Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

Some midnigt art.. //Åbent for alle, håber nogen vil.//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Some midnigt art.. //Åbent for alle, håber nogen vil.//

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 19:22

Tid: 11.36

Sted: En af Terre's mange små gyder, imellem en fin forretning, og en restaurant.

Omgivelser: En mørk gyde, kun belyst af en stor minelommelygte.

Vejr: Overskyget, med let kølig vind.

Der var stille i byen. Mere end normalt. Der var kun meget få biler som kørte forbi på den store vej. Stilheden blev brudt af en stille hvislen. Hvis man fulgte lyden, ville man begynde at kunne høre lavt musik. Musiken var hurtig og hård, og hvis man kendte bandet 'Dope' ville man kunne genkænde det. Hvis man blev ved med at følge lydene ville man dreje ind af en lille gyde og se en skikelse være bøjet ned i knæ. Det var Erick, som sad på knæ og spreyede med en spreydåse på vægen ind imod den lille fine sko forretning. Han bevægede hovedet til musikken, som fik hans høje Mohawk til at ryste en smule. Han tog et dybt sug af den hjemmerulede cigaret, og pustede røgen ud af næsen med et bredt grin. Han havde tegnet et artwork af hans eget ansigt fra siden, med ild i hans hår. På billedet kunne man ikke genkænde Erick, hvis ikke han stod ved siden af det. Billedet var meget stort, og hvis han selv stod oprejst ved siden af det, ville det være på højde med ham. Ved hans side lå der en taske, den lommelygte som lyste op på vægen, og en masse spreydåser af forskellige farver.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Some midnigt art.. //Åbent for alle, håber nogen vil.//

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 19:58

en kold vind strøg luciels lange kulsorte hår til siden så hendes hvide øjne skinnede igennem.. det var ikke langt tid siden hun havde forladt sin lejlighed efter at have hvilet ud, og nu var hun altså her.. hun var ikke sulten.. det var knap et halvt døgn siden hun sidst havde spist, men hun nød alligevel at der ikke var så mange mennesker i nærheden.. så behøvede hun ikke være så kontroleret..
så fangede hun en fært af menneske.. og kort efter også ef fært af spraymaling. hun knurrede irriteret.. hadede når noget forstyrrede hendes sanser og satte hurtigt kursen imod fredsforstyrreren.
hendes mørke militærtøj tillod hende at bevæge sig hurtigt igennem gaderne, og hun gik næsten i et med skyggerne.. et øjeblik stoppede hun i gydens munding, iagttog mennesket som havde forstyrret hende. så gik hun med langsomme skridt hen mod ham.. med vilje fik hun de tunge mili støvler til at lave lidt lyd.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 20:16

Erick smildte bredt da han var færdig og sad og overværede det lidt. Han hørte musik så hørte ikke hendes skrit før at hun næsten var helt henne ved ham. han kiggede til siden hvor hun var, og så tilbage på maleriet. Først der tænkte han over at han så noget, og kiggede så hurtigt op af Luciel og faldt til siden, og tabte den spraydåse han havde i hånden. Han kom hurtigt op at stå, og kiggede på Luciel. han hostede lidt, og tog et dybt sug at hans hjemmerullede, og pustede det til siden. Han børstede hans ene hånd af i hans sorte t-shirt.
"Øh.. Godaften..." Han virkede ikke specielt nervøs mere, var bar stadig en smule chockeret. Han bukkede sig ned for at samle hans dåser sammen og ned i sin pose. Så samlede han sin lommelygte op, og rejste sig igen.
"Var der... Noget du ville?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 20:31

- bortset fra at få dig til at holde op med det der.. så nej..
hun lavede et ryk med hovedet over mod grafittien på væggen.. luciel så ingen grund til at fortælle mennesket grunden til at hun ville have ham til at stoppe med at spraye, da det også ville fortælle hvor følsomme hendes sanser var.. unarturligt følsomme.. umenneskeligt, måske snarre..
det var også lang tid siden hun havde været et mennseke.. over hundrede år.. de hvide øjne mønstrede ham kritisk og inprintede hans ansigt grundigt i hendes hukommelse for eftertiden.. hun sørgrede for at stille sig i skyggen hvor lys ikke kunne irritere hendes øjne, og den marmorhvide hud var tydelig i mørket..
- og godaften til dig.. menneske..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 20:36

Erick kiggedepå det han havde lavet, og så tilbage på hende med et bredt grin.
"Hvorfor dog det? Bryder dig måske ikke om farverne?" Han grinede lidt igen, og smed skodet på den cigaret som han havde gjordt færdig på jorden iblandt de mange andre, og tog en ny en ud. Han tog en zipo lighter op af lommen, svingede den rundt imellem hans finger, og tænede den så, og tændte sin hjemmerulede. Det var tydeligt at lugt at det ikke kun var almindelig tobak. Hun sugede en masse ind, og pustede det ud til siden efter et stykke tid.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 20:42

- farverne er mig inderligt ligegyldige! det er lugten af det der, som generer mig!
hun pegede mod spraydåserne, og havde droppet at prøve at opføre sig menneskeligt. hun var intet mennseke, og havde med tiden glemt hvordan det var at være et.
i hendes hår var der nogle blodrøde stiber, der var så kraftige og skilte sig sådan ud at de ville se farvede ud på enhver anden, men ikke på hende.. ligesom med de hvide øjne.. det var tydeligt at hun ikke brugte kontaktlinser.. hverken farvede eller andre..
kort sagt så hun ikke ret menneskelig ud.
hun bevægede sig hurtigt, over mod posen med spraydåserne. hun samlede en af dem op og drejede den mellem fingrene med alle tegn på foragt. så, så hun op på ham og smilede falsk.
- hvordan er det at være byttedyr?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 21:00

Erick smallede sine øjne lidt og kiggede på Luciel. Han tog et dybt sug af cigaretten, og holdt det inde lidt. Han lyste op på hendes ansigt med hans lommelygte. Han kiggede ind i hendes øjne, og hans øjne spærede lidt mere op igen. Han tog et par skridt bag ud.
"Behold dem... jeg køber nye!" Han pustede en røgsky ud, og spyttede hans cigaret ud af munden, og kastede sin lommelygte efter Luciel. han vidste udemærket godt hvad hun mente med det, og fik toturerende minder op i hovedet, og hans hjerte begyndte at banke i frygt, og han drejede rundt og begyndte at løbe alt hvad han kan. Han løb en tand hurtigere end diverse mennesker, pågrund af hans fortid. Der var et hegn for enden af gyden, som ledte om til en pakering. Det var der han sigtede efter at nå hen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 21:17

hun blev overrasket over hans hensigter.. en hel del faktisk.. men det tog hende ikke lang tid at komme sig over overraskelsen og hun satte hurtigt efter ham, efter at have unviget lommelygten som smadrede bag hende.
hun var langt hurtigere end mennesket, på trods af at han jo faktisk var ganske hurtig.. et smil flaksede over hendes læber som en sjælden lille fugl.. hun greb ham om armen ligefør han nåede hegnet, og drejede så han stod med ansigtet mod hende.
- hvorfor så nervøs?
hun så undrene på ham og ventede utålmodigt på et svar. hendes greb var stærkt, men ikke gjorde ikke ondt på ham.. det var i hvert fald ikke meningen hvis det gjorde ondt..
ligenu var hun bare nysgerrig over hvorfor han havde reageret på den måde. det undrede hende.. på trods af hendes lettere skræmmende øjne kunne hun ikke selv finde noget skræmmende ved sig selv.. bortset fra hugtænderne..
det var nok alligevel godt at han endnu ikke havde set dem, tænkte hun ved sig selv.. godt nok var de svære at skjule når hun talte dmen det lykkedes lige.. håbede hun..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 21:23

Ericks hjerte bankede hysterisk da hans arm blev grebet, og han gispede højt, og kiggede så på Luciel. Han sank en klump, og trak vejret hurtigt. han smalede øjnende, og han undrede sig egentligt bar over hvorfor hun ikke havde dræbt ham endnu..
"Jeg ved hvad du er... jeg kan huske hvordan de ser ud.. Og hvorfor så nervøs? Jaa måske bryder jeg mig bare ikke om ideen at dø!" Råbte han, og prøvede at komme fri. Han trykkede på en knap på en lille fjernbetjæning i hans lomme, og der kom noget rødt lys fra bag hegnet, og der kunne pludselig høres højt metal, også fra bandet 'Dope', i det en bils anlæg tænte på den anden side. Han hev hårdt i sin arm igen, og hvis han kunne komme fri, ville han hoppe over hegnet, og prøve at nå ind i hans gamle Mustang. Hvis ikke han kunne komme fri, ville han blive ved med at prøve indtil hun reagerede.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 21:36

- jeg har endnu ikke prøvet at slå dig ihjel.. hvis jeg ville dræbe dig.. så var du allerede død!
et barskt og koldt smil spillede om de perfekte røde læber, og hun gjorde ikke længere noget forsøg på at skjule de spidse hjørnetænder. de borede sig ned i hendes underlæbe da hun bed tænderne irriteret sammen da han prøvede at komme løs.
hun slap grebet om hans arm et øjeblik, kun far at sende ham baglæns ind i hegnet.
- hvorfor vil du dog gå så tideligt? vi har jo først lige mødt hinanden..
det samme smil som før spillede stadigt om hendes læber, men der var også kommet noget drillede i det.. lidt ligesom en kat der leger med musen..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 21:48

Erick ramlede ind i hegnet med en sur mine. Han gik et enkelt skridt frem.
"Jeg kender din art.. Indtil vidre har jeg kun set jer rive dem jeg holder af's halse i stykker, hvorfor skulle du være anderledes!" Han tog et hurtigt skridt hen imod vægen, hoppede op, sparkede af på den, og nåede hegnets top. Han fik sig hurtigt hevet op, og faldt ned på den anden side. Han kiggede over skulderen for at se om Luciel fulgte efter ham, og åbnede døren til sin bil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 21:57

- ja, hvorfor skulle jeg det.. det ved du jo faktisk ikke om jeg er..
hun tog et par skridts tilløb og satte af. vampyren hev sig op på hegnet, med en mindre anstrengelse.. hun var vant til værre ting..
luciels øjne så nysgerrigt på ham, da han åbnede døren. med en stærk og smidig bevægelse satte hun af fra hegnet og landede på bilens kølerhjelm.
- fy.. det er ikke pænt at efterlade en pige alene i en mørk gyde..
hun gik med smidige bevægelser over imod ham og hoppede ned ved siden af ham. hun smilede ikke længere koldt, nu så det bare ud som om at hun morede sig, hvilket hun også gjorde.
nu da hun ikke var sulten, var hun ikke fristet til at tage hans blod, selvom hun uden problemer kunne høre hans hjerte hamre derudaf og blodet løbe hurtigt igennem hans årer. han havde været heldig.. i forhold til så mange andre som havde mødt hende når hun var sulten.. eller bare sur..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 22:05

Erick gispede da hun landede på bilen, og kiggede på kølerhjælme, glemte helt at han var igang med at flygte for livet. Det var som om noget slog klik i ham, og han kiggede på Luciel som nu stod ved siden af ham.
"Hvorfor prøver jeg overhovedet? Of hvorfor bider du ikke bare... Du har haft massere af chancer!" Han smækkede døren hårdt i, og går tæt hen imod Luciel, og bredte armende ud.
"Bid for helvede! Hvorfor skulle det røre mig, laver alligevel ikke en skid! Er til ingen hjælp for nogen, og alle tror jeg er en freak pågrund af min stil!" Erick var tydeligvis påvirket af noget som slog ind nu. Han havde både LSD og ekstacy i blodet. Og i store mængder. Hans hjerte bankede lidt ude af rytme. han lod armende falde ned med et suk, og kiggede opgivende på Luciel. Gad tydeligvis ikke at lege mus mere.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 22:14

- jeg gider ikke bide dig! jeg er mæt! det er den eneste grund til at du stadig står på dine ben, og ikke ligger død i gyden!
hun kunne mærke at hans humør pludseligt skiftede, og hun havde en ret god ide om hvorfor.
- hvor mange stoffer har du i dig?
hun så neutralt på ham, uden nogen form for vrede eller morskab.. hun så bare på ham og satte sig på kølerhjelmen. klar til at hoppe op igen, hvis han ville prøve at flygte igen. hun tvivlede, men ville alligevel være parat.
hun havde ikke ligefrem været heldig på det sidste, omkring bekendskaber.. et ar strakte sig op ad hendes højre arm. stadigt meget synligt, da det knap var en uge siden at hun fik det.. godt nok var hun en dygtig helbreder, men alligevel ikke dygtig nok til at skjule det ar.. derfor var hun ikke lige så rolig som normalt, og man kunne godt se det på hende.. på trods af at hun lidt halvhjertet forsøgte at skjule det..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 22:27

Erick fnyste lidt, og åbnede bildøren igen. Han satte sig ikke ind, han lod den bare stå åben for at han kunne høre musiken lidt bedre. Det var stadig metal musik, fra det samme band.
"Nok til at slører blikket.. Nok til at få mig til at glemme.. Nok til at være dum..." Han grinede en smule, og lagde to finger på sin tinding. han lænede så sine albuer på bildøren igen, og kiggede op og ned af Luciel.
"Hm.. Så... Du er vampyr.. Men ikke sulten? Hah.. Hvor heldig har man lov at blive..." Han grinede lidt igen. Han tog en lille metalbøtte frem, åbnede den, og tog en hjemmerullet cigaret frem, som endnu engang ikke kun indholdte almindelig tobak. han lagde en i mundvigen, og tilbød en imod Luciel.
"Ryger du så?" Spurgte han med et bredt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 22:33

- nej.. jeg bliver alligevel ikke påvirket af det.. ligesom alkohol, coffein og sådan noget..
hun slog afværgende ud med hånden, mens hun smilede. men igen var der en reference til hans fortid i hans ord, og det havde gjord hende nysgerrig.
- hvad er der at glemme? hvad har vampyrer gjordt dig?
hendes stemme var lav, og undrende.. hun havde forandret sig fra at være rovdyrsagtig til bare at være nysgerrig på ganske kort tid.. et af hendes kendetegn.. kraftige humørsvingninger.. det ville en psykolog kunne bekræfte.. hvis den unge vampyr nogensinde skulle få intentioner om at opsøge en, og ret faktisk gjorde det.. højest urealistisk, men alligevel..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 22:43

Erick grinte lidt, og lavede en ansigts grimase somom han lejede en proffesor.
"Ingen.. Ting.. De findes ikke.. Vampyrer findes ikke.. Mine forældre blev dræbt af brutale mordere..." Han rystede hovedet en smule, og grinte igen. Han tyggede lidt i cigaretten, og kiggede på Luciel igen, lænet ind over hans åbne bildør. Han virkede ikke rigtig til at ville fortælle det, men rystede en smule på skuldrene.
"Da jeg var 10 var min familie og jeg på ferie her.. I Terre.. De blev dræbt af vampyrer for øjnende af mig, imens jeg gemte mig i et skab. Jeg så hvodan de rev struben over på dem, og tømte dem for alt blod der var i dem.. Mine forældre. Min storebror.. Og min lillesøster.. Flået i stykker.. Og hvad gør de? De sender mig hjem til Danmark, og ind på en institution for sindsyge! Fucking lorte land..." Han tog cigaretten ud af munden og spyttede på jorden. Han lænede sig op af bilen, og krysede armende. Han lukkede øjnende og nikkede med, og sagde en sætning fra den sang der kørte.
"Thats life" Han grinte lidt og rystede hans hovede, og tog et hiv mere af cigaretten.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 22:51

luciel så næsten rystet ud over den måde hans familie var blevet dræbt på.. til at starte med så hun bare vantro ud, så undrende og tilsidst frastødt og rystet..
- du har været uheldig, med de vampyrer.. langt de fleste vampyrer jeg kender her i terre.. de ville aldrig lemlæste deres ofre, uden at ofrene havde gjordt dem noget først.. ville jeg heller aldrig selv..
en kulde havde lagt sig over hende.. ikke bare mentalt, men også fysisk.. et tyndt lag af rimfrost dækkede hendes marmorhvide hud, og iskrystallerne glimtede som hun bevægede sig lidt. hun trak benene op til brystet og så op på mennesket.. hun så yngre ud end ham lige nu.. som hun havde gjordt da hun døde.. bare blegere.. men stadig som en teenager..

//smutter nu.. vi skriver vel videre imorgen? :) //

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 19 jul 2010 - 23:12

Erick blev ved med at grine lidt, lige indtil han så på Luciel igen. Han lagde hovedet en smule på skrå. Han løftede det ene øjnbryn en smule, og så en smule betænksom ud.
"Hm.. Er du okay?" Han skubede sig lidt væk fra bilen, og lænede op af døren igen, og kiggede nærmere på Luciel. Han var en smule overrasket over at se en vampyr sådan.
"Du minder mig da i hvert fald ikke om de vampyrer jeg har set længere..." Han virkede nærmest en smule bekymret. Stofferne i hans krop rassede stadig rundt i ham, og hans øjne flakkede engang imellem, men han virkede stadig somom han havde kontrol over sigselv..

//Helt sikkert :) //

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 7:51

- jeg har det fint..
hun smilede til ham, bare smilede.. så ikke glad ud, men heller ikke ked eller sur.. hun var kommet sig lidt over historien og begyndte nu at tænke over hvem hun kendte der kunne have gjordt det.. indtil videre kunne hun finde én der ville kunne have gjordt det.. men han var død nu.. så blev hun revet ud af sine tanker da han talte igen..
- det er jeg glad for..
*tror jeg nok* tilføjede hun i sit stille sind, for hun bemærkede den bekymrede tone i hans stemme og så undrende på ham. hun kunne se stoffernes indflydelse på hans krop, men kommenterede det ikke.. det var vel hans valg om han ville ødelægge sit liv.. det eneste han fik.. nogensinde..
hun rystede tankerne om menneskelighed af sig, og stillede i stedet et andet spørgsmål, som hun havde tænkt lidt over..
- du lød bekymret.. hvorfor?
hun hoppede ned fra bilen og stillede sig overfor ham. de hvide øjne afsøgte hans ansigt for et svar, og hugtænderne var ikke til at se ligenu. rimfrosten sad stadig på hendes krop, og den ville ikke smelte, for hendes krop var helt kold.. den sidste varme havde forladt den da hun døde.. for hundrede år siden..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 8:11

Erick lagde sit hovede en smule på skrå. Han grinede så lidt og rystede på skuldrene.
"Man er vel bare en smule menneskelig, og bekymret for en sød ung p.. Som formegentligt ikke ligefrem er ung... Nok heller ikke altid sød... Men attityde og.. Race.. Sat tilside, ser du stadig sød ud.." Erick havde lidt halvsvært ved at forklare hvad det egentligt var han mente, og kom sikkert forkert ud, men han blabrede bare vidre. Han kiggede ned af Luciel, med et nærmest beundrende blik. Han kiggede så rundt og så at ingen andre steder havde frost, og så på sigselv som jo kun havde t-shirt på, og han frøs ikke, og så tilsidst tilbage på hende.
"Fryser du?" Han grinte ikke engang, han virkede faktisk somom han mente spørgsmålet. Om det så var stofferne der talte, var noget helt andet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 8:24

hun kom til at grine over hans lidt forvirrede forklaring.. en ret kærlig latter på trods af alt..
- efter menneske mål, er jeg gammel, ja.. men i forhold til mine racefæller vil jeg blive betegnet som ganske ung.. jeg er omkring 107 år gammel.. jeg blev så forvandlet for 90 år siden..
hun så tænksom ud et øjeblik.. forundret over at det var så kort tid siden. det havde mærkes som længere.. det var vel alle drabene, og nu hendes ynglinge.. der var jo sikkert en grund til at hendes skaber, vampyren som bed hende, havde forslået hende aldrig at lave nye vampyrer.. så hellere dræbe dem som viste tegn på forvandlingen.. det havde hun også gjordt.. så man kunne ikke sige at hun altid var sød.. ikke ligefrem..
- jeg kan ikke fryse.. jeg kan mærke temperatur forskelle hvis jeg vil, men jeg kan hverken fryse eller svede.. jeg er jo død.. og en død fryser ikke..
hun løftede sin ene arm som var dækket af frost og løftede et øjenbryn..
- jeg må have brugt krafter selv om det ikke var meningen.. isen her.. er mit værk.. jeg kan forme hvad jeg vil af den.. et godt eksempel er mit fortrukne våben.
imens hun talte færdigt begyndte is at samle sig i hendes hånd, og den strakte sig ud.. blev længere.. og stærkere og fik tilsidst form af et spyd.. det gik kun til hendes skulder, så det var ikke ret højt, men det glimtede som diamant, og det var tydeligt hvor skarpt det var..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 12:00

Erick lyttede til alt hvad hun sagde, og også selvom hans øjne ikke rigtigt kunne focusere på noget, virkede det som om det faktisk intereserede ham.
"90 år? Ung? Ja okay for en vampyr måske... Pff jeg har problemer med at finde ud af hvad jeg skal bruge min tid på, bare i de dage her, damn hvis jeg skulle leve i så lang tid..." Han så lidt betænksom ud, rystede det så af.
"Haha. Gad jeg ikke." Grinte han så. Han fulgte hendes bevægelser og kiggede meget forbløffet på spydet. Han grinede lidt igen.
"Cool.. Kan jeg da kun forestille mig var praktisk..." Han blev ved med at grine lidt, imens han tog en ny cigaret frem. Han lejede lidt rundt med zipoen imellem fingrende, og tændte den. Han fortsatte med at leje med lighteren imens han kiggede på Luciel, og tog et dybt sug.
"Hm.. Hvordan er det så at være vampyr?" Spurgte han sådan rimeligt henkastet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 14:42

- jeg kender den følelese af pludseligt at tænke over, hvad skal man egentligt lave.. vi har jo så lang tid.. mange hundrede år.. men så begynder man at tegne, høre mere musik, tage til koncerter, studere menneskerne.. hvad man nu lige har lyst til.. på den måde kan det være et ganske behageligt liv..
hun smilede drillende til ham, og åbnede skødesløst hånden så spydet faldt og knustes mod asfalten.. tusinder af små stykker is lå nu og glimtede på jorden.. da han havde spurgt tilsidst løftede hun et øjenbryn, undrende..
- mener du det evige bloddrikkeri? hm.. vi kan jo starte der.. blod giver os lidt samme følelse som alkohol kan give jer.. det kan nok også sammenlignes med stoffer.. når en vampyr først har fået fat på en og begynder at drikke dens blod kan det være uhyggeligt svært at stoppe igen.. for det meste stopper vi først når ofret er dødt.. det er samtidig det vi behøver for at fortsætte med at eksistere.. som i spiser mad og drikker forskellige ting, drikker vi blod.. det er vores form for næring.. andet behøver vi ikke rigtigt.. og så er der de gamle myter om sollys.. det er meget forskelligt hvordan vi reagerer på det.. for mit eget vedkommende, går jeg aldrig ud om dagen.. med mindre at jeg er sulten.. når jeg er ved at kollapse går jeg i blodrus.. det vil du helst ikke se.. hvad ellers vil du vide om at være vampyr?
hun smilede venligt mens hun kiggede grundene på hans ansigt..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 20 jul 2010 - 14:52

Erick grinte lidt da hun nævnte hvad de lavede, og pegede så imod gyden.
"Hvis du kan lide at tegne, forfor stoppede du mig så i at have det sjovt? Og en evighed med musik, konserter, stoffer og hvad der ellers behager en... Meh.. Stadig mest interesseret i at det slutter en dag." Han grinte lidt igen, og lyttede så til opremsningen af ting med et øjnbryn lyftet. han fik en let kuldegysning, og rystede lidt inden han grinede.
"Hmm... Burde jeg være bange for at blive spist af en? For damn, vil helst ikke ende som en, hvis jeg skal være helt ærlig..." Han tænkte ikke så meget over det nok ville lyde uhøfligt, men var temmelig ligefrem når han havde så mange stoffer i blodet.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics