Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240094 indlæg in 12012 subjects

Improper dressed //Privat - Lucas R. K. C.//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Improper dressed //Privat - Lucas R. K. C.//

Indlæg by Gæst on Ons 5 jan 2011 - 12:08

Sted: Impure résiduelle
Tid: 23:00
Vejr: Let blæsende, koldt og mørket har for længst lagt sig..
Omgivelser: Ganske få mennesker på gaden, og den sent åbne restaurant, nærmede sig lukketid..

Der kom et lavt fnys, og en rolig brummen, da en stor dværg stoppede op, uden for den fine restaurant. Han kiggede op på dennes banner, og hans overlæbe rystede en smule, i en lav brummende knurren. han var beklædt i sit simple brune læder frakke, uden ærmer, og sine brune stoff busker.. Han kløede sit eyepatch, og smaskede en enkelt gang, imens han kiggede tilbage på sin følgesven. Hans følgesven var en høj, smuk og ung Lys Elver, der næsten tårnede sig over Dværgen. Hun var iklædt en smuk hvid kjole, der gled ned af hendes formede krop, som var det en væske.. Kjolen blafrede så også en anelse i vinden da den ramte i siden, og ligeså gjorde hendes lange gyldent brune hår. Dværgen brummede igen, og kiggede ind imod restauranten.
"Hmph.. Det her er ikke ligefrem hvor jeg ville have valgt sådan et møde skulle finde sted... Hvad pokker er det dog for en karakter, der har kaldt mig her til? har han overhovedet anelse om hvad jeg laver?" Brummede han halvirriteret, og viftede afvigende sin hånd fremad imod restauranten. Den høje Lys Elver kiggede lidt frem og tilbage hen af restauranten med et søgende blik.
"Brevet var sendt direkte til dig, personligt, og via egen budbringer.. Tror ikke nogen ville gøre dette, uden at kende dit ehrverv Boulder.." Sagde Lys Elveren med sin lyse, bløde stemme. Boulder fnøs, og viftede sin hånd bag ud imod hende.
"Merh, så kunne han godt have valgt et bedre sted.. hvordan vile dette dog nogen sinde blive diskret! Gætter da på han vil have det dette, hvis han ikke blot kan møde op på Esclaves..." Brummede han halv irriteret. Lys Elveren trak ikke en mine, imens hun kiggede rundt, og så op i luften, hvor hun øjnede en Falk der cirkulerede over dem.
"Der er bag localer.. Private borde.. Bould..." Hun blev afbrud af Boulder, som lavede et gabende blik, og rystede på hovedet da han gik imod indgangen til restauranten.
"Bargh.. Lad nu være med at snakke så meget Mi.. Du ender med at kede mig ihjel, før du finde din kniv..." Sagde han med sin dybe brummende stemme. Lys Elveren drejede blot hovedet og kiggede frem, med et næsten udtryksløst ansigt, tydeligtvis ikke så interesseret i Dværgenes jokes, som om hun havde hørt dem alle før.. De to trådte så inden for restauranten, og Boulder kiggede søgende rundt. Han bar ikke sit store våben med, men han havde stadigt sin lange pibe, i en kæde fra hans hals, under sit skæg, og sit store krus, ligeså hængende i en kæde, dog fra sit bælte.. Nogen få gæster kiggede imod den upræsentable Dværg, men deres øjne vigede kort tids efter, ikke specielt interesseret i at kigge på denne længere end nødvendigt..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Improper dressed //Privat - Lucas R. K. C.//

Indlæg by Gæst on Tors 6 jan 2011 - 17:37

Lucas smillede, de isblå øjne var limet til døren, og da den gled op, var han ikke i tvivl om hvilket væsen det var der havde trådt ind af døren. Med et sæt var han oppe, og gik med lange skridt imod dværgen. Specielt i dag havde han gjort ekstra meget ud af sit udseende, han ønskede at udstråle magt, og rigdom, og dette kunne vist også siges om denne mand. Han var ikke særlig høj, ca. 170 cm, havde kort lyst hår, der var redt tilside i en skilning i siden, de blå øjne, der bar en så slående lighed til en vintersø, lynede interesseret. Den blege hud var presset sammen, ventende. Hans tøj bestod af et jakkesæt i sort. Kun afbrudt af en hvid skjorte, som et lyspunkt i mørket. Men ikke nok i dette, så havde Lucas bestilt manchet knapper i massivt guld, blot for at understrege overfor dværgen. That he meant buisness.

"Ah... Hr Darkcliff. Det glæder mig at se dem" Løgn, en lodret løgn, Lucas var en god løgner, det var essentielt i politik, og specielt når man ønskede at væve et net af anklager, intriger og magt. Så ønskede man at holde sig på god fod med alle. Specielt, mænd som Balduron. "Sæt dem endelig." Han slog ud med hånden imod et bord til to. Den ene stol væsentligt højere end den anden, åbenlyst til Boulder. Lucas tog højde for dem han inviterede på middag, specielt når der var forhandlinger der skulle i hus. "Har de spist? Eller de er måske til et glas af en art?" Han talte i en lang smøre, ignorerende hvad der måtte komme fra dværgen. Han satte sig selv, og smillede stort. Slog ud med hånden.

Måske var det med vilje, og måske registrerede Lucas simpelthen ikke kvinden, elveren ved dværgens side. Måske var det slet ikke en del af hans verden, at man tilbød en slave en stol, eller også koncentrerede han sig så meget om Balduron at elveren simpelthen ikke spillede nogen rolle i hans sind. Hvad end grunden var, så så Lucas ikke engang på elveren, ikke så meget som strejfede hende med blikket.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 6 jan 2011 - 18:31

Balduron kiggede op på den høje herre, der var fint anklædt, som nu trådte imod ham. Allerede nu, strålede hans øjne, og han var straks meget mere tilpas ved situationen.. Se det var en herre, der var vær at bruge tid på.. Et grådigt smil bredte sig langsomt på hans brede læber, og han kiggede ganske kort op og ned af Lucas, for at se dennes udstråling.. Han havde penge, var ikke bange for at bruge dem og heller sky for at vise det frem.. Præcis den slaks kunder han søgte..
Boulder nikkede en enkelt gang ved den 'venlige' ankomst, men vidst godt at venlighed ikke altid var sand, og eller troværdigt, specielt ikke ved herre som denne.. Men hvad.. Boulder havde ingen grund til at surmule over 'chancen' for at denne herre ikke mente hans venligheder, nå han kunne udnytte dem.. Han fulgte med, stadigt med det samme smil, og ligeså gjorde den smukke Elver.. Hendes blik forblev helle tiden rettet nedaf, og hun kiggede ikke op på Lucas en eneste gang, og hun folede blidt ine fine hænder foran sig. Hun havde dog nejet da Lucas bød Boulder velkommen, som den taknemligehed, Boulder ikke selv fremviste.
Boulder skubbede den høje stol en anelse ind da han ankom til bordet, og satte sig så, med et lavt bump. Han gled en hånd ned af sit skæg, og kiggede imod Lucas med det ene øje, der ikke var gemt væk. Han rystede langsomt på hovedet, og holdt den ene hånd lidt ud, som i dagens anledning var blevet vasket. Dog var dennes finger negle stadigt hakkede og brugte, pågrund af hans ehrverv..
"Nej tak hr.. Jeg har nettop lige spist, og jeg har medbragt hvad jeg selv drikker.." Sagde han, og løftede det store krus op på bordet, og fjernede dennes fine kæde, og lod det så være der, og ventede med at drikke til senere. Det fine krus, var fint pyntet med runer og celtiske udskæringer, i det gyldent brune træ, og dets detaljer og kanter var lavet i guld. Dennes log havde en lås, så det kunne hænge fra hans bælte, med dets indhold, uden at spilde..
Boulder lænte sig så frem, og kiggede nu mere seriøst, og spørgende på den fine herre der havde inviteret ham.
"Nå.. Der stod ikke så meget.. Beskrivende.. I dit brev, omkring hvad dette møde gik ud på.. Mit gæt er at du kender mine kompentancer, men.. Inten ikke vil ses på markedet, eller af en grund, ikke må ses der, hr...?" Spurgte Boulder så, og ville frem til et navn.. Herren havde tydeligtvis hans, og han kunne derved gætte at det ikke var en simpel fin herre han havde med at gøre.. Og denne deskretion.. Den henviste også frem til noget, der ville gøre dette møde, meget mere interessant..

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics