Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240094 indlæg in 12012 subjects

Det Sidste Ord - something random.

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Det Sidste Ord - something random.

Indlæg by Gæst on Lør 4 sep 2010 - 12:51

fik også lyst til at lægge noget ind ^^

Dette var noget, jeg bare skrev for sjov. Det er ikke super godt, fordi jeg skrev det under matematik skriftlig eksamen juni 2010, men jeg havde lidt for meget fritid og så kedede jeg mig, så noget skulle jeg lave. XD
Og dette var så det, der kom ud af min kedsomhed.
Inspiration: vinden som tuede udenfor, og stilheden under eksamen.
I må gerne kommentere på det. ;D

Det Sidste Ord

Mørket nærmer sig og stilheden hersker. En ung rejsende sidder ved sit bål og varmer sig. Pludselig kan han høre et kvindeskrig i mørket, mens en ugle flyver hen over ham, den må have fået øje på en mus. Vinden tuder, mens han trækker sit sværd. Han lister hen mod skovkanten, da han igen hører et skrig. Ud af skoven kom en kvinde løbende. Hendes kjole er forreven, og hendes hud har mange rifter, men man kunne se, at hun var smuk. Hun faldt på knæ foran ham og begyndte at græde, hun bad inderligt om han s hjælp. Igen begyndte vinden at tude, men med en blandet lyd af en knurren. Han hævede sværdet i forsvarsposition. Han så de sort/grå glimt mellem træerne. De var ikke alene. Det var ulve, og der var ikke kun en, nej, der var alt for mange til, at den rejsende kunne klare dem. Han tog kvindens hånd og de begyndte at løbe væk fra skoven og ulvene, men det hjalp ikke. Ulvene løb efter dem. Forgæves forsøger han at jage ulvene væk ved at svinge med sværdet mod dem. Han beder kvinden om at løbe, mens han vil holde ulvene tilbage, så hun kan komme væk. Kvinden græder, men begynder at løbe. Da den første ulv gør tegn til at løbe efter kvinden, springer han frem og dræber ulven. De andre ulve begyndte at knurre og kredse omkring ham, Han svang med sværdet, når en ulv sprang mod ham. Han begyndte at blive træt. Han tabte sværdet, da en ulv igen sprang mod ham. En ulv sprang på ham. Han dækkede sit ansigt til, men blev væltet. Ulven gik efter struben og fik fat. Langsomt kunne han mærke, hvordan livet forlod ham.
Kvinden var stoppet og var gået tilbage mod den rejsende. Hun aede og hviskede søde ord til ulvene, mens hun gik ind mellem dem. Hun gik hen til den rejsende og bøjede sig over ham. Han var stadig i live, men på randen til døden. Hun lagde en hånd på hans kind og fortalte, at hun var taknemlig, fordi han ville hjælpe hende. Hun drejede på hans hoved og hviskede et enkelt ord ind i øret på ham, hvorefter hun skar struben over på ham. Hun lod ulvene æde ham. Det sidste ord havde været farvel.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Det Sidste Ord - something random.

Indlæg by Gæst on Lør 4 sep 2010 - 16:10

Meget god historie, men det er lidt forvirrende at du blander nutid og datid ind i hinanden når du skriver en historie. :) Du skal enten vælge at skrive i datid eller nutid. Også gøre det hele vejen igennem. Men jeg kan godt lide handlingen i historien. Men jeg ved så ikke om det er meningen at historien skal skrives på den måde? :) (det var ikke for at komme med en nedladende kritik)

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 4 sep 2010 - 16:13

Det med nutid og datid er en fejl, som jeg plejer at lave, når jeg vil prøve at skrive i nutid. Men nu ville jeg jo heller ikke lave om på den, fordi jeg ville prøve at vise, hvordan min kreativitet lige var på det daværende tidspunkt (og hvor afslappet jeg var).

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 4 sep 2010 - 16:16

Okay ^^' men det er en god historie^^

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 4 sep 2010 - 16:18

Takker.. ^^