Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 9:53 by Charmeine Love

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 9:43 by Cherish Radcliff

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Yesterday at 23:00 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Yesterday at 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240114 indlæg in 12012 subjects

de mørke nætters nat (karin

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: de mørke nætters nat (karin

Indlæg by Gæst on Tirs 14 dec 2010 - 22:51

Karin kyssede ham let på læberne lidenskabeligt og berørte hans dejlige bløde hvide hår og hviskede i hans vidunderlige øre"Kain, hehe jeg kan li det navn, i like it and you" hun smilede og bed ham blidt i øreflippen og sagde"så? kain... er du magtfuld og ond" hun smilede lidt og holdte sig stadig tæt ind til ham og ku li alt ved ham udseende attityde og det hele simpelthen. Hun ku ikke lade vær med at smile til ham og hjavde lst til at mærke hans læber, men man skulle nødige blive for intim og forelsket i denne by.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Tirs 14 dec 2010 - 23:04

"jeg har mere magt end du tror" sagde han og smilte og kiggede rundt og kyssede hende igen og smilte og tog hendes hånd "lad os komme ud her fra" sagde han og smilte og begyndte at gå ud af centeret og over mod gå gaden kulden var ikke så slem som før han vendte sig rundt han kunne ikke se hende først han sukkede og tog en ny smøg og begyndte at ryge den os

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 14 dec 2010 - 23:08

karin kom løbende hen til ham emd chokolade og sagde"her vil man smage? eller.... er blod det eneste du egenlig kan li fordi så kan du suge lidt fra mig vis det er" hun grinte sødt og gik stille med ham og sagde"Hm? så hvor bor du egenlig dfordi der mange katakumper i kirkegården der stadig bor vampyr inde i i deres kister eller bruger? senge neden under dem og har deres kiste oven på og sådan?(lidt som spikes hyuble). Hun så undrende på ham og bed sig i underlæben og kiggede på dejlige Kain og sagde"har jeg forrwesten sagt jeg hed karin?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 14 dec 2010 - 23:26

"ja det har du og nej kan ikke spise menneskelig føde kun blod" sagde han og pegede på et gammelt hus der var på en bakke top skyerne var sorte og krager fløj over den "der bor jeg" sagde han og smilte til hende "og sover i en seng" sagde han og smilte igen og gik lidt videre "kan godt lide det nok fordi det er mit barndoms hjem" sagde han og tog et hiv til

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 14 dec 2010 - 23:34

Karin så helt fortryllet på det og sagde med en rigtig bedrende stemme"kan vi ikke tag der op, vil virkelig gerne se det be om Kain må jeg ikke nok se hvordan du bor?" hun smilede rigtig sødt og bed sig let i underlæben i det hun stille berørte sine hårtotter der var ned af siden på hendes ansigt. Hun smilede utrolig og yderst kært til ham og gik den vej det lå hans hjem og sagde"så har ndu butler eller noget?? tænkte jeg på??"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 14 dec 2010 - 23:42

"er først lige kommet tilbage har stået tomt længe" sagde han og smilte og kiggede der over også på hende indtil de kom til det store hegn der var for enden af bakken " han åbnede lågen græsset var dødt og der var en masse grave det lignede nærmest en privat kirkegård mens husset lignede en som kun rige folk engang havde haft råd til at bo i nu var alle vinduer blokeret af bræder og mens de kom tættere på blev det vejret mørkere og mørkere

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 0:06

Karin tog blidt fat i hans arm og holdte sig tæt op af kain fordi hun var temmelig bange for dette sted det så faktisk utrolig uhyggeligt ud"er du sikker på det skal være så mørkt her at der ikke er spøgelser og alle mulige forbandelser her inde??" hun rømmede sig lidt og bed sig i underlæben i det hun stille kiggede rundt og gik med ham indenfor og så på det, faktisk indenfor så det utrolig smukt ud? dog stadig lidt uhyggeligt syntes hun egenlig?.
Hun rømmede sig let igen og bed sig let i underlæben mens hun holdte sig op af Kain

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 0:17

"lidt støvet" mumlede han lidt flovt og gik ind i spisestuen alt var så fint men der lugtede gammel og af rådent træ "der er ingen forbandelse kun et par spøgelser i kælderen" sagde han og smilte han gik hen til kaminen og tændte op og satte sig foran ilden og kiggede hen mod hende *bare hun kommer her over* tænkte han for sig selv og kiggede ned i jorden også på ilden

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 0:21

karin gik med ham langsomt og roligt, hun smilede da hun endelig satte sig ved kaminen ved ham og sagde så med en smuk flydende stemme der virkelig lød kærlig"jeg kan godt li det, altså når jeg er nær dig men du må aldrig efterlade mig fordi så ender jeg med at dø af chok især efter det du sagde med spøgelser at de er her... "hun grinte let og holdte blidt om ham og lukkede øjnene et kort sekundt og sagde"Mmhh dejligt at være så nær dig, du virkelig speciel" hun lagde sig blidt på hans skød og så op mopd ham og sagde så" vis du sulten så bid endelig... der sker intet ved det, dog... du behøves ikke"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 20:30

"har lige spist" sagde han og smilte og kiggede på hende og tog sin hånd igennem hendes hår og smilte og kyssede hende og kiggede ind i ilden og smilte "spøgelserne skal du ikke bekymre dig om de er bundet til kælderen og kan ikke komme andre steder end der" sagde han og kiggede på hende igen og kyssede hende og rejste sig op og rettede på sit tøj og begyndte at gå over til bordet

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 20:45

Hun gik stille med ham hen til bordet og så undrende på ham i det hun selv rejste sig efter ham jo og stod nu ved hans side og smilede til ham på en sød måde og sagde"Hm det vel altid et plus de bliver der nede det er jeg meget glad for at de gør, ellers ville det sikkert ende i karastrofe vis de kom her op kan du ikke lige forstille dig det tihi" hun grinte lidt og bed sig i underlæben mens hun betragtede bordet undrende?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 20:56

han smilte bare og satte sig op på bordet "de er ikke så slemme min kiste står der nede,bare et minde fra min død" sagde han og kiggede rundt det eneste lys var fra kaminen han fandt et par sorte vokslys en skuffe og satte dem op rundt omkring og tændte dem så der kom lidt lys i lokalet han smilte lidt og rodet i sit hår så det strittede til alle sider og kiggede så på hende igen "sådan et smuk ansigt" sagde han og berørte hendes kind med sin kolde hånd

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:00

Karin rødmede meget let og så flovt ned og sagde"Årh... det... det er det da ikke" hun grinte sødt og roede sig let i håret i det hun stille og blidt berørte hans hår og lagde sig let op af ham ved bordet og sagde"er du okay???" hun grinte let og smilede i det hun stille berørte hans lår og hviskede i hans øre"Så? sådan en mægtig vampyr som dig Kain... hva har du i sinde at gøre i nat?" hun så på vokslysene med et smil og grinte let i det hun berørte hans kind.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:06

"måske havde lidt sjov i byen ravage du ved skræmme folk" sagde han og smilte og kiggede rundt på alle vokslysende og mindedes de gamle dage da hn som barn var i huset den gang han var blevet låst ned i kælderen med alle spøgelserne og self ham. kain lukkede øjnene i et stykke tid og åbnede dem pludseligt og uden advarsel rejste han sig op og kiggede rundt

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:08

Hun så utrolig forskrækket på ham og rejste sig os op og sagde helt overrasket"Hva nu!?" hun så lidt undrende på ham og roede sig så i håret lidt flovt og sagde"hehe øhm.... Øhhhh hehe" hun bed sig let i underlæben i det hun stille berørte sine læber let og rykkede lidt tæt på ham og sagde"Hm? er du okay eller skal du ha en lille krammer og måske et kys" hun rødmede let og smiled ei det hun gav ham et kys på kinden blidt og så ham i øjnene med de violet lilla øjne og sagde med en flydende smuk stemme"Kain?... vil du vise mig rundt i dit smukke hus"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:17

han vendte sig rundt og kyssede hende på munden "self" sagde han og smilte og tog et af lysende og gik ind i det næste rum der lignede et soveværelse det var en blod rød farve på vægen og der var et flot billede a to forskellige folk en køn dame og en mand "åh ja far og mor ku havde taget de billeder ned" sagde han og smilte til hende og gik videre til nogen trapper der gik op og en der gik ned

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:21

Hun så på sove værelset og sagde"Nej vent" hun så på billedet og berørte det og sagde"wauw din mor er virkelig smuk og din far.... jeg kan se hvor du har arvet dit rå dog utrolig unikke flotte udseende fra det fra din far" hun smilede og så mod Kain med et sødt smil og gik stille hen til ham i det hun fulgte ham med trapperne og kiggede rundt på de ting og væggens farve og sagde"så du lige flyttet ind på en måde og så alligevel ikke?" hun smilede sødt og berørte let sit hår til siden strøg hun det og kiggede lidt her hen og der hen og sagde"soveværelset... skal vi gå der ned igen og slappe lidt af? snakke og sådan"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:27

"kan vi godt" sagde han og smilte og gik tilbage og lagde sig på sengen og kiggede efter hende og tog ikke blikket fra hende i et sekund han kiggede igen rundt "du ved spøgelserne er ældre end jeg er" sagde han og smilte og kiggede på hende igen og kyssede hende og fjernede hendes hår fra hendes øjne så hun kunne se igen "kan stadig ikke faye dey så smuk" sagde han og smilte

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:31

Karin rødmede utrolig meget og så ham i øjnene med et smil over de rosa røde læber af hendes der var smukke og fugtige, mens hendes violet lilla øjne var glinsende og funklende samt hendes hår havde glans og skær. Hun sad der og betragtede denne stærke flotte mand foran sig og kyssede blidt hans læber let over de smukke af hans og mærket hans kulde mod hendes varme hud, og sagde"hvor er du egenlig romantisk og virkelig... omsorgsfuld" hun smilede sødt og strøg håret til siden med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 21:37

"såen er det vel med dem man kan lide" sagde han og smilte til hende
og kiggede så ned på lagnet på sengen pludselig kom han i tanke om *stearinlys ild må helere slukke dem inden vi brænder inde* han rejste sig op "bare vent her smukke" sagde hanog smilte og gik ind i stuen og slukkede de fleste stearinlys undtagen det der stod ibde ved dem på bordet ved siden af

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 22:53

Hun så på ham og nikket stille"ja det er det jo" hun grinte let og smilede sødt til ham i det hun stille berørte sine hårlokker igen og betragtede ham da han hurtigt gik men dog kom hurtigt tilbage igen hvilket gjorde hende meget glad. Hun smielde sødt til ham og sagde"men angående det hele i aften, så tænke jeg om jeg måtte overnatte her i nat vis det er iorden Kain" hun smilede og lænte sig ldit op af ham med et smil over de smukke læber af hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 23:02

han smilte "self må du det" sagde han og smilte "der er massere værelser oven på du vælger bare et sagde han og smilte til hende og kiggede rundt på rummet det var ikke blevet mindre uhyggeligt efter alle de år han smilte usikkert til hende og kyssede hende igen og begyndte så at kigge ind i flamen uden at fjerne blikket fra det han sukkede lidt og kiggede så på hende igen

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 23:05

Hun rødmede meget og sagde"Må jeg så ikke sove her inde, sammen med dig??" hun smilede og bed sig let i underlæben inden hun kyssede ham let tilbage og rødmede i hele ansigtet og så lidt væk og sagde så" sååååh øhm??? hva skal vi lave smukke" hun grinte lidt og bed sig i underlæben i det hun så undrende rundt fordi der var jo ikke lige det helt store at lave her inde, dog.. Hun lagde sig ned og tog blidt om ham og lagde sig nlet op af ham og sagde"Mmhh så dejligt at lægge her"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 15 dec 2010 - 23:14

han smilte må du da godt sagde han og lagde sig ved siden af hende og kiggede på hende og smilte endnu mere han tog sin arm under hende så hun næsten var tvunget til at ligge op af ham han kyssede hendes kind og gik så videre til hendes hals han bed blidt i hende og kyssede der han havde bidt og kyssede så op af halsen indtil han kom til hendes øreflip han bed så blidt i og legede lidt med den med sin tunge og gik så tilbage til hendes mund

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 22 dec 2010 - 17:31

Karin rødmede let over denne opførsel han udviste og lå tæt op af ham fordi han havde armen om hende og ja under hende nærmere sagt. Hun så på Kain og ku ikke lade vær med at smile lidt men piv stille da han bed hende på halsen og lukkede øjnene sådan som han begyndte at lege med hendes hud med hans læber, tænder og tunge. Hun rødmede stærkt over kinderne og så undrende på ham i det hun sagde"kain dog" hun smilede lidt og sagde"hva laver man dog?" hun grinte let og roede sig lidt i det sorte hår

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen