Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239769 indlæg in 12011 subjects

Pleas..? - Lazarus

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Pleas..? - Lazarus

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 18:00

S: På Terres gader
D: Irl
T: 00:46
V: Støvregn, vindstille, overskyet.
O: De fleste er indenfor

En skikkelse kom gående, mens det enste man kunne høre var hendes stilleter der 'klikkede' hver gang hælen ramte fortovets sten. Hun var helt gennemblødt, og en hætte hun havde slået op, hjalp ikke meget. Hendes hænder var placeret i lommerne på jakken, mens hun gik en smule foroverbøjet og hendes skridt blev længere, da hun satte farten op.
Hendes navn var Lennea, og hun var lige gået fra parken af, da det begyndte at regne. Der var stadig et stykke vej hen til hendes lejlighed, men nok ikke mere end 10 minuter, hvis hun gik lidt stærkt.
Hun drejede om hjørnet, og nogen dybe gyder tegnede sorte huller mellem bygningerne. Hun gøs let, da hun vendte hovedet for at se om nogen holdte øje med hende fra mørket, men man kunne ikke se om der så stod et giga monster med store hugtænder, der bare ventede på man vendte ryggen til.
Hun rystede let på hovedet, inden hun rettede blikket ned mod fortovet igen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Pleas..? - Lazarus

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 18:10

Lazarus havde næsten lige spist men da han så Lennea gå alene ind i en gyde kunne han ikke lade være med at følge efter. Det var simpelhen for oplagt for Lazarus. Da hun var gået lidt og ca var halvvejs i gåden tappede Lazarus hende på skulderen og sagde med en rolig stemme '' Det er farligt at gå alene her ude om natten unge frøken ''. Lazarus havde sin røde jakke på og intet under. Man kunne se han havde et smukt ansigt og var veltrænede, han havde dybe mærkerøde øjne. Han havde en mystisk og farlig aura omkring sig. En som mange kvinder ville have svært ved at modstå. Lazarus smilede charmerende til Lennea.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 18:20

Hun bed let tænderne sammen, og forsøgte at lukke alle de uhyggelige tanker der løb igennem hovedet på hende, men det var svært. Hun havde efterhånden opdaget, at mørket aldrig bragte nogen behagelige væsner med sig. Hun lukkede kort de lilla øjne, inden hun løftede hovedet, og mærkede nogen røre ved hendes skuldre. Hun skreg af bare forskrækkelse, og fordi hun bare havde gået i sine egne tanker. Hun hoppede et skridt frem, inden hun vendte sig om, med et hamrende hjerte.
Hendes syn var bedre end et almindeligt menneskes, og det tillod hende at se på 'den' der nu havde forskrækket hende.
Han var tydeligvis ikke menneske. Men det var en 'ham'. Hun så ind i hans røde øjne, der mindede hende om sidst hun var gået hjem fra arbejde. Hun skælvede ved tanken, inden hun bed tænderne sammen, og rettede sig op.
Hun pustede lydløs al' luften ud a' sine lunger, inden hun tog en dyb indånding, for at finde ro på sig selv. "Især ikke når flok går og forskrækker en?.." Hun stirrede en smule irriteret på ham, inden hun vendte sig om.
Hun kunne godt mærke hun følte sig en smule draget af ham. Men hun modstod trangen til at kigge på ham igen. En let snerren udslap hendes læber, idet hun koncentrede sig om sine ben, da de begyndte at gå..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 18:28

Lazarus brugte sin Vampyr hurtighed til på et sekund at stå foran Lennea. Lazarus smilede venligt og prøvede at få øjenkontakt med hende '' Du har vel ikke tænkt dig at gå alene videre... Uden nogen form for beskyttelse... Du skal ikke være bange for mig.. Jeg gør dig da ikke noget.... Lige nu ''. Lazarus grinede og nød virkelig det her. Hendes frygt øgede hans lyst til at lege med hende. Han elskede at lege med dit bytte. Han kunne værke hvordan blodet i hans åre flød hurtigere og hvordan det næsten rev i ham for at skramme hende og få hende til at skrige af frygt. Men han holdt sig tilbage for nu.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 18:41

Hun tvang sig selv til ikke at være bange for ham, mens hun stirrede ned i jorden; ville ikke se ind i hans røde øjne, der mindede så uhyggelig meget om blod.. Hun skælvede let, og mærkede kulden krype ind under hendes jakke, og brede sig over hendes hud.
Idag var hun ikke lige i det bedste humør. Hun var rigtig irriteret. Og han hjalp ikke på det. Hun knyttede hænderne hårdt sammen, så hele hendes arm spændtes. Hvor havde hun dog bare lyst til at gi' ham ind lige i hans grimme fjæs.
Hvis det han sagde betød at hun skulle blive her med ham,.. Ville hun sige pænt nej tak. Eller, måske ikke pænt? Hun drejede let hovedet, inden hun tog en dyb indånding - igen.
"Hør her.." Hun forsøgte at dæmpe den irriterende snerren, der lå under overfladen. "Jeg vil gerne hjem, så hvis du lige gad at lade vær med at spærre min vej, ville det bare være super!" Hun smilede et falsk venligt smil, inden hun vred sig forbi ham, og man igen kunne høre hendes stilleter der gav ekko mod gydens vægge.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 18:47

Lazarus smilede og lod hende gå forbi men da hun var kommet forbi lagde han sine hænder på hendes skuldre. Lazarus øjne skiftede fra mørkerød til lysende blodrød. Lazarus sagde med en dyster og faretruende stemme '' Ved du ikke at det er dumt at vende ryggen til en fremmede ''. Lazarus satte sine læber på hendes øre og hviskede '' Og især ikke en Fuld Blods Vampyr ''. Lazarus masserede uhyggeligt og blødt hendes skuldre. Hvor han nød denne leg. Især hendes modstridende tanker. Først var hun tiltrukket nu syntes hun han var grim. Han elskede at se hvordan folks psyke prøvede at forberede dem til det næste træk. Hvordan hendes bevisthed blev ved med at overbevise hende om hun skulle gå selv om noget i hende gerne ville blive.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 18:58

Hun pustede luften ud af gennem munden, som om hun havde holdt vejret længe. Det lød ikke som om han gik efter hende. Hun smilede skævt, og løftede let hovedet. Hun mærkede pludselig nogen isende hænder på sine skuldre, og hun stivnede totalt. Hun stirrede skræmt frem for sig, hvor man kunne skimte 'udgangen' af gyden, hvor lyset fra en gadelampe oplyste det yderste af væggene, inden mørket åd det med dets grådighed. Hun lyttede tavst til hans ord, for bange til at sige noget.
Nu var hun ikke så 'sej' længere, men hun tog sig selv i den tanke. Hun vred sig, da hun mærkede hans isende ånde mod hendes øre, og hans hviskende stemme, der fik det til at løbe koldt ned af hendes ryg.
Hendes skuldre havde egentlig ikke noget imod at blive maseret, men det havde hun i den grad. Hun bed tænderne sammen, inden hun forsøgte at vende sig om. "Slip.. Mig" Snerrede hun mellem de sammenbidte tænder, der fik det til at lyde som en salgs hvislen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 19:30

Lazarus lød hende vende sig om så de kiggede hinanden i øjnene. Men han holdt fast så hun ikke bare kunne løbe sin vej. Hun kunne nu se hans blodrøde lysende øjne og hans hugtænder. Lazarus smilede ondt og sagde med en dyster stemme '' Er du bange for mig nu lille pige... Skal du ikke skrige.. Kan jo være jeg lader dig gå så.. Men jeg er faktisk sikker på du dybest inde gerne vil have jeg bider dig... Jeg kan føle det på dig ''. Lazarus elskede at lege med folks psyke og nu hvor hun var bange og forvirret vidste han hun havde svært ved at finde ud af hvad hun i virkeligheden ville have. Lazarus smilede '' Har du nogensinde prøvet at blive bidt af en Fuld Blods før... Mange siger det er det dejligste i verden ''.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 15 aug 2010 - 19:48

Hun sank en klump da hun nu stod med front mod ham. Hans røde øjne lyste, og hugtænderne man kunne ane' yderst i hans smil, skinnede på en underlig blodtørstigt måde. Der kriblede ned gennem hende, som var hun blevet invaderet af tusinde små edderkopper, der forvirrede kravlede rundt på hendes kolde hud.
Hendes øjne gemte på mange føelser; Vrede, frygt, undren, irritartion'.. Men frygten var det der vidste sig mest. Hendes mund var åben, og hun kunne næsten mærke når hendes varme ånde, ramte hans kolde hud. Hun vidste ikke en skid' om vampyrer, men hun havde altid fundet dem facinerende. Det gjorede hun ogs' med ham; denne vampyr der stod foran hende, og 'truede' med at bide hende. Men på samme tid var hun skramt, og da et billede formede sig i hendes hovede, af ham der bed hende i halsen, fik det til at vende sig i hendes mave. Hun var egentligt ligeglad med hvad folk syntes om at blive bidt, men hun ville i hvert fald ikke tillade sig selv at nyde det, hvis han skulle være så fræk at finde på det.
Hun satte sine hænder mod hans brystkasse, og mærkede hvordan kulden kravlede op af hendes arme. Hun gøs, mens hun modstod trangen til at fjerne dem igen, hun kunne måske holde ham lidt på afstand? "Lad mig være!" Hvæsede hun, og blottede sine tænder, som et dyr der truede med at angribe, mens hun let skubbede til ham, hvilket bare fik hans hænder til at hive let i hendes skuldre..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 16 aug 2010 - 22:48

Lazarus smilede og slikkede sig om munden. Da hun skubbede til ham grinede han og tog fat i hendes hår med en hånd og rev til så hun drejede hovedet og blottede sin hals. Lazarus satte sit hoved langsomt ned til hendes hals og sagde stille og roligt så hans læber en gang i mellem rørte hendes hals '' Du skal glemme alt og lukke alt ud af dit hoved og så selv føle hvad du syntes om at blive bidt ''. Lazarus åbnede langsomt sin mund og gjorde klar til at bide hende hvis ikke hun gjorde vildt modstand.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 18 aug 2010 - 15:48

Et usikkert blik gled over hendes ansigt, da han slikkede sig om munden. Bvadr.. Han skulle i hvert fald ikke 'spise' hende som var hun bare at eller andet dyr!
Et halvkvalt skrig lød fra hende, da han tog fat om hendes hår, nok mest fordi hun blev forskrækket, da han vendte hende rundt, men ogs' det da gjorde herre' nas! Hendes hovedet blev voldsomt revet til side, idet hun lagde sine hænder på hans hånd, der holdte hendes hår, og forsøgte at 'åbne' hans fingre. Hun spjættede lidt, men da hun mækerede hans læber mod hendes hals, blev hun helt 'slap'. Han skulle bare ikke bide hende! Hun begyndte igen at vride sig, mens hun mærkede hans varme ånde, da han åbnede munden, mod sin hals. Hun bed tænderne sammen, og et anstrengende støn lød fra hende, idet hun tog armen op, og smækkede albuen ind i siden af hovedet på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 20 aug 2010 - 0:04

Selv om slaget ikke gjorde ondt på han lod han sig alligevel falde til jorden med et brag. Lazarus lå livløst på jorden. Han træk ikke engang vejret. Han bevægede ikke så meget som en finger * Hvis hun er et godt væsen vil hun komme over og se om jeg er okay... Hvis hun er ond vil hun læbe sin vej... Hvilken dejlig og sjov leg *. Lazarus elskede at lege og når han legede fandt han altid på sjove nye lege. Mange gange var legene ikke engang for at få blod men bare fordi han nød at lege med andre folk. Det gjorde ham i så godt humør.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 20 aug 2010 - 8:41

Hun kunne godt fornemme hun ikke ramte ham særlig hårdt, så da hun hørte ham ramme jorden, vendte hun sig forskrækket om. Så hårdt havde hun da overhovedet ikke slået? Eller havde hun?.. Hun bukkede sig en smule ned, og hendes blik blev en smule bekymret.. "Er.. Er du okay?".. Hun skulle lige til at række ud efter ham, men hun vég tilbage, da hun huskede på han lige havde prøvet at bide hende!
Det var sikkert et trick?.. Hun snerrede let af ham, inden hun vendte sig rundt, og løb ud mod lyset for enden af gyden..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 20 aug 2010 - 15:23

Lazarus bevægede sig lyn hurtigt så hun løb ind i ham '' Jamen jamen... En lille ond pige... Du har ikke noget imod at skade andre og løbe din vej... Du er jo ligesom mig så... Giv mig en god grund til jeg ikke skal mæske mig i dit blod og efterlade dig bagefter? ''. Lazarus grinede ondt og kiggede på hende med faretruende øjne. Hvilken dejlig leg dette var. Lazarus havde ikke moret sig sy godt i lang tid. Denne pige gjorde det meget sjovere end han havde troet. Hvilken fryd. Han følte sig så levende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 21 aug 2010 - 0:07

Hun kiggede sig over skulderen for at se om han stadig lå på jorden, men han var væk.. Et let vindpust ramte hende idet hun vendte blikket frem, og ramlede lige ind i ham. Hun skubbede sig hurtigt væk fra ham. Han ville nok 'jagte' hende hele natten. .. mæske mig i dit blod.. Hun skælvede let, og røde billeder dannede sig i hendes hovede, inden hun rystede på hovedet og stirrede utrygt på ham. "Fordi.." Hendes stemme rystede let, inden hun tog en indånding, og knyttede næverne. "Fordi det ikke smager særlig godt?" Det lød meget som et spørgsmål, og hun mærkede ynkeligheden krype over sin hud.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 21 aug 2010 - 4:22

Lazarus smilede ondt '' Jamen er det ikke op til mig at bedømme... Hvis det smager dårligt vil jeg stoppe med at drikke fra dig med det samme... Smager det godt vil jeg drikke mit mæt.. Bare rolig det vil ikke dræbe dig... Bare svække dig... Så du stoler på dit blod smager dårligt... drej hovedet og lad mig smage efter '' Lazarus grinede ondt og slikkede sig om munden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen