Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 671 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Brian

Vores brugere har i alt skrevet 238830 indlæg in 11998 subjects

Burn it down!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Burn it down!

Indlæg by Gæst on Man 14 mar 2011 - 20:41

Ja jeg har overværet den lille diskution omkring klaner. Itarian er medlem af en mindre tyvebande, der forlyster sig ved at dræbe hinanden, rekruttere, stjæle eller lave hærværk de kan blive dømt til døden for.
Dette er deres seneste aktivitet som en gruppe, jeg undskylder på forhånd hvis det egentlig er urealistisk, men det er deres måde at vise hvad de syntes om denne nye Herre på ; )

(Jeg tager gerne imod rekrutter i denne bande, og mangler en egentlig bande-leder - Da Itarian ikke selv kunne optage sådan en magtfuld position, så indtil videre er de fleste npc's ;P )

Stilhed, skridt, stilhed. Hele tiden stoppede den lille gruppe op, og gik videre. Hele tiden på udkig om nogen skulle se dem. De fleste holdt vejret, næsten underbevidst, resten pustede i små korte stød. Der var omkring fem væsener i den mindre gruppe. To Dæmoner – Hvilket tydeligt kunne ses, en havde hale og spidse ører, den anden havde enorme læderagtige vinger; To så ud til at være animagusser – Tydelige katte-lignende træk kunne findes hos den ene, mens den anden gik på den diskrete sirlige måde man så hos ræve; den sidste var tydeligvis en engel, og leder af den lille gruppe. Englen var en smuk skabning af hankøn, der gik i spidsen for de fire andre, og messede en række ord mens han gik med hænderne fremstrakt. Stoppede op. Gik videre. Dæmonerne gik bagerst, dannede et par, og Animagusserne i midten. Disse fire holdt alle på to enorme spande hver, alle med låg på. Man kunne høre en tyk flydende væske skvulpe rundt i spanden, dog kun lige akkurat. Hvis man anstrengte sine ører.
De rundede et hjørne og var inde i en gård. Fuldmånen hang tavst over dem, mens den lod dem gøre som de ønskede. Abbadon’s tårne og dystre vinduer skulede ned til dem som de var på vej over mod en mindre sidebygning. Lageret. Der hvor al maden til Herskeren var gemt væk, indtil det skulle anrettes.
Man kunne se svedperlerne forme sig på Englens ansigt mens han holdt koncentrationen. Besværgelsen han forsøgte at opretholde var krævende, men det var det værd. Det gjorde dem usynlige for vagterne, der stirrede søvnigt ned mod gården, ud i vinden, eller bare sad og sov et eller andet sted, mens de håbede at de ikke blev opdaget.
Alt blev gjort i komplet stilhed. Ikke et ord blev ytret, af hverken vagter, engel eller co. Den lille gruppe havde tydeligvis aftalt alt i forvejen, og Engelens besværgelse ville ikke kunne holde lydene skjult.
Langsomt, men sikker bevægede de sig ind i lageret. En af spandene blev åbnet, afslørende en dyb helvedessort masse i sit dyb. Én spand blev tømt ud over sækkene med mel. Gruppen gik videre, efterlod en af Animagusserne tilbage for at holde vagt, godt gemt væk bag nogle sække med kartofler.
Den næste spand blev tømt ud over de elektriske køleapparater i den anden ende af Lageret. Gruppen gik videre, efterladende den anden animagus, der så ud til at være ved at dø af skræk. Rystende som et espeløv gemte han sig ved kødet, hvor han omgående begyndte at sutte på en lammepølse.
De andre gik ud af bygningen. Englen måtte nu lukke øjnene for at koncentrere sig om formularen, og fik kun med nød og næppe sig selv op på taget. Kun en eller to gange var besværgelsen ophørt, for derefter hektisk at blive startet igen af Engelen.
Den største af dæmonerne, den med vinger, blev ved med at tysse på de andre, give unødige ordrer, eller bare slå dem i ren frustration. Den mindre, blot et stort barn med en meget lang hale, gjorde intet vrøvl men stirrede bare tomt ud i luften, mens de tømte de sidste spande ud over taget.
Da den sidste dråbe var hældt ud, smilede den store ondskabsfuldt frem for sig. Enorme spidse tænder, hvoraf den ene hjørnetand var knækket, kom til syne bag de sprukne sprit tørstige læber.
Animagusserne havde selv indvilliget i dette. De ville dø, medmindre en af dem stak af, eller viste sig at være immun overfor ild.
Med et enkelt ord flammede en ildkugle op i den enorme dæmons hånd. Han stod lidt og blot beundrede sit eget værk, hvorefter han lod den spæde ildkugle rulle ned over taget. Ilden tog fat. Taget stod i flammer i løbet af få sekunder, og Engelens mumlende besværgelse ophørte. Ingen besværgelse ville kunne dække en hel bygning der stod i flammer, så det var nytteløst at blive ved.
Han sank sammen på taget, overbevist om at hans ’venner’ ville hjælpe ham ned inden han forbrændte. Som han gled ind i en dyb søvn, gik den yngste, mindste dæmon hen mod ham, og skulle til at løfte ham over skulderen, da en snerrende ordre overdøvede de tiltagende flammers knitren.
”Lad ham ligge” Den yngre vendte sig, og trak sig tilbage da han så det dæmoniske glimt i den ældres øjne. ”Lad ham brænde op”

Den yngre nåede kun lige akkurat ned fra taget inden flammerne også slugte ham. Den ældre dæmon kunne være ligeglad, han var ligeså immun som herren af Di Morga.
Hans hale fejede efter ham, da han med gispende åndedrag vendte sig for at løbe væk fra Abbadon. Hvis han blev fundet som medskyldig i dette her.. Han ville blive dræbt, fortæret levende af gud-ved-hvad.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Burn it down!

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011 - 16:24

Wow, det lyder mega spændende.. og fedt. *at smile over den brændende bygning.* Ville sikkert gerne melde mig, men Lucinde er ligesom lidt optaget. >__> Og er enlig ikke den bedste til ledertype-rollen, da jeg ikke er den bedste planlægger. oO
Kan dog gerne bidrage med en ny char. ^^'

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011 - 16:30

Hehe, ingen leder-egenskaber er påkrævet da det allerede er besluttet at lederen af Quaerentes skal være en npc xD
Men gerne, jo flere medlemmer jo bedre

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011 - 16:34

Super, så fikser jeg noget sammen, har allerede mere eller mindre en idé til en char. Jeg sender dig lige en pm eller noget, når den er fikset sammen og klar til brug. :3 Jeg elsker ideen. XD

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011 - 16:51

Right! Great! :D
Når du er færdig kan du måske også kigge ind og læse den først post i Mig of Mr. West's emne - Der står lidt mere omkring lederen, alliancer i klanen og dens opbygning ;P

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011 - 17:58

Jaé... jeg kigger lige på det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 16 mar 2011 - 18:20

Yush :D!