Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239769 indlæg in 12011 subjects

Some midnigt art.. //Åbent for alle, håber nogen vil.//

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Some midnigt art.. //Åbent for alle, håber nogen vil.//

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 17:19

hun så hans forvirrede blik, og tøede lidt op, men kulden var stadigt at finde i hendes øjne, mens hendes hugtænder blev presset mod de røde læber da hun talte, udimellem sammenbidte tænder..
- jeg bryder mig bare ikke om dæmoner..! og jeg skal nok passe på din bil..
det sidste var sagt i en knap så kold tone, selvom hun stadig så ret sur ud.. eller måske var sur ikke det rigtige ord.. måske snarere sammenbidt og vagtsom..
på trods af pigens menneske krop og aura, kunne hun dog ikke skjule lugten af dæmon..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 17:28

Mikala vendt rygge til dem og græde " hvordan kan du være så ond jeg har slet ikke gjore dig noget som helst " græde mikala hun så på hende og Erick hun ryste og var så ked af det hun gik tilbage i mod gyden hun hade gemt sig i hun gik ikke der ind men satte sig græde på af en husmur

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 17:37

Erick lagde hovedet lidt på skrå, og kiggede op på Luciel, og så tilbage på Mikala. Han gik hen imod hende, og rystede hovedet lidt.
"Rolig, rolig nu Mikala.. Tror ikke at hun havde tænkt sig at gøre noget.. Hun er en vampyr. Hun har måske sine grunde.. Lad nu være med at græde, kommer du ikke nogen vejne med søde." Sagde han og knælede ned ved siden af hende. Han kiggede op på Luciel, og rystede lidt på skuldrene, i det han ikke helt forstod hvorfor hun blev 'så' ked af det..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 17:41

Mikala sad bare og græde hvorfor var alle bare efter hende bare fordi hun var halvt dæmon og halvt mennske hun holdt op med at græde men hun var stadig væk meget ked af det hun viste ikke hvorfor Luciel var sådan efter hende hun hade ikke gjore hende noget som helst vis hun hade kunne Mikala ikke huste det

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 20:01

luciel sukkede opgivende over dramaet.. det var hende komplet uforståeligt hvordan man kunne blive så ked af det.. for hende var det ret normalt at blive hade, foragtet og alle de der andre negative følelser. men.. hun morede sig så også med at fremkalde dem..
- åh ja.. jeg er så ond..
hun rullede med øjnene, over mikala der sagde hun var ond.. lagde sig afslappet ned.. pigen havde jo sikkert ret.. hun var så ofte blevet kaldt ond.. de måtte jo have ret.. på en eller anden måde.. mila, zelenia, pitch.. julle.. det var dem som hun huskede ansigterne på.. dem som havde kaldt hende ond.
det var hun sikkert også til tider.. men ikke hele tiden.. det havde hun ikke været da der bare havde været mennesket i nærheden..
hun kunne mærke at hun langsomt blev irritabel.. ligenu skulle der ikke ret meget til at gøre hende godt sur.. og det vidste hun.. alligevel prøvede hun bare at tænke på andre ting.. himlen, stjernerne.. vinden.. den kulde som levende sikkert følte..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 20:14

Erick rystede en smule på skuldrene og kiggede fra Luciel til Mikala.
"Hey hun er ikke den værste af vampyrer, hun har vel en grund til at være forsigtig omkring en... Dæmon? Som du sagde du var.. Og hey er ikke noget at grede over" Han grinte lidt og ruskede Mikala blidt. Han rejste sig så op og sukkede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 20:19

" jeg er kun havl dæmon men min far var en æget dæmon " sagde mikala og kom på bene hun ryste en smule da hun stadig væk græde en smule og hun kunne ikke finde på at gøre nogen noget med minder at de hade gjore hende noget også

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 20:24

frost dryssede elegant af vampyren da hun rejste sig op på taget af bilen.. tog et par skridts tilløb og satte af fra bilen.. dog stadigt ingen mærker efter at hun havde været der.. som hun for et kort øjeblik svævede igennem luften følte hun sig hjemme, men det endnu hurtigt da hun landede med begge føder på hegnet.. næsten som en linedanser..
små frostkrystaller dalede ned fra hendes slanke krop, klædt i sort der gjorde isen så meget tydeligere.. hendes hvide øjne var focuseret på mikala som hun tydeligvis ikke var tryg ved.. ellers ville hun aldrig bruge sine evner..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 20:28

Erick kiggede på hende og så op på Luciel.
"Hey.. Kan godt være at du ikke er tryg omkring en demon, men giv hende en chance.. Der er vel også forskellige dæmoner, som der er vampyrer ik? Hun er da sikkert en af dem som ikke er.. Onde.. Eller.. What ever, imod dig" Sagde han, og prøvede at dæmpe ned på situationen med et grin.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 20:30

Mikala så på hende hun viste at hun ikke kunne gøre hende ondt " se jeg kan ikke en gang flyve så jeg gøre dig alser ingen ting " sgde mikala og håbe at hun ikke ville komme tæter på hende eller bare ikke at rør hende hun kunne ikke rigtig lige vampyr da hun var blove bidt flere gange end hun kunne tælle

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 21:12

luciel så irriteret på Erick, men hun vidste godt at hun ikke kunne gøre ham noget.. igen satte hun af og landede ved siden af mennesket.. forskellen på den luciel der var før, og den der var nu var tydelig, og man kunne se at Erick nok havde haft ret da han sagde at hun ikke altid var sød..
- jeg burde ikke.. nej.. jeg må hellere gå..
hun vendte på hælen og skridtede hen imod hegnet. hun hev sig hurtigt op, irritationen gav hende ekstra krafter, og snart stod hun på den anden side..
hun kastede et blik på Erick, og skulle til at sige noget, men rystede så på hovedet og vendte sig igen og gik længere ind i gyden, hvor hun stoppede for at se på tegningen.. kortvarigt.. snart bevægede de kolde hvide øjne sig op på himlen som de plejede når hun var irriteret..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 21:19

Erick lagde hovedet på skrå og fulgte hende med øjnende, og så en smule betænksom ud. Han rystede så på skuldrene og kiggede ned på Mikala igen.
"Er du okay Mikala?" Spurgte han med en hånd på hendes skulder. Han undrede sig lidt over hvad Luciel mun ville sige, og hvorfor hun virkede tøvende med et eller andet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 21:22

2 ja jeg er okey Erick " sagde mikala hun ryste en smule hunvar lidt bange endnu

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 21:27

med korte hurtige skridt gik vampyren ud af gyden.. et øjeblik stod hun stille ude på gaden for at vænne sone følsomme øjne til lyset fra gadelygterne..
så begyndte hun at gå.. den samme vej som hun var kommet fra.. hun var ikke sikker på hvad hun ville, men med det humør hun var i, ville det nok ikke være en god ide at nærme sig andre.. med mindre man var ude efter ballade..
hvis hun gik hjem nu ville kun sikkert komme til at ødelægge noget.. istedet satte hun kurs mod skoven hvor hun kunne rase ud..

//ude af tråd, medmindre stoppet..//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 21:32

Erick stod og tænkte lidt på at følge efter Luciel, men kiggede så ned på Mikala igen med et smil.
"Hvorfor var det du kom hen og lyttede i det helle taget Mikala?" Han tog en metal bøtte op a lommen og tog en cigaret ud, som han tænte med en lighter, og tog et dybt sug, og pustede væk fra hende.

//Kan godt være Ercik kunne finde på at lede efter hende senere på natten.. Men i såfalde sender jeg et PM, han følger ikke efter endnu :) //

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 21:34

" kom bare forbi og hørte jer snakke sammen " sgade mikala hun satte sig ned på fortovet hun så ked af det ud og samtide bange hun hadet når ander var sur eller vred på hende uden grund som alle var for tiden

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 21:35

//fair du skriver bare..;) hun er nok bare ikke i ret godt humør.. xD//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 22:27

Erick satte sig ved siden af, og hvilede hans albuer på hans knæ, og tog et dybt sug af sin cigaret.
"Er jo også en kende uhøfligt. Ved du nok." Han smilede og puffede lidt drilende til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 22:29

" jaja jeg ved det godt 2 sagde mikala surt hvorfor hakke alle på hende bare forbi hun var en halv dæmon efter sin far så hakke alle bare på hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 22:36

Erick blev ved med at smile og rystede sit hoved lidt.
"Lad nu være med at være så sur Mikala, kan da godt være folk er hårde ved dig, men det er de også tit på mig.. Både pågrund af min stil og min fortid.. Lad være med at lade det gå til dig.. Hvis det de siger ikke kan bruges til noget, så ignorer det.. Når nogen ter sig som hende før, så tag det med et smil. Var trods alt hende der var nervøs omkring dig.." Sagde Erick med et lille smil. Han lænede sig tilbage på hans albuer med et let suk.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 22:41

Mikala var ked af at alle skulle rette og skælde hende ud hele tiden Mikala gav sig til at græde igen hun var så træt af at alle altid og hele tiden var efter hende bare på grund af at hun var halvr mennske og halvt dæmon

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 jul 2010 - 0:18

Erick rystede hovedet lidt, og satte sig op ved siden af Mikala, og lagde en arm omkring hendes skuldre.
"Kom nu Mikala.. Lad være med at græde, det er så tridst når en pige græder. Så for du også bare mig i dårligt humør.. Hvad er der i vejen søde?" Spurgte han og ruskede hende blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 21 jul 2010 - 13:03

" det er bare fordi alle altid efter efter mig og jeg ved bare ikke hvorfor de er der " sagde mikala og holdt op med at græde men hun snøfte stadig væk en smule men det var ikke så slemt mere nu

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics