Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

Hjemme hos Inu //Lance//

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Hjemme hos Inu //Lance//

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 10:09

Tid. 3-4 om morgenen
sted. Inu's lejlighed
vejr. mild vind udenfor
Omgivelser. stue køkken, altan forlængelse af stuen, soveværelse og badeværelse
Dato: IRL

Inu havde været taget hjem fra skoven igen efter at have mødt en person som hun så ud til at komme godt ud med.... nu havde hun inviteret ham hjem hvis han havde lyst, men han svarede vist ikke på om han gad komme eller ej. Inu sad i sin sofa og kiggede mod vinduet... eller rettere sagt døren der førte ud mod sin altan...
hun sad og halv sov lidt og tænkte at hun nok snart skulle gå i seng i stedet for at vente på ham

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Hjemme hos Inu //Lance//

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 19:33

//ville ønske du ville svare for har så meget krea til vores emne nu :P//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 19:54

Lance fløj endnu engang... Man kunne nu få sig en letter Majæstatisk Entré på den måde... De sorte vinger Blafrede langsomt og erfarent og han smilte lidt da han kom tættere på Huset. Han havde Memoriset Adressen... Det var nu dejligt at kunne adressen på noget som ikke var brændt ned... Selvom det hurtigt kunne ændre sig...
Nu havde han fået Information i stedet for at slå Personen ihjel... Dyrebar Information... Altid Dejligt....
Mens han fløj, ændrede hans tøj sig til et jakkesæt... En af de gode ting ved Hans formskiftning, var ændringen af Tøj... Han kunne ha et hvilket som helst sæt Tøj på i Løbet at Få sekunder... Og det gjaldt også Våben, hvilket var endnu bedre i følge ham selv.
Langsomt og blidt landte han på altanen og bankede ligeså blidt på Døren med en behandskede hånd.... Luften duftede nu dejligt... Der var nok ikke noget bedre end den duft.
Endnu en ond tanke vældede op i ham og hans tanker sagde at Blod nu duftede bedre...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 19:59

Inu vågnede lige så stille fra hendes lille dvale søvn hvor hun sagtens kunne høre den mindste lyd eller mærke det mindste pust. Hun rejste sig stille op og bevægede sig lige så stille hen mod døren. Hendes sorte kjole blafrede lidt i det vind pust der kom ind gennem døren da hun lige så blidt tog i håndtaget og skubbede døren op.
Hun så på ham med blide varme øjne, lillae... men det var sjældent hendes øjne så varme ud...
inde i stuen som man kunne se fra altanen var der både normale møbler og så nogle små borde, hylder eller skulpture som var lavet af is

//yay xD//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 20:19

"Er det Godmorgen eller Godaften?" spurgte han med et høfligt smil da han trådte ind i lokalet. Kulden rørte ham ikke det mindste... Han havde levet langt koldere steder... Lance kunne ikke tillade sig at blive for gode venner med denne Dæmon... Han skulle ingen Kæreste, Kone eller noget andet i nærheden af sig som kunne bruges som et Våben... Imod sig selv ellers ville han gøre det... Han ville selv slå hende ihjel når han fik chancen hvis hun kom for tæt på ham... Det ville blive Nødvendigt at han enten overbeviste sig selv om at han ikke skulle være tæt på, eller at han selv skulle tro på at hun var død...
Hans smil var varmt og Indbydende, afslørede intet af det han havde kørende inde i hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 20:23

Inu kiggede på ham men førte så blikket ud mod himlen "mmh... jeg ville sige god tidlig morgen?" sagde hun så og kiggede på ham igen "kom indenfor hvis..du nu har lyst" hun nikkede hovedet lidt i en venlig gestus
"jeg håber ikke at jeg virker desperat eller noget... er bare ikke særlig tit jeg har venner der vil snakke med mig" hun smilte blidt og trådte til siden for så at kigge på ham igen

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 20:40

Lance studsede lidt over det... Venner... Det var ikke ligefrem et Ord folk havde brugt om ham i lang tid... Han havde været en Snu og farlig Fjende... Men Ven... Aldrig... Allirede, Forbundsfælle, Forræder og andre Ord... Men Aldrig i hans lange liv var han blevet kaldt en Ven...
Der vidste sig dog ingen direkte Genkendelse ved ordet, men han trådte ind... Stadig med et smil på læberne.
"Du virker ikke spor Desperat... Men jeg kom også fordi jeg skulle fortælle dig noget vigtigt..." forklarede han og kiggede længe på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 20:44

Inu lagde hovedet på skrå og lukkede døren på klem "hmm...forklare mig noget?" sagde hun stille og kiggede på ham... undrende over den måde han sagde det på
hun gik hen og satte sig i sin sofa men havde stadig blikket mod ham
"... lad mig gætte... du vil ikke være i nærheden af mig eller noget...." hun kiggede hen mod vinduet for ikke at se på ham "eller er jeg forkert på den"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 20:54

"Jeg vil gerne" sagde han meget indtrængende. Og det var sandt... Delvist Sandt... En Del af ham ville gerne være sammen med hende... Men det var en lille Del som Ondskaben snart ville få fuld Kontrol over... Selv efter 2000 år, havde Ondskaben ikke endnu ødelagt hans få gode Følelser tilbage...
"Men... JEg skal meget snart i Krig... Og det sidste jeg ville, var at ende med at du ville blive slået ihjel, hvis keg ikke stoppede... Du skal ikke trækkes ind i det her på grund af mig" sagde han ligeud... Han vidste allerede hvem han skulle kæmpe imod... Eller det var måske så meget sagt.. Han havde fået en Beskrivelse... Og med den skulle han kæmpe mod personen... Lance kunne ikke direkte Beskrives... Han kunne jo trodsalt skifte Udsende...
Den måde han havde Udtrykt sig på, var langt bedre end "Jeg-Vil ikke have at vi skulle ses mere, eftersom jeg kunne ende med at slå dig ihjel..." Det ville han for alt i verden ikke sige... Ihvertfald ikke højt..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 20:58

Inu kiggede på ham "hmm... det er kun en oplevelse at dø..." sagde hun så og rejste sig op lige så stille og så på ham "mmh...du min første ven,..... bekendte... som ikke har taget skade af mit nærvær..." hun så mod vinduet igen "du den første der har fået mig til at føle mig i live igen" hun smilte lige så stille "men hvis du vil gå... så må du gå... jeg kan nemlig ikke stoppe dig i dine beslutninger" hun smilte venligt og sødt samtidig, selvom man godt kunne høre på hendes stemme at det gjorde lidt ondt på hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:04

"jeg tænker lidt... Om jeg ikke burde være sammen med dig, inden kampen så..." sagde han og kiggede længe på hende, som om han overvejede det kraftigt... Hvilket han gjorde... Hans gode følelser kæmpede imod Ondskaben der på forunderlig vis var vokset ukontrollerede siden han kom til Di Morga...
Hans gode Følelser var som en Lanterne i Mørket på en stormfuld nat... Kæmpede bravt til det sidste som en Spartaner imod den Persiske Hær... Skræmmende bravt...
Han kiggede længe på hende mens han ventede på hendes reaktion...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:07

Inu smilte meget svagt til ham da han sagde det "de bestemmer selv hvad de vel hr. og jeg ved godt det lyder lidt dumt, men det ville jeg faktisk blive glad for... men"
hun gik hen foran ham og kiggede ind i hans øjne
"hvad mener de med at være sammen med mig? du er jo sammen med mig nu,,..." hun lagde stille hovedet på skrå igen, hendes pandehår faldt ned og dækkede for hendes øjne

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:16

"åårh du ved... Bare slappe lidt af sammen med en jeg kender" sagde han venligt og smilte endnu engang varmt og indbydende til hende.
Så svandt smilet lidt hen og han kiggede lidt ned på sine fødder...
"Jeg har faktisk løjet lidt for dig" sagde han stille og mumlende som om han ikke vil sige det højt og derved indrømme det selv.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:18

Inu fjernede stille sit pandehår og kiggede på ham "hmm... løgne er jo ikke særlig praktiske er de vel?" hun drejede rundt på foden så hun havde ryggen mod ham og gik så tilbage til sofaen igen "jeg bider ikke så du må gerne sætte dig ned hvis du vil..." sagde hun så og lænede sig tilbage i sofaen "men hvad har du løget om?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:24

"Om at flyve... det er fantastisk..." hviskede han stille, men alligevel kunne hans stemme høres helt ud til det yderste af rummet... Det var hans evne med at krybe ind i folk, som gjorde at han nærmest konstant unne høres, lige meget hvad han gjorde for at skjule sin stemme.
"Jeg kunne godt flyve dig rundt, men jeg var bange for at jeg ville miste kontrollen over det..." Mumlede han stille og skrabede lidt med sin fod mof Gulvet uden at tage imod Invitationen mod at sidde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:27

Inu så på ham med et lidt nedtrykt blik og alligevel lidt happy "Hmm... det er ok jeg overlever nok uden" sagde hun så for at han ikke skulle føle sig som en løgner "jeg lever vel stadig i nogle år så mon ikke jeg når at opleve det?" hun smilte sødt til ham som om det ikke rørte ved hende
"er du ikke bange for at dø selv egentlig?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:32

Han rynkede brynene lidt som om spørgsmålet forvirrede ham... Nu kunne han jo ikke ligefrem smide sig ud i en Lang forklaring omkring sin Race... For det ville Afsløre for meget.... Men der var dog nogle ting han kunne sige.
"Jeg er ikke så nem at slå ihjel, eftersom jeg kan ændre på min Biologiske struktur og derved skabe en form for ekstra Celler som ikke healer, men Erstatter de gamle... Det tager tid, men jeg kan gøre det..." Forklarede han og kiggede længe på hende.
"Men... Jeg tror at du gerne vil ud at flyve ikke sandt?" spurgte han og kiggede på hende med et udtryk i ansigtet der ikke var helt til at forstå.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:36

Hun kiggede på ham "haha, det er så sejt" sagde hun og smilte stille "og...jo jeg vil gerne... prøve at flyve en dag" sagde hun så "for at være ærlig så havde jeg vinger engang, de voksede ud men jeg noget aldrig at flyve da jeg kom ud for et uheld... og mine vinger blev skadet... jeg endte med at fryse dem så meget at de kunne rives ud, og efterhånden så healede det og de voksede aldrig ud igen"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:44

"Men!" Sagde han højt for at understrege dette. "Jeg kan ikke love at jeg blive ved med at Holde Fast, da det er svært på visse tidspunkter... Når... Jeg har mine Tanker Andetsteds" sagde han langsomt for at hun ikke skulle vide det hele.
Han kunne jo ikke ligerem sige at hans Krop var igang med at blive Ond... Det ville ikke give mening uden at forklare hvad han var... Og det ville tage hele natten, så hun ikke kunne komme ud at flyve...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:47

"hmm...jeg forstår ikke hvorfor du skifter mening nu" hun rettede sig op og så på ham "...du har jo sagt nej før hr. hvorfor er du nu så glad for at ville flyve en tur med mig... og hvis du nu også har tænkt dig at tabe mig" hun kiggede lidt ned, mod sine fødder "...så ville jeg helt klart dø, hvis jeg bare faldt højt oppe fra... og så lige pludselig... SPLAT" sagde hun og så mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 21:54

"Det... Det er en Form for Skiftende personlighed jeg har... Det er frygteligt at høre den stemme snakke imod ens natur... Men den Vinder Terræn" sagdeh an og kiggede længe på hende med et grav alvorligt ansigt for at understrege at det var snadheden han sagde og ikke bare en fed løgn for at slippe for det...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 22:01

Hun rejste sig op og gik hen til ham, kiggede ham ind i øjnene og smilte så "bare rolig jeg tror ikke at du lyver... ok?" hun havde lyst til at røre hans kind men lod være "hmm... jeg vil gerne prøve at flyve en tur med dig" hun rødmede meget svagt og kiggede mod altan døren "men lov mig... at hvis du opdager du taber mig... så prøv at grib mig igen hr"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 22:33

Han nikkede stål fast og kiggede på hende med et tænkende blik, mens han faktisk overvejde om han kunne nå at gribe hende hvis han gjorde... Han blev enig med sig selv at det kunne han godt, hvis det kom til det....
"Udemærket... Og lad være med at kalde mig Hr... Ellers Taber jeg dig med vilje" Spøgte han og gik hen imod altan døren.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 22:36

Inu nikkede lige så stille "undskyld... gammel vane... seriøst gammel vane" hun fulgte efter ham hen til døren og ud på altanen hvor hun så kiggede op mod himlen "det er smukt ikke også" hun så hen mod ham og smilte venligt "hihi... tør du røre ved mig, eller er du bange for at falde for mig" hun rakte hurtigt tunge for sjov af ham og smilte så sit sædvanlige kærlige smil

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 11 okt 2010 - 22:59

//smutter i seng:P ses i morgen vel //

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content