Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Statistics
Der er i alt 670 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Demetre

Vores brugere har i alt skrevet 238816 indlæg in 11996 subjects

Tadaaaaaaaaaaaah =3 Lidt om mig..

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Tadaaaaaaaaaaaah =3 Lidt om mig..

Indlæg by Gæst on Lør 17 apr 2010 - 9:20

Jamen, hejsa folkens, jeg så nogen af de andre havde skrevet noget ind om dem selv og så tænkte jeg da lige, hvorfor skulle jeg så ikke gøre det, så det gør jeg altså, men forvent ingen punktommer Oo!... Jeg er rigtigt dårlig til at sætte dem korrekt, men okay, videre, vi skal ikke tale om mine fejl men mine gode sider =3.. (Hvilke der er ret få af).. Jeg er meget glad for dyr, jeg har haft dyr i stort set hele mit liv undtagen de sidste par år hvor jeg ikke har måtte have dyr hvor jeg bor :/, jeg er ligesom så mange andre også skilsmissebarn (Yeeha 3 på stribe?!?! Oo'), og jeg taler heller ikke med min far, for min far har truet min mor, og da jeg var mindre har jeg set ham knalde hende en på hovedet et par gange, og det er nok også derfor jeg er så kold som jeg er, for jeg er endt med at vokse op og blive en bølle, jeg kan til forskel fra andre, folk af min slags, godt se det lort jeg laver er forkert, men jeg ved ikke helt hvordan man skal stoppe det, jeg havde faktisk et meget tæt forhold til min far dengang han var "normal", men så blev han et dumt svin, og jeg har faktisk besluttet at hører jeg om han har lagt hånd på nogen fra min familie, så slår jeg ham sku ihjel =3, ved ikke om jeg har husket at skrive jeg hedder Patrick? xD... Jeg er btw, 15 år gammel og blir 16 i år.

Med Venlige Hilsner Ami.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen