Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Busy Opening.... XXX(Cara)
Today at 20:29 by Caleb

» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Today at 17:44 by Khá

» Is That How You Repay Me?! (Lucien)
Yesterday at 20:46 by Lucien

» In distress //Zak
Yesterday at 12:03 by Zakaroff

» The curse inside //Caleb
Ons 21 jun 2017 - 23:06 by Alyssa

» Its been a while
Tirs 20 jun 2017 - 22:47 by Khá

» Anyone?
Tirs 20 jun 2017 - 21:44 by Aubrei

» Emnesøgning: I need someone to hit on (literally)
Man 19 jun 2017 - 19:46 by Amy

» Face Claim
Man 19 jun 2017 - 13:05 by Sonya

Top posting users this month
Caleb

Cara

Sascha

Khá

Jordan

Zakaroff

Hazel

Lucien

Bailey

Danayela

Statistics
Der er i alt 642 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Sonya

Vores brugere har i alt skrevet 243725 indlæg in 12656 subjects

You are not connected. Please login or register

AuthorTopic: Back again ~ Emnesøgning

Back again ~ Emnesøgning
« on: on Lør 29 apr 2017 - 17:58 »

Ainsley

Advanced Beginner (Rank 6)

Heeeej!  

Ainsley mangler nogle bekendte, nogle hun kan lære og kende, eller hvert fald komme i kontakt med. Men før jeg begynder at snakke om hvad jeg søger til hende, så kan jeg lige så godt fortælle lidt om hende.

Fakta:

Ains, som hun gerne vil kaldes, er en godhjertet pige, hun er meget genert og lukket, når man først møder hende. Dog har hun en nysgerrighed som aldrig kan blive holdt nede. Hun elsker at lære nye ting og elsker små udfordringer engang imellem, hvor hun så vil kunne finde ud af nye ting. Hun er meget loyal, når man først kommer ind på hende og derfra vil hun altid holde ved, med mindre man skader hende. Hvis der er noget som hun frygter mere end andet, så er det smerte, da Albaer oplever smerte værre end andre.

Hun er utrolig dygtig til mange kreative ting, da det er det hun får tiden til at gå med. Tegne, hvis hun får noget papir, lave nyt tøj, bygge videre på hendes lille hytte eller bare dekorere den. Hun bruger meget tid på at være ude, finde nyt mad og udforske skoven, hvor hun nu snart kender alt om den.

Det var så lidt om hende. Så det jeg søger til Ainsley her, er:

Venner – Hun har behov for kontakter, nogle personer hun ved at hun kan komme til, da hun er ved at blive meget ensom.

Flirt/mage – Hun har lagt mærke til mange par som kommer ind i skoven, derfra har hun fået en stor drøm om at hun også gerne vil opleve kærlighed!

Værge – Måske en værge? En form for forældre, da hendes forlod hende da hun var helt lille. Hun har aldrig haft følelsen af en person som gerne vil passe på hende.

Fjende?
– Måske en person som kan give hende en smag af ondskab? Ikke nødvendigvis 100% fjende, men en som hun ville lære at kende og ikke altid er helt sød ved hende.

Andet – Hvis man nu finder på noget nyt som kunne være sjovt!

Skriv endelig hvis du er interesseret! Jeg er åben for mange ting! Så kom endelig med forslag!

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 1]