Vie La Mort
Velkommen til Vie La Mort.
Login eller lad dig blive registreret i denne magiske verden!
 

Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Nyheder

Siden har fået sig et nyt layout, som følge til at gøre siden mere personificeret, og overskuelig. Check Her hvilke områder det pårører, og hvilke ændringer der er tale omkring.

Siden er endnu ikke færdig, der vil derfor foregå ændringer løbende. Hvis man har ønsker er man velkommen til at kontakte Admin på PM

Statistics
Der er i alt 569 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Oscar de Poix

Vores brugere har i alt skrevet 246831 indlæg in 12259 subjects

Magisk Ladning og Spirituel Adgang

Go down

Magisk Ladning og Spirituel Adgang

Indlæg by Thomas Darwill on Fre 7 jul 2017 - 15:40

Magisk Ladning


Magisk Ladning, er den mængde magi, som et væsen kan have. Mennesker har f.eks. ingen magisk ladning, da deres kroppe ikke kan opbevarer den. Men dværge, og andre racer, har magiske ladninger der gør at de kan udfører diverse magiske ting.

Nogle racer har mere magisk ladning end andre. Eks. Er Albaer dem der har mest magisk ladning, hvor dværge er dem der har mindst.

Du kan betegne dine erfarings point som magisk ladnings tællere. Jo mere erfarings point du har, desto flere muligheder har du rent evne mæssigt.

Skema over mest magisk ladede væsner:
1 er højest 11 er lavest.

  1. Alba
  2. Engle, Djævle
  3. Dæmoner
  4. Aspara
  5. Vampyrer
  6. Lys Elver, Sort Elver
  7. Spøgelser
  8. Varulv
  9. Navajo
  10. Dværge
  11. Mennesker
 

Spirituel adgang

Hvert væsen har en hvis form for spirituel adgang. Den spirituelle adgang gør det muligt for den individuelle at støde ind i spøgelser eller "efterlivet" hvis ens karakter skulle gå hen og dø.

Skema over Spirituel Adgang
1 er højest 3 er lavest.

 
  1. Mennesker, Spøgelser, Engle, Djævle, Navajo, Varulve
  2. Albaer, Dværge, Aspara, Sort Elver, Lys Elver
  3. Vampyrer, Dæmoner


avatar
Thomas Darwill
Teknisk Admin

Bosted : I en lille hytte uden for Di Morgas grænser

Antal indlæg : 644


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum