Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
Latest topics
» År 3038 - reklame
Today at 8:51 by Adriana

» A beautiful night.... (Cherish Radcliff)
Today at 4:10 by Caleb

» Ready for our weekend? (Charmeine Love)
Today at 4:06 by Khaa

» I am really worried Doctor.... (Angelique Dümont)
Today at 4:02 by Zakaroff

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Yesterday at 13:46 by Harry Jepsen

» Face Claim
Ons 6 dec 2017 - 14:09 by Ryuu

» Dance of the Brush (Cherish Radcliff)
Ons 6 dec 2017 - 7:59 by Cherish Radcliff

» Do I know you? - Aleksei
Lør 25 nov 2017 - 19:18 by Aleksei

» How about no?
Man 20 nov 2017 - 1:52 by Roar

» Big changes - Khá
Lør 18 nov 2017 - 16:31 by Charmeine Love

Statistics
Der er i alt 674 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sigrid

Vores brugere har i alt skrevet 240098 indlæg in 12012 subjects

Just before full moon - Aleksei

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Re: Just before full moon - Aleksei

Indlæg by Aleksei on Tors 10 aug 2017 - 22:16

”Så er den heller ikke mere, jeg er ikke nød til at sjæle mere for at overlever” sagde han og kiggede på hende, en anden ting var så at det ikke var hele lovlig det han lever af nu men det vil han holde for sig selv, han kiggede på hende da hun kom over til kilden som han var i, ”har du bare tænke dig at sidder der og kig på mig eller hoppe du i selv, eller skal jeg hjælp dig” spurgte han og kiggede på hende, for han overvejet at hiver hende ned i kilden men hun skulle lige selv have valg mulighed.

Han kiggede kort rundt end han rette sit blik på hende igen og smiler svagt, han sat sig mere op i kilden og rakte ud efter hende, hvis han fik fat i hende, vil han hive hende ned i kilden, da han ikke gad at venter på hendes svar på om hun selv hoppe i eller om hun vil gå, han var ligeglad med at hun vil røg i kilden med tøj på, hun kun altid smide det bagefter, han var jo selv nøgen lige nu, som hun ikke rigtig kan ser på grunde af vandet i kilden er rødlig.
Aleksei
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 168

Tilbage til toppen Go down

Indlæg by Charmeine Love on Fre 11 aug 2017 - 0:12

Det var da godt han ikke behøvede at stjæle mere for at overleve, det var vel en fremgang. "Der kan du selv se" svarede hun blidt. Så spurgte han ellers om hun ikke kom i vandet, men hun fik ikke rigtigt en chance for at svare før han havde fat i hende, og hiv hende ned til sig. Et gisp slap kort over hendes læber, sådan et øjeblik før det blev afbrudt af vandet der ramte hendes ansigt. Hun kom op til overfladen og hev efter vejret, og så chokeret mod ham. Kjolen blev straks våd, klæbbede og var gennemsigtig eftersom den var hvid og hun intet havde under. "Hvad skulle det til for?" spurgte hun forvirret og strøg håret væk fra ansigtet.
Charmeine Love
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 719

Indlæg by Aleksei on Fre 11 aug 2017 - 19:20

Han smiler bare af det hun sagde, det var mere lov da han levet af at sjæler end hvad han laver nu/lever af, men det behøver hun ikke at få at vide, han smiler svagt af hende da han fik, hiver hende ned i kilden til ham, det var lige før han fik lyst til at grine af hende men lod være af høflighed overfor hende, man han huske det som at hun havde undertøj på i går aften, da han havde set hende men han må så huske forkert, da hun ikke rigtig har haft mulig for at smide det.

Han kiggede på hendes ansigt da hun snakke til ham, for at være høflig selvom hun var pæn ind under kjole der nu var gennemsigt, ”jeg tog ikke chancer, nu hvis du sagde nej” sagde han og smiler rolig til hende, han kiggede kort op på himmel og smiler svagt for sig selv, end han rette sit blik tilbage på hende og smiler svagt, ”skal jeg hjælp dig af med kjole end du bliver syg” spurgte han og kiggede på hende, hun måtte selvfølgelig også godt tage den af selv.

Han var selv ligeglad med at være nøgen når der var en fremme kvinde ved ham, det var mere om hun vil være nøgen ved en fremme, for det vil ikke overrasker ham at hun ikke har prøvet at være nøgen ved andre før, nok ikke lige noget de gør i himmel vil han mener, men hvad vidste han om det, han havde aldrig være der og kommer nok aldrig der til, selvom han laver sit liv helt om, vil det nok stadig være for sent at gør det, han kiggede på hende og smiler rolig til hende, for at ser hvad hendes svar bliver.

Sidst rettet af Aleksei Lør 12 aug 2017 - 15:37, rettet 1 gang
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Lør 12 aug 2017 - 13:19

Hele situationen undrede hende, for det ene øjeblik gad han ikke have hendes selskab, nu trak han hende med ned i vandet til sig selv. At han selv var nøgen havde ingen betydning for hende, for imodsætning til hvad folk troede, så var påklædning ikke det vigtigste i paradiset, eller for englene i hvert fald, der var de badet af lys så man alligevel ikke kunne skelne deres krops facon.

"Jeg er engel, jeg bliver ikke smittet med menneskelige sygdomme" forklarede hun med et skævt smil. "Desuden, er det ikke forkert ifølge jordborer, at være nøgen med andre i nærheden?" den forgående aften havde hun jo været i sin egen kilde, og han i en anden. Hun havde godt set han selv bare havde smidt tøjet, men det forvirrede hende nu ikke mindre. Jordborer var bare specielle, og meget forskellige, hvad godt kunne være en udfordring for en som hende.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Lør 12 aug 2017 - 16:02

Han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt af hende, da det så ude til at hun ikke rigtig forstod hvorfor han havde trækket hende ned i kilden til ham, ”hvad ved jeg lige om det, jeg er jo ikke en engle” sagde han og smiler drille til hende, han havde nu heller ikke så nem at bliver syg men nok nemmer end hun havde det, vil han gæt på, han smiler af det næste hende sagde og synes at det er lidt mærkeligt at hun tog det emme op, da han ikke havde sagt noget om det.

”Jeg har heller ikke sagt at det er forkert at være nøgen” sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han læner sit hoved tilbage og slappe af og lukke kort sine øjne, han havde ikke sagt om at han ikke vil havde hendes selskab, kun at han ikke behøver hendes hjælp angår hans sår, ”hvor længe har du været herned på jorden, hvis jeg må spørge” spurgte han og kiggede på hende, han vil enlig stadig godt vide om hun smide kjole selv eller om hun skulle havde hjælp med den.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Lør 12 aug 2017 - 22:39

"Nej, det kan man ikke påstå" svarede hun med et smil som han svarede at det vidste han intet omkring. Hvad angik hendes snak om nøgenhed, kom det af at han spurgte om han skulle hjælpe hende ud af kjolen, det var derfra hendes svar var kommet.

"Nej det har du vel ikke, jeg spørger bare fordi dit tilbud undrede mig" forklarede hun. Hun havde jo ikke lige forventet det, at tingene var meget anderledes end hendes forståelse var en anden ting. "Næsten tre måneder" det var ikke længe, men det føltes som om hun havde været der i evigheder.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Lør 12 aug 2017 - 23:09

Han smiler bare af hendes svar, da han ikke rigtig vidste hvad han rigtig skulle sige mere til det emme og om der enlig var mere af sige til det emme, det var enlig stadig ikke et rigtig svar på hans spørgsmål om han skulle hjælp hende ud af hendes kjole, men nu lod han det bare lig, det kun jo være at hun kom med et svar eller spørge ham om hans hjælp, hvis nu hun ikke selv kan.

Han nikke kort til det næste hun sagde som tegn på at han havde hørt hendes svar, han lukke kort sine øjne og rette sit blik mod hende da hun snakke til ham igen, ”det var ikke lang tid, du har været herned på jorden, har du så kun være her i terre eller” spurgte han og smiler rolig til hende, der havde han så være på jorden i noget længe tid end hende men han var så ikke sikker på om han var ældre end hende, han sat sig bedre til rette i kilden men stadig så han hoved var over vandet.

”Undskyld min mangle på høflighed, navn er Aleksei og deres er” spurgte han og rakte sin hånd frem mod hende, han vidste enlig ikke om engle gad hånd eller hvad de gjorte når de mødes ny menneske, han læner sit hoved tilbage mod kant af kilden for at hvil hoved lidt.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Lør 12 aug 2017 - 23:21

"Nej, men det føles som længere tid. Selvom jeg stadig har meget at lære. Jeg har kun været rundt omkring i Frankrig, ikke i andre lande" svarede hun forklarende.

Snart rakte han hende hånden, og hun tog den - det havde hun set og prøvet før og det vidste hun derfor godt hvad var. Hun trykkede hans hånd "Jeg er Charmeine, en fornøjelse at møde dig Aleksei" svarede hun. Hvad angik høflighed, var de vidst gået langt over den grænse, manden havde ædt et andet menneske den forgående nat! Og hvad angik kjolen, var den ganske glemt, det generet hende ikke at have den på, og kilden var jo varm så hun frøs ikke.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Lør 12 aug 2017 - 23:40

”Så er det vel altid, så har du stadig med at ser af jorden” sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han vidste, efterholdt ikke hvor han ikke havde været hen på jorden, han havde rejse meget både med og uden militær, da han stadig arbejde der.

Han trykke hendes hånd tilbage da hun gad ham hånd, han trykke dog ikke for hårdt, men gad hende et fat håndtryk, lige på det punkt tror han enlig at han er, styrker end hende men det var hvis også det eneste han var, ”også hyggelig at møde dig Charmeine” sagde han og kiggede på hende, det skulle også være han skulle tænke på noget mad, end den bliver alt for mange, måske var han heldig at hun havde noget mad over i tasken.

”Du har tilfældigvis ikke noget mad i din taske som jeg kun få en bide af” spurgte han og ser på hende, så må han ser om han var heldig at hun har det, ellers var de ikke langt fra skov og kun finde noget at spise der, det kun være at hun vil med i skov og ser den, hvis hun nu ikke havde været i skov før eller bare vil have selskab, ligesom han selv også gerne vil havde lidt selskab.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Lør 12 aug 2017 - 23:49

"Ja jeg har en del at se, men eftersom jeg blev smidt ned i Frankrig, tror jeg at den person jeg søger,
befinder sig her"
svarede hun forklarende. Hun var jo egentlig på en mission, som skytsengel måtte hun finde den person hun skulle beskytte, og .. ja, beskytte ham eller hende.

Hans håndtryk var fast, det gjorde hende nu intet. At han var stærkere end hende, var der vidst ingen tvivl om. "Desværre ikke, jeg.. spiser ikke så ofte. Det er jeg ikke vant til, mad er ikke just et behov jeg havde da jeg levede i himlen" forklarede hun med et beklagende blik.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 0:10

”Ja det kun man tror at person du søger er her et sted” sagde han og kiggede på hende, det kun lige så godt være ham, hun ledet efter medmindre hun vidste hvem var person var når hun finde person, hvis han fik sin en skytsengle, vil den kom på overarbejde med en person som ham, men han havde ikke nu lige nu og regne så set heller ikke med at få en, selvom det nok ikke stod til ham at bestem det.

”helt iorden, må jeg ned i skov og finde noget at spise, måske du vil med, hvis du ikke har set skov og selv nu var sulte, der er æbler og bær at finde derned i skov” sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, når så heldig var han så heller ikke men ikke et store problem end han måtte gå ned i skov og finde noget, om han kun skulle finde til sig selv eller også hende, var han så set ligeglad med.

Han kørt sine hænder gennem sit hår, så han fik lidt bedre styre på det, han lukke sine øjne og slappe af, to nætter mere med forvandling end han kun slap så rigtig af, men han var begynde at havde bedre styr over sin varulv form, end han havde før.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Søn 13 aug 2017 - 0:22

"Det er vedkommende helt sikkert, jeg vil vide det når jeg møder vedkommende. Man kan nemlig fornemme det" svarede hun, hvis det da havde nogen interesse. Hun ville da vide det, det va ri alt fald det hun havde fået at vide.

"Hm, det kan vi vel godt" hun havde set æble og pæretræer før, så det var der intet nyt i. Hun ville da gerne med med, det var ikke fordi hun havde bedre ting at tage sig til. Hun smilede og betragtede ham mens han lænede sig tilbage og slappede af.
"Du burde jage et mennesketomt sted, så er der ingen der kommer til skade" sagde hun kort efter. Det mente hun var en god ide.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 0:38

Han nik til det hun sagde som tegn på at han havde hørt hende, jamen så fik han svar på det ude han behøver at spørge om det, lige på det punkt vidste han heller ikke rigtig noget men nu var han heller ikke en engel eller noget rigtig magiske væsener, godt nok forvandle han sig ved fuld men ellers kun han ikke rigtig noget som et normal ikke kun gør.

”Du behøver ikke at tage med, hvis du ikke vil eller har noget andet at tage dig til” sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han kiggede kort rundt end han kiggede op på himmel, det kun godt være at han spist et menneske i nat men som varulv spise men bare mere end normal og så i varulv form spist men bare rigtig meget.

Han grine kort af det næste hun sagde og kiggede på hende, ”jeg havde også planer om at spise æbler eller bær, an på hvad vi finde, så der kan du godt være rolig” sagde han og smiler til hende, han kun godt høre at hun var en engel så hun tænke på andre før hende selv.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Søn 13 aug 2017 - 0:54

"Jamen jeg har skam intet bedre at tage mig til, så det vil jeg gerne" svarede hun. Man vidste trods alt aldrig hvor man endte hende, og måske fandt hun det hun søgte hvis hun fulgtes med ham? Ved vidste?

Hendes efterfølgende ord var skam ikke fordi hun frygtede for at han ville sætte tænderne i en hjort eller lignende, slet ikke. Hun havde efterhånden indfundet sig med at fødekæden var sådan, men han var ikke noget dyr, han var en varulv, det var noget andet! Han kunne godt leve uden at spise artsfæller. Alligevel nikkede hun bare til ham, og rejste sig op af vandet langsomt og kom op ad kilden. Nu var kjolen så våd at hun blev tvunget til at tage den af og vride vandet ud af den. Hun vred også vand ud af håret, og så gik hun ellers hen til sin taske, og fandt en hvid kjole som hun trak på da hendes krop var blevet nogenlunde tør. Ja, det var egentlig en kjole der var magen til den hun havde haft på. "Jeg er klar når du er" fortalte hun blot kort efter.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 1:09

Han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, han kiggede på hende da hun gik op af kilden for at skifte tøj, han lad ikke skjule på at han kiggede på hende da hun fik kjole af, så han rigtig kun ser hendes krop, han blev dog selv sidder i kilden mens hun fik tørre sig så godt hun nu kun og fik en tør kjole på som ligner den anden på en plet.

”Er klar om lidt” sagde han og kiggede kort på hende end han selv kom op fra kilden, hvor han gik over til sin taske og tog et håndklæd op af den, hvor han begynde at tør sig, da han var færdig med at tør sig, lad han det sammen og smidt det ned i taske, hvorefter han tog sin shorts på som havde overlevet forvandle, han tog en tanktop op fra sin taske, hvor han tog den på og tog derefter sin sports taske over den en skulder og gik over til hende.

”Så er jeg også klar” sagde han og kiggede kort på hende end han rolig begynde at gå, det vil ikke tage lang tid at når skov, det var mere det med at finde noget at spise, da de ikke vil være de eneste som spise af æbler og bær herude i skov.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Søn 13 aug 2017 - 1:24

At han kiggede på hende, tænkte hun ærlig talt slet ikke over, og selv hvis hun havde spottede det, havde hun formentlig ikke gjort andet end at fortsætte som hun havde gjort. Hun var en ikke særlig høj kvinde, slank af bygning. Hofterne var en anelse brede, hvilket betød at hun havde et par faste balder, og brysterne var af mellemstørrelse, men faste og runde med små fine lyserøde brystvorter. Egentlig var der intet at skamme sig over, den perlehvide hud var fantastisk, men.. udseende havde aldrig betydet særlig meget for hende. Det eneste hun rent faktisk gik op i, var sit lange snehvide hår. Hun elskede det langt, og plejede og passede det nøje. Hvilket også var grunden til at det nåede hende ned over balderne.

Snart var han selv oppe, og hun ventede tålmodigt til at han havde klædt sig på, det var anden gang hun havde set ham klæde sig på, og det fascinerede hende stadig ligeså meget. Han havde ret meget tøj på, og hun forstod det ikke. Hvorfor skulle han havde de shorts på under bukserne? Hun havde da intet på. Hun kommenteret det dog ikke, og ventede blot.
Noget tid senere var han klar, og hun smilede op mod ham. Så begyndte de ellers at gå. "Ved du hvilke retning vi skal?" spurgte hun.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 1:42

Han var selv rimelig høj, hans højde på 190cm, han har brunt langt hår, blå øjne, fuld skæg der dog ikke var så lang igen, han var også normal af bygning dog bare træner, han var klædt i et par shorts og en tanktop, han bokseshorts gik i stykke da han havde forvandlet til varulv og han havde ikke tager nogen ren på, han havde dog med men tog ikke noget på, han kiggede på hende da hun snakke til ham, ”ja det gør jeg, vi skal sammen vej som du gik iaften, vi skal bare videre forbi dit gemmested mellem klippe” sagde han og smiler svagt drille.

Han gik rolig videre og kun begynde at ser skov længe frem, han kun nem finde rundt ind i skov men kun ikke huske hvor der var æbler eller bær at finde, nu var det også en stor skov som de ikke var alene om at bruge, ”er det noget i selv vælge at være en skytsengel og hvis ja, vælge i så også selv hvornår i vil sendes herned på jorden” spurgte han og kiggede på hende mens han gik videre, som sagt vidste han jo ikke rigtig noget om at være en engel, og det var heller ikke lige engel han snakke mest med samtid.

”Undskyld jeg spørge så meget, men har i også et regelsæt i skal lever efter” spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, det kun jo godt være at de ikke behøver at lever 100% efter de ti bud, eller om de skulle lever efter dem, de når til skov efter lidt tid, han kiggede kort sig rundt efter noget at spise men kun ikke rigtig ser noget, derfor gik han rolig videre i håbet om af de snart finde noget af spise, for han var begynde at bliv sulte, han vidste dog ikke.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Søn 13 aug 2017 - 2:15

Hans drillende svar fik hende til at smile. "Hey! Det var et godt gemmested!" forsvarede hun sig selv og sit valg den forgående nat. Det havde i alt fald tjent sit formål, så han skulle ikke sætte spørgsmålstegn ved det, ikke at han gjorde. I hvert fald, gik de den vej. Hun fulgte bare med, og i princippet kunne han kidnappe hende i øjeblikket uden at hun ville fatte mistanke. Et af hendes mange svagheder, hun havde stor tillid til folk, selvom hun ikke kendte dem. Også selvom hun havde set ham spise en varulv den forgående nat, nuvel.. hun havde ikke set ham gøre det, men han havde vidst gjort det, og lagde ikke skjul på det hellere.

Snart var de i skoven, og så stillede han hende ellers et spørgsmål. Hun havde intet imod det, og ville glædeligt besvar alle hans spørgsmål. "Nej, vi bliver skabt til det. Og vi vælger ikke selv hvornår vi bliver sendt til Jorden. Jeg er selv det mennesker vil kalde, 60 år gammel. Blandt min race, er jeg ret ung. Nogle af os bliver skabt før de vi skal beskytte. Andre har været skytsengle for andre før. Fælles for os, er at vi alle har et tæt bånd til den person vi beskytter, et bånd man ikke er i tvivl om at man besidder" forklarede hun.

Han stillede et nyt spørgsmål kort efter, men undskyldte også. "Du skal ikke undskylde for at spørge, tværtimod. Jeg besvarer gerne dine spørgsmål" lagde hun ud med at sige, inden hun fortsatte og besvarede hans spørgsmål. "Engle er forskellige, ligesom alle andre væsner er det. Fælles for os alle er, at vi tror på Guds eksistens, hans kærlighed og barmhjertighed, og at vi har rene hjerter. Hvis ikke, vil herren vide det, og forvise os fra himlen og fratage os vores vinger. Det er det I kalder for faldne engle" forhåbentlig var det forklaring nok.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 13:18

Han grine kort af hende lille udbud over han drille hende mens hendes gennemsted, ”det var det da, men normal plejer et gennemsted at være et sted hvor man ikke bliver opdaget og det gjort du jo” sagde han og smiler svagt til hende, bare for at drille hende lidt mere, men hun overlevet på grund af stede selvom de godt kun finde hende, men nu var det også svært at gennem sig for en varulv, da de har en kun lugtesans, han gik rolig videre og vidste at de ikke var lange væk fra en sø, der havde han fiske før og badet men sø var ikke lige så varm som kilder op i bjerget.

Han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt af det, det lyd til meget arbejde bare for en person men så lyd det til at være skytsengle for en, ”ja okay, og 60år det ligner du ikke en på, og det vil være gammel for hos menneske, vi bliver omkring 100 gammel medmindre men er varulv ligesom mig, så bliver vi omkring de 85år” sagde han og kiggede på hende, det han vidste om engle kun de hvis ikke død af alderdom som menneske kun det og elver kun hvis også godt, selvom de også lever længe.

Det var han da glad for han ikke behøver at gør, han var nu ikke vandt til at folk bare svar på ting ude de skulle have et eller andet igen, så var han jo også selv men nu var han heller ikke en engle, ”lidt utrolig at der skal være en forskel ind for en race, det sammen er der også indfor varulv, dem der er født med virus og dem der bliver bidt og få den på den måde” sagde han og kiggede på hende, han stoppe op ved nogen træner, hvor der er æbler på nogen af dem og blommer på nogen af de andre, udover træerne var der også busker med bær på.

”Så fandt vi hvis noget af spise” sagde han og kiggede kort på hende, end han smide sin sports taske på jorden og gik over til et af træerne med æbler, hvor han kravle op i det, for at få fat i nogen af æbler til dem, han havde tænke sig at tager lidt af det hele, bær skulle han bare lige undersøg for at være sikker på at de ikke er giftig.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Søn 13 aug 2017 - 14:12

"Med jeres lugtesans, er det svært at gemme sig et sted hvor man ikke bliver fundet. Nej, det vigtigste var at gemme sig et sted hvor I ikke kunne komme ind" svarede hun. Nok havde hun ikke været på Jorden længe, og nok var hun ikke blevet jagtet af varulve før, men overlevelsesinstinktet og hjernen fejlede ingenting.

Alderdom var ikke en ting der ramte engle, de kunne dø af andre ting, for de var jo ikke udødelig overfor afhugget legemer eller forblødninger, så de kunne sagtens forbløde ihjel. At varulve kun blev 85 år, var jo nærmest ingen alder, og hun mente man i så fald hellere måtte bruge de 85 år fornuftigt. "Så håber jeg du udnytter hvert øjeblik af dit liv" faldt hendes svar.

"Disse små forskelle, er dem der gøre os unikke" svarede hun med et skævt smil, inden hun standset op samtidigt med ham. Hun gik hen til en busk, og tjekkede bærerne ud, de så ikke giftige ud. "Det gjorde vi vidst. Er du sikker på at de ikke er giftige?" hun havde ikke just prøvet det før, bærerne og frugterne i paradiset var trods alt alle spiselige, og der frygtede man ikke for sit liv. Tingene var dog langt anderledes hernede.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 14:40

”Ja vi har god lugtesans, og det er svært ikke at opdage dig, når du nu dufte så godt” sagde han og smiler til hende, det var rigtig nok hvad hun snakke om at gennem sig et sted, hvor man ikke kun når hende og det havde hun så også, han tog sin tanktop af og laver en form for pose ud af den, så han havde noget at have æbler i, han tog en del æbler som så god ud, end han kravler ned fra træneren med tanktoppen i den en hånd, han lad æbler ved sin sportstaske og gik videre over til et blommetræ, som han kravler op i for at tage nogen af blommer, end han kravle ned fra træneren og gik over og lad tanktop ved æbler.

Han var ligeglad med at gå rundt i bar overkrop, hun havde alligevel set ham nøgen op ved kilder, ”jo jeg prøver så godt jeg nu kan” sagde han som svar på om han udnytte hvert øjeblik i hans liv, han tog en blomme og begynde at spise af den mens han gik over til hende for at ser på bær, som hun stod ved, han smidt resten af blommen fra sig da han kom over til hende da han havde spist det, han valgt at ikke at svar på det hun sagde, angår forskelle på dem, da han synes at der ikke var mere af sige til lige det emme.

”Måske, det ved jeg ikke i nu, skal lige undersøg et bær første” sagde han mod hendes øre da han havde stille sig bag hende, hun havde mulighed for at flyt sig hvis hun vil det, da han ikke holdt på hende, han tog et bær fra busk og undersøg det kort og lugte til det, ”de her er spiselig, ikke noget giftigt over dem her” sagde han og kiggede ned på hende, ”vil du smage” spurgte han og holdt bær op foran hende, hvis hun sagde ja vil han give hende det så hun kun spise det fra hans hånd, hvis hun selvfølgelig vil det ellers kun hun bare tager det fra ham.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Søn 13 aug 2017 - 15:05

"Forhåbentlig dufter jeg bedre end jeg smager" kunne hun ikke dy sig for at svar. Hendes fært havde det med at tiltrække de forkerte.. racer, hun var trods alt en engel, og der var ganske få andre væsner der havde en så behagelig en fært, som tiltrak nattens væsner. Det betød hun var et godt bytte, og hendes blod var både velsmagende og som det rene nektar for blandt andet vampyrer. Heldigvis var han varulv.

Hun lod det forblive til et smil da han svarede han gjorde sit bedste for at udnytte sit korte liv. I stedet gav hun sig til at betragte ham mens han kravlede op ad det ene og det andet træ for at få fat i frugterne, det så nu ganske underholdende ud.

Kort efter var hendes fokus ved bærbuskene, de så skam lækre ud, men de kunne jo være giftige, deraf hendes spørgsmål. Pludselig stod han tæt bag hende, og hans ord tæt ved hendes øre fik hårene til at rejse sig. Hun lagde hovedet bagover og så op mod ham, jup.. han stod ret tæt på. Det gjorde hende ikke noget, og han virkede ikke just truende i sin adfærd hellere. Han undersøgte et bær, og hun betragtede ham blot imens til han konkluderede det ikke var farligt. Som han holdt det lille stykke op foran hende og spurgte om hun ville smage, nikkede hun blot og spiste fra hans hånd uden tøven og med mere tillid end hvad der var fornuftigt. Den var en anelse syrlig, men god, og hun smilede. "Det smager faktisk godt" forhåbentlig havde han ret i at den ikke var giftig.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 15:25

”Det ved jeg ikke om du gør, kan ikke huske at jeg har sæt tænder i en engle før” sagde han og smiler drille til hende, det så næste ud til at hun følt sig underholdt af, at ser ham kravler rundt i træner efter æbler og blommer, bare fordi han ikke har vinger at kun fly med, måtte han jo gør det på den her måde, eller han kun havde spurgte hende om hjælp men det var jo for sent nu, nu hvor han havde, henter begge del og stod nu sammen med hende ved bærer.

Han grine kort af det hun sagde om bær, ”det var heldig, så mangle du bare at smage på et æble og en blom” sagde han og kiggede ned på hende, endnu en ting andre nok heller ikke bare lige vil gør at stoler så meget på en anden på så kort tid, men hvad skulle han sige udover at hun er en engle, ”det er det god her om sommer, at der er mad at finde herude i skov, så længe man også har styre på sin bær” sagde han og kiggede kort ned på hende end han selv tog et bær og spise det.

Han begynde at tage en del af bær, så han kun tage dem med over til resten af deres mad, for han gad ikke at skulle gå frem og tilbage for at få flere bær, ”har du så fundet noget at lever af angår arbejde, gå ud fra at du ikke lever herude eller på gade” spurgte han og kiggede ned på hende og tog lidt flere bær end han gik over til hans ting, hvor æbler og blommer var, hvor han sat sig ned og lad bær fra sig og begynde rolig at spise, ”så er mad klar” sagde han for sjov da de jo ikke havde lavet mad.
Aleksei

Indlæg by Charmeine Love on Søn 13 aug 2017 - 18:09

"Det håber jeg i hvert fald ikke du har" blev svaret, at miste en artsfælle var ikke rart, og da slet ikke på denne måde. Engle havde det med at dø ret ofte, men det skyldtes primært deres gode hjerte og lysten til at hjælpe der betød de endte i forkerte situationer der bragte deres liv i fare.

"Æbler er gode, især de røde der er saftige. Dem har jeg prøvet! Blommer er ikke mig, de er underlige.." hun havde smagt begge dele, og selvom hun ikke var kræsen og spiste alt selvom hun ikke kunne lide det, var hun ikke så afhængig af føde som mange andre væsner var det. Hun fulgte dog med hen til det sted han havde samlet frugterne, og satte sig på knæ på jorden. "En bekendt skaffede mig en lille lejlighed ved kirken. Og har sørget for at åbne en konto i banken for mig, men jeg har ikke et andet arbejde som sådan. Jeg synger i kirken engang i mellem, og rydder op og gøre rent der også" forklarede hun. Hun tog et æble og tog et bid af den, den var god.
Charmeine Love

Indlæg by Aleksei on Søn 13 aug 2017 - 18:37

”Som sagt kan jeg ikke huske om jeg har sat tænder i en engle før, kun sat tænder i en engle på en hele anden måde” sagde han og kiggede på hende, så må han ser om hun forstå den lille en, nu var det ikke sikker at hun har været seksuel aktiv, enlig vil det overrasker ham hvis hun har været det men det kun være lige meget lige nu.

Han griner kort af det næste hun sagde, jamen så var der bare flere blommer til ham, han begynde rolig at spise om det var et æble eller en blom, var lige meget bare han fik noget at spise, han læner sig tilbage og stykke sig til den en arm, så han ikke kommer hele ned at lig, mens han spise videre, han kiggede på hende da hun snakke til ham og smiler svagt, ”jamen der var du heldig og vil du ikke ud og arbejde lidt på et eller andet tidspunkt, bare for der sker lidt andet i dit liv” spurgte han og kiggede kort på hende, end han begynde at spise noget andet end det fra før, da det havde han spist færdig.

Han spise rolig videre og have mest af alt bare lyst til kød men gad ikke at jage og slet ikke at skulle gå helt ind til byen, for at gå tilbage senere på dag, han skulle sgu ikke være ind i by under fuld måne, godt nok var han en kold mord men lige at forvandle sig til varulv ind i by, det vil gå galt for andre og ham selv, ikke sikker at han vil overlever at gør det.
Aleksei

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen