Latest topics
» Face Claim
Yesterday at 14:41 by Thomas Darwill

» Fashion show - Leetha (xxx)
Fre 21 jul 2017 - 23:04 by Bailey

» Deal with the Devil (Maze)
Tors 20 jul 2017 - 0:14 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

» Thomas Darwill Character Sheet
Man 10 jul 2017 - 0:53 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Søn 9 jul 2017 - 20:16 by Caleb

» Bagom Thomas Darwill
Søn 9 jul 2017 - 12:29 by Thomas Darwill

Top posting users this month
Thomas Darwill

Nightrage

Casey

Aleksei

Ayla Shae

Maze

Bailey

Leetha

Cara

Lazarus

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212151 indlæg in 10338 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : Previous  1, 2, 3

AuthorTopic: Busy Opening.... XXX(Cara)

Busy Opening.... XXX(Cara)
« on: on Tirs 27 jun 2017 - 16:25 »

Caleb

Proficient (Rank 15)

Som hun stod med kjolen der efterhånden var en nederdel, lod han sine øjne vandre imens en enkelt finger fik lov at vandre meget stille hen over hendes bryster så den kun lige nøjagtigt rørte.
"Du kan tro jeg også nyder det.... Alle måder du driller mig på...... Det giver mig kun blod på tanden til at drille dig mere..... Pirre dig mere..... Se hvad du gør hvis jeg.... Skruer lidt op?..... Der er så meget man kan gøre..... Så meget jeg vil gøre...... Og det kommer jeg også til..... Lad os bare sige det er en rigtig rigtig god ting at vi har evigheden......."

Da hun pustede blidt og hviskede så lækkert i hendes øre, lukkede han kort øjnene og nød det virkelig meget med et dybt og nydende suk.
Da hun så trak hovedet lidt væk, stoppede han hende først og trak hende ned så han kunne nappe hende kærligt ved halsen og så i øret inden han hviskede tilbage:
"Åh det ved jeg...... Og jeg nyder tanken...... Virkelig meget......"
Selv for vampyrer, var Calebs sanser voldsomt stærke så hans sanser havde afsløret det ved hende men det generede ham ikke.

Så fjernede han skjorten helt imens han lyttede til hende og sagde: "Så må vi jo hellere ud og købe nyt til dig en aften..... Er da spændt på hvad du finder på..... Der skal vel også være lidt overraskelse i det ikke sandt?...."
Da hun så kørte hånden langsomt ned af hendes bryst og ned mod navlen, svarede Caleb med en dyb og lysten knurren og et blik der nærmest ikke ville slippe

« on: on Tors 6 jul 2017 - 16:53 »

Cara

Advanced Beginner (Rank 7)

”Der er rigtig mange muligheder...Og det klager jeg bestemt ikke over..At mærke dine fingre mod min hud.. Dine bevægelser mod min krop det hele føltes rigtigt og virkelig dejligt”sagde hun og sendte ham et varmt smil, og et legende blik. Hun nikkede så til ham, han havde helt ret det var meget godt de havde evigheden, og det betød også der var meget tid til både det ene og det andet, ja der var meget tid til at prøve mange ting, og at nyde en helt masse. ”Jeg glæder mig kun mere og mere”sagde hun så og sendte ham et drilsk blik, hvorefter hun holdte hendes øjne på ham, hun elskede at kigge på ham, beundrede ham meget, og han var bestemt en god udsigt for hende.

Hun nød hvordan hun påvirkede ham, hvordan han bare så ud til at han ville have hende her og nu, men der var altid noget sjovt i at pirre hinanden til det sidste, lige til det punkt hvor de ikke kunne mere. Cara lagde hovedet en lille smule på skrå, og bemærkede så at han ikke havde skjorten på mere, hun var stadigvæk iført kjolen, og vidste at hun kunne drille lidt med den, men den kunne selvfølgelig også hurtig komme af. ”Jeg nyder virkelig udsigten til dig...Nyder at være tæt på dig”sagde hun og smilte blidt, og kunne slet ikke lade vær med at have et blik der bare udstrålede gnist, og skønhed.

Så lod hun hendes hånd glide langsomt ned ad hendes kavalergang, mens hun satte sig ovenpå Caleb, langsomt rykkede hun sit ansigt tættere på ham, og hun slikkede ham op ad halsen. Derefter kiggede hun på ham, og slikkede sig rundt om munden. Hun var legende, drilsk, og forførende men det var vel en af de gode ting ved hende.

« on: on Tors 6 jul 2017 - 18:32 »

Caleb

Proficient (Rank 15)

Han grinede lokkende og kærligt imens han nussede hende på ryggen med fingerspidserne imens han fastholdt sit blik på hende imens hendes ord var som sød musik. Hun havde virkelig på alle gode måder påvirket ham til et punkt hvor han ikke så noget formål i evigheden hvis ikke hun var en del af det alligevel.
"Det er altid noget du kan lide min berøring..... For jeg kan slet ikke lade være..... Det er som om du trækker i mig.,...... Bare det at få lov til at kærtegne noget så unikt og smukt som det vi har sammen..... Og når du kigger på mig på den måde så bliver resten af verden kun et fjernt minde...."

Så kørte han ganske kort hænderne ned og nappede hende lokkende i bagdelen og kiggede kort væk som om han ville være uskyldig men samtidig være dragende og helt væk i hende.
"Du kan tro jeg også nyder at være så tæt på dig..... At mærke dig...... At se dig.... Du må gøre lige præcis det du vil......"

Da hun så kørte sin hånd ned af sin kavalergang og satte sig på ham, sukkede han nydende og så meget intenst på ham. Da hun lænede sig tættere på ham, lænede han hovedet lidt til siden og lukkede øjnene med et smil der voksede. Fornemmelsen af hendes tunge på hans hals fik ham til at sukke og bare nyde øjeblikket til fulde.
Da hun så trak sig lidt tilbage og kiggede så drilsk på hende, lod han sig fortabe i hendes øjne inden han bed sig i læben og knurrede lystent.

"Du driller godt nok...... Jeg elsker det...... Men du kan vente dig....."
Med et blik der nærmest lyste af intensitet, lod han en finger kærtegne hende på brysterne efter han meget kort havde kysset dem begge. Så nappede han lidt drilsk hende i øret og hviskede:
"Ups......"

« on: on Søn 9 jul 2017 - 17:08 »

Cara

Advanced Beginner (Rank 7)

"Jeg elsker og nyder din berøring hvergang... Det føltes fantastisk, og det har det altid gjort.."Sagde hun med et varmt blik, og blidt smil på læben. Hendes opmærksomhed var på ham, og hun havde slet ikke lyst til at kigge væk fra ham, han var og ville altid være hendes yndlings udsigt, den udsigt hun nød at se på hvergang, og hun klagede bestemt ikke over det."Som man også siger... Et blik siger tusind ord"sagde hun efterfulgt af et blink til ham. Følelsen af at han nappede hende i bagdelen gjorde hende ikke noget, derimod kunne hun godt lide det, men hun kunne generelt lide alt han gjorde, han vidste lige hvordan han skulle gøre det, og hvordan hans bevægelser skulle være. Cara slikkede sig kort rundt om munden, hvorefter hun betragtede ham en smule. Hun lyttede til det han sagde, og begyndte at få mange gode ideer, måske var de fleste af ideerne skumle, og lumske men der var da også nogle der var alt for geniale.

"Du må også gøre lige hvad du vil.. Jeg kan slet ikke få nok  af dig"sagde hun og lod hendes blik hvile sig på hans øjne. Og da hun så mærkede han kærtegnede hendes bryster kunne hun ikke lade vær med at bide lidt i underlæben, hun nød det meget og elskede at drille ham, og hun vidste at han også kunne lide at drille hende, så det var en perfekt blanding, og det var kun mere og mere intens og dejligt. Så smilte hun lusket da hun hørte hans ups, og det fik hende til at lade kjolen langsomt glide af, så hun slet ikke havde noget tøj på. Så trådte hun ud af kjolen, og vendte sig så hun sad med ryggen til ham, dog stadigvæk ovenpå ham"Men du elsker at jeg driller dig...Jeg  nyder det rigtig meget"sagde hun og kiggede sig over skulderen på ham med et blidt smil.

« on: on Søn 9 jul 2017 - 20:16 »

Caleb

Proficient (Rank 15)

Han strøg hende ned af kinden med en enkelt finger og havde lænet sig lidt tættere på så deres læber næsten mødtes imens han så hende i øjnene med en brændende intensitet.
"Et blik siger virkelig mere end tusind ord..... Tusind ord er langt fra nok til at beskrive hvor smuk du er..... Hvis jeg mistede synet lige nu ville jeg stadig kunne fryde mig over at du var det sidste for mine øjne.... Men jeg er lige så uendeligt lykkelig over at se dig..... Føle dig.... Høre dig....."

Da hun så stod og lod kjolen glide helt af, var der ingen tvivl om han virkelig nød hvad han så. Hun ville nærmest kunne mærke hvordan hans lidenskabelige blik trak i hende.
Da hun så sad på ham med ryggen til, lukkede han nydende øjnene imens han lyttede til hendes ord og smilede endnu mere.
Så lidt pludselig tog han ved hendes ene bryst og trak hende helt tæt imens han med den anden hånd trykkede hendes ene ben ud til siden imens han langsomt lod hånden glide op af hans inderlår.
Imens nappede han hende i øret og hviskede imens hans læber var blidt mod hendes øre:
"Åh ja jeg elsker du driller mig..... Jeg elsker ligeledes at drille dig..... At skrive Nattens Symfoni med dig mit livs rose..... At smage lidenskabens vin hver gang jeg mærker dit kys..... At føle lysten og mit hjerte der nærmest banker igen..... Alt for dig..... Min Cara......"

Dog stoppede han sin hånd meget meget tæt på hendes underliv men klemte lidt til for at pirre hende endnu mere. Samtidig med det pirrede ham også

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 3 af 3]