Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 9:53 by Charmeine Love

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 9:43 by Cherish Radcliff

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Yesterday at 23:00 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Yesterday at 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240114 indlæg in 12012 subjects

Time to kill // Hogin - privat//

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Time to kill // Hogin - privat//

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 12:07

" når aret her. Det var så mend bare min stedfar som slog mig med et knojern så jeg fik såret her, og det er snart 4 år siden så jeg mærke det ikke. Men du kan trot det blødte den dag jeg fik det jeg løb hjemmer fra og søget ind hos min moster som tog sig, af mig ind til såret var healdet igen og det tog næsten 5 uger før- Der kom skårbe på såreet 2 sagde Hogin og så ned i gulvet

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 12:12

Vinira så på ham med en trist mine " Kender til det der med stedfædre" sagde hun og bed sig let i underlæben, hun havde fortalt ham det, men alligevel kneb hun en tårer som bevis på hun var træt af et liv som dæmon

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 12:18

" høre her min ven. Du er meget heldig fordin du har set hvordan mennsker og alle de ander, har været i gemmen tiden så du burte kunne vise dem deres fortide,nutide og fremtide. På den måde vil de kunne se hvordan de har opføret sig i gemme livet, så de kan for beder sig " sagde Hogin han var fuld af visdom og venlighed. Til alle som hade brug for det

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 12:31

Vinira smilte blidt til ham " Jeg skal prøve" sagde hun og grinte svagt idet hun så ned på Trille der var godt igang med at drikke den mælk som Hogin var kommet med " Trille ser ud til at kunne lide mælken " sagde hun og så på Hogin

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 12:46

" katte elsker mælk. Så trille er ikke en undtagelse hvad det angår " sadge Hogin og smielde, og fik sig rejste op igen han gik ud efter posten som lå i hans postkasse. det var en masse breve og 3 pakker som han hade bestilet for flere månden siden nu, så han var glad for at de kom langet o længen

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 12:50

Vinira så på ham med et svagt smil på læben " Det har du ret i " sagde hun og kørte blidt en hånd over Trille's ryg så hun begyndte at spinde. Vinira så på skålen med mælk der næsten var tømt, måske var det det som Trille havde haft brug for

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 13:01

Hogin sad med alle sine breve. og pakke ved bordet han sad og suteret dem i dato og tid, for på den måde kunne han se vilken han skulle åben først og det blive pakkern. Han åbnet så han kunne se hvad det var i den ene var hsna nye metigtasons cd. og i de ander var det en ny bog om healdenins magi og elementmagi

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 16:43

Vinira så på ham med et blidt smil og rejste sig fra den stol hun sad i og gik over til ham " Hmm spændene" sagde hun og tog bogen op om healningsmagi og slog op på en tilfældig side og begyndte at læse lidt i den

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 18:02

" ja jeg læse dem for at blive bede. End jeg er ei for vejen se du jeg er det som man kalder en troldmand, i gammel dage var det forbudt at udføre magi på nogen måder. og mange hekse og troldmænd måtte lader livet for dere magi udførlse " sagde hogin

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 18:05

Vinira nikkede " Javel ja " sagde hun og smilte til Hogin og klappede bogen sammen og lagde den igen på bordet. Hun gik over bag ham og lagde armene om hans hals og lagde hovedet oven på hans

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 18:08

Hogin rejste sig og så ud af vinduet. Han så sit egen spejlbillede smilede til ham fra ruden, han kunne ikke lade være med at smielde selv og komme med en svag latter. Som var han kende tegen ud over han 2 farvet hår han hade

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 18:14

Vinira fulgte ham over til vinduet og så ud " Hvad er der los?" spurgte hun stille og så på ham. Han lignede en der tænkte over noget, men hvad? Hun kunne jo ikke læse tanker, hvilket sikkert var heldigt nok en gang i mellem

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 18:18

" synes bare jeg så noget. Som holdt øjen med os fra vinduet der over på den anden side af gaden " sagde Hogin, han hade en masse dårlig oplevlser med at vblive overvåvet at sin stedfar. Da han var lille han hade aldrig får lov til at leget med sine venner

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 18:23

Vinira så ud på gaden og så en sinuoette af et eller andet i huset overfor, men om det var det der kunne havde holdt øje med dem, var hun ikke sikker på. Hun så på Hogin " Det skal nok gå" sagde hun og nussede blidt hans ene kind

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 5 dec 2010 - 18:30

" jeg kan ikke lige det. For som lille overvåvet min stedfar mig hele tiden og altid selv om natte, fik jeg ikke lov at sove i fred han hadet når der var forstille i huste. Så han vække mig være nat og gemmen tæve mig så jeg ikke kunne gøre modstand " sadge Hogin

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 9 dec 2010 - 14:13

Vinira så på ham med en halv trist mine " Det er jeg ked af at høre" sagde hun og gav ham et blidt kram, for han skulle falde til ro. Hun håbede at denne fremmede der kiggede ind af vinduet fra den anden side af gaden ikke var den han troede det var

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 27 dec 2010 - 22:10

" det sker af og til. At han komme her og bede mig om at komme hjem igen men jeg har ikke noget hjem sammen med ham, ellers hans nye kone de er ikke mine forælder og bestemme. Slet ikke over mig mere så jeg gøre som jeg vil 2 sadge Hogin

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics