Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238728 indlæg in 11996 subjects

den sorte fjer

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

den sorte fjer

Indlæg by Gæst on Man 8 nov 2010 - 22:13

Jeg går hen af en lang sti, jeg ved ikke hvor den føre hen, jeg kigger op på himmelen en gang imellem, hvad mon der vil ske i dag, men jeg kigger bare op på himmelen og smiler et kort stykke tid, jeg har læst så mange bøger at jeg ville ønske at mit liv ville blive lige som en, men det vil nok aldrig ske for mig, jeg kigger lige på de træ omkring mig, og der efter kigger op på himmelen igen, jeg ser noget på himmelen, men jeg ved ikke hvad det er, jeg undre mig lidt over det, men jeg kan ikke se hvad det er, men jeg kan se at det kommer her ned mod mig, inden jeg når at gøre at noget, er det faldet ned foran mig, jeg er stoppet op, jeg kigger ned foran, en dreng! Det var en dreng der falde ned fra himmelen, jeg bøjer mig ned til ham”hej er du okay”jeg rør ham lidt på skulderen, han vågner med et, jeg flytter mig hurtigt baglæns, så jeg falder”av”kigger hen på drengen*hvad han har vinger det er da ikke normalt*jeg ser han kigger tilbage på mig*han ser sur ud*jeg får mig rejst op igen”du skal ikke røre mig igen menneske!”høre jeg ham råbe, jeg kigger hen på ham”hey det var ikke mig der falde ned fra himmelen”siger jeg bare til ham, han bliver hurtigt tavs igen og ser flovt ned i jorden, jeg børster lidt støv af mig tøj, har min skole uniform på som er en lårkort nederdel og en overdel, han kigger på mig igen og rødmer dog lidt over at se mig det tøj, men han falder så sammen, jeg skynder mig hen til ham, jeg ser han er såret, jeg får ham hjem til mig og jeg behandler hans sår stille, ser at hans vinger er væk igen, jeg sidder bare ved ham indtil han vågner, jeg bor desværre alene, har ingen forældre, er mindre end ham i højden og i alderen, men det ved jeg jo ikke om, da jeg jo ikke ved hvad han er, men det er jeg ligeglad lige nu, jeg ser bare han er såret og det skal plejes så det godt kan gøres, jeg går ud i mit køkken da han vågner, kommer ind til ham, ser han er sur igen”hvor er jeg henne dumme menneske pige!?”halv råber han, jeg kigger bare på ham”du var såret så jeg har taget dig med hjem til mig”han kigger på sig selv, alle hans sår er forbundet ind så godt jeg nu kan, jeg er jo ikke en læge”det er fint nok”siger han så, jeg smiler lidt”åh jeg har lavet mad, vil du havde noget?”han kigger på mig”nej jeg vil ikke”men jeg kan høre hans mave knurre, jeg gør bare ud i køkkenet og laver mad til, bliver forskrækket over han med et står i døren”hvor er dine forældre henne menneske?”spørg han, jeg kigger lige ned i gulvet”øhhmm jeg er forældreløs”kigger op på ham igen, ser han kigger lidt chokkeret på mig”men jeg klar mig fint alene”vender mig så mod maden igen, mærker han ligger en arm om mig og hiver mig ind til sig”du burde ikke bo alene dit dumme lille menneske”siger han, jeg kigger op på ham”men jeg klar mig”siger jeg igen, ser han ligger en hånd hen over mit ansigt”sov”siger han, mærker jeg bliver meget træt og falder i søvn, ved ikke hans sår er helt væk igen, han ligger mig på min seng så jeg bare kan sove, har ikke fået noget mad endnu, ligger bare og sover i min seng, vågner efter nogle timer, sætter mig op, jeg kigger forvirret rundt, ved ikke helt hvad der skete, kigger rundt, skal til at gå ud af min seng, men en eller anden form for usyndelig mur stopper mig”hey hvad er nu det”ved ikke hvad det er, drengen kommer ind til mig ude fra køkkenet”det er så du ikke løber væk mit lille kæledyr”griner han bare og går der hen, han kan godt gå ind igennem muren og ind til mig, han tager fat i min hage og tvinger mig til at kigge på ham”du er nu mit lille kæledyr”han kysser mig på munden, stivner, han stopper igen”det var godt, jeg vil kysse dig hver dag indtil du er gammel til at havde sex med mig”han går ud i køkkenet igen, sidder som lammet på sengen*hvad skete der lige der*tænker jeg stille, kigger lidt ud mod køkkenet, bliver forskrækket over der med et er flere af hans slags, sætter mig så langt væk jeg kan komme fra dem på sengen, en ung mand som ser ud til at være ældre end drengen kigger hen på mig, sys jeg kender ham et eller andet sted fra”Go...Gota?”ser han lyser helt op”hej Shiria, øhhhmm kan du ikke komme ud af din seng eller hvad?”spørg Gota, drengen kommer ind til os”nej Gota det kan hun ikke hun er mit lille kæledyr nu”drengen smiler lidt ondt, Gota tager fat i drengen”du holder dig fra Shiria!”råber han de andre prøver at stoppe ham”Gota lad den unge herre være i fred, når han har bestemt sig at hun er hans kæledyr så det sådan, du kan give hende den her dragt på”Gota får en dragt som består af en meget kort nederdel og en meget lille top, han kigger hen på mig, er bange vil ikke havde dragten på”fint, men det skal ikke være her inde”siger han så, muren forsvinder og han tager mig med ud på badeværelset, skal til at skifte men Gota stopper mig”Shiria hvad har han gjort ved dig?”han holder mig i begge mine skuldre”han har kun kysset mig Gota det er ikke noget”siger jeg og kigger ned i gulvet”ikke noget, hvis han bliver ved med det, bliver du til sidst nød til at gifte dig med ham, men det vil du ikke vel?”kigger så på ham igen”nej Gota det vil jeg ikke, men jeg kan godt huske da jeg passede på dig da du var såret, du var ikke lige som ham overhovedet, du var venlig mod mig, men en dag var du bare væk, men jeg fik aldrig set om du havde vinger osse”siger jeg, han smiler lidt”men det har jeg da”kigger på hans flotte vinger som han folder ud”når Shiria du må hellere gøre som den unge herre vil havde ellers får vi begge to ballade”tager så tøjer på, kigger på mig selv i spejlet, kan ikke lide den rødsorte dragt, kigger hen på Gota”må jeg ikke godt tage den af igen?”ser at Gota er væk og det er den unge herre der er der i stedet, går så langt væk fra som jeg kan komme”kom her hen kæledyr”siger han, vil ikke gå hen til ham, ser han bliver meget vred over det og er hurtigt henne ved mig, han tager hårdt fat i mig og tvinger mig til at kysse igen, Gota kommer ind”unge herre er det ikke meget upassende på et badeværelse?”spørg han høflig, drengen kigger hen på ham”jeg hedder altså Cach så det hedder unge Cach”siger han vredt, kigger på dem, bliver hevet væk fra Cach af Gota”du holder dig fra min brud”kigger op på ham, husker så fjeren jeg fik af Gota”hvordan kan hun være din brud hun har ikke fjer fra dig”griner Cach bare, går ud af bedeværelset, går bare forbi de andre, de stirre efter mig i mit tøj, kigger i min natbordsskuffe, finder en halskæde med en fjer i, går ud til dem igen, viser dem halskæden”jo jeg har fået en af ham, han efter lod den den dag han forsvandt fra mig”kigger på Gota”ja det er rigtigt Shiria”Cach tager halskæden fra mig og brænder den”nej!”vil prøve at stoppe ham, men han tager bare fat i mig og hiver mig ind til sig”lad mig gå”prøver at komme fri, men jeg kan ikke, han tager en af sine egne fjer og ligger den på mig, den forsvinder ind i mig”hvad sker der?”får en sort brudekjole på”du vil havde den på indtil du er gammel nok til at gifte dig med mig”siger Cach til mig, kigger op på ham, han kysser mig igen, flytter mit hoved væk”lad være med det”går hen til Gota kysser ham i stedet, stopper igen, kigger hen på Cach, kan se han er meget vred”hey jeg er ikke gift med dig endnu, så jeg kan gøre hvad vil ellers kan du godt glemme det”ser stædigt på ham*det kan du alligevel*siger det ikke højt tænker det bare, kigger på Gota igen, kan se han rødmer meget, smiler bare, går ud fra badeværelset, kigger på de andre, de på min brude kjole og bukker dig for mig”nej det skal i ikke gøre, jeg er ikke god til hunse rundt med folk”går hen til mit vindue, kan høre Cach og Gota skændes, smiler bare for mig selv*mit liv er helt forandret*kigger bare ud, kan se ud på kirsebærtræet ude i min have, det var et min mor, far og mig plantede inden de døde, ser smilede på det Cach kommer hen til mig og ser hvad jeg kigger på”du er forældreløs ikke?, hvad skete der med dine forældre?”spørg han, får forfærdelige minder i hovedet, kryber lidt sammen, men Cach tager mig bare ind til sig”du skal ikke fortælle det hvis det gør ondt”bliver forvirret, kigger op på ham”var det det dig og Gota skændes om at du skal være sød mod mig, det kan jeg lide”smiler op til ham, han løfter mig op som en brud”du skal med til mit rige”kigger på ham”dit rige er du konge eller sådan noget”han nikker, bliver overrasket, viste det ikke, han smiler bare til mig og folder sine vinger ud, bliver altid overrasket de har vinger, holder mig ind til ham, for ikke at falde ned, vil ikke falde ned, mærker at Cach har godt fat i mig, mærker han sætter af og flyver af sted, har lukket øjne”Shiria åben dine øjne”høre det er Gota, åbner mine øjne og ser rundt”hvor er vi henne?”ser op på Cach”det her er mit rige, det bliver osse dit om nogle år”siger ham”hvorfor først om nogle år?”kigger så hen på Gota”Shiria han mener du skal gro noget mere”kigger surt op på Cach”jeg er altså ikke lille”prøver at komme ned, Cach holder bare bedre fat i mig”Shiria være rolig ellers vil du falde ned”siger han, stopper så, jeg vil ikke falde ned, holder mig tæt ind til ham, han smiler bare, det samme gør Gota, vi lander igen, bliver sat ned, en masse kommer ud”velkommen hjem igen deres høj...”de kigger ned på mig”hed”slutter de så, holder mig til Cach, de ser jeg har en brudekjole på”deres højhed er det deres brud?”spørg de, Cach løfter mig op som en brud”ja det er hun, men hun skal vente i nogle år, men hun bliver her imens”han går indenfor med mig og Gota er lige bag ved os. Får mit eget rum på slottet, ser Gota tit, ser ikke Cach så meget da han jo styre landet, der gør 3 år, er blevet en smuk ung kvinde, har stadigvæk brudekjolen på, har ikke set Cach i de 3 år, smiler bare, da Gota kommer ind”Cach er her for at se dig”Gota blev bare skubbet til side og Cach står der, sys han ser godt ud, går så hen og hjælper Gota op og stå igen”Gota er du okay?”han nikker bare, går så hen til Cach nejer for ham, men han stopper mig”Shiria du er min brud du skal ikke neje for mig”siger han og kysser mig på munden, smiler til ham. Nogle fremmede ødelægger vinduet, ser på dem, de ser på mig”deres hær er ned lagt over giv dig eller død”ser på Cach, ser han over giver sig, men han holder mig tæt til sig”og vores konge tager din brud som kone”siger de, de tager mig væk fra ham, de tager hans fjer ud af mig, besvimer af det, de løfter mig op, men Gota har hurtigt taget mig fra dem og holder mig ind til sig”i får ikke lov til at tage hende med jer, hvis i gør, skal jeg med, jeg er hendes tjener og en form for storebror til hende”siger han, de giver et nik fra sig og tager os begge to med sig, hen til deres konge, bliver lagt i en stor seng hvor Gota holder øje med mig, vågner efter noget tid, sætter mig op”åhh hvad skete der?”ser Gota, ser han har fået slag, skynder mig hen til ham”Gota hvad er der sket med dig”Gota kiggede hen på mig”Shiria bare rolig jeg er okay, jeg er glad for du er vågnet op igen, du har sovet i uge nu”siger han, bliver meget overrasket”en helt uge!”kan ikke fatte det”ja en uge, din nye mand har været og set til hver dag, han slår mig hver gang du ikke er vågnet”krammer Gota”du er der altid for mig Gota”høre døren går op, kigger der hen, ser den flottes mand jeg nogle sinde har set, han kommer hen til os, holder mig tæt på Gota, vil ikke hen til ham, stoler ikke på ham”gå din vej”siger til manden, han stopper op og kigger på Gota, ser på dem”du rør ikke Gota, det har du ikke ret til overhovedet”manden hiver mig hårdt væk fra Gota, får en hård lussing, kigger bange på ham”det er sådan det skal være, du skal være bange for mig, hvis du siger mig i mod igen, slår jeg dig igen”bliver smidt på gulvet, er bange, Gota bliver taget ud af mit rum, bliver låst inde, vil ud, slår på døren”luk mig ud her fra!”råber det, døren bliver åbnet manden træder ind i igen, flytter mig hurtigt væk, er bange døren bliver lukket og låst”nej du skal ikke komme nær mig!”står ved vinduet og han er ikke så langt væk, han får fat i mig”nej slip mig”prøver at komme væk fra ham, får en lussing igen, men han sys det føles så godt at slå mig at han bliver ved, ligger til sidst på gulvet, han går ud af rummet og Gota får et kort glimt af mig på gulvet, han tager hurtigt fat i manden”hvad har du gjort ved hende!?”råber han og hammere ham ind i døren, nogle vagter stopper ham”hun sagde mig imod igen og meget, derfor ligger hun på gulvet, du ved osse godt hvorfor”siger han og går, får mig rejst op, kommer hen i seng, ligger mig på sengen, nogle af hans vagter kommer ind og ser min tilstand, de henter hurtigt læger og får mig i velstand igen, sidder i sengen, får lov til at Gota ind til mig igen, han sætter sig hos mig, ligger mig ind til ham, vil ikke fra ham igen”Gota vil du ikke nok blive hos mig”holder fat i ham”jeg skal nok blive Shiria” siger han og holder blidt om mig, lukker mine øjne, høre døren går op igen, kigger der hen, ser Cach, vil løbe hen til ham, men det kan jeg ikke, ligger bare ind til Gota”bare tag det roligt Shiria”høre jeg Cach sige og kommer hen til os og sætter sig på min anden side, sidder tæt i mellem dem begge to, ser at manden kommer ind igen, kigger på Cach, hvisker hvad manden har gjort ved mig, Gota og Cach går hen til ham, de er meget vrede, de hiver ham udenfor, kan høre noget, men ved ikke hvad der sker, venter bare de kommer ind igen, går så ud af sengen, har en lang natkjole på som går ned til gulvet, går hen til vinduet, kigger ud af det, ser en stor hær, går hurtigt væk fra vinduet, da der er nogle bryder ind igennem vinduet, det er to mænd men vinger lige som Gota og Cach, de kommer ind igen, går hurtigt hen til dem, er lige ved at falde Cach griber mig og løfter mig op, de to mænd bukker sig for Cach, kigger op på ham”er du konge igen?”han nikker, kigger på de to mænd, ser den ene har en fjer i hånden*det er jo Cach's fjer*manden med fjeren kommer hen til os, han giver Cach fjeren, han sætter mig på sengen, han skubber mig ned at ligge på sengen, kigger op på ham, han ligger fjeren på mig igen, men denne gang får jeg ikke en brudekjole på, men der kommer et skarp lys, da det er væk igen, ligger jeg bare på sengen med lukket øjne, men jeg har fået sne hvide vinger, Cach smiler over det, han løfter mig op igen”nu har hun fået vinger lige som os”siger han til Gota som giver et nik fra sig, de går hen til vinduet og folder sine vinger og flyver væk med mig, ligger bare i Cach's arme, ligger bare og sover tungt. Ved ikke hvor de tager mig hen vågner efter noget tid, kigger op på Cach, ligger i en seng”hvor er jeg?”vil sætte mig op, men Cach stopper mig”du skal hvile dig, der er sket en helt ny ting for ting dig i dag”han rør blidt ved min ene vinge og tager en fjer der fra”av”kigger på fjeren han holder i hånden, får en af hans igen, tager imod den får med det samme en brudekjole på og han får et flot jakkesæt på, han hjælper mig op, kan godt stå op selv, kigger på ham”hvad skal der ske nu?”han tager mig med ud af værelset, ser vi er tilbage på slottet, får et slør på som bliver lagt ned over lidt af mit ansigt Gota kommer hen til os og tager over, så går Cach ind i et andet rum, kigger på Gota”hvad skal der ske nu?”han smiler til mig”du skal giftes med Cach, er du ikke glad for det?”kigger på ham”jo det er jeg da, men du skal blive”siger jeg, han nikker”ja det skal jeg nok, jeg er blevet din personlige tjener”smiler til ham, er glad, går sommerfugle i maven, da vi går hen til døren, kigger kort på Gota han giver et nik fra sig, døren går op, ser op på Cach, ser der ikke så mange gæster i rummet, vi begynder at gå op til Cach, Gota slipper mig arm da vi er helt oppe ved Cach, Gota stiller som op som præst, han kigger på Cach”vil du konge Cach tage Shiria Hana til din dronning?”han bliver ved med et kigge på Cach”ja det vil jeg”smiler han, Gota spørg mig lige så bare med Cach i stedet for”ja”kigger på Gota”så erklære jeg jer her med at være mand og kone, du må nu kysse bruden”mærker at Cach hiver mig ind til sig og kysser mig, kysser igen, vi stopper igen og smiler til hinanden, Cach tager min hånd og går udenfor, ser der en masse folk udenfor rummet, holder mig tæt til Cach , Gota er med os, vi skynder os ind i et andet rum, Gota er med os da det er hans pligt at være med mig over alt. Cach sætter sig på en stol og hiver mig ned og sidde på ham, kigger på ham, ligger hovedet ind til ham, mærker han rør ved mine vinger, tager fat i hans jakke til hans jakkesæt, da det er som om han rør ved mit underliv, mine vinger en et meget følsom sted, han stopper igen og bedre Gota om at hjælpe mig med at klæde om til noget andet end brudekjolen, bliver taget om bag en skærmning så jeg kan skifte i fred, Gota finder en ny kjole frem til mig som er meget smuk, får den på, har så småt fundet ud af hvordan jeg gemmer mine vinger væk igen og frem igen så de ikke ødelægger noget af mit tøj, går hen til Cach, han sidder og måber over mig, smiler til ham, han går hen til mig”hvor er du smuk Shiria”han kysser mig kort på munden, jeg kigger lidt på ham”tak Cach”smiler til ham, han smiler igen, han giver mig en lille krone på”du er dronning og jeg er kongen”han bliver lidt rød i kinderne, giver ham et kram, han krammer igen, Gota kommer hen til os igen”min dronning badet venter”siger han, slipper Cach, kigger på Gota”når ja”kigger på Cach”jeg går lige i bad og nu ikke noget med at kigge”siger jeg med et smil og går med Gota, Gota må godt kigge, han har heller ikke noget i mod at se det, han lukker døren og hjælper mig med at få min kjole af igen, sætter mig ned i karet med vand og sæbe, kigger på Gota, ser at han skal til at gå”nej Gota du behøver ikke at se, tænk nu hvis der kom nogle for at kidnappe mig, så skal jeg jo havde en eller anden til at passe på mig”smiler til ham, da han kommer tilbage og sætter sig ved karet på en lille stol, han ved osse godt hvor meget jeg gerne vil havde ham til at blive hos mig hele tiden, da han er som en storebror for mig, smiler til Gota, han giver mig et kys på panden”du er en god pige Shiria”siger han til mig, kigger op på ham”det ved jeg godt Gota og du som familie for mig, jeg har jo ikke nogle mor eller far de døde jo lidt før jeg mødte dig det husker du vel godt, kan du ikke, det var en eller to uger efter ulykken”ser på ham, kan se han tænker tilbage til den dag hvor ham og mig vi mødes. Det var en dag i April, det regnede meget og jeg sad inde på mit værelset og græd over mine forældre var døde i en ulykke, jeg kunne ikke forstå at de var væk, jeg løb udenfor og langt væk fra alle ting, jeg ville ikke være der mere, jeg ville hen til min mor og far, jeg ville til at begå selvmord men Gota stoppede mig i det ved at gribe mig da jeg ville springe ud fra en stor bro som ikke blev brugt så meget mere og vil aldrig komme til det igen, men Gota grab mig da var ved at falde ned fra broen og han var såret og jeg hjalp ham, men da han var kommet sig helt var han bare væk den dag og det eneste han havde efterladt sig var en fjer som jeg beholdte for mig selv, jeg viste godt han havde vinger, men jeg viste ikke at der var andre der osse havde vinger, men han havde prøvet at fortælle mig lidt om det land han kom fra, men måtte opgive det igen. Han kommer til sig selv igen da det banker på døren det er Cach der vil vide om jeg snart er klar”ja jeg skal være der lige om lidt”skynder mig op af badet og Gota giver mig hurtigt et håndklæde og skjuler mig med sin ene vinge, smiler, får skiftet og får tørret mit tøj, går ud til Cach, ser han står med nogle af sine vagter”Cach er der noget galt?”er meget forvirret over det, vagterne griber mig hurtigt, bliver hevet hen til Cach”slip mig”prøver at komme fri, men jeg kan ikke, Cach tager mig ind til sig så vagterne slipper mig, mærker han kysser mig på halsen og vagterne tager Gota med udenfor, da han godt ved hvad der skal til at ske. Skal i seng med Cach så jeg kan føde ham nogle børn, men jeg føler mig ikke klar til det, men der var jo ikke nogle der havde spurgt mig om det så Cach gjorde det bare og jeg blev gravid den første gang og det blev han jo meget glad for, men det gjorde jeg ikke, jeg ville ikke havde børn i så ung en alder som jeg havde, men det var Cach der bestemte over alle, men jeg kunne osse sætte ham på plads da jeg gik rundt med hans barn og det havde han meget respekt for. Sidder i trone ved siden af Cach, min mave er ved at være godt stor og mange af dem som kommer ind i salen, kigger med det samme på min mave og lykønsker Cach med at han skal havde et lille barn, bliver vred hver gang fordi de lader som jeg ikke er der, går ind i mit kammer og bliver der en hel dag og ingen ud over Gota må komme ind til mig, sidder op af ham på min seng og Cach ved godt jeg ser Gota som en storebror så jeg må godt sidde sådan med ham, Gota arre blidt mit hår, for at få mig til at falde til ro igen, kigger op på ham”alle lader bare som om jeg ikke er der og jeg bliver så hver gang, det er jo trosalt mig som skal føde barnet ikke Cach selvom om han godt må få lov til det”siger jeg til Gota, høre døren går op og Cach kommer, vender mit hoved væk, er vred på ham, han går hen til os”Shiria min søde skat vil du ikke nok komme ud og sidde på tronen igen?”spørg ham, kigger på ham”nej det vil jeg ikke”siger det hårdt og vredt, kan se han får et lille chok”men det skal du”siger han”så du kan få flere lykønskninger næh nej der trækker jeg en grænse, det kan godt være du skal være faren, men det er mig der skal igennem alt det hårde”han går lidt væk”undskyld Shiria det havde jeg helt glemt”Gota flytter sig så Cach kan overtage hans plads på sengen og han holder mig ind til sig”tilgiv Shiria det steg mig til hovedet at jeg skal være far”sagde han, får store smerter”fint for det er osse nu”siger jeg, har fået veer, Gota henter hurtigt nogle som kan hjælpe mig. Cach og Gota skal vente udenfor og de kan høre nogle skrig, men efter nogle timer, lyder der en barns gråd og Gota skubber Cach blidt mod døren, han giver et nik til Cach om at gå der ind, de kommer osse og henter Cach. Sidder på sengen med et lille barn i mine arme, vugger det stille, det er holdt op med at græde , kigger hen på Cach, smiler lidt til ham, han kommer hen til mig og kigger ned på det lille barn, han vil til at tage det op, men jeg stopper ham”ikke endnu søde, han skal havde lov til at sove lidt”siger jeg til ham, han nikker forståeligt over det, ser at Gota kommer ind”Kong Cach, der er nogle som gerne vil tale med dem”siger Gota og de går igen begge to, men en af de jordmødre som hjalp mig, bliver hos mig for at sikkere sig at jeg og barnet har det helt fint, armer min lille nye søn, sikkere mig at min lille nye søn for bliver sund og rask, vil ikke væk fra ham på et eneste tidspunkt, når i bad og får noget mad selvfølgelig, ser ikke Cach i flere uger, og det bliver til sidst i 3 år og vores dreng er blevet 3 år, har kaldt ham Deamon og da jeg ser Cach igen, bliver han sur over navnet og Deamon holder sig tæt til mig”du kunne bare ha været hjemme Cach, men hvis du ikke kan lide det, så kan jeg jo bare rejse sammen med Deamon og får ikke lov til at se ham eller hvad kontakt med ham, du bestemmer selv”sagde jeg bare til ham og tager Deamon op til mig, han holder godt fat i mig”okay fint så har jeg det fint med navnet, men jeg skal osse være lidt sammen med ham, han er trosalt prins og den der skal overtage tronen efter mig som konge”sagde han så, sætter Deamon ned på gulvet igen”gå så hen til far”sagde jeg til Deamon, han gik lidt hen til Cach, men det var ikke langt før han løb tilbage til mig, kigger hen på Cach”undskyld Cach, men han kender dig jo ikke, du har været væk i 3 år husk det”sagde jeg til ham og han gik igen bagefter, føler mig lidt skyldig over det, men efter hånden som ugerne gik, kunne Cach godt komme i nærheden af ham og tilsidst være sammen med ham i flere dagen og det gør mig meget glad at se dem sammen, jeg står og ser på dem smilende

//den er ikke færdig endnu//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: den sorte fjer

Indlæg by Gæst on Man 8 nov 2010 - 23:32

Der kommer nogen gange nogle steder hvor det er svært at finde ud af hvad du mener, altså at sætningen ikke giver den ordnelige mening, det kan være på endelserne, og manglende mellemrum. Det er også svært at finde ud af hvornår talen rent faktisk stopper da der ikke er mellemrum mellem det og det næste ord som ikke er inden for den direkte tale. Nogen gange bytter du rundt på datid, og nutid. Nogen gange mangler der nogle ord som gør at sætningen bliver bundet sammen. Der bliver ikke sat punktum og komma de korrekte steder hvilket gør det svært for en at finde ud af hvad der sker, og hvornår det kommer en pause. Der mangler også nogle afsnit ind i mellem. Nogen gange kommer der en forkert ordsættelse ind, altså at orderne ikke er sat ordenligt ind så sætningen giver den rigtige mening og man må derfor kæmpe med at finde betydningen. Du nævner nogle ting flere gange i en anden sætning som du allerede har fortalt om. Alting sker for hurtigt efter min mening, i det ene øjeblik er hun sur og vred, det næste smiler hun. Man kan ikke finde rundt i det som sker i historien.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen