Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
Statistics
Der er i alt 673 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Serena

Vores brugere har i alt skrevet 239769 indlæg in 12011 subjects

Slave for tonight(Zane::::Privat)

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Slave for tonight(Zane::::Privat)

Indlæg by Gæst on Tirs 29 jun 2010 - 23:12

Tid : terra

Sted : I gyderne inde ved en strip bar fyldt med luder

omgivelser : liderlig mænd, gambling!, tortur menneske salg! og væsen salg!

Vejr : Regn udenfor og lun brise som sommer.

De kastede om sig med penge mens liderlig skrig fyldte hele rummet med sved og lystende mænd, mens Scream blev slæbt frem på Scene kun iført sorte hofteholder, gstreng, og En stram Bh der var meget lille. mens hun bar halsbånd der var lænket og hendes sorte hår var sat op i en stram hestehale så man kunne se hendes ansigt... Scream var en smuk ung vampyr kvinde der blev fanget i england for flere år siden, siden den dag havde de prøvet at sælge hende og hendes krop til den højest bydende indtil videre lå det på 8 milioner for hende! og de havde fundet ud af at Terra havde fået hersker så de var kommet til byen for at se om nogen ville ha hende og vis de gik højere end 10 milioner fik de hende!!!....

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Re: Slave for tonight(Zane::::Privat)

Indlæg by Gæst on Tirs 29 jun 2010 - 23:16

Zane gik rolig ind i gyden.
Normalt holdt han sig langt væk fra dette sted, ja han havde endda overvejet at udslette det!
Ikke for at befri slaverne.. men for at straffe alle de ynkelige mænd der købte kvinder og unge piger og tvang dem til sex. Det var direkte ynkeligt i hans øjne!
Han havde dog hørt nogle rygter om at en slavehandler havde formået at fange en ung vampyr.
Vampyrer var jo stærke væsener... og at lade sådan gå til spilde til et eller andet rigt misfoster... ville være en hån.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 29 jun 2010 - 23:25

Scream skrig i det hun blev hevet ud foran fyrene og de bød på hende, mens hun hvæste af dem og prøvede at komme fri men hendes hænder var blot lænkede til den deer var om hendes hals og hendes fødder kunne hun ikke rigtig bruge. Hun viste tænder og sagde"slip mig så argh" hun mærkede hvordan de trak hende op og stå og sagde"den første der byder ! 10 milioner for denne vanskelige ! tøs får hende" der var en fyr der rejste sig og skulle til at byde på hende

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 29 jun 2010 - 23:29

Zane pegede på fyren der rejste sig, og mumlede den magiske sætning: "Vahirden..."
Manden faldt omgående sammen, ude af stand til at sige det mindste, af ren og skær smerte.
Sortelvernes smertemagi var yderst effektiv, selvom den ikke gjorde rigtig skade på offeret.
Zane skubbede nogle folk til side og trådte ud til Scream. Han tog hende om hagen og tvang hende til at se ham i øjnene.
"Dit navn." sagde han.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 29 jun 2010 - 23:33

hun så på Zane med store øjne og hendes lange smukke sort brune hår hang blidt ved hver side ved ansigtet og hendes tænder var bidt sammen i det hun stille slappede af uden at spænde i hver eneste muskel og sagde"jeg.... jeg hedder Scream... de gav mig navnet fordi... fordi jeg kan ikke huske mit eget navn" hun havde været slave i flere år men uden at blive rør af nogen fyre så hun var jomfru som alle andre? kvindelig vampyr var. fordi deres jomfru hinde altid ville heale sammen

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tirs 29 jun 2010 - 23:40

Han nikkede. Så slap han hende og begyndte langsomt at gå rundt om hende. I stedet for at tale til sælgeren, talte han til hende.
"Du er meget smuk, Scream.. hvad kan du?" sagde han mens han betragtede hver en kurve på hendes flotte krop.
Han kørte blidt et par fingre op ad hendes arm.
*Blød hud.* tænkte han. Han begyndte at overveje det...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:22

scream så overrasket på zane og sagde stille"jeg kan forsvinde, har alle vampyr evner og kniv skarpe blod bånd der kommer fra min krop" hun så på ham og så flovt væk i det han berørte hende.. manden smilede og sagde"over vejer du at købe vres smukke tøs her" hun så på ham lettere forvirret i det han studerede hende og hun turde knap nok rør sig, i det manden tvang hende i knæ og sagde"vis man ejer hende så er hun din forevigt, hun bruges til alt og er endnu uberørt! ... seksuelt" han grinte ondt i det hun så på Zane og sagde"jeg vil ikke tilhøre nogen..... mand!"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:24

ane så ondt på slavehandleren. Han greb manen om håndledet og tvang ham til at slippe Scream.
"Du er ikke værdig til at røre dene pige... gør det igen og jeg flår hænderne af dig." sagde han ildevarslende.
Så kiggede han på Scream igen og gjorde tegn til at hun bare kunne rejse sig op.
"På grund af din ubehøvlede opførsel, kan du få tre millioner for hende." sagde han så.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:27

Scream rejste sig op og så på Zane og så på slavehandleren i et han sagde"Folk verden over har bydt! mig 8 milioner ! så ved mindre du gir mig god grund så er svaret nej!" hun så mod zane og kiggede lettere fornærmet væk i det hun sagde"jeg tilhøre ingen! slip mig så og lad mig gå fri, jeg er blot mig og ingen skal eje mig!" hun bed sig i underlæben hårdt og betragtede de to fyre

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:33

Han slap slavehandleren og lo hånligt.
"Fordi du er så tykpandet og dum, vil jeg give dig to millioner for hende. Take it or leave it..." sagde han og så koldt på slavehandleren.
"Jeg er ligeglad med hvad andre har budt... jeg byder det jeg vil." sagde han og kiggede igen på Scream.
"Slap af, Scream... jeg er i det mindste ikke en liderlig gammel buk."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:40

Scream så på ham og stoppede med at lade ordene flyde mens hun lod dem skændes om hvilken pris hun kostede indtil han så på ham og sagde"fint ! men husk hun er en slave ikke et kæledyr!" han gav ham lænken og så mod Scream og sagde"farvel smukke scream! håber du får det godt ved den blødsødende! Zane.... rygterne har åbenbart ret! du er blevet helt blød over for kvinder og alle andre !! hahahah" han grinte og sagde"mine 2 milioner tak!"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:44

Zane grinede med ham, og så slog han ham så hårdt i hovedet at menneskets hoved splattede ud, og en ulækker regn af blod, hjernemasse og knoglestumper regnede ud over forsamlingen.
"Ja da! Jeg er Zane D'tarion, den blødsødne!" sagde han højt.
Han gik hen til Scream, og sagde: "Tid til at tage hjem..."
Så tog han sin kappe af og lagde den om skuldrene på hende.
"Der er ingen grund til at folk glor på dig."

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:46

Scream skrig i det hun fik blodet på sig lyste hendes øjne helt op og hendes tænder kom frem og hun så på manden og sprang på ham i mens de andre så forskrækket ud, mens Hun hurtigere end blot 5 sekunder havde tømt den helt døde mand og så på Zane med blod om munden, og tørte det elegant væk i det hun stille trak tænderne ind og tog i mod kappen og dækkede sig da hun hoppede ned fra scenen og sagde"hvor bor vi???"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:53

Han smilede ondt. Folk flyttede sig meget hurtigt for dem mens de gik.
"Vi bor i Abbadon... min fæstning. Jeg er Zane, Di Morgas herre." sagde han.
Han frydede sig over hendes blodtørst, og at hun tilsyneladende ikke skammede sig over det hun havde gjort.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:55

scream så på ham og smilede let i det hun så på folkene og sagde"så du er herre over terra? det vidste jeg ikke jeg troede han var ældre og knap så tiltrækkende som dig sir.... men nu er du min master og jeg vil blot adlyde dig og ingen andre dog.... dog ville frihed være dejligt sååå hvad med at du bare lader mig gå? du købte mig vel kun for at befrie mig igen ikke også??"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 0:58

Han smilede ondt og stoppede op.
"Nej nej du.. jeg købte dig ikke for at befri dig. Tag du med mig til Abbadon... måske vil du kunne lide det." sagde han og så på hende.
Faktisk ville livet som hans personlige slave højst sandsynligt være bedre end livet på gaden.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 1:00

Hun så på ham overrasket og hviskede let"hmmm så passer det, han er egenlig sød og det... min slavehandler havde ret?... han reddet mig jo og tvinger mig ej med hjem til ham og han vil vist heller ikke ha mig seksuelt heldigvis!" .. hun grinte let i det hun smilede og sagde"Hmmm okay det kan jeg vel godt nu når du selv tilbyder det??" hun smilede kært og så rigtig nuttede ud dog med et strejf af forførelse og seksualitet...

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 1:03

Han prikkede hende i maven og sagde: "Glimrende. Følg med denne vej."
Så begyndte han at gå.
*Hun er underlig.. smuk, muligvis ondskabsfuld... og alligevel." tænkte han med et smil.
"Det ser ud til at det var godt at jeg kom forbi." sagde han.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 1:05

Scream rødmede let fordi hun havde noget med blod i sin evne at gøre kunne hun sagtens rødme fordi hun havde speciel blod så hun kunne gå med det i flere uger... dog manglede hun stadig føde.. hun smilede lidt skævt og sagde"Hmmm ja det har du vel ret i det var? ... så hvad skal jeg egenlig kalde dig efter som det er dig der ejer mig nu ..." hun så på ham og så den store fæstning og sagde"WOW"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 1:07

Han smilede over hendes udbrud. Den effekt syntes Abbadon at have på de fleste, som så den for første gang.
"Du kan kalde mig Zane, eller Mester." sagde han.
Den massive port åbnede, og han gik indenfor.
De nåede hurtigt den prægtige, men dystre tronsal.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 1:12

hun gik stille ved hans side og betragtede hendes nye hjem med åben mund og sagde"skal.... skal jeg bo! her" hun rødmede igen og mærkede hun måtte til at stoppe ellers tog det på hendes evne og hvad hun nu ellers havde af kræfter men hun var glad for han ikke ville rage på hende eller noget andet. Hun smilede sødt og sagde"wauw... det er smukt mester" hun fulgte ham hvor han nu gik ind og så på sit tøj og sagde"hmm har i noget jeg kan gå rundt i"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 1:15

Han smilede.
"Jeg er da glad for at du kan lide Abbadon.. jeg er selv stolt af den. Og ja, du kan finde alverdens forskelligt tøj oppe ovenpå. Døren til venstre når du kommer op ad trappen. Tag hvad du vil have." sagde han. Han havde selvfølgelig lyst til at hun gik rundt som hun var nu, så han kunne se på hende, men han syntes ikke det var fair at andre også kunne se hende på den måde.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 1:19

Hun smilede let fjoget og grinte sødt i det hun så på ham og bukkede elegant og sagde"tak mester" hun gik hen til ham og plantede et kys på hans kind og skyndte sig op af trapperne og ledte efter noget tøj i det hun klædte sig af stod helt nøgen og stod og overvejede hvad hun skulle ha på??"hmmm hvad skal jehg dog vælge jeg kan ikke gp nøgen og hvad vil han syntes om jeg skulle ha???"

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Ons 30 jun 2010 - 13:58

Han smilede da hun kyssede ham på kinden. Egentlig havde han lyst til at gå med hende op... men han gjorde det ikke.
I stedet gik han hen til den smukt udskårne trætrone, og satte sig i den.
Han gabte. *Kedsomhed...* tænkte han.

Gæst
Gæst

Indlæg by Gæst on Tors 1 jul 2010 - 21:51

Scream så sig i spejlet i det hun nærmest råbte"ØØH!!! MESTER! Hjælper du ikke lige?" hun bed sig i underlæben og så på sin krop i det hun stod med bukser, trøje og elastik til at sætte håret op, eller en kjole der viste lår frem, ryggen og gik os meget ned foran... og viste maven lidt i en lang vskæring. Hun stod lidt og betragtede de to ting hun havde fundet frem og sukkede mens hun lod sig dumpe ned i knæ nøgen og sagde"jeg kan ikke finde ud af at vælge!...."

Gæst
Gæst

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics