Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 2:42 by Khaa

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 2:37 by Caleb

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 2:33 by Zakaroff

» År 3038 - reklame
Fre 15 dec 2017 - 8:51 by Adriana

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 14 dec 2017 - 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240188 indlæg in 12012 subjects

Smag og behag (Kristan)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Smag og behag (Kristan)

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 18:08

Tid: Aften
Sted: En lille, nydelig Café , gemt godt væk
Vejr: Snevejr
Omgivelser: Personer, stole, borde

Rionne sippede til den varme kakao og satte den derefter tilbage på det lille træbord han sad ved. Café'en var halv-fyldt... det var vist hér der var mødestedet for de fleste der boede i byen... folk blev ved med at komme og gå. Ikke at det betød så meget for Rionne. Han tog et sip til og lænede sig tilbage i stolen, som han havde dækket til med den lange vinter-frakke. Det var begyndt at sne igen, så der var dannet et tyndt lag is på den ellers ryddede vej. Rionne havde intet imod det. Han elskede sne, hvilket han selvfølgelig holdte for sig selv. Folk måtte jo helst ikke vide at sådan én ligeglad og følelseskold, ung mand som ham, i virkeligheden havde et stort barn gemt i sig. Han satte albuen mod bordpladen og lod hagen hvile mod håndfladen mens han så ud af det store vindue, hvor et par snefnug havde sat sig, for derefter at smelte. Der blev spillet "Last Christmas" over højtalerne som nydeligt var dækket til med små jule dekorationer... hvilket Rionne syntes var alt for tidligt. Nårh... Smag og behag... det var bare syndt at folk skulle slå julen ihjel på den måde, starte før tid.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Smag og behag (Kristan)

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 18:25

En eller anden random mand kunne ses ikke langt fra denne hyggelige café's store side vindue gå baglæns med noget så klodsede skridt. Et skræmt udtryk havde ladet sig samle sig i hans ansigt og blikket var stift rettet mod den noet så mærkværdige dreng der nu også kom til syne i vinduets ramme. Denne dreng så ikke du til at være mere end de 18 år gammel og hans skridt ar en del mere rolige end denne mands. Det var nu også nemt at se hvad mandan var skæksalgen over. Drengen havde en noget så avanceret pistol løftet mod mandens hoved med hans ene hånd. Drengen gik blot de to sidste skridt hen til mandan efter at han som så dum han nu var havde snublet over hans egne ben. "Ved du ikke at det er ubehøvlet sådan at stjæle fra andre" lod drengens kølige men stadig kælende stemme før at et højt skyd kunne høres og samlige mennesker spændede forsigtigt væk fra ham. "Idiot" Han satte denne pistol fast i det hyldste han havde i bæltet. mere gjorde han ikke før at han gik hen mod denne café som om intet var ske. mandan lå stadig bare der i sneen med kuglen børet ned mellem hans øjne og farvede sneen rød. Den lille klokke ringede da Kristan, som drengen hed, åbnede døren og trådte helt ubekymret ind. Han var intet menneske kunne men med det samme erkende på den lange sorte hale der tittede frem lige ved hans buskekant og de let spidste sorte katteøre som man nemt kunne få øje på i hans lyse pjuskede hår. "Et glas varmt mælk.." bedte han betjeneren bag disken mens at han uden at tage af sig alle blikkene slikkede den smule blod væk han havde fået på hånden..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 19:09

Rionnes interesse blev fanget, da en mand bakkede ind i hans synsvinkel, efterfulgt af en dreng. Han så hans pistol, som blev holdt op imod manden og et par sekunder efter lå manden på jorden. Rionne smilede en smule... se dét var noget man ikke så hver dag! Han betragtede drengen altimens han gik op imod Café'en, ind af døren og op til disken. Sært.. han menes ikke at ha' set én med katte lignene træk før, så det her skulle da nok blive interessant! Rionne hævede sit krus og tog endu en tår, mens han diskret så på ham gennem glasset i sine briller. Han så ikke ud til at være så gammel... nok omkring Rionnes alder, måske en smule ældre? Nå, det kunne også være lige meget, det var unormalt alligevel, uanset hvordan man så på det. Alligevel kunne Rionne ikke lade være med at smile, på den sære måde. Som om han lige havde overværet det mest fantastiske i verden! Et svagt fnis slap ud gennem hans let åbne mund, ikke med vilje selvfølgelig. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde grint af noget, så det var noget nyt og unaturligt. Han tog selvfølgelig også sig selv i det og satte en enkelt finger på sin overlæbe, som, for næsten at tysse på sig selv. For at det ikke skulle ske igen satte han kruset op til munden, uden at drikke af det.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 19:26

Kristan's ene kattelignende øre bevægede sig så. Som en sitren. Som en form for følehårn havde han kunne mærke at en af de andre kunder gloede på ham på denne anderledes måde. Ikke skræmt som sådan. Spændende. Denne lille forstilling der skete op til flere gange for ham fik ham blot til at se en del mere nutte ud end andre drenge.. Og måske ogs piger. Men nu havde han jo også hale og øre som andre ikke ligefrem havde. Men han tog sig ikke ydelrigere af det. Han lod sig bøje lidt i ryggen og så sig over skulderen så hans skovgrønne øjne så søgte rundt i dette rum der skulle være selve cafén. Der gik lidt tid før at han så fik øje på synderen. Stod lidt på denne rangelnde måde hvilket han godt kunne med hans tilpas høje kropsbygning. Han studerede ham lidt med et kort scanende blik før at han også fik et smil frem. Det var et der virkelig sagde meget om ham. Køligt og kølen samt en smule lokkende. Katteagtigt? Ligesom hans stemme kunne man vel sige. Han så dog væk at han hørte koppen med hans varme mælk blive sat forsigtigt mod diskens bord. Han fik hurtigt taget den i hånden og betalt før at han så stille og roligt gik hen mod denne dreng der så ud til at være på samme alder som ham eller blot samme kropsalder. Han stoppede så Der var næsten helt stille i cafén. Han stoppede så op ved siden af ham før at han så bøjede sig lidt ned mod ham stadig med smilet fremme. "What's up, geek? Nyder man showet??" Hans sprog var måske groft men det var sådan han var. Og det var for det meste egentligt for at få peronsons fulde opmærksomhed. Og med hensyn til 'Showet' var det fordi at denne dreng havde haft en af de bedste pladser til at se på havd han havde haft gang i..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 19:52

Rionne satte kruset fra sig, da han var sikker på at hans såkaldte lille 'fnise-flip' var ovre. Han skubbede sine briller længere op på næseryggen ved hjælp af langefingeren. "Nej... jeg ville nu ikke sige at jeg nød det. Jeg fandt det ret komisk, faktisk." Han så op på ham og smilte sit giftige smil, som næsten så alt for sødt ud til at tilhøre ham. Man kunne næsten fornæmme den kolde aura der hang om ham. Hans livløse blik, det falske smil. Det hele var for gennemtænkt. For tydeligt. Der var en masse fejl ved ham, som man ikke skulle være mester for at se, de lyste så klart op i forvejen. Han tog en tår mere af sin kakao og var endu engang tvunget til at rette på sine briller. "Du... så så alvorlig ud." Rionne vendte hovedet imod vinduet igen og betragtede liget som var blevet dækket til af et tyndt lag sne. Der var folk som var begyndt at dukke op og samle sig omkring det, ingen rørte ved det, eller prøvede på førstehjælp. Rionne viste endu et af sine mærkværdige smil, så lidt mere afslappet ud, denne gang, lod øjenlågene glide halvt i. "Bare sæt dig, hvis du ikke har andet at lave." Mumlede han fraværende, mens han betragtede en kvinde, som så ud som om hun skulle til at ringe efter nogen... hjælp?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 20:07

Kristan's smil voksede blot ved hans tilbage komemntar. Ingen stor spydighed men hvad så. Han virkede ikke som andre. MEn nu var alle også forskellige. Han sagde ikke noget men lod bare sit blik vandre det samme sted hen som denne dreng.l UD af vinduet og mod det livlåse lig der lå der i sneen. Så smukt som blodt fik en krystalagtig overflad omkring ham. Men nu havde han jo også stålet hans pung. Og hvordan havde han kunne købe min mælk uden pengene?? Skulle han nu selv til at stjåle fra supermarkedet og what ever der nu fandets i denne wierd by han var havnet i. Han så så igen mod drengen før at han så uden at sige noget beskedent satte sig på den pudebetrækte bønk overfor. På den anden side af bordet. Han satte sig ikke som de fleste ville men mere sådan halvt liggende med benene smækket op på selve bænken og ryggen var lænet mod vinduet. "Hmm.. Jeg tror du mere at du har brug for en større styrke i de der briller.. For så alvorlig var jeg nu ikke.. Men det er sq ikke pænt at stjåle fra mig mens at jeg er igang med at betale.." Han tog selv en slurk fra sin kop. Lidt underligt af en ret så psykopastisk dreng bare drikker varmt mælk som om at han var 4 år. Men det var Kristan egentligt ligeglad med. Det ragede ham en bønnespire. "Er du bange for at blive involveret i dette siden at du holder øje med gud og hver mand??" Igen var det rapkæftede sprog fremme..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 20:25

"Jeg kan se udemærket... jeg siger bare hvad jeg mener." Mumlede han og så hen på ham. Det var egentlig læsebriller han bar, men han var blevet for knyttet til dem, han var blevet for vant til at rette på dem hele tiden. Nu var de vist på vej... de såkaldte 'reddere', de kunne nok ikke gøre så meget... de skulle have ringet efter en bedemand i stedet for at få dem til at rykke ud, når der var andre der havde brug for størrere hjælp end én som allerede var død. Hvor åndsvagt. Rionne skubbede brillerne op igen og lænede sig en smule frem. "Hvis jeg var bange for at blive indvolveret, havde jeg nok ikke set på dig, så ville jeg nok, havde ignoreret dig... og lade dig gå vidre. Jeg håbede faktisk på at du kom hen til mig." Rionne lagde hovedet lidt på skrå, mens det giftige smil stadig hang der, på hans tynde, blege læber. Han vendte endu engang sit lyseblå blik væk fra ham, og så istedet på gernings stedet, hvor flere og flere folk var kommet for at tage billeder og filme, for at sælge det til aviser, eller bare for at vise det til vennerne. Han skar en kort grimasse. Hvor afskyeligt! Gemene gribbe, som ingen skam havde i livet!

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 20:45

Et svagt grin lod fra han over hans kommentar. Så han kunne godt se og han sagde abre havd han mente. Havde denne dreng vel goså lov lidt. Kristan havde ingen interresse i at se mod liget mere. Det havde jo abre været et 'one night shot' for ham. Han strakte sine arme op over sit hoved og lagde dem derefter over hinanden og så til sidst under hans nakke for at kunne slappe ordenltigt af. Han så ikke ud til at tage sig det minste af denne situation. Hans tanker lå nok også mest på at dette nok abre var et enkelt sølle liv han havde taget fra en og gjort det til sit eget. Helt psycho for nogle forskellige folk. Han lyttede roligt til denne drengs ordstrøm om at han ikke var bange og om at han havde håbet på at han havde gået over til ham. Lod til gay i hans øre men det var nok bare ham der misforstod aaalt! Og det var også abre en kort og for sjov tanke. "Nuuh.. Det lyder da fint nok.." lod det stadig med hans kølige og kælende stemme mens at hans blik var rettet mod loftet. "Nåeh men æderlige ridder. Har De et navn??" Han kunne selv ike holde sin latter inde over dette. Efter hans mening lod dette royale snak bare som en omgang crap der var blandet sammen med en flaske CocaCola Light.. xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 21:09

Rionne smilede ubekymret. "Undskyld at jeg har lidt stil, i modsæting til visse andre." Han så mod ham igen og smilede nærmest sukkersødt til ham. "Mit navn er Rionne." Mumlede han så. Han kunne da ikke gøre for at han var vokset op i en 'fin' alder. Han havde lært at tale ordenligt, og havde ikke givet slip på det da de var gået ind i det 21. århundrede. Han sagde dog ikke 'De' eller 'Dem'. Hvorfor skulle man også det, når der var et mere normalt ord for det? "Og må jeg så få dit navn?" Han satte sit højre ben over det venstre og satte sig lidt til siden, så dog stadig på drengen, bare uden størrere interesse, ikke ligesom før. Han tog endu en tår af den snart alt for kolde kakao og rettede igen på brillerne, som egentlig bare ver dér for at pynte. Der kunne nu høres "Time after Time" i højtalerne, men musikket blev næsten overdøvet af alt snakket der befandt sig det lille, overfyldte sted han havde fundet. Rionne sukkede kedsommeligt og skubbede sin kakao fra sig. Den var kold nu. Den var ikke noget værd.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 22:09

"Wow wow! Easy now, kid! Jeg har da heller ikke nedgjort noget af det. Overhoved! Ve? Jeg kunne bare ikke holde min kæft.." Smilet var der endnu. Det var som klistret på ahns let smalle læber. Det gad bare ikke forsvinde særlig nemt. Lidt skræmmende nok. Og han var ikke ked af det. Ikke det mindste. Han så så mod den såkaldte Rionne og smilet gjorde at man sagtens kunne se de spidse tænder der befandt sig i skjul bag hans læber. "Men vil du da have jeg skal sige undskyld for noget jeg ikke ahr gjort?? Så undskyld.." Et svagt grin kom fra ham før at han så lod sit blidt søge rundt om hele caféen. DEr var stadig stille med en svag mumlen. Lidt ubehageligt for nogen. Og også for Kristan. En smule vel. Han fik så øje på hvordan at politi biler stille og næsten lydløst havde ladet sig køre hen mod denne fredelige bygning som de sad i. Hans smil voksede. Han satte sig så orndelitgt op og med blide og smidige bevægelser sad han pludselig på hug på bordet der var imellem ham og den anden dreng. Han sad med sit fjæs helt oppe i hans mens at hans smil igen var blevet mere kælende og måske også køligt. Men samtidig også en smule flirtende kunne man vel sige. Hans lange sorte kattehale svinge om ham og lagde sig inder hans hage for at løfte den lidt op. "Tror du ike det er på tide at jeg skrider.. Eller vi måske..?" Han så kort afventende på Rionne før at han let hoppede ned fra bordet ogstod nu der hvor han ellers havde stået og snakket med denne dreng første gang..

//Sowwie tiden men min com gik ned =____=//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 24 nov 2010 - 22:38

"Jeg bad dig ikke om at sige undskyld, men det må du vel selv om..." Rionne så ud af vinduet igen og hans sukkersøde smil ændrede sig til et mere neutralt et da han så politibilerne nå frem. "Hmm... måske var det en idé ikke at slå folk ihjel, fordi de har hugget en pung?" Han så imod ham igen, med et nærmest drillende smil på læberne. Han lagde hovedet en smule på skrå mens han betragtede ham, lænede sig en smule tilbage da han pludselig havde sat sig på hug på bordet og havde ansigtet helt tæt på hans. "Hmm... måske var dét en god idé... tænk hvis jeg bliver anset for medskyldig." Han smilede roligt til ham og det så pludselig også ud som om hans øjne havde fået lidt liv. Nu skete der da noget mere spændene, selvom Rionne ikke ligefrem var handle-typen. Han rejste sig op, ved at sætte håndfladerne mod bordet, tog derefter sin jakke under armen og så imod drengen igen. "Og hvor tager vi så hen?" Han lagde hovedet på skrå igen og rettede på brillerne, som altid sad hvor de skulle. De kunne jo ikke rigtigt være udenfor længere. Folk som havde siddet inde i Café'en havde nok set hvad der var sket, så hvis de begyndte at sladre gik det nok ikke. Godt at det kun var første gang han kom dér, ellers havde folk nok vidst hvem han var.

//It's okaaah :3//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 25 nov 2010 - 12:28

Endnu en gang voksede hans smil. Stadig lige køligt. Lige kælent. Og måske en lille tand grusomt denne gang. Men det var vel bare noget der fik ham til at se så mystisk ud. "Måske.. Meeen man har jo ikek andet sjov end det man selv laver.." Kristan vendte sig igen halvt omd mo Rionne og nåede lige at blinke lige efter at han var færdig med sin sætning. Han havde godt nok moret sig over at lege fange leg med med mand. Som om at han var en garnnøgle. Et af hans små svaghader. Han havde jo en grad kat i sig. Og det var nok også nemt at se. Men når at han så var blevet træt af at jagte ham havde han bare tænkt at hans liv nok ike var andet end at flygte. Som en svækling. Som et sølle dyr. Nok var han en smule sultesn ved denne tankegang. Hukommelsen fremviste billeder af liget og det frisk døde kød fik gang i hans smut kirtler. Hun var han jo også en del djævel. Og han var vel født som kannibal. Og han havde ingen problem med det. "Hvad med hjem til mit ydmyg hjem??" Endnu en latter rungede svagt fra ham før at han så begyndte at gå stille og roligt hen mod den normale udgang. Hvor at politiet stod klar til at gøre noget. Som om at de kunne..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 25 nov 2010 - 13:02

"Jeg morede mig da rigeligt, ved at se på dig." Mumlede han mens han tog frakken på, uden at lukke den. Rionne var nok ikke ikke lige den person man så skraldgrine over en dum joke, heller ikke lave sjov selv. Han var nok mere typen der sad for sig selv mens han morede sig over folks dumheder på afstand, hvilket han havde det fint med. Som sagt morede han sig inde i sig selv, han grinte aldrig højt, eller sagde noget provokerende, for at få det sjovere... bortset så lige for nu. Hm. Det var alligevel blevet sagt at det var sundere at grine, end at være sur, så det gjorde vel ikke så meget. "Fint, med mig... nu må vi jo se om de har tænkt sig at ignorere os." Rionne smilede hen til ham og kastede kort med hovedet mod vinduet hvor politimændene stod og vist var ved at undersøge liget. Han gik stille med uden at sige noget, smilede bare sit normale, mærkelige smil som både sagde en hel del, men også skjulte en del hemmeligheder i sig.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 25 nov 2010 - 15:36

"Måske.. Men det var jo dig selv der valgte at se mod mig så det var for at være helt rigtigt igen dig der sørgede for at der skete noget morende i sit liv.." En lettere rap tilbagekommentar mens at smilet stadig ikke blegnede. Alt dette morede ham lige så meget som før. Den måde at denne dreng Rionne svarede ham igen. Det kunne Kristan faktisk godt lide. Den måde at han heller ikke følte sig yderligere skræmt i hans selskab. Hallo! Hvem kunne ikke det? Udover de der folk der hele tiden tænkte på mere og mere magt og om at være frygtet af alle. Han kunne selv godt lide at have magt men ikke på den klamme og virkelig irriterende måde. Og nu ville han også først se denne by an. Han havde hørt rygter om at de ikke lige var en fredelig del af dette land. Der havde vist være en stor kamp om tronen. Her hærgede stadig diktator. Dejligt! En glædesfrygt steg i hans krop som en behgalig boblen jo tættere han kom på døren. Så snart at han var trådt uden for var blikkene rette mod ham og Rionne. Han drjede bare hovedet og så tilbage med dette psycho smil der afslørrede mere end hans pistol. Han følte sig lidt omringet men det ville han nemt kunne gøre om på. Der gik lidt tid før at folk prøvede at gribe dem og da det skete svang han bare en arm om livet på Rionne og satte hårdt af fra jorden og der blev kun sat et extra hop fra en af poilti bilernes tag. "Tror nu de har opdaget lille mig.."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 25 nov 2010 - 21:58

”Jeg så kun på dig... jeg bad dig ikke ligefrem om at gå hen til mig.” Svarede han mumlende igen. Heh. Han vidste godt at der ville komme noget sjov ud af det. Drengen havde set interessant ud på afstand, og endu mere på tæt hold... men det behøvede han jo ikke at vide. Han skubbede kort brillerne op, før de trådte ud i det fine snevejr. Så fint, så rent... så uskyldigt. Han satte hånden frem med håndfladen opad, som prøvede han at fange de små snefnug som blev ført ned af vinden. Et anderledes smil kom frem på hans læber. Et ægte et. Et som viste de følelser det skulle; Lykke. Han lod næsten ikke mærke til de folk der stirrede på dem, havde kun øjnene på de små, hvide stykker is som han fangede. Først da drengen lagde en arm om hans liv, så han pludselig ud som om han fuldte mere med. ”Du gør det i-...” Længere nåede han ikke før idioten pludselig satte af. Rionne lukkede øjnene. Så ikke på drengen og svarede ham heller ikke. Kræftidiot!

//Hmm... Muffin!! :3//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 25 nov 2010 - 22:10

Rionne's forsøg på at lære ham noget fik bare hans smil til at forblive fremme som det var. Det ville ikke blegne så nemt som man skulle tro. Kristan forstod ikke helt hvorfor at han opførte sig på den måde. Så meget var der jo ikke af det. Hvis det var på den måde at han holdt ham kunne han jo bare smide ham hen over skudleren. Det ville ikke være noget større problem. Ikke lige p.t. Det havde ike rigtig nogen betydning ud over at det morede ham korsteligt. "Nuuh! Er den lille Rio Grante bange for at flyve lidt?? Bare tag det roligt, kiddo. Der sker jo intet" Han vidste godt selv at han ikke fløj men det kunne godt føles på den måde da han jo også havde en hvis fart på frem ad. "Ey! Stop!" lod det fra en råbende politi mand. Ja som om at han ville stoppe. Han landede en smuel hårdt på jorden igen men han så ikke du til at blive skadet af det før han satte bare i normal løb og nød hvordan at vinden legede med hans hår der omgav hans øre. Det kildede lidt men han kunne godt lide det. Og hans lange hale gjorde det nemmere for ham at holde balancen og holde retningen og sådan..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 25 nov 2010 - 22:30

Nej. Det var ikke selve det at 'flyve' han var bange for. Han var bange for højder. Man skulle nok ikke tro det når man så på hvor ligeglad og følelseskold han var. Højder. Hvad fanden var det også for en ting at være bange for!? "Hold kæft." Hvæsede han irriteret, gennem sine sammen pressede tænder. "Kan jeg godt snart få dit navn, så jeg ved hvilket jeg skal råbe når vi stopper?" Han lød utroligt seriøs denne gang. Hans normale, nærmere sarkastiske stemme var væk og var blevet erstattet med en bange, og seriøs én. Perfekt. Lige hvad han havde brug for! Knægten var allerede godt igang og nu fik han mere at bruge. Hvorfor var han også taget med? Rionne sukkede irriteret og lod hans opmærksomhed hænge ved den råbene politimand i et godt stykke tid. Flere gange havde han nød til at skubbe sine briller tilbage, så han ikke skulle tabe dem. Havde drengen seriøst en hjerne?

//little short >___>//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 26 nov 2010 - 8:38

Kristan valgte så at stoppe. Baresådan lige pludselig mens at der stadig var folk efter ham. Eller dem. Det var svært at få et ordentligt svar på. Og det kunne vel også være lidt ligemeget. "Nåeh ja.. Fuck det havde jeg helt svedt ud.. Jeg går ved navnet Kristan Jake Wollsom.." præsentede han sig mens at hans kølige smil der fik ham til at virke mystisk blot stadig var der. Tydeligt og hans læber var nød til at skille sig lidt så hans spidse tænder kunne skimmes. Han fjernede igen sin arm om hans liv mens at han stille og roligt begyndte at gå videre. Lod sit blik glid over skulderen mens at hans skovgrønne øjne søgte efter mennesker som væsner i det fjerne. Hold kæft de var langsomme eller også bare gav de op ufattelig hurtigt. Slapssvanse. Åndskarle. Ikke mere morskab lige for øjeblikket. Og nok ikke denne aften. Hasns lange hale bevægede sig som sædvanligt lystigt rundt om kring ham. Og hans katteøre vippede svagt..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 26 nov 2010 - 11:39

Rionne åndede lettet op da de endelig stoppede. Det var lige præcis derfor han var blevet lære og ikke én eller anden tumpet elite gymnast. Han var ikke den fysiske type. Han skubbede irriteret sine briller på plads igen og rettede sig fattet op og rettede på frakken. "Idiot." Han mumlede lavt, ikke fordi han var bange for at blive hørt. Men nok mere for at sige det til sig selv. 'Kristan' var tydeligvis psykisk afbalanceret, eller noget i den stil. Han var ihvertfald ikke helt normal... hvilket nok var relateret til hans katte-lignene opførsel. Han fulgte stille efter da han begyndte at gå. "Hvis der var nogen der så at det var mig, og jeg bliver suspenderet fra arbejdet, får du skylden." Han smilte sit alt for venlige smil til ham mens han stille gik med hænderne begravet i lommerne på frakken. Han var ikke utroligt bange for at blive fanget. Det værste der kunne ske var at han blev fyret og det gjorde alligevel ikke så meget, han havde tid nok. Al den tid han behøvede. Men det var nok mere det adrenalin-kick han havde fået af det. Det irriterede ham grænseløst at denne 'Kristan' faktisk var ret interessant... Der skulle meget til for at Rionne tænkte sådan om folk, alligevel havde drengen fået denne respekt fra Rionnes side... Og der var ikke engang gået en time!

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen