Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238816 indlæg in 11996 subjects

Thoughts of..

Side 5 af 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Thoughts of..

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 12:12

"Hmm.", hun nikkede forstående og syntes hun havde hørt den race før, hun var jo en dødsengel og kunne ikke komme over et lille stik af skyldfølelse, da de jo var hendes job at hente og om nødvendigt selv dræbe de døende sjæle, hvis det ikke vil se realiteten i øjne. Hun rystede hurtigt på hovedet da hun var faldet i sine egne tanker, hun så på ham med milde øjne og klappede ham på skulderen, "Det ville en vær gøre, går det dem godt?", hun smilte opmuntrende. Det måtte gøre ondt, men hun ville ikke lade ham falde tilbage i smerten.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 12:20

han nikkede "ja ser sådan ud" han gik hen, helt tæt op af hende og nussede hende let bagpå "rart at du kan forstå mig, en god ven du er" han smilte til hende mens han forsat nussede hende han kunne ikke lade vær med at tænkte på at hun så fræk ud i den lille underkjole hun bare havde taget på

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 12:36

Hun grinte og prikkede blidt til ham med sin pegefinger imod hans pande, "Du skulle bare havde fortalt mig det før, jeg ville ikke dømme dig eller noget", hun sukkede komisk. "Jeg er jo en dødsengel for gudskyld" Hun lagde armene om ham og trak ham ind i et kram, "Måske skal du bare lære at stole på mig?", hun grinte blidt, og nussede ham i håret.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 12:40

han krammede om hende "det er ikke dig jeg ikke stoler på det er bare sådan jeg er... men nu ved du det og dømmer dig ikke tror jeg stoler en hel del mere på dig end så mange andre" han smilte til hende og spurgte "tja nu hvor du har set rummet noget andet du vil?" denne gang var det et uskyldigt spørgsmål da han ikke var sikker på hvad hun havde lyst til

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 12:48

Hun smilte oprigtigt glad for hans ord, hun lagde hovedet på skrå og så hypnotiserende på ham, "Hmm", hun bed ham let i øret, "Blev vi ikke lidt for hurtigt færdig i soveværelset?", hun grinte let, og kyssede ham blidt på nakken, det slog hende først nu, at hun ikke havde været i blodbanken i et stykketid, hun holdte sig dog fra at bide ham, selv om hun kunne mærke hendes sidetænder glide ud.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 13:03

han drillede ved at se ud som om han overvejede det "hm...." han tog og løftede hende op "jo lad os da få lavet noget mere lan gymnastik" han grinte let af hende og tog hende med ind i sove værelset og tog sit tøj af før han tog hendes af han kyssede hende let på halsen før han....

[OOC:ja og atter igen lejer vis venlige overfor juniorer medmindre du insistere på andet hehe næste indslag tager du bare før/efter helt hvad du har lyst til]

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 13:51

//IDE! hvad med vi starter et nyt emne ved Domkirken eller noget? so u can see how i live XD//

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 15:44

[OOC:jo du starter bare og sender mig linket i en PM]

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 14 jul 2010 - 21:49

//kaay^^//