Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 671 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Brian

Vores brugere har i alt skrevet 238829 indlæg in 11998 subjects

Thoughts of..

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Thoughts of..

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 0:00

han smilte til hende og gik mod døren "okay... er lidt lettere for mig" han grinte let for sig selv da de var ude af døren gik han til højer ned af gaden og fortsatte ned af den i et stykke tid "ja undskyld jeg ikke har noget transportmiddel... men natten er vel god nok til en gå tur?" sagde han glad mens han gik og tænkte over mika

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 0:20

"Tænkte jeg nok", hun smilte med et grin, og betragtede himmlen, så den spejlede sig i hendes øjne. "Tro mig", et smil der viste hendes smilhuler kom til syne. "Det har jeg absolute intet imod", hun satte hovedet på skrå og betragtede på skift ham og himmlen. "Så længe du ikke trækker mig ind i en mørk gyde" hun rakte sarkastisk tunge.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 0:30

han grinte af hende han syntes hun var dejlig underholdene "du er altså en dejlig person" sagde han mens han grinte af hende "og bare rolig min lejlighed er ikke en mørk gyde" svarede han mens han drejede ned af en gade "og hvad skal jeg egentligt lave til dig når vi når frem?" spurgte han undrende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 0:38

Hun gemte sit ansigt i hans arm, da hun ikke kunne lade vær med at grine, mens hun pustede en lok af sit hår væk fra sit venstre øje, "Det samme går også for dig, du er virkelig facinerende". Hun smilte og så på ham med et blide øjne, hun så, så eftertænksomt frem for sig, "Umm.." Hun lod sin pegefinger hvile mod sin underlæbe, "Hvad er du best til at lave, og hvad er nemest?". Hun smilte nysgerrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 0:44

han grinte og sagde "hvad jeg er best til at lave? hmm...." han tænkte sig om en kort tid "spaghetti bolognesé" han grinte let over det "hvad der er nemest... tja det ville ende op med at være noget burger værk.... men kan også lave vegetar mad vis man er til det" han smilte til hende da han ikke hvar helt sikker på hvilken slags madspiser hun var

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 0:57

"Wauw". Hun gjorde store øjne, "dit kokkeri talent har jo ingen ende" man kunne høre forbløffelsen og sarkasmen fra hendes stemme, hun så op imod ham, "Lav din ynglings ret, så kan jeg nemlig hjælpe til". Hun smilte, hun ville ikke havde han skulle lave alt maden, det ville virke lidt strengt

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 1:06

han tænkte lidt "min ynglings ret? hm... ikke sikker på jeg har sådan en... ihvertfald ikke vis det skal være fin mad" sagde han med det glade tonefald men mest fordi hhun var der "laver hvadend jeg har rescourserne til i køleskabet" sagde han mens han grinte lidt og gik ned af en anden gade "der" sagde han og pejede på en vindues facade længere nede

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 1:10

Hun nikkede forstående, med et grin, "Og hvis dit køleskab er tomt? hvilke alternativer har vi så?". Hun så undrende på ham med hovedet på skrå, før hun fulgte hans blik mod vinduet, hun smilte for sig selv, "cozy?" Hun gik lidt hurtiger og nærmest hev ham med.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 1:19

han var ikke sikker på om det hvar fordi hun var sulten eller hvad han sagde bare mens han næsten blev trukket afsted "ja... den havde jeg ikke helt tænkt over..." da de nåede hen til døren ville den blive åbnet af det sædvanelige portner og Constantin ville svarer "tak pieré" stadig vel videne om at portneren ikke hed det han sagde til hende "er der ellers andet du vil lave? eller finder vi ud af det bagefter?" han spurgte smilene mens han gik hen og trykkede på knappen og ventede på elevatoren

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 1:26

Hun sukkede med et mindre ryst på hovedet af navnet pierre, hun huskede at han også havde kaldt tjeneren det, ærligtalt fandt hun det underholdende, hun betragtede ham, og gengældte hans smil, "vi finder vel bare ud af det bagefter, gør vi ikk?", hun nikkede let, og gik så ind i elevatoren da den kom ned, "bor du alene Constantine?". Hun så undrende på ham, med et lille smil.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 1:35

han smilte til hende og gik ind i elevatoren og trykkede på en elevator knap "ja bor helt alene... så vi ar ikke nogen at tage hensyn til" han nussede hende let på kinden mens de ventede på at nå etagen han håbede ikke at hun havde noget imod at han nussede hende men han følte for at gøre det lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 1:42

"Virkelig?", hun satte hovedet, på skrå og betragtede ham smilende, "Så må du da tit få besøg, ikk Constantine?", hun smilte tirrende, mens hun blidt puffede til ham, Hun afventede også dørens åbning, da den så stoppede og gjorde det, hun gik ud og vendte sig imod ham, "Kommer du?". Hun smilte uskyldigt.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 10:25

han grinte let af hende "nej sker ikke så tit desværre" da døren endeligt stoppede fulgte han hende med ud på gangen det var næsten som om at de avde byttet roller at de hvar på vej hen til hende han syntes det var lidt morsom "lige der nede" hen tog ligeså stille og begyndte at gå ned mod en dør lidt længere nede

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 13:31

Hun tog sig sarkastisk til maven mens hun gik frem, "Dit køleskab har bare ikke at være tomt", Hun smilte, mens hun sendte ham et drillende dræberblik, "Ellers vanker der Constantine", hun stilte sig foran døren, med et sukkersødt smil og afventede han skulle åbne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 13:40

han nussede hende let på armen da han gik forbi hende mens han fandt sine nøgler frem "tja vi kan jo håbe" han grinte let til hende da han åbnede døren han tog og gik indenfor og bankede støvlerne af i en måtte før han hurtigt lukkede en dør på venstre side og låse den han gik indenfor og vente sig om og sagde "velkommen til mit hjem" han smilte venligt til hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 13:46

Hun rykkede sarkastisk på næsen af hans kommentar, men kunne ikke lade vær med at bløde op i et blidt smil, hun gik indenfor og gjorde ham kunsten efter med skoene, før hun tog dem og stile sig vedsiden af ham. Hun drejede hurtigt rundt om sig selv, med et mildt smil, "Her er da hyggeligt nok", hun vendte sit blik imod ham, med et blidt puff, i siden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 13:50

han nikkede "tja her er ikke ligeså stort som en villa... men stort nok til mig et sove værelse, et bade bærelse, stue og et køkken" han nævnte ikke det rum han lige havde låst men han gik inden for og hang sin jakke på knagen "her er også rent og rummeligt" han tog skoene af og satte dem på gulvet før han kikkede på hende "så... skal vi finde ud af hvad jeg har?"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 13:54

Hun nikkede selv om hendes nysgerrighed var blevet fjernet fra køleskaber, nu var det nemlig værelset han ikke havde nævnt der undrede hende, hun smilte dog imødekomende, "Jo lad os se hvad du har", hun strakte sig let før hun gik ind i køkknet med et komisk smil, stedet føltes hjemmeligt, så hun valgte at sætte sig på bordet foran køleskabet, "Tid til knald eller fald Constantine", hun smilte drillende mens hun klappede i hænderne og afventede at han ville åbne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 14:02

han gik ud i køkkenet mens han grinte let han tog og gik ud i køkkenet på hun så fint havde fundet og åbnede køleskabet som havde en del tilfædige ting i sig "tja... tror jeg har lidt af hvert" han kikkede over på hende som sag of så så uskyldig ud på bordet han kunne ikke lade vær med at tænke mens han ventede på hendes reaktion

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 14:13

Hun vippede en smule energisk frem og tilbage med benene, "Hmm, noget specielt vi kan lave ud af det? eller", Hun smilte stort med fingeren i vejret, som tegn på hun havde en ide, "Hvad med vi bare laver en dessert, jeg kan alligevel ikke spise noget tungt, da jeg regner med du vil lave en burger". Hun grinte og lagde sig på bordet så hun så op, "Har du noget i køleren til dessert?", Hun satte sig lidt op.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 14:16

han nikkede og gav hende ret "tja er heller ikke så sulten at jeg kan spise noget tungt...." han smilte til hende "hm... har vel et eller andet til desert..." han kikkede i fryseren "jeg har... vanilie is?" han tog en plastik æske op med vanilie is i "vis det er godt nok for dig" han lagde hovedet lidt på skrå mens han kikkede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 14:21

Hun hvilte sin pegefinger mod sin underlæbe, med et tænkene smil. "Hmm, altså", hun grinte blidt med et nik, "jeg elsker vanillie is, så den er jeg helt med på", hun smilte blidt mens hun stadig vippede sine ben, hendes venstre ben havde, de 8 sorte japanske tegn brændt ind, som næsten lignte en tattovering. Hun lagde sig forsigtigt ned igen.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 14:27

han plaserede is pakken på bordet og gik hen til hende og nussede venlig hendes ben mens han smilte til hende "eller har du da andre idéer?" han lagde sit hoved lidt på skå mens han smilte til hende, hun var sværd at tyde med den marmo vide hud og hun lavede ikke så meget andet end at smile og røre hendes underlæbe

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 14:32

Hun smilte med et grin og så på isen og tilbage på ham, hun smilte bredt og hev forsigtigt fat i hans krave, mens hun vippede ham fra side til side, i det samme tempo som hun selv gjorde det, "Lige nu, altså lige nu", hun så imod isen, "Er den faktisk mere fristende end du er", hun kunne ikke lade vær med at le, mens hun betragtede ham, med sit grå'violette blik.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 11 jul 2010 - 14:36

han grinte let af hende og gik over til et skav og tog to skåle ud fra skabet og en kniv til at skære isen "hvormeget skal du så have?" han var ikke sikker på hvormeget hun kunne spise derfor ville han være sikker på at han ikke gav hende for lidt eller for meget han kikkede over sin skulder og smilte til hende

Gæst
Gæst

Side 2 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen