Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240094 indlæg in 12012 subjects

Bag Michelle! xD

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Bag Michelle! xD

Indlæg by Gæst on Tors 26 aug 2010 - 16:46

Ja folkens! Nu er det så blevet min tur til at fortælle om mig selv. Mit navn er så Michelle, og jeg er 15 år.. Jeg bor i Holstebro, og har masser af venner! Elsker at dyrke sport, og af hvad jeg alder bedst kan lide er det fodbold. Jeg spiller næsten kamp hver dag, og mange af mine veninder er med! Mine bedste veninder irl hedder Louise og Sille. (Skal lige sige at Sille har brugeren Hope^^')
Ja, jeg er måske sådan en værre.. Læsehest? Ja, for jeg læser nok fem bøger om dagen, eller der omkring. Jeg er mest til fantasy, f.eks. som.. Øhm.. Det springer vi lige over! ^^''
Min yndlings sanger er.. Øhm.. Det ved jeg ikke rigtig, og min yndlings sangerinde, ved jeg dog heller ikke rigtig hvem er..
Jeg har sådan lidt lysebrunt hår.. Det er næsten altid sat op i en løs knold eller en hestehale. Mine øjne er helt lyseblå, og tja.. Jeg går sådan.. I okay afslappet tøj, og bruger ikke en million år foran spejlet om morgenen.. Det er bare lige, fat i en ellastik, og op med håret! Så har jeg da en hestehale!

Jep dette er så mig! Min veninde Sille, tog billedet.. :3

Tja, var det egentlig ikke det? Bare spørg hvis der er mere..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen