Latest topics
» Fashion show - Leetha (xxx)
Today at 14:15 by Bailey

» Hos psykologen
Today at 13:48 by Bailey

» Face Claim
Yesterday at 15:50 by David O'Neal

» Deal with the Devil (Maze)
Tors 20 jul 2017 - 0:14 by Morgan L. Withers

» You're worse than nicotine. (XXX)
Tors 13 jul 2017 - 19:06 by Roar

» Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)
Man 10 jul 2017 - 20:48 by Nightrage

» Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Man 10 jul 2017 - 15:41 by Thomas Darwill

» Thomas Darwill Character Sheet
Man 10 jul 2017 - 0:53 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Søn 9 jul 2017 - 20:16 by Caleb

Statistics
Der er i alt 511 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ridley

Vores brugere har i alt skrevet 212168 indlæg in 10339 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Kindred Spirits (Ainsley)

Kindred Spirits (Ainsley)
« on: on Lør 29 apr 2017 - 21:49 »

Khá

Highly Proficient (Rank 18)

Tid: Lige omkring midnat
Sted: Dybt inde i skoven
Omgivelser: Vindstille lige omkring en lysning med en skovsø

Langt oppe på himlen i nattens mørke, kunne man svagt ane et lys der bevægede sig roligt hen over himlen. Lyset virkede til at bevæge sig tættere på skoven og hvis man blev stående ville man kunne ane en menneskelignende skikkelse inde i lyset.
Der gik dog heller ikke så lang tid inden lyset kom meget tæt på og satte farten ned inden man hørte et stort vingesus. Når ens øjne havde vænnet sig til lyset, kunne man se en ca 3 meter høj meget muskuløs mand med øjne af gyldent lys. Hans hår var skulderlangt, tykt og blond. På hans brystkasse var der en flot tatovering af et kors. Han bare nogle meget lette hvide bukser med nogle gyldne symboler på.
Det der var mest i øjenfaldende ved ham var ikke den behagelige gyldne aura omkring ham men de smukkeste kæmpestore hvide vinger på hans ryg.

Han foldede vingerne ind langs ryggen og sukkede dybt inden han sagde med en dyb og majestætisk stemme:
"Ahh..... Det er alt for længe siden jeg har strukket vingerne.... Det må jeg blive bedre til.... Det er egentlig også for længe siden jeg har besøgt det her sted...."
En stor ulv kom frem i lysningen og kiggede ildevarslende på ham imens den knurrede vredt. Skikkelsen kiggede tilbage på ulven og sagde med den kraftige stemme:
"Ulv..... Jeg vil dig intet ondt... Jeg er ingen trudsel......" Det var som om ulven forstod ham og nikkede inden den forsvandt tilbage i skoven.

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]