mig ej sten?"
hun betragtede hans offer med en undrende og gik hen til det og gik let ned i knæ for så at prikke til det og lave et væmmelses udtryk på hendes markante markerede ansigt og strøg så det lange rødelige hår til siden,
og gik et skridt bagud efter at ha rejst sig op med en lidt stor hast på grund af væmmelse.
Hun så lidt mod Davy igen og sagde"gør den ondt" hun gik stille hen mod ham og hendes stemme var beroligende og venlig, flydende og ikke ond,
hun smilte heller ikke da hun sagde det, hun virkede mere alvorlig i det denne her gang og oprigtig bekymret for hans vel og værd."Så vidt jeg har lagt mærke til så kan intet stille din tørst Davy?" hun lagde hovedet let på skrå og sagde
"Hm? det sædvanlige... ? går en lille tur og sukker, eller slapper af, ser på smykker i vinduerne"
Hendes blik var falmet til et roligt og dybt skær i de rav gule øjne og hendes læber var let adskilte mens vinden blidt strøg hende over den lettere blege hud der dog stadig trods hendes nye race ? så kulørt ud hvilket var yderst mærkeligt inde for vampyr, hun huskede dog os tydeligt den dag Alexander havde sagt til hende der var noget galt med hende og hvad hun var for en, i det han havde nærmest udspydet disse skældsord som var hun en forbandelse bragt ned over ham desværre..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 mar 2011 - 17:18

Davy betragtede hende og lod hen roligt komme tætter på"en hvad for en sten?"spurgt han undrende hvorefter han rystede let på hovedet men smilede så tomt igen, han kørt let sin ene hånd igennem sit hår imens han fulgte hende med øjende da hun gik hen til hans tidligere bytte som blot var en ung normal mand "du finder ham vel klam ikke sandt?"spurgt han let hvorefter han sukke svagt men rette sig dog op da hun spurgte ind til ham, noget han ikke helt havde regnet med men hun var jo også lidt søder end sin mand"hmm det gør ikke så undt mere kun få gange brænder det lidt"svarede han let hvorefter han lage hovdet svagt på skrå"javel hhmm det lyder vel ret normalt"svrede han let da hun fortalte hvad hun enligt lavede her, han nikke så let"hm ja jeg er konstant sulten selv efter at ha spist"sag han let.
Davy trådte et skridt frem mod hende dog var der stadig afstand imellem dem, han vidste ikke helt hvad han sku spørge om men han sku også passe lidt på for bare et ord for meget ku gi ham problemer.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 21 mar 2011 - 17:40

Hendes blik var rettet skift mod ham og hendes hænder samlet bagved hendes ryg i det hun smilede drilsk til Davy og viste en helt anden side af sig selv end nogen sinde før egenlig?,"hmm?.... haha, er du bange for mig Davy eller fornemmer jeg blot en vis respekt dog ikke overfor mig men selveste den status jeg har netop fordi jeg kvinden i Alexanders liv?" hun smilede sødt og hendes ildrøde hår blev platinsk hvidt og gik ned til hendes hofter og hendes rav gule øjne blev dyriske lyse grønne og hendes kulør blidere i det"Er dette meget bedre for dig Davy, nu ligner jeg mig selv som da jeg var teenager hvilket jeg stadig er men min hårfarve, farvede jeg dog da jeg fik forvandling evnen så... tja så hårfarve ikke det vigtigste i verden for en pige længere og heller ikke urenheder eller kulør" hun grinte sødt og så lidt rundt og tog sig så til panden i det hun tænkte og rettet så blikket mod Davy igen men virkede dog stadig lidt alvorlig men mere imøde kommende og mere som en normal teenages pige"Så... det du siger er du altid er mæt, ser du... det vist ikke normal så vidt jeg ved, lad mig se... Menneskeblod mætter utrolig meget, engleblod er for de fine, vampyrblod er dødbringende og kannibalsk men viser dog os styrke og ingen frygt vis man tør drikke en dråbe af det eller ja mere men som sagt dødeligt? så jeg tror ikke man overlever det, Aspara blod er uundværligt, og det mest fristende i verden undtagen seksuelle lyster og blodtørsten tror det ligeså stor dog vil du ikke kunne holde dig tilbage for ens blod fo....." Noir spirrede øjnene helt op i det hun så på sine egne hænder og huskede tydeligt sin kamp med Alexander og da hun blev angrebet af ham på grund af hendes blodduft..
Aspara!... Aspara blod er det mest fristende blod i verden for vampyre ved mindre de forelsket så er dens persons blod mere fristende... Aspara er kendt for deres forvandlings evner/form transformerings evner... måske havde hendes vampyriske blod ændret sig lidt i smagen og duften netop for at kunne besidde den evne til at blive alt og alle levende væsner skønt... det blot var få minutter til timer... så kunne det være grunden til at hendes blod var så fristende"Øhm... ligemeget og dæmoner og djævle kan du vist ikke suge fra og animagus.. øhm.. tja? de smager vel blot som dyr... og så bliver du mætte af dem... som ved mennesker.. ? og så der elver dem aner jeg ikke om man kan suge fra har aldrig mødt en" hun så flovt ned mens hun roede sig i håret og sagde"Nårh men øhm måske burde jeg gå videre så du kan jage i fred" hun sagde det sidste med en hård tone og prøvede at virke mere lederlig... i det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 22 mar 2011 - 19:33

Davy trak svagt på skulderen hun ændre sig lit ku han hører men det gjord dog inte"hmm jeg ved ikke men du har vel nok ret"svarede han så hvorefter han kort så hen mod sit tidligere bytte før han igen så på hende og løftede et øjenbryn da hun fik ny hår samt øjenfarve og kulør"hvordan ?"surgt han lidt overrasket men trådte dog et let skridt frem mod hende for at vise at han ikke var så bange, han lytte til hendes snakk da hun begyndte at fortælle om de mange typer blod"hmm jeg har næsten spist alt men sulten kommer hurtigt tilbage igen"svarede han let hvorefter han sukke tørt, hun var heldig Alexander behandle hende god og langt fra ligesom han selv blev behandlet, han følte sig lidt som deres legetøj.
Han køte let en hånd igennem sit blondte hår"du er smuk helle tiden du behøver ikke ændre dit udsende "svarede han let hvorefter han rystede på hovdet"nej bliv dog lidt, jeg kan vendte lidt med at spise"sag han hurtigt da det enligt var rart at snakke lidt, så var det han kom til at tænke på sin far hvorefter hævntørsten kom frem i ham, hans øjne blev kolde og han knyttede hænderne hårdt sammen*jeg finder dig far og dræber dig*tænkte han kort hvorefter han så faldt lidt til ro igen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 23 mar 2011 - 0:11

Noir så lidt på ham og smilede sødt i det hun grinte sødt til ham for at vise det var yderst underholdende at han reagerede sådan over en så sølle evne som hendes syntes hun skønt andre nok ville se den som verne utrolig værdifuld"tja? det min evne jeg aner egenlig ikke hvordan jeg gør, jeg forstiller mig det blot inde i hovedet først og tja? så kommer det til virkelighed" hun så lidt ned og roede sig så i håret i det hun jo ikke anede hvad hun ellers skulle sige.
"Så ? Davy du hele tiden sulten... det mærkeligt.." hun så lidt på sig selv måske.... hendes mærkelige blod kunne mætte hans tørst, men måske det os ville gøre ham sindsyg og farlig som Scars havde ændret sig og mistet alt kontrol indtil de satte bedøvelse ind i ham og han begyndte at blive nogen lunde normal og forsvinde til drømmeland i et vis stykke tid.
"hv...aaaa" hun gik helt i stå i det hun rødmede let over kinderne da han sagde hun var smuk og hun stod der lidt med ryggen til ham og vendte sig så elegant om i det hendes lange platinske blonde hår flagrede let med hendes drejende bevægelse."Syntes du virkelig jeg.. jeg er smuk" hun rødmede lidt mere da han gik tættere på og smilede så flovt i det hun sagde"Men jeg jo os vampyr og så gør det, det ikke bedre jeg kan gøre min skind og ja alt ved mig perfekt altså perfekt efter magasiner" hun roede sig diskret i håret og sagde"så ? måske burde vi få styr på din tørst hvad siger du til det? Davy... gå lidt rundt og jage"

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen