Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 15:30 by Khá

» In distress //Zak
Today at 15:15 by Zakaroff

» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 8:54 by Leetha

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Yesterday at 22:05 by Caleb

» Face Claim
Yesterday at 3:06 by Maze

» First Date
Yesterday at 0:06 by Noah Harris

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Lør 24 jun 2017 - 2:04 by Sascha

» Between Lies and Lovers
Lør 24 jun 2017 - 2:03 by Sascha

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Zakaroff

Jordan

Hazel

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243748 indlæg in 12657 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Dance The Darkness Away (Profil & Emnesøgning)

Dance The Darkness Away (Profil & Emnesøgning)
« on: on Ons 7 jun 2017 - 23:02 »

Sahiyah

Novice (Rank 1)

We all have that evil twin, within ourselves [br]
Se plotsøgning nederst.

Kort information
Navn: Sahiyah Sawyer (Fornavn udtales Sa-Hi-Ja)
Race: Blanding af Engel og Dæmon
Job: Arbejder på det lokale bibliotek
Kropsalder: 19 år
Seksualitet: Panseksuel
Far: Dean Sanders
Mor: Alventra Jackson

Personlighed & Udseende
Sahiyah er en blond kvinde, med en ganske udemærket krop. Hun går meget op i altid at se pæn ud og hun forsøger altid at vise sig fra sin bedste side.

Englen i Sahiyah ønsker altid er fremstå klog. Hun ønsker at fremstå sød og fornuftig. Hun har et kæmpe retfærdighedsgen og ønsker det bedste for alle mennesker i verden. Hun er forstående, sjov og kærlig. Dæmonen i Sahiyah er hård, kontant, kold, tror ikke på kærlighed og følelser, og mener hun udnytter verden til sin fordel. Hendes dæmon har et stort ego og ønsker ikke at lade andre komme forrest i køen.

Det er humøret, stemningen, alkohollen og personerne der beslutter hvilken side der bliver vist frem. Hun har ikke personligheds spaltning, hun har bare to meget klare sider. Typisk er det dæmonen man møder inden man kender kvinden bagved, og andre gange går det den anden vej rundt. Sahiyah har besejret mange, men fået forståelse fra få.

Fortiden
Der var barnegråd inde fra værelset af, som den lille var kommet til verden. Men i stedet for glæde var der stille i huset. Det her skulle aldrig være sket, og den eneste til stede i rummet udover moderen der netop havde født en smuk lille pige, var en ældre jordmoder der havde arbejdet for familien i mange år: "Bare tag hende nu" sagde Alventra uden overhovedet at kigge i mod hendes datter, me selvom hun ikke kiggede var der tåre på hendes kinder. Familien ville aldrig nogensinde godkende et urent barn, og i ni måneder havde hun forsøgt at skjule den lille fra alle omkring sig. Dean havde hun heller ikke set i mange måneder nu og hun vidste at det bedste der kunne ske var hvis barnet døde og ingen nogensinde fandt ud af hvad der foregik. Derfor vidste Alventra også at hun aldrig nogensinde ville være en del af dette her.

Mrs. Costa der havde arbejdet for den rige i familie i mange år, tog den lille pige med ud af rummet og ville sørge for at skaffe hende af vejen. Hun pakkede det nøgne barn ind i et tæppe og gik så diskret igennem huset. Klokken var tre om natten, alle sov og ingen ville ane uråd. Barnet ville ende i voldgraven og ingen skulle nogensinde få noget at vide.

Som Mrs. Costa stod ved det mørke vand og kiggede på månens skær der dansede med de stille bølger ved den store grav, begyndte den lille pige at røre på sig. Hun græd ikke og som Mrs. Costa åbnede for tæppet og kiggede i mod de store blå øjne, lagde hun stille barnet ned på jorden foran voldgraven: "Undskyld..." hviskede hun, inden hun forsvandt indenfor.

Tre år tidligere havde Mr. Sawyer fundet den lille pige liggende ved en voldgrav og græde. Han havde arbejdet som bonde for familien Jackson i mange år, og han turde ingen spørgsmål stille da han fandt den lille pige. Hun havde virket kold og John Sawyer havde i samarbejde med sin kone Lilje, forsøgt at holde liv i den lille pige. Hun var nu tre år gammel og hun kunne en ting eller to. De var begge varulve, som de fleste var når de arbejdede på farmen, men han var ikke itvivl om at det var andre ting der foregik i hendes krop.

Familien havde selv to børn, og havde valgt at navnegive hende Sahiyah. Sahiyah Sawyer. De opdragede hende som var hun deres egen.

"Hun er sukket af igen" sukkede Lilje, som hun sad med hendes jakke i hænderne. 19 år gammel af udseende, 25 år gammel af sjæl. Hun var ikke nem at holde styr på og med alle de moderne tilbud i byen vidste hun ikke længere hvordan hun skulle holde skik med hende. De fleste dage var hun sød, venlig og havde pli. Men hun kunne pludseligt eksploderer i vrede og vise sider som familien aldrig havde set fra hende før.
Flere gange havde de spekuleret fra om hun mon kom oppe fra slottet, men i frygt for at blive slået ihjel, turde de ingenting sige.

De kom den nat. De tog mig. Imens jeg lå at sov. Jeg troede mit liv skulle være slut som jeg mærkede dem slæbe mig væk: "Vi fandt hende" råbte de i munden på hinanden. Mænd i uniformer, jeg havde ingen idé om hvem de var, men mit hjerte sad i min brystkasse og som jeg så dem gribe omkring mine forældre og slå min elskede mor til jorden. Jeg så dem aldrig igen. Rygterne sagde at de døde, andre siger de blev sendt afsted for at arbejde et andet sted. Jeg ved ikke hvor de er, og jeg tør ikke håbe på noget. Måske døden er det mildeste man kan få i denne verden.

"Mormor" sagde hun for tiende gang i en rettende tone, som jeg sad oppe på det store slot. Jeg havde hørt historien hundrede gange. Om hvordan de som barn havde forsøgt at drukne mig, og min såkaldte "mormor" mente hun var kommet til undsætning ved at redde mig fra mine simple bonde forældre. Jeg hadede det slot, jeg ønskede ikke at være en del af deres liv.
Måske jeg aldrig rigtigt ville føle kærlighed, men selv hvis jeg skulle, så ville det ikke være fra dem. I næsten 50 år fandt jeg mig i det. Deres straffe, deres pli, deres mænd, deres metoder og deres regler. Jeg hadede det liv, og jeg hadede dem. Hver nat drømte jeg om noget andet, og i mange år havde jeg accepteret at drømme var for tabere.

Jeg løb så stærkt jeg kunne igennem skoven, en bil samlede mig op da jeg kom til grænsen. Rusland var ikke længere mit hjem, og jeg ville gøre alt hvad jeg kunne for at komme væk. I tre måneder løb jeg, kørte jeg, råbte jeg, græd jeg... Indtil jeg landede i byen jeg nu kalder mit hjem...

Plotsøgning

Familie: Enten fra familien Jackson, Sawyer eller Sanders. Folk hun er i familie med, måske langt ude? Måske nogen hun virkeligt godt kan lide og måske nogen hun ikke kan fordrage?

Venner: Sahiyah søger gode venner. Måske især en bedste ven/veninde. Dem hun går i byen med og måske en hun ser som sin guide eller mentor?

Folk hun kender fra byen: Folk hun går i byen med, nogen hun måske kender godt og nogen hun bare drikker sammen med, eller måske nogen der kan rode hende ud i noget ballade?

Engangs knald/flirts: Kvinder som mænd, folk fra byen eller gaden?

Maybe more? Måske en der kan vinde hendes hjerte, eller noget helt andet? Måske du er kreativ?

« on: on Ons 7 jun 2017 - 23:11 »

caedmon

Novice (Rank 3)

Caedmon vil jeg gerne sætte til rådighed

« on: on Ons 7 jun 2017 - 23:12 »

Sahiyah

Novice (Rank 1)

Det lyder dælme skønt! Vil du ikke smide mig en privat besked, så kan vi planlægge lidt? :)

« on: on Man 12 jun 2017 - 21:36 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Altså jeg sætter gerne mine karakterer Jordan og Nate til rådighed.

Jordan kan godt være hendes drikkepartner som hun kan gå i byen med og hvis det skal være kan vi sagtens finde ud af få rodet dem ud i noget ballade på den ene eller anden måde. Det er Jordan ved at være ret god til.

Nate er nok mere en venne-type karakter. Han er ikke rigtigt karakteren hun nok ville komme i ballad med medmindre han er uheldig og er trukket ind i det. Men man kan sikkert finde på noget.

« on: on Tors 15 jun 2017 - 0:01 »

Khá

Highly Proficient (Rank 18)

Jeg stiller også gerne mine karakterer til rådighed. Mulighederne er meget åbne der :)

« on: on Fre 16 jun 2017 - 15:08 »

Magmi

Novice (Rank 1)

Hej! ^^ Jeg har været væk fra denne side i nogle år(Primært grundet uddannelse), men har valgt at gå tilbage ind nu, og vil meget gerne skrive og høre om vi kunne finde ud af noget ^^ enten relation mellem de to, eller noget plot.

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]