Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

You AGAIN!(Gabe=privat)

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: You AGAIN!(Gabe=privat)

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 0:36

"Det kan jeg desværre ikke sige dig imod" sagde han og smilte bare mens han fulgte efter hende ind i rummet. Han løftede drillende et øjenbryn, som jo så ikke kunne ses pågrund af Masken. "Nu er det vel ikke sådan at du har ført mig herind, med vilje... Vel?" spurgte han drillende og gik ud til hende.
Da han var nået op ved siden af hende kiggede han op på himlen og smilte... Der var noget dejligt beroligende ved natten... Hvordan kulden krøb i udkanten af ens krop, for derefter at langsomt forlade dem og give det smukke syn af stjernerne og månen...
"Meget dejlig aften" sagde han og kiggede så på hende med et lille grin.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 0:40

hun så mod Gabriel og grinte i det hun sagde"gabriel dog sikke nogen tanker du skaber i din fantasi som var du en skoledreng stadig men nej det har jeg ikke men jeg vidste godt noget om dette værelse fordi jeg har været her før dog med hende der bor her altså for at se over den dejlige have de har og sådan" hun smilede glad og så mod Gabriel og sagde"hvorfor havde du da lyst til en tur i lagnerne fordi så må jeg desværre informere dig om at du ikke kan få mig en eneste gang til at nærme mig dig Gabriel og så især ikke sådan noget som at gå til nøgenhed med dig sir og lade lysterne tag over, det må du finde en villig tøs til" hun grinte sødt og smilede kært til ham og strøg håret til siden i det hun sagde"uuuh kølig vejr hva?" en brise lagde sig blidt om dem begge og kajika mærkede kulden igennem huden, så hun vendte om og gik indenfor i lokalet igen og gik hen af mod døren langsomt og stille og rolig fordi hun havde jo intet at frygte...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 0:59

Gabriel grinte selv lidt over det. Hun havde lavet en rimelig malende forklaring af hvad han gik rundt og tænkte, men han havde ikke selv tænkt sådan... Ikke før hun havde sagt det.
"Ååh nej... Det er ikke fordi jeg tænker sådan... Jeg tror mere det er dig og de andre mænd, der tænker sådan..." sagde han venligt da han så fulgte efter hende ind i rummet igen.
"Vil de ikke hellere se mere til haven...?" spurgte han og tog sin jakke af og rakte den venligt imod hende. "For så køligt er det jo ikke" sagde han blidt.
Han havde intet imod lidt kulde... Det var altid godt imod hans varme hud...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 1:06

kajika bed sig let i læben i det hun stille tog i mod jakken og rødmede let hun vidste ikke hvad hun skulle sige indtil hun fik sit "Tak" ud fra læbernes smukke lyde og gik så med ham neden under og ned i haven-.. hun så rundt og sagde"her er da meget smukt syntes du ikke???" hun kiggede på de smukke roser og sagde"en rød rose betyder ægtekærlighed og hengivenhed" hun smilede og kiggede stille rundt og tog en rød rose og sagde"så gabriel hvorfor valgte du lige at tag med mig..... her ud og så os lige at snakke med mig??? og nej jeg tænker skam ikke sådan ro mig haha"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 1:17

"Well... Det er jo nok mest på grund af du ikke er ligesom de andre piger indenfor... Du ved dem der overfaldt mig" sagde han og hentydede til den tydelige fanskare af kvinder der havde fundet ham.
"Desuden, ville jeg også redde dig fra at blive overfaldt af alle de andre fyre..." fortsatte han og smilte lidt da han tog en hvid rose op. Blidt og langsomt kørte han den mellem Pegefingeren og Tommelfingeren...
"Ved de så også hvad en hvid rose betyder?" spurgte han hende med hovdet let på skrå. Han blev ved med at nulre rosen mellem fingrene.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 1:44

Kajika smilede og sagde"omsorg og forelskelse" hun tog sig til hagen og sagde"Hmmm det burde betyde mere men jeg kan ikke huske det nok venskab og sådan noget lidt mere" hun grinte sødt og sagde"men de virkelig smukke de hvide" hun grinte sødt og så rundt i det hun sagde"årh nej klokken!! årh jeg mp se at komme hjem af" den var 07:31 allerede og solen var igen ved at stå op og når den først gjorde det kunne hun ikke snige sig ind i sit hus igen. hun så på Gabriel og sagde"Jeg må hellere gå nu" hun begyndte at gå mod salen igen for at komme til udgangen

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 1:47

"Okay" sagde Gabe til rose informationen og kiggede på hende mens hun løb forbi... Det virkede lidt underligt, men ikke så underligt når det kom til stykket... Hun kunne jo ikke lade sig selv blive set...
Gabe fulgte lidt efter hende, først for at få jakken igen, men så smilte han lidt og fulgte efter hende hen til døren og åbnede den for hende.
"Til vi mødes igen Prinsesse" sagde han blidt og højtidligt til hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 1:51

kajika så på ham og rødmede i det hun tog hans jakke af og sagde"undskyld sir..... men bor de her i terra???" hun så undrende på ham og sagde"du ser altså noget bekendt ud.... du ligner en jeg plejede at møde en jeg faktisk mødte her tidligere på dagen" hun bed sig lidt igen i underlæben og sagde"du skulle vel aldrig gå under navnet james os skulle du Gabriel???" hun kiggede lidt på ham og stod der i døråbningen og ventede på svar

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 1:56

Gabe smilte over det sidste spørgsmål hun stilte.
"Ja... Jeg bor i Terre" sagde han og smilte lidt over det. Hendes andet spørgsmål overraskede ham ikke synderligt... Men fik ham bare til at smile lidt større.
"Nej... Hvorfor skulle jeg dog tage sådan et navn, når jeg er opkaldt efter en Engel der hjalp menneskene?" spurgte han hende med smilet på læberne..
"Men... Jeg vil da gerne være denne James, hvis det kan få mig til t være tættere på dig" sagde han venligt og kiggede bare på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:00

kajika rødmede meget og gik lidt bagud i det hun mærkede dørens karm og hørte nogen snakke med ejeren. hun kunne se folk gå rundt og fjerne alles masker og sagde"årh! nej!!! de er her .... nej jeg kan ikke tag hjem nu jeg dømt til at lægge i randen og sove i aften" hun sukkede og sagde"jeg vil ikke mere være til besvær for dig Gabriel og nej det tror jeg skam ikke det ville blot vær dig selv du nok til at være tæt på mig" hun smilede kært og så mod salen og sagde"Jeg .... jeg må hellere gå inden de finder mig jeg skal finde et sted og sove i nat" hun vidste bare ikke hvor... og hun frøs allerede i det hun havde givet ham jakken os...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:08

Gabe lukkede længe øjne og sagde ikke noget. Tanker fløj igennem hans hoved... Flere tusind varationer over hvordan hver en bevægelse han lavede ville enten ødelægge det eller redde det.
"Tag den her nøgle... Den fører til et lille gemmested nogle 100-200 meter imod vest..." sagde han og rakte hende en lille fin nøgle.
"Jeg sørger for at du kan komme væk uden nogen lægger mærke til det..." sagde han men han begyndte at gå imd dem.
Da han gik forbi hende sagde han endnu en kort sætning. "Jeg kommer når jeg er færdig her" og så var han hurtigt henne ved dem, mens døren ganske langsomt lukkede i.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:13

Kajika så mod ham og lod fingerne ramme døren han lukkede og sagde"nej! Gabriel vent de for stærke!!! Gabriel!!!" hun kiggede på døren og så den lille nøgle i det hun løb mod vest som han sagde og fandt det lille gemme sted efter noget tid og tog sig til hjertet og havde revet kjolen i stykker så hun stod der med en kjole der stoppede ved hendes lår og kiggede på gemme stedet og lukket sig ind og kiggede rundt, det var egenlig utrolig smukt.... hun smilede stille og kiggede stille rundt og tænkte*men Gabriel!? er han okay....*

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:20

Der gik 1 time...
Der gik 2 timer...
Da den tredje time vr gået lød der en lille banken på døren. "Kajika?" spurgte han stille og ventede bare på at øren gik op... Det havd ikke været så svært igen at få deres opmærksomhed væk fra døren... Det svære havde været at slippe væk efter hn havde forvirret dem så meget... Det var derfor hans krop var lidt arrede... Fra da han blev nødt til at gemme sig i rosenbedet... Der var ikke engang en af vagterne der havde nået at angribe ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:24

kajika åbnede stille døren for at ha flygtet inden nogen så hende havde hun været nød til at splitte kjolen ad.. hun så på ham og sagde"Ja Gabriel??" hun åbnede døren helt nu og så på ham i det hun ikke mere havde masken på og rødmede let i det hun sagde"det er et hyggeligt lille sted du har her egenlig"

//hvordan ser det ud??// ^^

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:38

Gabe hoppede ind og satte sig bare i den nærmeste stol. Han havde staig masken på... Underligt nok.
Hele gemestedet var ikke så stort... Men det virkede stort. Der stod en Enkeltmands-seng 5 skridt fra døren, lige foran den, ved siden af den, var der et lille natbord med en skuffe i, overfor natbordet, var stolen som Gabe havde sat sig i.
Der var derefter en trappe der førte nedad. Eftersom skjulestedet var lavet i et lille klippefremspring... Så det var ikke så underligt at det gik nedad.
Nedenunder, var der et fint lille køkken, med et lille fremspring, hvor en fin lille å løb igennem og virkede som en vask. Overfor køkkenet var deren simpel lille have af muldjord hvor der voksede små planter...
"Håber ikke du har kedet dig her..." sagde han venligt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:44

Hun smilede og så rundt i det hun satte sig i hans seng på kanten og så rundt mens hun gned hænderne mod hinanden og så mod gabriel så hun med sine smukke øjne og sagde"nej det har jeg skam ikke og hvad skete der egenlig med dig gabriel??? og du skulle vel aldrig ha et sted jeg kunne få mig vasket som et ? øøøøhm badeværelse eller noget hvor jeg kunne gør mig mere du ved ren, jeg sjaskede i meget mudder og ja mine lår er helt mudret og mine fødder med og mit tøj er helt beskidt sååå" hun sukkede og grinte så og sagde"så jeg ser ikke lige så godt ud haha" hun kiggede ned af sig selv og så over mob gabriel igen

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:49

Gabe kiggede over på hende og smilte svagt over det. "Jeg syntes stadig du ser smuk ud" sagde han og gik hen til døren...
"Bagved det her klippefremspring, er der en dejlig fin sø, skjult af nogle hamrløse buske... Der kan du både bade og vaske dit tøj" sagde han og smilte venligt til hende, mens han skubbede den op og lod lidt frisk luft komme ind i skjulestedet.
"Bare rolig... Jeg kigger ikke" sagde han og grinte lidt med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 2:52

Hun rødmede utrolig meget over hans lille bare rolig jeg kigger ikke, men hun stolede på ham så hun gik der hen og kiggede på den lille gennemsigtig smukke sø med det halv lune vand og tog tøjet langsomt af og mærkede hvordan hele hendes krop rystede over at få den lettere lun kolde vind over sig og trådte ned nøgen i det klare vand og sagde"aaaahhhh dejligt" hun syntes dog der var stille men da hun kom ned i vandet kunne man heller ikke se hendes krop sådan rigtigt fordi vandet svagt bølgede dog kunne man se farven og formen på hendes krop med ikke yderligere detaljer... hun sukkede let og lukkede øjnene i det hun slappede af med kroppen under vand, undtagen hendes skuldre og rørte blidt ved sine lår for at gør sig ren

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 3:02

Gabe Lagde sig træt ned på sengen... Det havde været trættende at være til festen, at have begået indbrud og at redde Kajika, uden at have sovet... Men han havde gjort det... Og nu blev han nød til at indhente bare en smule af sin søvn.
Ganske stille lod han sig falde ned på sengen og slappe af.
Det var ikke ligefrem en krølhårs madras... Men den var blød nok, hvis man var træt nok.

//Er selv træt... Vil du fortsætte i morgen?//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 3:06

//ja vil jeg godt ^^ //

kajika vaskede sit tøj og kom indenfor igen og var driv våd i det hun fandt et håndklæde hængende dog meget lille og tog det om sig og sagde"Gabriel du har vel ikke et ovenligt håndklæde eller noget jeg kan låne til mit eget tøj er ja du ved tørt???" hun satte sig på den stol han havde sat på før og så mod ham mens hun stille sad der og spejdede rundt med øjnene efter noget at dække sig med,,

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 13:22

Gabriel satte sig lidt op og kiggede hen imod hende med et lille grin. "jo selvfølgelig... Undskyld" sagde han og rejste sig op og gik imod trappen. Der gik nogle få sekunder før han gik op igen med 2 håndklæder, større end det hun havde nu.
"Her" sagde han venligt og rakte hende dem.
Han tænkte så ikke helt på at hun var nødt til at række frem og derved tabe det lille håndklæde hun brugte til at dække sig med.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 13:36

Kajika så på håndklædet han holdte og tænkte*Hvor er han sød dog mærkeligt han stadig har maske på* hun rakte ud efter håndklædet i det hun tog det store tabte hun som sagt det lille håndklæde. Det faldt til jorden langsomt som var det hele i slowmotion, og hendes uskyldige spinkle dog smukke timeglas formede krop kom til syne i det hun hurtigt tog om det store og vendte ryggen til Gabriel og tog det om sig, meget flov og rødmende over kinderne...*Så han noget `?... jeg tvivler dog... vis han gjorde spiller det nok ikke så stor en rolle..*.. hun bed sig let i underlæben og sagde"tak Gabriel"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 13:44

Gabe kiggede på hendes ryg et stykke tid, før han så selv vendte sig om, rød i kinderne og lettere pinligt berørt. *Det skulle jeg ha tænkt bedre igennem...* tænkte han irriteret og bandede af sig selv inde i hovedet.
Han hørte hendes stemme og nikkede så langsomt. "Det var så lidt Kajika" sagde han bare og gik tilbage til sengen.
*Gad vide om de leder efter nogen af os?* tænkte han langsomt da han lagde sig i sengen og satte så ord på sine tanker. "Du Kajika... Tror du der er nogen der leder efter dig?" spurgte han hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 13:48

Kajika gik stille hen til stolen og satte sig med et lettere pinligt blik, men fik sig så taget sammen til at smile lidt fjoget og sagde"øøøh?, nogen der leder efter mig??, det tror jeg da altså at vagterne gør... ellers tror jeg ikke andre leder efter mig men de sikkert stoppet for i dag af lede og holder bare udkig ved mit hus"hendes finger strøg let over håndklædens kant ved hendes bryst mens hun stille rettede lidt på det så det sad mere stramt og kiggede så rundt i det hun sagde"ååårh jeg træt jeg tror jeg napper en lille lur så burde mit tøj os være tørret til den tid" hun lukkede øjnene i og lagde ansigtet den anden vej i stedet for mod Gabriel for ikke at se for dum ud, vis hun nu skulle ende med at sove med åben mund eller med let lokkende adskildte læber.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 17 jul 2010 - 14:02

"Okay..." sagde han, mens han kunne mærke hendes vægt lægge sig i den ene side. Han kunne ikke rigtig stoppe nogle små tanker... Men der var en hoved tanke der rendte rundt og råbte op... Tanken handlede simpelthen om at han skulle tage masken af og afsløre sig selv... *Nej... Jeg gør det når hun så er klar til at tage afsted, så hun ikke føler nogen grund til at blive* Tænkte han og afgjorde det med sig selv sådan.
Gabe kunne ikke længere sove, nu hvor han var bange for at skubbe hende ud fra sengen... Det ville han simpelthen ikke selv gøre... Så han lå bare stille og ventede på at høre hendes lave åndedræt som bevis på at hun sov.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen