Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Today at 1:28 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 1:23 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 1:16 by Zakaroff

» Do I know you? - Aleksei
Yesterday at 20:06 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

» It is just fun! - Edward
Søn 12 nov 2017 - 22:40 by Edward Charleston

» Ny emneopstilling:
Lør 11 nov 2017 - 21:33 by Cathy

» Artistic Souls? (Cherish Radcliff)
Lør 11 nov 2017 - 21:22 by Cherish Radcliff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tors 9 nov 2017 - 6:02 by Harry Jepsen

Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239772 indlæg in 12011 subjects

Rain in the Moon light(Vincent valentine)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Rain in the Moon light(Vincent valentine)

Indlæg by Gæst on Fre 2 jul 2010 - 15:20

Tid = Midnat

Omgivelser = look and picture you a photo.(Få mennesker)

Sted = Terras forsvævre Gyde

Vejr = Regnen falder blidt mens månens skær oplyser gaderne..

Alene... forladt?... *mmmh hvor er jeg* dryp dryp... Regnen faldt som aldrig før, langsomt som var verden gået i slowmotion... dryp dryp, kunne man høre fra tagranderne der var utætte, og deres metaliske rysten når det samlede vand løb ned af dem og ned i kloark rørenes dybe volde. Alt var stille som ville intet afsløre hinanden undtagen regnen, dryp dryp.... Det blev ved som om intet kunne bringe det ned selv i fuldmånens blålig skær der slikkede sig let om hver skygge, væsen, menneske der gik for sig selv.. midt i en gydes rand kunne man se en smuk hvid skabning som var det en lille porcelænsdukke der var blevet efterladt i regnen som ville hun smadres blot man rørte hende for at vække hende fra den lille drøm af hendes. Hun åbnede blidt de røde øjne og satte sig langsomt op, regnen ramte blidt hendes ansigt og de røde læber, i det hun slikkede sig let om munden og sagde"Hvor er jeg?..."

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Rain in the Moon light(Vincent valentine)

Indlæg by Gæst on Lør 3 jul 2010 - 19:15

Kappen faldt tys ned over den flade ryg, de lidt høje fornemlt sko løftede sig
fra grunden, håret hængene ned i de to naturlige røde øjne. Vincent var manden der kom gående rundt i gaderne tæt ved Terre s gyder, væk fra virkeligheden var han gået lidt og endt her,ny et nyt sted, ingen mennesker..Vivente vendte rundt på foden og gik slentrene med tunge skridt hen til et andet sted ved Terre s gyder, der var en pige, men han så først regnen slå ned på ham og ved hans to sider faktisk var det fire hvis man talte den første side som var foran ham med.Hænderne hang ned af ryggens to sider, og han løftede det højre blik på pigen men også væk fra hende, hvad lavede denne person så herude i regnen..Vincent gik gættere på hende med sine tunge skridt hans hud lys som sneen, øjne kold, skimmende, gyldne agtigt, tænderne var gemt af vejen og det avr det bedste. Han stod nu i regnens læ' og kiggede på hende"Må man spørge, hvad en pige som dig laver herude.."lød det ud af hans hvide mundvige uden tegn på hans rovdyr ligene tænder stemmem...hans kvaltene stemme

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 3 jul 2010 - 19:22

Regnen fortsatte med at bryde tavsheden indtil en ny stemme kom frem end blot den ensomme regn der så liftligt ville være en del af verden igen og gøre gaderne våde og glatte. hun satte de rystende hænder mod de kolde bru sten i det hun kiggede ned så det lange smukke blå tyrkis hår lå over skuldrene op hende og det sorte hår gemte det overnaturlige tyrkis farvede øjne der så smukt glinsede da hun vendte det uskyldige blik mod ham med halv åben mund, våder læber der syntes at blive ramt af dråber og lade sig fugte af den smukke gennemsigtige regn der let lod sig kærtegne hendes dukke ligende porcelæns hvide hud der ej så grumset ud som en dukkes ydre men mere glat som latex.. hun så på ham og sagde"jeg... det ved jeg ikke det sidste jeg kan huske er at jeg røg ud af det vindu da jeg ville tag føde..." hun så på ham i det hun lugtede han var vampyr og turde sagtens afsløre hun var vampyr.. hun rejste sig vaklende op og sagde"mmh" hun tog sig let til hovedet i det hun så på ham med hovedet let skrå liggende og smilede i det man kunne se et glimt af blodrøde øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 4 jul 2010 - 9:46

En kort let bevægelse udførte med den venstre hånd en bevægelse tæt ved hende, ikke hårdt eller noget han mærkede bar elidt på hendes hud ved hendes ene hånd den tætteste hånd der lå tættest på ham.Vincent s røde naturlgie blik skiftede ikke udtryk det var stadig det udtryk det var da han ankom til stedet, så han var enlig ligeglad fortiden med hvad udtryk de havde, om folk kunne lig dem eller ikke."Hmm det ikke særlig sjovt at falde ud af vinduer, jeg plejer at hoppe ud fra dem det giver mer spænding, og er du så ok hel stadigt ikke nogle brækkede knogler, eller lignene"spurgte han med hans mere og mere kvaltende stemme, huden glimtede fint lidt i regnens by'er ned over dem, Vincent elskede at lege med nogle dråber ved hans hårtotter, men han lod også blikket falde tilbage på hende.Stadig var det lidt underlig at hun var her ude så sent han mærkede, fornemmede, følte på hende at hun også var vampyr han kunne føle det lige det øjeblik han mærkede det

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Søn 4 jul 2010 - 11:07

hendes kinder fik den røde nuance som havde hun rouge på den smukke porcelæns hvide hud i det hun bed sig i underlæben let uset for ham og sagde"jeg.... nej det tror jeg ikke og jeg tror faktisk jeg blev skubbet men det er for længst væk i min erindring hvem der skulle være så barbarisk og skubbe mig ud fra 3 sal" hun tog sig til kinderne for at skjule den tydelige rødmen efter som hun jo var slave vampyr kunne hun stadig ting som normale vampyr ikke kunne som vis man prøvede at kvæle hende ville hendes menneskelig instinkt komme frem og hun ville gå i panik med det samme. Hun så på vincent i mens regnen blidt ramte hendes kind og hendes øjne funklede let med et glimt i sig som skindet ud af hende som havde hun stadig en sjæl inde i sig, selv om folk ikke vidste hvad en sjæl var?.... hun duftede af roser i det hun gik tættere på Vincent og sagde"Men nu når vi er i gang, må jeg så have æren at vide hvad sådan en smuk herre som dig laver her helt alene??? uden nogen kavalere af kvindelig eller mandelig?" hun strøg blidt en lille drillende hårlok væk fra ansigtet i mens hun lod tungen fugte de røde læber og så let mod husets vindu og rømmede sig let.*Han ser utrolig smuk ud.... dog er der noget... noget farligt over ham og noget der siger i mig jeg burde holde mig på afstand..*

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 5 jul 2010 - 14:03

Hendes bevægelser fulgte Vincent s pupiller med et, og han kiggede lidt op mod himlen, skyerne hvor regnen kom fra han elskede kulden derfra, og regndråberne ned på hans finde køllige hud.Dernæst førte han en hånd den venstre hånd over den anden hånd som nu lå rudnt om hans mave over et kors"Jeg er på jagt...efter vampyre..Ellers er tar jeg mig bare en slentrende tur rundt i mørket.."sagde han stille, koldt, men mærkede et lille lugt af hende roser en smuk duft roser var smukke fås også i forskellige farver, og sikkert også i mange forskellige dufte. Vincents rødblod, laset, lange kappe var drivvåd, det samme med resten af tøjet, men det generede ham ikke han elskede at være mer kold end det han var..*hvad mon hun er for en art vampyr, engel, eller måske noget andet hendes lugt afslørede ngoet for min hjerne og øjne*tænkte han for sig selv tankerene flød rundt i hans hoved. Men dog gav det ikke ham hovedpine"Foresten tillad mig at præsentere mig mit navn er Vincent Valentine, jeg herren der mødte dig herude i mørket."sagde han fornemt og normalt ikke stille bare normal tone.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 5 jul 2010 - 14:11

Hendes klare øjne så blidt mod ham med smilet lagt over de lange smukke fyldige læber mens hun stille nikkede og sagde"glæder mig at møde dig vincent valetine og sjovt jeg hedder os valentine til efternavn, Natsume La saint på fransk er la saint valentine" hun strøg blidt håret væk fra skuldren fordi det var begyndt at genere lidt, i det hun sagde"så vincent du jagter altså din egen art???" hun gik stille mod ham med trippende fødder der næsten var lydløse og små skridt i det hun stod næsten foran ham og sagde"Er du virkelig en vampyr jæger" hun så på ham med hovedet let på skrå uforstående at så smuk en vampyr ville jage sin egen art. Hun virkede lidt som en lille pige i det hun stod der foran ham med smilet let over læberne og fingerne lidt sitrende hen af lårene af sine egne.. mørket var dejligt og regne tog let af i det, det ikke mere var så meget dråber men mere slud regn.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 5 jul 2010 - 14:38

Vincent nikkede til hende idet hun sagde at han var vampyrjæger, mange arter af sin egen ønskede ikke at dræbe sin egetn art men det ønskede Vincent meget næsten lige højere end livet. Han lagde hænderne rudnt om hans liv mens han kiggede ned på hende han var højere end hende"Ja det ønsker jeg det rigtigt jeg en vampyrjægere og vampyr af arten..Jeg ønsker at dræbe alle vmapyre af grunden at de var med til at dræbe min mor d aeg var 10 år gammel ca..Lige siden dne dag har jeg trænet, og trænet og ønsket at dræbe dem. Men nogle vampyre har jeg en svaghed for andre ønsker jeg at dræbe..De står i vejen for mit valg, mine drømme, minder, ønsker"sagde han stille og kiggede til sin ene side hvor der stod en væg"Jaså du en vampyr også..Men bare rolig du har ikke gjort noget mod mig så jeg dræber dig ikke, du ligner heller ikke dem jeg dræber, du har mere sådan et venlgit overblik, og skin, og indre"sagde han tungt med et nik med hans nakke.Huden glimtede kort i mørket*jeg udsletter jer...*tænkte han inde i sig selv hans had til dem gjorde ham bare mer opsat på at dræbe dem..Mange mennesker, folk, væsner havde aldrig hørt og mødt en vampyr der ønskede at dræbe sin egen art men det havde de nu, nu hvor Vincent var her.."Men det har du nu mødt en jægere der jager sin art..."lød det fra ham med en kort kvaltende stemme og tone

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 5 jul 2010 - 14:52

Hendes blik flammede nu i det hun gik hen til ham og stak ham en lussing i det hun sagde vredt mens hun så ned mod den kolde meget smukke våde jord der havde fået alt skidt væk fra sig som sand."Dit uhyre! så du går bare rundt og slår ihjel og tror alle vampyr har slagtet din familie er du klar over de fleste vampyr der bliver lavet er blevet lavet mod sin egen vilje til tider os mistede deres familie!... på grund af vampyre jeg syntes ærligtalt du burde finde ud af hvem sønderen! er og så straffe ham og gør så han ej laver flere af hans arter end blot at dræbe uskyldige som mig, jeg væmmes allerede ved dig og hvad så... jeg er stadig i en krop af en vampyr den samme art som dig som ej ønsker at være det, dog har det sine fordele man kan forsvar sig nu end den gang man blev dræbt mod sin vilje" hun så op mod ham direkte i øjnene og en blod tåre løb i det hun talte med en hård og direkte tone mod ham."Jeg vil væde med at vis din mor så med fra oven ville hun skamme sig over du går rundt og slår uskyldige ihjel!" hun pegede op mod himlen i det hun nævnte hans mor og fjernede ikke det faste blik fra ham mens hun stod der temmelig rank og var klar til at tag i mod hvad han mund kunne finde på.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Fre 9 jul 2010 - 17:32

Vincents øjne glødede vredt op ikke flammende, mest lynagtigt han havde stået og lyttet til det hun sagde om hans mor hans afdøde, elskede mor, og det var jo hendes mening han bestemte ikke over hende, eller hendes mening, så greb han vredt fat rundt om halsen på hende"Ønsker du at dø hurtigere din usling! hvor vover du at tale sådan du en skændsel for vampyrerne, min mor er død hun døde for øjnene af mig midt i et eksperiment med min fjende, så døm mig ikke! jeg en jæger ja fordi min mor blev dræbt for øjnene af mig af en jæger med vampyr blodet i sig..."Vincent vendte vredt ryggen til at lade en vampyr pige besteme og tro at hun vidste alt eller noget om hans liv eller ham var han ligeglad med hun var bare en vampyr som de andre..Han sukkede"Jeg dræber dem af min slags der kommer mig på tværs af mit liv..resten kan jeg være ligeglad med og har jeg sagt du står i vejen for mig tror jeg ikke...Så døm mig ikke på det"tilføjede han og svingede kappen lidt til den ene side huden mere ligbleg,Øjnene mere vrede, kolde, dybe,glødende, tænderne indenfor i munden dem havde han ingen grund til at vise frem foran dette vampyrmenneske.Vincent lod øjnene gå fra højre mod venstre mens han kiggede på hver en detalje hans øjne skimmede forbi de mange objekter.Han tænkte så på barndommen den tid hvor hans mor døde den tid hvor alt ikke var som nu, og hvor han ikke havde en fjende som tideligere var hans bedsteven, og en tid hvor han ikke var blevet til det var nu..

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Man 12 jul 2010 - 20:13

Scream mærkede grebet om sin strube, og af ren refleks kom alle hendes menneske instinkter frem, så hun troede helt klar hun var ved at dø af dette farlige greb. Hun tog hårdt fat om hans hænder og gispede i små uligelige støn der kom fra den presset strube, mens hun prøvede at vride sig løs mens hun sparkede med bene, og hendes krop dinglede i luften, den spinkle krop. Hun så ham i øjnene og sagde hæst"slip mig dit kryb du være end mig!, DIN VAMPYR DRÆBER!" Hun fik lange smukke kvindelig tynde vampyr tænder i det hun bordede dem ned i hans hånd med et forfærdeligt hoved stød mod hans hænder i det hun fik sig skubbet fri inden han ville nå at slippe og gik ned i knæ, hostende efter vejret som ville hun dø mens hun gned de smukke finger hen af halsens strube og sagde"Så!!! prøv at vær mig!.... jeg blev bidt af en intrængende! fyr jeg var forelsket i, efterladt i en rande sten for så at blive forvandlet foran mit hjem og slå hele min familie ihjel... min lille søster på 4 år... mine 2 små brødre der var tvillinger, min mor og så min far!! prøv det" hun mærkede de blodige tåre glide ned af halsen og sagde"Jeg .... jeg dræbte det menneske der oppe fordi han provokerede mig og brugte sølv mod mig" man kunne se de smukke kæde spor der var brændt i hendes håndled der endnu ikke var healet... hun sukkede og sagde"jeg en forfærdelig vampyr der drikker blod fra blodbanken oppe på sygehuset.... deres blod poser... jeg ... jeg forbange til selv at dræbe andet end dyr vis min trang tager over i frygt for at minderne om min familie vender tilbage!!" hun bed sig i underlæben og lukkede øjnene i det hun rejste sig og råbte"SÅ KOM IKKE OG SIG DU HAR DET HÅRDT!!! , prøv at lev med skylden over at ha dræbt din egen familie din eneste!!!... og så os være slave vampyr og man er tvunget til at ha en herre!!" hun sukkede og vendte ham ryggen i det hun sagde"jeg ikke som de andre vampyr jeg ikke en dræber jeg blot ynkelig"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Lør 7 aug 2010 - 16:59

Vincent kiggede ned på hans hånd mens han enlig ikke viste så meget som et tegn på angst eller at det gjorde ondt på ham et lille bid fra en anden skadede ham ikke slet ikke der skulle mer til.Han kiggede på hende og stod rettet op med ryggen mod en hvidmalet mur"Og jeg er ikke som andre vampyre...Men du har haft det hårdt men i stedenfor at skændtes som hund og kat hele natten hvad så med at fortælle lidt om hvad og hvem du er udover dit navn og race jeg vil ligenu helst væk fra dette emne vi sidder fast i og kan føle på dig at det ikke lige er verdens bedste emne vi taler om. Men der jo ingen forskel vampyre er vampyre om de er ude efter ens egen race eller om de ikke er vi er alle ens på hver sin måde..."sagde han og førte hånden hvor hun havde bidt i op til sin mund han slikkede blodet væk og lod det heale af sig selv langsomt. Vincent bukkede så dybt med en hånd ind over maven for hende"Pardon...Er du okay mit greb var hvist lidt hårdt det burde jeg helst heller ikke gøre nu hvor jeg ved nogen holder øje med mig"lød hans tunge men alligevel ret blide ord ud ad hans mundvige de bevægede sig lidt, håret bevægede sig også lidt de blodøjnene var halvt lukket da Vincent et kort øjeblik tænkte en smule over lidt af hans barndom den han fik besked på at glemme men ikke hørte efter.

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen