Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240094 indlæg in 12012 subjects

Thoughts of..

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Thoughts of..

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 17:47

han smilte til hende og tog brillerne af da hun lå ovenpå ham tag han ligeså stille og fjernede hendes top mens han kyssede hende fra halsen og ned af brystet han lukkede hans øjne og gik tilbage til at kysse hende på munden

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 17:53

Hun smilte da hans berøring virkelig vakte hende, hun lukkede øjne og gav sig hen i et passioneret kys. Hun lod sine hofter, forsigtigt bevæge sig frem og tilbage, mens hun stile hev trøjen af ham, hun kyssede ham en enkelt gang før hun drillende bed ham i underlæben, "Er dit værelse ikke rent nok til at vi kan være der inde?", hendes grå'violette øjne så på ham med et undrende hypnotisk blik, hun smilte og kyssede hans nakke til hals.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 18:13

han smilte og sagde "jo...:" han rejste sig op mens han holdt hende og gjorde det ret elegant mens han løftede hende in på hans sove værelse han var blevet hel varm af det og kunne føle at hendes bevægelser havde gjort ham underlig da de var inde på værelset lagde han hende ned i sengen og kyssede hende fra halsen ned af brystet og stoppede lige under navlen før han bevægede sig op igen og kyssede hende på munden han tog kjolen af hende og lagde den på gulvet hvorefter han bevægede den ene hånd fra mellem benene på hende og op langs maven indtil han tøg blidt og masserede hendes højre bryst

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 18:20

Hun fik en mindre overraskelse af hvor let han bar hende ind, hun kunne ikke lade vær med at skjule sit smil. Hun greb om sengeklæderne da varmen gik igennem hendes krop som lyn, hun lukkede øjne men fik så et drillende smil på læben, hurtiger end man kunne opfatte havde hun sat sig blidt ovenpå ham og kyssede ham fra halsen og ned, hun stoppede stile da hun nåede hans buksekant, hun sendte ham et tirrende smil, før hun lod sine fingre menøvrere lynlåsen og trak hans bukser ned, før hun igen arbejdede sig op af.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 18:25

han smilte til hende og lod hende tage bukserne af ham mens hun kyssede ham tirene han sagde "mmmh" mens han smilte meget han syntes at hun havde en fræk krop og en fin hud uandset om hvad andre sagde så igen han havde jo også set mere af hende end andre han grinte let før han lukkede øjnene og fumlede med hendes BH det var ret uelegant men han fik den af hende han tog og løftede hovedet og kyssede hende på brysterne og så op af hendes hals til han nåede hendes læber

[OOC:Du siger bare til når jeg skal forberede på at vi hopper fremad :) ]

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 18:27

//what bout now?^^//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 20:04

[OOC:okay :D så for du love til at lave den første skriveri, efter de har hygget sig ^_^]

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 22:16

//Sorry men min kreativitet lige nu er super laaaav~ :b starter du ikke ud?^^//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 22:25

da han var færdig kyssede han hende blidt på munden og lagde sig ned ved siden af hende og sagde "det du god til" han kikkede op på loftet i en kort stykke tid før han kikkede ned på hende og smilte "hvaså nu" sagde han mens han grinte let i et kort stykke tid

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 22:35

"I lige måde", hun puffede til ham med sit ben og lagde sit hoved på hans skulder, "Hmm,", hun lagde efter tænksomt sin pegefinger mod underlæben, "Er ikke sikker hvad har du lyst til?", hun smilte og så på ham, med et sjovt nok uskyldigt smil, hun satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 22:44

han smilte til hende "tja er ikke helt sikker... vi kunne snakke om noget se en film eller prøve at spise is runde to?" han grinte over tanken at de knap nok havde nået at starte med at spise deres is før deres lyster havde overvundet og de havde gået ind på sove værelset

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 22:54

Hun lagde sig på maven og vippede benene op og ned, "Jeg har en ide! Det altså kun hvis du vil", hun smilte sukkersødt, og så imod døren før hun pegede barnligt mod døren, "Dit specielle værelse", hun så på ham med et smil, "Du kan komme over til mig en dag og se min villa, og så ka' du også se mit skjulte værelse", hun nikkede irvrigt, da hun sikkert også ville vise soveværelset.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 23:00

han tænkte over det i et stykked tid mens han sagde "hmm" han kikkede op på loftet mens han tænkte "tjo... kan vel godt lade sig gøre" han var ikke glad for idéen men han tænkte at det nok ville være okay han satte sig op på sengen og tog det af hans tøj på der nu lå her inde, dvs. hans underbukser og så hans bukser han gik hen i skabet og to en sort T-shirt på, han samlede hendes undertøj op fra gulvet og hendes kjole og gav det til hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 23:13

Hun skyndte sig at tage tøjet på, men stilte sig så ved døren, "Ved du hvad? film lyder pludselig meget bedre, har du nogle horror-film", hun smilte, da hun helst ikke ville presse ham til at se værelset, når han følte sig mere bekvemt med det,.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 23:23

han smilte til hende og sagde "tja du kommer jo nok til at se det før eller senere kan bare vise dig det nu vi kan altid se en horror film bagefter... medmindre du insistere" han følte at hun kom til at se værelset uanset hvad så det var fint han gik hen og tog nøjlen der hang i en sølvkæde fra bordet og gik ud i gangen og ventede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 23:35

Hun smilte og nikkede så, og gik muntert efter ham, "Hvis du insistere~" Hun smilte og havde faktisk ikke taget sin kjole helt på, hun havde kun taget den gennemsigtige silke underkjole der gik til knæene. "Du sagde der var våben ikk?", hun smilte nysgerrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 23:49

han nikkede "og lidt af hvert andet" han gik hen og låste døren op inde i rummet var der mere køligt end på gangen, Constantine tændte på stik kontakten og rummet kunne ses rummet var lidt mindre en hans værelse det havde et par rækker med i alt 12 sværd i fin tilstand alle sammen alt fra specialle kort sværd til special lavede sabler, der var også en god del rifler, fra musketter til flintlocks et par uniformer fra den britiske hær (den røde), en engelsk første verdenskrig uniform og en tysk anden verdenskrigs uniform fra SS Elite guard såvel som nogle mønter og nogle bøger alt sammen i perfekt tilstand ved væggen var det et skrive bord med en masse papire og på en oplsagstavle et stam træ hvor meget langt ned var navnet 'constantine' krysset ud ved talle 1083-1099' "her er rummet" det var også nogle låste metal kasser på gulvet

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 12 jul 2010 - 23:02

Mika gik ind med tøvende skridt, hendes hænder var foldet, og på en underlig komisk måde, kunne det sjovt nok ligne en brudegang. Hun gik over til nogle sværd af aller fineste slags, hendes øjne var store da hun fo1rsigtigt rørte spidsen, et undersøgende smil kom på hendes læber da hun drejede om sig selv for at bedre kunne få overblik. Hun lagde mærke til, papirene på bordet og gik af nysgerrighed mod bordet, hun fandt constantines navn nederst på stamtræet, og rode undrende op i sit hår, "Umm.?", hun så fra tavlen og over imod ham. Hvis det var constantine, så burde han være meget ældre, men hun tænkte det sikkert også bare måske var et familie medlem med samme navn, intet menneske kunne da være så gammelt? Hun satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 12 jul 2010 - 23:07

mens hun så forundret på klingerne smilte han til hende han fulgte hende med øjnene mens hans smil falmede da hun gik over til opslags tavlen og sagde 'ummm' han gik over og lagde en hånd over det og kikkede på hende "så hvad syntes du om min samling?" spurgte han stadig med en venlig tone han håbede på at hun ikke ville spørge om noget han ikke gad at svare på

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 12 jul 2010 - 23:27

Hun så rundt med et smil, "Her er virkelig unikt", hun valgte at lade sit blik hvile på ham, "Ved du egentlig hvad jeg er? menneske?", hun lod sin pegefinger hvile mod sin underlæbe, men hun kunne ikke lade vær med at smile blidt, mens hun vippede frem og tilbage, hun følte hun måtte dele noget personligt med ham, før at han ville åbne sig op. Det gjorde ikke så meget at hun skulle tage det første skridt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 12 jul 2010 - 23:33

han sukkede kort og nikkede til hende "ja jeg har mine anelser" sagde han, han var ikke sikker på om det var en trudsel eller hun bare ville fortælle ham noget han satte hovedet lidt på skrå og kikkede undrene på hende over hendes spørgsmål og håbede at han ikke var i problemer

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 12 jul 2010 - 23:42

Hun nikkede langsomt og smilte da hun fiskede efter et svar, "Hmm hvad hælder du til? eller skal jeg give dig et hint?", hun grinte og håbede han tog det venligt og ikke som noget dårligt, hun brugte jo kun dette som en måde for dem at komme lidt tættere på hinanden. Hvordan ellers skulle de have et solidt venskab, hvis ikke de begge viste hvor de havde hinanden?

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 12 jul 2010 - 23:47

han smilte også da hun smilte og sagde "regner med du er en slags engel" sagde han da han huskede følelsen og den underlige tiltrkæning af hende han var jo stadig in bitte smule vampyr som han kunne føle men han havde haft perfekt selv kontrol over sine lyster indtil videre.... eller sådan da han spurgte "ved du også hvad jeg er?" han satte hovedet lidt på skrå da han huskede at han havde sagt han var menneske tidligere

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 13 jul 2010 - 0:04

Hun nikkede med et glad smil, "Det har du ret i, jeg er en Dødsengel", drejede elegant rundt, med et sarkastisk smil, hun så derefter på ham med et granskende blik, "Hmm, altså du sagde du var menneske, men", hun grinte mildt med et undersøgende blik, "Der er mere til dig end øjet ser, du er mere speciel end et menneske", hun nikkede og så uskyldigt på ham, "Og tavlen viser at du næppe stadig ville kunne leve, hvis det altså er dig?", Hun så oprigtigt undrende på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 13 jul 2010 - 10:59

han forsatte bare med at smile "mmh... jeg er en gammel race der hedder 'katarn'... du har sikkert ikke hørt om mine race men vi er også få vi er en udøende race" han fjernede hånnden fra tavlen "og der er mig på tavlen... jeg har siddet og fulgt udviklingen af min menneskelige familie siden jeg... blev ændret" han sukkede stille

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen