Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Hallo Stranger, how about you come enjoy a cop of tea with me? (Plot, emne og mere søgning ^^)

Magmi

Novice (Rank 1)

Hej alle i skønne væsner, - og personer, i De Morga. ^^

Mens jeg venter på godkendelse af min karakter, så tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne starte med det her ^^

Jeg vil gerne i gang med at spille her igen, efter en længere pause som min præsentation kom ind på, men, det er lidt svært at gøre selv. ^^
Da jeg var her for, hvad snart seks, fem år siden, lavede jeg åbne indlæg med rigtig gode udfald og det glæder jeg mig til at komme i gang med igen.
Meennnnnnnnnn, det er ikke helt nok syntes jeg, i hvert fald ikke lige nu, så jeg søger nogle til at skabe historier med. Så? Hvilken slags historier?

Ja, det er jo lidt et kompliceret spørgsmål er det ikke? Så hvad vil Magmi gerne have i sit liv?

Nogle at dele en vidunderlig kop te med ville hun sætte pris på. Bekendtskaber, både gode og dårlige, der er næsten ikke noget som skaber karakter, som konflikter, derfor søges de også.
Flirts? Jaa, det er lidt mere kompliceret når vi har en højt religiøs og panseksuel engle, sker det, så sker det ^^ men, det er ikke rigtigt noget som hun selv aktivt vil søge.

Familie? Er ikke umuligt, da hendes føde navn ikke ligger offentligt og endelig ikke er 100% bestemt i nu, men dette skal ikke udelukke at et af navne ændres til være i forlængelse af dit, måske.

Andre, alternative plots? Mere spontane plots?  - hit me with those ideas and let’s talk about it ^^

Kom endelige med kreative ideer, eller blot tilfældige møder, da min karakter er social nok til at snakke med fremmede ^^ og endda gerne tager dette initiativ.

------------
Ville gerne dele hendes baggrund, ^^ men da den ikke er færdig skrevet og formuleret i nu. Så vil jeg gerne vente med at dele den.

Hvis der ønskes at vide mere om hende, så vil jeg henvise til profil teksten ^^ der findes en del mere på profil teksten, og den vil forsat vokse i en periode ^^, som baggrunden bliver færdig (så om de nogle sinde bliver det xD), men tættere på færdig i hvert fald :p
---------------
Praktisk information
Da min ferie begynder her snarest, vil jeg have en højere svarrate til september, hvor jeg (Ud fra sådan mit skema ser ud nu) bør det ikke være svart at jeg kan svare, hver anden dag, eller oftere baseret på hvilket dage ^^...

Har nogle forventninger til niveauet, så som folk bruger kropssprog, og andre små ting som gør det meget bedre. har ingen forventninger til hvor mange linjer, da nogle gange er det meget svært at skrive et længere stykke til det man har tilrådighed, men! jeg forventer stadig at det ikke er stabilt, 2-5 sætninger...Der må gerne være noget kun mere end det.

Selv bruger jeg øjne, og mimik samt kropssprog en god del ^,^ da jeg mener det ofte fortæller mere end ord i langt de fleste situationer.
--------------------------------
Why the anime/manwha/manga picture?

...Really really like it xD...
og jo, det er ikke så realistisk som en "IRL" billede, men jeg kan personligt se problemer med det, ej skader det heller ikke af mine erfaringer forestillingsevnen eller realismen af "historien" da, det jo ikke er det billede i ser ^^ blot det billede jeg benytter til at præsentere min karakter, da jeg vurdere det meget passende.

---------------------------------

Just for the giggles - Sample:

Denne mørke nat, var den dag det skulle ske, samme dag som sidste år, samme tid som sidste år. Blomsterne var samlet, lysende i tasken. Et sidste blik blev kastede ud af vinduet her ingen hun tog afsted, regnede drisslede ned og flere lysglint kastede sig hen over himlen som lyn ramte. Duften af regn og ozon var ikke kun uden for, men nåede også ind gennem vinduet. Denne vidunderlige duft, gav englen et smil på læben. ”BEEP BEEP BEEP” og smilet var væk, blikket blev vendt mod uret, [i]00:00[/0], ”Det er nu fem og tyve år siden du efterlod mig? Mhmm…” lød det fra de bløde blege læber.

På kirkegården, var der ikke et øje, måtte være vejret, her i De Morga, er der næsten altid folk disse steder før klokken et om natten, tænkte hun som hun træk sin tunge nu våde kjole langs fliserne her i de ukendtes kirkegård, håret hang tungt ned af hende som vandet begyndte at få fat i det. Det sad sikkert pænt som hun gik, men nu, hang det bare vådt og tungt ned af hende. Mål rettede gik kvinden i sin sorte og røde kjole, de bare fødder efterlod tydeligt fodspor på fliserne som hun gik.
”Godnat gamle ven.” Lød det som hun standede foran en af de mest almindelige grave af udseende, denne grav var blot en aflang sten, intet navn, ingen dato, blot et kors var graveret ind i stenen. Her stod, denne kvinde med vand løbende ned fra hendes hår, ned langs hendes kinder, og dryppede ned på fliserne. Det var ikke fordi det kunne ses, at man vidste at denne kvinde græd, ej heller på manglen af ord, ej heller kropssproget – selv om kvinden rustede her denne tidlige summer nat, men hendes aura, denne dominante aura af sorg spredte sig over kirkegården. Uden at tænke gik kvinden ned på knæ, samlede hænderne over sin taske og blot sad der. På knæ, i mudder, i regn, midt om natten på en mørk kirkegård og bad, flere minutter gik der før hun bevægede sig, men ikke væk, nej slet ikke, hun åbnede tasken og tog en fin buket af klokkeblomster, og hvide roser som hun langsomt begyndte at ligge i mønster på graven, som det sluttede blev to lys fundet frem, plasteret mig i blomsterne og tændt. Igen blev hænderne samlet denne gang mellem de to lys. ”Your soul has departer, your body returns to ground that created it. You, your soul will reach the heavens, your eyes will feast upon paradise as your enter enternal rest, in peace.” Var de sidste ord hun sagde, flere minutter gik der igen, hvor hun blot sad der, og bad. Regnede stoppede, tordenen var hold op for længst, men intet af disse naturlige ændringer fik hendes opmærksomhed, timer gik, og først som lyset fra morgengry ramte hende, åbnede hun øjne igen, sine hænder fandt hendes hofter som hun rejste sig, smilede og sagde ”Tak, for alt. Vi ses.”
De levende lys blinkede som engel spredte sine lysende flyende vinger, og tog hjem.

Sidst rettet af Magmi Søn 18 jun 2017 - 16:52, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Added some random stuff, still wont brother with makeing it "pretty" xD)

Nate

Novice (Rank 1)

Jeg (Jordan i chatten) har mine karakter som gerne vil stå til rådighed for en tråd. Men da jeg lige læste igennem faldt mine tanker på min karakter Nate. Så jeg vil da lige fortælle lidt om ham og så kan vi finde ud af noget ^^

Nate - Han er meget venlig fyr som selvom han er ung har arbejdet som model i en underlig kort periode. Men det er egentligt ikke hvad der giver ham glæde i livet. Han rejser meget og skriver på sin blog om disse rejser rundt i verden. Han ville sagtens kunne være Magmis ven der kunne sætte sig ned at få en kop te med hende for han er selv meget glad for at bare slappe af og se verden an som den nu er, når han endelig er hjemme.
Det skal dog siges at Nate ikke er et menneske. Nate er en Navajo hvis dyreform er en Axolotl. Han kender dog ikke mere til den overnaturlige og jeg vil helst ønske hvis det kan blive ved med det for ham. For han tror kun at Varulve, Navajo og Mennesker eksistere lige nu og vil helst ikke åbne verden for hurtigt til ham.

Noget mere om ham er at han er en homoseksuel som i en meget ung alder accepterede hvad han var, men stadig er han kultur-kristen da han aldrig på nogen måde har oplevet direkte homofobi mod ham grundet noget religiøst. Han har meget respekt overfor folk der fuldtud tror på sine religioner for i hans hoved er det alt sammen lidt meget. Men det taler han aldrig højt om.

Ud over det er der vel ikke meget mere at sige ud over han svømmer en del og har en fantastisk god tøjstil (Hvis man spørg mig )

Magmi

Novice (Rank 1)

Det ville sagtens kunne lade sig gøre at de kan få en masse positivt ud af at bruge tid sammen, Magmi er utrolig rolig omkring den magiske verden og selv om hun altid har været en del af den, så ser hun ikke nogle grund til at trække folk ind i det hvis man kan lade være ^^.. Hun er af den overbevisning af viden omkring denne verden vil føre til at folk vil opsøge den, hvilket er en fare for personen. Derfor kan man ofte få en vidunderlig samtale ud af at "spille" menneske ^^....

Og en blogger, der rejser rundt og fortæller om sine "oplevelser" ville medføre til vidunderlige samtaler ^^ og dermed danne en vidunderlig historie ^^...det ville hun elske at bruge sin tid på ^^

Deres støreste konflikt, ville nok være at Magmi er dybt religiøs, hvilket jeg kan forstille mig Nate ikke vil tage vildt pænt ^^ selv om hun føler de ord paven har sagt omkring de ting ^^

Så, jeg tror det vil blive en vidunderlig historie ^^ at de to mødes, enten bevist, eller ubevist og har en samtale, eller går en tur sammen, deler te..eller ej ^^ Magmi bruger meget tid, i det offenlige med tæpper og te eller andet, for at bare at obsevere "de unge" ^^ Såååå, jeg kan se mange steder hvor de mødes ^^

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]