Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238744 indlæg in 11996 subjects

Tegne? xD

Side 2 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Tegne? xD

Indlæg by Malakel the Vanquished on Søn 8 aug 2010 - 22:05

Awesome!!.. Spillet er nice xD.. og fede tegninger.. dammit jeg savner mine farver Dx.. *skal have fundet dem!*.. Anyway, det er herre godt lavet. Meget... manga, selv hælder jeg over til blanding imellem manga og realism. Men jeg synes det er godt lavet, din anatomi er god, fingrende er flotte, og ansigts udtrykkende varierede, det er flot :) ..
Btw enig med Ahngel med hensyn til det med perfektionisme, selvom jeg selv er lidt af en konkurrance hore. xD går lidt i selv sving hvis jeg ser nogen der er sygt god til at tegne så bliver jeg helt: jeg vil også, jeg kan godt, jeg er meget bedre end dig! Bare vent og se! - like, så xD.. skal måske ikke tale for højst.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1467

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 22:09

Hehe, ej, har også set din tegning^^ Synes også den er rigtig god...Du har lidt den samme tegnestil som en jeg mødte nede i Japan x3 Tro det eller lad være, dernede er det hele altså ikke kun manga, man tegner også realism (Ikke fordi jeg ikke tror i tror det xD)
Men hvem helt præcist er 'A.D' ? :O
Og ja, jeg er lidt af en perfektionist angående det jeg laver... Hehe ;3
Desuden er det hele mest manga, fordi jeg, som jeg også har skrevet, satser på at blive Shoujo manga tegner^^ Hehe.. Har haft den drøm lige siden ejg læste mit første manga bind ;3

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 22:27

Så lidt :D
Ja, men jeg gik lidt i stå ved Solomon's core, eller hvad den nu hed? o: Fordi jeg ikke er stærk nok til at kunne bekæmpe Martha's far .__.' Så der er en ren rundkreds.. s: Men jeg har skam nydt det :P

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 22:31

Hehe finno!^^ Selv har jeg egentlig aldrig spillet spillet, jeg har bare hjulpet med fan art, og designingen af Zelos xD
Har egentlig aldrig været inde der hvor de lavede selve spillet... Hmm... Gad godt se de koder de laver dérinde 8P

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 22:35

Jeg elsker Zelos 8D Hans udseende passer bare perfekt med hans charmerende personlighed.. xD Jeg hader Alice.. oo

Gæst
Gæst

Indlæg by Malakel the Vanquished on Søn 8 aug 2010 - 22:38

Lol hvor sejt, jeg har en tegne buddy i Japan xD!!.. Jeg satser på at blive Yaoi forfatter, både manga vis men også skrive mæssigt. Selvom der er meget lang vej endnu, dog vil jeg ikke leve af det, da jeg ike vil gøre noget så behageligt til et job, og da jeg heller ikke tror at jeg kan tjene nok til at leve af det. Det har jeg lidt indset :P.. det kræver meget at få en yaoi til at vække interesse, da de fleste Yaoi's går ud på: jeg er så uskyldig, tegnet som en pige, åh nej nu bliver jeg voldtaget, men jeg kan faktisk godt lide det Dx.- hvilket jeg HADER.. -.-.. jou lidt buttrape er dejligt engang imellem, men ikke når det er så forbandet urealistisk og der ingen historie er i det overhovedet.. :/ elsker når der er noget historie der ligger op til at to fyre måske ender med at kysse, og senere hen mere. Men altså.. det skal ikke alt sammen være.. det der.. i ved.. >__>''.. det er for nedern. Anyway... A.D er Anne-Dorthe, Anne-Dorthe er Ma'lakel = Mig xD!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 22:42

Hehe xD Men hvorfor det? :O

Og ma'lakel, det er jo bare great!^^ Yaoi synes jeg selv også er lidt tyndt, eller ihvertfald det af det jeg har fået stukket op i næsen xD
Og tja, jeg ved ikke om jeg vil kunne leve af det, men ellers kan jeg altid hælle til at blive lærer, í dansk xD
Ok! Er du også en pige irl?
Er jeg ogs x3

Gæst
Gæst

Indlæg by Malakel the Vanquished on Søn 8 aug 2010 - 22:45

Haha xD sig til hvis du vil have noget.. RIGTIGT yaoi :P..
Og det kan du vel gætte dig til ;)!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 22:48

Selvf^^ Selvom jeg har nok med spandevis af shoujo manga lige for øjeblikket, har sat mig for at læse enver manga bog på dansk i hele odense bibliotek! : )
Hehe, er nået til 'vampre game' xD
Og ja... Det havde jeg vel også gættet ^^

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 22:57

Men jeg havde egentlig også tænkt mig på et tidspunkt herinde at have et 'Yaoi emne' hvis man kan sige sådan xD
Da Itarian jo både tænder på piger og drenge xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Malakel the Vanquished on Søn 8 aug 2010 - 23:01

haha god fornøjelse med bibloteket :P. og Vamp Game er awesome xD.. elsker katten, har selv vol. 1,2,3,4.. men kunne ikke opspore resten.. ret så nedern :/ ... Lmao xD jeg har haft et yaoi emne, med Mail og er igang med et nu <333 x3 efter megen.... 'overtalelse' af den karakter in-game... damn til folk der spiller kostbar :P .. *Blinker til en hvis person xD*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Indlæg by Damia on Søn 8 aug 2010 - 23:06

Vampire Game?? who said vampire game?!! XD *sidder og læser i et af dem nu*

forresten det er nogle mega nice billeder O_________________________O
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978

Indlæg by Ahngel on Søn 8 aug 2010 - 23:07

*Vrænger til Ma'lakel i baggrunden* .. Hey! Hvis jeg gav efter for enhver der ville *host* ind på livet af Ahngel, så var han sgu blevet far til resten af vie la mort (Hvilket han jo heller ikke kan. Ergo et tegn! xD) ..
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:11

Hehe! Jeg selv synes at det er meget øhh... frem og tilbage agtigt? Vampire game altså! x3
Jeg mener de farer rundt over det hele, så sker det, så sker det andet, det er til at bive rundtosset af, men selve tegningerne er vildt gode - det er hvad jeg betegner som perfekte xD
Og ja! Katten er også min absolutte favorit! <3 xD

Og hehe, heldige dig Ma'lakel, men jeg er sikker på at du en dag vil få overtalt denne 'hvisse person' xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:16

Det har han gjort!! xD *Peger op på alle drenges dejlige, lille vampyr* tsk... den lange kø! -_-''

Men ihvertfald: Virkelig godt tegnet Itarian, det må jeg sgu... skrive :D

Gæst
Gæst

Indlæg by Ahngel on Søn 8 aug 2010 - 23:17

*Fælder Belph og sætter sig på ham imens han påføre vedkommende bengalsk benlås.* Stille imbicile! xD Der er faktisk flere piger i køen end drenge! x3
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:18

Tak^^
Haha, så der er ligefrem kø? I så fald til hvem der får Ahngel eller Ma'lakel? ;D
Og hvem helt præcist er så det Ahngel? x3

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:20

I wont forgive you tsk *kigger skuffet væk og vender ryggen til Itarian* hmmm hvor var det nu jeg lag min pistol? xD

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:21

*Skynder sig at gemme sig bag sin elskede komode* DONT SHOOT! :O

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:22

Det tror jeg ikke på!! *Slår ud mod Ahngel mens han prøver at komme fri* UKE!! >_< xD

Og... *Tæller på fingrene* Jeg tror at der er lige mange piger og drenge :P

Gæst
Gæst

Indlæg by Ahngel on Søn 8 aug 2010 - 23:24

Well.. Im on top on you, aint I? ^^ hehe.. *sidder stadig på ham og holder fast i benene*
Og lad mig høre Belph? Lad mig liiiige høre engang xD
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:26

Well... then you have to have sex with me... don't you!? *Griner indvendigt* x'D

Gæst
Gæst

Indlæg by Ahngel on Søn 8 aug 2010 - 23:27

Well.. I havent had sex with Ma'lakel (yet) sooo.. That explanation do not hold any water ^^
Ahngel
Master (Rank 21)

Indlæg by Gæst on Søn 8 aug 2010 - 23:29

Awww... come on!! >_<''

Gæst
Gæst

Indlæg by Ahngel on Søn 8 aug 2010 - 23:31

Hahaha xD .. Aaaaand Ahngel wins again :3
Ahngel
Master (Rank 21)

Side 2 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen