Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238744 indlæg in 11996 subjects

Nu skal de dø! ide til plot

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Nu skal de dø! ide til plot

Indlæg by Gæst on Ons 19 jan 2011 - 12:40

Klokken var nu 00:00 og månen var fuld men natten var ikke stille skrig ku høreres overalt i Die la mort hvor varulve, vampyrer, dæmoner samt djævle og andre onde væsner jagte landets mange mennesker for alle var enige i at menneskerne nu sku forlade landet så væsnerne ku gå på gaden uden problemer, politistationerne var omringet af en flok varulve som så gik til angreb mod de mange betjente, det var ret kaos i hele byen nu hvor igen mennesker var sikre mere, nogle prøvede at flygt andre prøvende at kæmpe imod men de faldt livløse til jorden, selv lærerne samt rektor på byernes skoler blev også dræbt igen mennesker sku leve i landet mere nu sku de bare dø.

Jeg ved godt det ikke er så langt men man kan jo lave det længere, grunden til jeg syns menneskerne skal væk er fordi jeg syns det er så kedeligt for de kan jo intet? Og så hvorfor ikke slette dem fra siden? Og måske så lade en ny race komme til jeg ved dog ikke hvad race vi mangler måske noget i stil med orker eller måske heks/troldmand eller måske kentaurer eller noget i den stil, nå men hvad syns i?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Nu skal de dø! ide til plot

Indlæg by Gæst on Ons 19 jan 2011 - 12:54

Fin idé..
Også igen.. det kommer nok alligevel ikke til at ske, da mennesker har en del i historien, så de bliver ikke slettet (:
Og selvfølgelig kan mennesker ting, man skal bare tænke kreativt nok..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 19 jan 2011 - 12:55

okay tak

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 19 jan 2011 - 14:32

Well JEG er halv menneske så jeg syntes ikke at racen skal slettes fra side D: for srsly det kan give en del spil på siden også at der er nogle mennesker. Og der ER jo sådan set mennesker herinde.
Men god idé udover at jeg ikke syntes det bør ske(;

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 9 feb 2011 - 8:34

jeg er enig med joe og har også en ide til en race. Blood elf som er en slags alf men i almindelig højde. Blood elf er næsten det samme som vampyre bare stærkere. Kunne i kænke jer et billed af en blood elf??

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 9 feb 2011 - 10:24

Nu må jeg stå i side med Faith & Maylea..

Det med at være menneske er kedeligt? Det kommer an på hvordan man selv takler det! Det med magi: Og hvad så?, Menneskene er kendt for deres uendelige viljestyrke begrund af manglene hjælp fra foreksempel Magi. Hvis man er menneske, kunne man jo lade denne træne og måske udforske ting, som foreksempel hvordan selve mennesket skal forholde sig til disse drastiske ændringer og uvante omgivelser, samt overlevelsesmetoder, der skal tages højde for?

Så, min pointe er: Hvorfor dræbe menneske racen når det bare kræver lidt fantasi og gåpåmod at udvikle dem til nye, mere overlevelses dygtige, homosapiens?

Det var altså bare min mening ^^

Gæst
Gæst

Indlæg by Logan on Ons 9 feb 2011 - 13:36

jeg synes de skal blive, hvorfor kan vampyrer ikke lige så godt dø? eller dæmoner? hvorfor lige mennesker?
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg by Gæst on Ons 9 feb 2011 - 13:37

Nemlig, som logan siger, hvorfor kan de ikke bare alle dø? I dette tildfælde: Hvorfor kan de ikke alle sammen leve?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 9 feb 2011 - 14:39

Giver jer ret (:
synes det er noget vøs, at sige at nogen skal dø. Dette er en af de ældste racer her på siden, og til det med Blood Elf.
Det lyder lidt WoW agtigt i mine øre, men du kan jo altid skrive til Admins, også sætter vi det inden under Elver, da det stort set er det samme ;] faktisk har folk næsten frie hænder inde for racer, man skal bare lige huske at skrive til Admins og sige "hey, jeg har en fed idé omkring en race jeg gerne ville lave, men hvis jeg nu satte den sammen med en af de racer der findes på siden, kunne det så sættes inden under blandet racer?" det er jeres fantasi der sætter grænser. Et menneske, kan i grunden være meget stærkere end en vampyr, da de kan gå i solen, ingen er uddødelige her på siden, du skal bare gå ud over din venstre hjernehalvdel som der gerne vil have dig til at tænke logisk, overtil den højre, og tænke noget mere kreativt ;] (tror det er sådan, ellers er det omvendt med hjerne halvdelene xD).

- Men min point er, kun du sætter grænser :]

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 27 feb 2011 - 10:43

Jeg synes virkelig ikke at vi skal udryde menneskene! Selvom de ikke har magiske evner, så har mange af dem trænet og blevet næsten lige så stærke som (måske endda stærkere, fysisk, end) os (altså magiske væsener :b). Mange mennesker jager væsenerne og prøver at udryde dem (f. eks. vampyr - og varulvejægere), hvilket gør det mere spændende og giver et slaks spil. Plus, hvis menneskene ikke er der, er det sværere for os vampyre at få mad :b (Altså hvis vi forestiller os at der slet ikke er flere mennesker tilbage i VLM).

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 27 feb 2011 - 11:07

Jeg vil påpege at Lucas vil kæmpe med næb og klør for at bibeholde menneske racen.
Jeg er næsten 100% på at mange andre vampyrer har det sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 27 feb 2011 - 11:09

Ja. Jeg har i hvert fald :3

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 27 feb 2011 - 11:23

Vi stifter OFBOUAM

Organisation for besvarelse og undertrykkelse af mennekser.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 27 feb 2011 - 11:26

Hahah! :D Det var faktisk en fremragende idé!^^ (Så er man også sikker på at der er mad nok :b

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 27 feb 2011 - 11:31

Hahah, ja, det må i vampyre så om.. :P Men Ai vil personlingt også gerne opretholde menneskenes eksistens. :D

Jeg ser ingen grund til at menneskene skulle slettes; de er en del af historien og mange af brugerene på Vie La Mort er faktisk mennesker!

Sidst rettet af Ai Søn 27 feb 2011 - 18:27, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 27 feb 2011 - 11:37

Og i relation til hvem end der var så ... uovervejet at foreslå blood elf, har jeg kun en ting at sige: "Så tag dig dog sammen menneske, det er ikke wow for gods sake -.-'"

Gæst
Gæst

Indlæg by Logan on Ons 2 mar 2011 - 22:13

det ser vist ud til at menneskerne bliver, og det er hvad 9-10 stykker der er mod menneskers udryddelse.
Og som Lucas siger (jeg kunne ikke sige det bedre selv ^^) hvad tror du det er wow? altså blood elf, come on prøv igen.
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg by Scars on Ons 2 mar 2011 - 22:20

Joe du er da velkommen til at starte din lille KZ mission ^^

Men jeg tror du vil møde mere end bare en smule modstand fra mange af os herinde, personligt ville jeg da være den første til at stille mig i vejen for dig også selvom jeg er vampyr.
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics