Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238728 indlæg in 11996 subjects

Sheila Highschool Julemysterier

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Sheila Highschool Julemysterier

Indlæg by Gæst on Fre 12 nov 2010 - 16:52

Bare så vi har det på plads:
Der vil være 3 kapitler per historie, men det vil altid foregå på Sheila Highschool. Det vil sige at der vil være en historie, om en random pige. Når i så ser der igen står 'Kapitel 1 - ????', er det en helt ny historie med en helt nye personer og mysterier. (;

Historierne skrives i Jeg-form og man følger hovedpersonen og dens bevægelser, tanker osv. (:

Sheila Highschool´s Julemysterier - Intro: Den nye.. Ja, hvad helt præcist?

Mine tanker ledte sig hen til de kolde fingre, der klemte sig ind til mit ansigt. Jeg så intet. Her hentydede jeg ikke til at fingrene skærmede for mit syn, men at Natasja, min bedste veninde, kyssede mig på kinden med sine frosne læber. Det løb koldt ned af min nakke og hårene rejste sig på mine arme og ben. Jeg vidste at hendes korte hår var så pjusket og vildt, at det lignede at hun rent faktisk havde stukket fingeren i kontakten, imens den var våd. Jeg vidste dog bedre. Hun brugte mindst 5 timer på at sætte hvert hårstrå, hulter til bulter, da det klingede godt til de smokey-øjenskygge belagte øjne. De strålede med en klar lysebrun klans, i takt med de mørkebrune kraniesmykker om hendes slanke håndled. I forhold til mig, var hendes læber helt postkasserød. Jeg havde vidst at hun ville matche dem, med de mørkerøde gamacher, under den lange popkjole der holdte et billed af en kvinde, med langt hår og solbriller på. Baggrunden og billedet gik i kontrast med hinanden, altså ved at være en meget mørk sort baggrund og et utroligt lyst, hvidt billed. Hendes fingre klemte sig endnu mere om mit ansigt.
"Gæt lige hvilken person jeg har med, Asta!" Jeg rystede let på hovedet, min hobby gjaldt ikke at gætte. Hun slap og fnøs højlydt, med meningen at jeg skulle skamme mig, fordi jeg ikke gad lege med. Jeg knappede min trøje lidt op og rejste mig, men med blikket imod knappen, der ik rigtig fulgte mit ønske. Jeg rejste hurtigt blikket, da jeg lyttede til en blød latter, der var overnaturlig køn. Jeg undgik at se ham i øjnene, hvis det da var en ham. Trøjen var tyk og skjulte alt hud og bulede udaf, men man så ikke noget presse den til siden. Bukserne var bleggrønne og fluffede, så det lignede en indisk pudderbuks. Håret var lidt for langt for en normal 16 årig og hagen lidt for smal for en dreng, på samme alder. Jeg så personen i øjnene, det kunne jo ik ungås, da Natasja hele tiden blev ved med at råbe, "kom nu!" til mig. En strøm af varme og glæde strømmede igennem mig. Fra hårbunden til tærene. Nu var jeg da sikker på kønnet, det var en meget, meget smuk pige. Jeg forstod ikke hvordan hun kunne være på samme alder som mig. Jeg blev stum, mere end jeg var før, da jeg ikke sagde noget heller. Men her åbnede min mund sig og mine øjne spærrede sig op, uden at blinke...

Først kap. bliver meeeeeeget længere, og der kommer der rigtig julesteming indover ^^ xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen