Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238728 indlæg in 11996 subjects

En hævngerrig person.. ?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

En hævngerrig person.. ?

Indlæg by Gæst on Tors 10 feb 2011 - 15:46

Mayleas nuværende syn på hvad der foregår. På hvad der skal ske. Og på hvad hun vil gøre. Giv endelig en kommentar ;D Vil nemlig rigtig gerne have både ros og kritik for den - dog ignorer diverse tryk- og kommafejl..

”Han skal dø..”

”HA!!” sveden piblede nedover hendes pande som havde de et væddemål om hvem der først ville nå jorden. Hjertet pumpede blodet hurtigt rundt i hele kroppen, for at være sikker på hun ikke dejsede om. Den selvskabte adrenalin skød gennem hende som en raket der var blevet sluppet løs lige under huden. Tvang hende til at holde sig i bevægelse. Hun kunne klare det her. Hun skulle klare det her. Nu hvor der ikke var nogen til at passe på hende meget længere. Metallet fra de små knive der samlede sig i mellemrummene mellem fingrende, var kun akkurat placeret sådan at hun ikke kunne mærke deres dødbringende spids. Det gloende had som styrede kroppens bevægelser var det eneste der holdt hende fra ikke at falde sammen. Til at holde ud. Til at fortsætte. Hun drejede håndleddene en smule for at være sikker på at knivene ville ramme rigtigt. Hun forestillede sig billedet på væggen. Billedet af Di Morgas hersker. Det som hang omkring 30-40 meter fra hende. Hun spredte benene lidt fra hinanden, krydsede begge arme over hinanden så knivene næsten rørte hendes ører. Lige i det øjeblik gjorde hun udfaldet. Armene blev slynget frem i en huggende bevægelse, på samme tid som de sølvbelagte knive blev sluppet. Hun blev stående. Lyttede kun til suset fra knivene, kort før hun hørte dem ramme deres mål. Det sorte bind omkring øjnene blev langsomt trukket væk med rystende bevægelser. Hun åbnede langsomt øjnene, og måtte vende sig en smule til lyset før hun kastede et blik hen mod sit mål. Hjertet begyndte at pumpe hurtigere. De var dér. Alle knivene havde ramt deres mål. Ikke en eneste havde misset. Far ville have været stolt.. tanken skød kort gennem hendes hoved, mens hun med rettet ryk og rystende ben gik over mod væggen. De truede med at give efter under hende. Benene altså. Hvorfor mon? Var det følelsen af at de sidste 8 timer havde bragt en indre sejr med sig? Mens hun trak knivene ud af billedet - en efter en – måtte hun fortælle sig selv at dette ikke var nok til at vinde. Han var stærk. Ligegyldigt hvor meget hun ville ønske at være den der gennemborede hans sorte hjerte, måtte hun indse at det krævede mere end blot knivkastning at vinde. Maylea Primrose skulle nok få sin hævn. Maylea Primrose ville ikke tabe. Hun ville ikke snyde. Hun ville stå imod denne hersker med alt hvad hun havde. Alt hvad hun kunne byde på og mere til. May knejsede med nakken og stirrede direkte op mod loftet. Hun kunne smage noget jernagtigt og salt.. blod? May lod tungen glide henover underlæben før hun fik bekræftet sin mistanke. Læben var blevet bidt til blods. Hun sukkede dybt og spærrede øjnene op uden den helt store grund. Fugtede de bloddækkede læber med tungen før hun skilte dem en smule ad. ”Jeg. Maylea Primrose vil dræbe dig. Jeg vil være skyld i din død. Malakel The Vanquished!” I det øjeblik hun udtalte ordene følte hun et skud af glæde løbe igennem sig. Det kunne lade sig gøre. Hævnen ville blive sød. Og ikke blot hævnen. Byen ville blive frelst. Ikke flere slavehandlere. Ikke flere slaver.. ”Ja, Jeg vil ikke kun hævne min far. Alle som du, Malakel, har ladet din tyranni gå udover vil blive frelst.”

- Maylea :3

Sidst rettet af Maylea Lør 5 mar 2011 - 16:31, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: En hævngerrig person.. ?

Indlæg by Gæst on Tors 10 feb 2011 - 16:14

Wooow.. Sejt ^^ Så godt har jeg ikke læst før. Så spændende ;D Ej, flot lavet^^ Gid jeg også kunne skrive sådan..

*Ser glad ud.. Men ser også lidt misunderlig ud*

Godt skrevet ^^

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 10 feb 2011 - 17:01

OwO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I HATE YOU!!!! Dx *Hugs La and pets her!*
Hvorfor skriver du så godt! Og du gør det fandme uden at have ALT for mange beskrivelser med!!! Og æææææælsker virkelig din måde at skrive på!! Keep up the super good work, ma'friend!! 8D *Tumbs up!* Og dette...ehm..plot? Oo vil jeg håbe bliver ført ud i.. Di Morga xD Vil følge din kamp!!

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 10 feb 2011 - 18:25

Søde ven ...
Er du syg ^^
Elsker det <3
Ken næsten ikke finde ord på det :'D
Man kan virkelig leve sig ind i det :3

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 10 feb 2011 - 18:36

Weee tusind tak i tre ^___^ det er dejligt med noge ros til at få boostet sit ego med :D virkelig, Dejligt dejligt. Det er lige før jeg laver noget mere heh ;D

*trækker rosen til sig* x3

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 10 feb 2011 - 18:40

Mere!!! *Savle!* Hvornår!!!! Ò___Ó <-desperat !
Give meh more!!! NOW!!! *Rusker i La!!* Ups.. Sowwie... Forkerte ord -w- *Sits in the corner.. Shamefull!*

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 10 feb 2011 - 18:45

Ja.. Jeg gad godt være så god til at skrive ligesom dig ^^ Du laver bare.. Ligesom orderne mere og mere spændende. Sådan, at man lever sig ind i det. Den måde du skriver på.. Det er bare perfekt ^^

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 13 feb 2011 - 20:29

Rigtig godt skrevet ^^ glæder mig til den endelige kamp ^^

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 13 feb 2011 - 23:26

Hah tusind tak Keith! tak tak du :D
Tak i to andre også virkelig tak ;O det er altid rart med lidt ros til at booste egoet med som sagt. Ehm Ehm Machii det ved jeg da viiirkelig ikke altså xD måske snart måske om lang tid. Når jeg får kreaen til det I guess? ;D

Det er bare øvelse Airu, øvelse øvelse. Bliv ved med at skriv så blive du også meget bedre end det du er nu! ^___^

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 13 feb 2011 - 23:30

Den er virkelig indlevende, ville elske at kunne læse mere.. Men som sagt, man kan virkelig føle selve historiens sanser, føle og se den for sig, endda smage lugten

Mvh. Michun

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 25 feb 2011 - 17:29

Tusind tak Michun! ^^ Rigtig glad for det ros der, det er dejligt :3
Alle kunne bruge sådan noget ros nu og da(:

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 5 mar 2011 - 16:35

læs læs læs .. jeg vil gerne have at folk læser x)

Gæst
Gæst

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics