Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 9:53 by Charmeine Love

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 9:43 by Cherish Radcliff

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Yesterday at 23:00 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Yesterday at 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240114 indlæg in 12012 subjects

Er det en normal dag?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Er det en normal dag?

Indlæg by Gæst on Ons 22 dec 2010 - 18:01

Sted ¤ På gågaden.
Tid ¤ 21:53.
Vejr ¤ Det sne.
Omgivelser ¤ Cafe ting og gågaden
Årstid ¤ Vinter.

Wodtcagt sidder i en lille cafe og røre i sin te, den var blevet koldt nu, hun har være i cafeen i en timer nu. Tjenen som ikke var mere en 15-16 år kom med regningen og sagde noget med at det lukker nu. Wodtcagt tag sin pung frem og ham en 500 krone sedler "behold bare resten" sagde hun. Tjenen sagde noget med mange tak fru. Hun kunne mærke at han måbende efter hende og hun kunne høre at han tog hendes kop hvor det har være te, men nu var teen blever til is. hun smiler ved tanken og høre da han venter koppen på hovedet, det det var blevet is er nu blevet te igen. Plask sagde det, Wodtcagt smiler mere nu, hun kan godt lide af driller andre. Hun gik ud af døren og ud på gaden, det var nat og folk i alle racer var enden på vej hjem eller på vej ude i byen, det er hun ligeglag med men hun tænker om hun skulle tag hjem eller blive i byen. Hun vælger det sidste og begynder af går, hun så mange race på gaden fx Englene, Vampyrer, djævelen, Elverne, Varulvene, menneskene og mange flere. Alle har været deres ting af nå. Alle. men ikke hende........

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Er det en normal dag?

Indlæg by Gæst on Søn 15 maj 2011 - 11:18

Albus gik rundt i byen. Han ville ikke hjem til børmehjemmet han bor på efter hans familie var forsvunden, da han var minder og han viste at han hade 3 brøder,4søster en far og mor. Et sted der ude men lige hvor de var viste han bare ikke, han var 16 år og blandet race en halv vampyr og halv lyndæmon det var ikke nogen. Særlig godt blaning da de 2 side hadet hinandne så meget, at Albus ikke viste hvilken siden han skulle holde med

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 maj 2011 - 11:32

Wodtcagt vidste ikke hvor hvor hun skulle går henne. Der var mange steder hvor der var fyldt med mennesker, dæmon, vampyrer.
Til sidst beslutede hun selv for at går ind til den næstede diskotek, hvor der stod en lang kø og ventede på at komme ind. Ved indgangen stod der en flok mennesker piger, som prøvede at komme ind. Selvsom de ikke ver ældre end 17 år. *Tænk at de vil prøve* Tænkte hun.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 maj 2011 - 11:37

Albus var på Discoteket. Selv om han ikke var mere end 16 år gammel var han sluppen i den, da han får et job der inde med at servre for gæsteren og han fik gode drikkepenge for det. Folk kunne godt lige ham og mange af pigeren som kom her lagan på ham, være gang de kunne komme til det men Albus søger ikke en kærtse endnu.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 maj 2011 - 13:01

Wodtcagt smilede da hun kunne mærke pigerne sandte onde blikke efter hende, hun havde går forbi køen, uden nogen havde sagt noget til det. Hun skulle bare smile til vagterne, så lukkede de hende. Wodtcagt gik ned til det mørkeste hjørner i hele Discoteket, og sidder selv på en af de sofa der var der. Hun kiggede rundt og så på de mange det stod og dansede. Wodtcagt var i sine hel ejen verden, da der kom en dreng der ikke var mere en de 16 år og sag noget. "Undskyld, men hvad sag du."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 7 jun 2011 - 10:17

" hvad skulle det være . en sodavand eller en ryster " spurte Albus hende han var i ført sortebukser, og en hvidbluse og en sort pighalsbånd som hade være hans slave halsbånd. Og han gik stadig væk med den efter hans metesters død for længe siden, gik Albus stadig væk med den som et tegen på at han hade være slave en gang. og han var glad for at være fri for at være en slave mere nu,

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 16 jun 2011 - 14:40

Wodtcagt smilte til drengen. Han så ikke ud til at være mere end de 15-16-17 år og han så ret gost ud ad en dreng at være. "Kan du ikke overraske mig. Jeg skal nok betaler hvad end du giver mig." Hun sagde.Hun sendte ham hendes mest sød men også mest uhyggeligste smil hende havde. "Hvis du må for din chef, kan du tag en drinks på min regning sammen med mig."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 18 aug 2011 - 19:54

" det tror jeg ikke jeg må. Men jeg kan finde på en drink til dig vis det er okay " sagde Albus og, gik tilbage til barne for at blande en drink til hende og han hade en sodavand. Han en gang i mellem tog en slurk af for at holde sig køren, og han vendt tilbage til hende med drinken som han hade bikset sammen til hende,

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen