Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Latest topics
» Once Upon a Masquerade Ball (Hazel)
Yesterday at 22:38 by Khá

» The shy newcommer
Yesterday at 22:01 by Danayela

» Søger folk der vil lege
Yesterday at 17:37 by Lazarus

» In distress //Zak
Yesterday at 10:10 by Zakaroff

» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
Tirs 27 jun 2017 - 18:04 by Thomas Darwill

» Busy Opening.... XXX(Cara)
Tirs 27 jun 2017 - 16:25 by Caleb

» I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX
Tirs 27 jun 2017 - 13:45 by Harry Jepsen

» Fashion show - Leetha (xxx)
Man 26 jun 2017 - 8:54 by Leetha

» Face Claim
Søn 25 jun 2017 - 3:06 by Maze

Top posting users this month
Caleb

Cara

Khá

Sascha

Hazel

Zakaroff

Jordan

Danayela

Lucien

Leetha

Statistics
Der er i alt 644 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Lazarus

Vores brugere har i alt skrevet 243765 indlæg in 12659 subjects

You are not connected. Please login or register

Gå til side : 1, 2  Next

AuthorTopic: Emnesøgnin ~ max!

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 22:22 »

Max.

Beginner (Rank 5)

°•~ Hallo ~•°

ja som de fleste nok kan gætte sig frem til, så søger jeg nogle nye reaktioner og emner til min kære Max!

Egentlig er der ikke så mange krav, ud over at dine svar skal have en vare nogle lunde lægde. (Her tænke jeg over 6 linjer..)
Ud over det, så har jeg det bedst med IRL Fc's, ikke noget ondt om dem der bruger det,
jeg kan bare ikke selv arbejde med det desværre!

Men jeg søger faktisk lidt det hele til Max!

Venner, flirts, kollegaer, godt selskab, dårligt selskab ALT! så vare sig frem hvis du har en ide! Jeg er med på næsten det hele

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 22:34 »

Luca

Novice (Rank 2)

Hey der!

Tror du Max vil møde Luca?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 22:48 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Kunne da godt ske :P

Har du nogle ideer til et plot?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 22:56 »

Luca

Novice (Rank 2)

- Luca er tjener, han kunne komme på cafen eller baren hvor hun arbejder?
- Måske er de i samme bygning hvor han skal arbejde som model og hun skal synge og spille lidt?
- Hun kunne i ren forvirring forvilde sig ind til et set hvor han arbejder?
- De kunne mødes på en gåtur hvor hun har hundene fra internatet med?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 22:58 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Orh.. den er svær O.O
Jeg kan godt lide dem alle sammen XD

De kan også nemt have noget med musikken til fælles. Max kan godt lide at synge, han mente bare ikke selv at han var god nok, så han blev model i stedet XD

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:00 »

Luca

Novice (Rank 2)

Skal vi slå to og tre sammen?
Luca farer vild, støder ind i Max, de kan snakke lidt og måske komme ind på noget musik?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:06 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Det kan vi sagtens ^^
Men tanken med hundende er også god, de vil jo helt sikkert kunne lugte at han lugter lidt sjovt :P

uhh den er svær D:

Okay, kan jeg lokke dig til at oprette? så bestemmer du også hvordan de skal mødes :P

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:09 »

Luca

Novice (Rank 2)

De kan jo starte med at mødes i et studie og så mødes en anden dag i parken med hundene?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:10 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Kan de sagtens ^^

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:12 »

Luca

Novice (Rank 2)

Den fixer jeg. Er der et studie eller skal vi finde på et?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:16 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Han arbejder sådan lidt alle steder, så bare hvor du syntes ^^

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:16 »

Luca

Novice (Rank 2)

I´m on it :)

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:18 »

Sacniete

Novice (Rank 1)

Mhh jeg vil også meget gerne emne med dig :D

Jeg har tre af mine, som jeg tænker vi kan køre med. Hvis du selvfølgelig har lyst til, at emne med en af dem :)

Sera - Link
Lidt om hende Hun er endnu under udvikling, men jeg er ligeså stille ved at få en ide omkring hende. Sera er en djævel, men hun lader ikke dette afgører hvem hun er, og hvordan hun skal agere. Hun er samtidig lesbis, og meget komfortabel i sin egen seksualitet.  Hun er ekstremt karismatisk, men hun skriger også mystik. Hun er samtidig charmerende, flirtende (mod kvinder) og ekstrem ligefrem, med andre ord ser hun noget hun kan lide, så går hun efter det. Hun har samtidig et øje for det smukke, og er ofte den første til at fortælle andre, hvis hun finder dem smukke (ex. hvis hun møder en ny person, fortæller hun det ofte til vedkommende). Ingen kender til hendes fortid, og hun snakker meget sjældent om sig selv, så ingen kender rent faktisk noget om hende, andet end hun hedder Sera, hun er fotograf og lesbisk, hvilket er det eneste.
Ideer
- Måske kunne Sera være en af dem, som ofte tager billeder af Max, når det er han er til photoshoots? De kunne falde i snak denne vej gennem, og måske kunne Sera hjælpe Max med sin egen seksualitet?

Sacnete - Link
Lidt om hende Sacniete er et æld gammelt væsen, som stammer fra en ukendt dimension. Hun tog til Jorden for mange år siden, hvor hun slagtede folk og generelt spredte en masse kaos. Dette fik opmærksomheden fra nogle folk, som i straf rev hendes sjæl ud fra hendes krop, så hun her var tvunget til at besætte andre. De troede dette kunne holde hende tilbage, men det gav hende blot lysten til at skabe mere kaos. Som den endelige straf, blev hun placerede i en dukke, hvor hun har været fanget de sidste mange år. For nyligt er hun blevet sluppet løs, og hun har nu besat en ung Aspara. At sige Sacniete er ond, ville helt klart være en underdrivelse, men hun er også ekstremt forvirret. Hun kender ikke denne verden, kender ikke til dens teknologi, eller hvordan tingene fungere. Siden hun også næsten lige har besat denne unge kvinde, kan hun føle hvad hun føler og bær derfor også noget af den blide side, som kvinden var kendt for at have.
Ideer
- Måske Max kendte den unge Aspara, som Sacniete har besat. Dette kunne skabe lidt drama, måske farer da Sacniete kunne udnytte situationen og få noget ud af det. Hvad deres relation til hinanden helt præcis er, tænker jeg vi kan finde ud af :)

Raphael - Link
Lidt om ham Jeg er endnu i gang med ham, men som med Sera har jeg en fin ide om hvem han er. Raphael er forsangeren i et indi rock band (har endnu ikke navnet på bandet), hvilket han har været gennem de sidste 3 år. Han tournere derfor ofte rundt, men er i øjeblikket hjemme, da de alle tre har brug for en slapper. Han er charmerende, spøgefuld og tager sikkert intet seriøst. Han har ikke den værste fortid, og er nok den af min karakterer, som har et godt liv. Han er drillende, flirtende og nyder selskabet af både mænd og kvinder. Indtil videre har det ikke været noget seriøst, men han har et mindre håb, om at han kan finde en eller anden han kan holde af. Han er en loyal mand, så er man blandt dem han holder af, så er han både beskyttende og hjælpende. Han har samtidig meget underlige interesser, som kører fra alt mellem Blomster til noget helt andet.
Ideer
- En af Max venner invitere ham på en gay bar, måske bliver han efterladt her. Oppe ved baren, er der en mand som forsøger at flirte meget stærkt med ham, men Raphael får reddet ham.  De falder i snak, måsker flirter med hinanden

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:24 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Uh de er alle tre meget fristende XD

Hmm men tænker måske Raphael lige nu virker mest fristende. Også fordi det kunne være en meget grænseoverskridende situation for Max :P

Men jeg vil ikke udelukke de andre senere :P

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 27 apr 2017 - 23:40 »

Sacniete

Novice (Rank 1)

Det er jeg da glad for, at de er :D

Well så lad os da tage Raphael, skal også have gang i ham, så det er kun godt :)

De forsvinder jo heller ikke, så det kan sagtens ske senere hen

Men vi har vel grundprincipperne lagt på plads for emnet, så er det blot hvem der skal starte det?
Medmindre du har nogle kommentarer til det?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Fre 28 apr 2017 - 0:29 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Hvis jeg skal oprette, bliver det først i morgen aften, men kan sagtens ^^

Med mindre du meget gerne vil, så opretter du bare

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Fre 28 apr 2017 - 8:24 »

Sacniete

Novice (Rank 1)

Det er skam helt okay, du tager bare den tid du har brug for :)

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tirs 2 maj 2017 - 0:47 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Er i tvivl om jeg fik skrevet til dig sacniete, men vores emne er lavet ^^

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tirs 2 maj 2017 - 0:47 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Søger stadig, så kom friske xD

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Ons 3 maj 2017 - 18:20 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Altså... Jeg kan da altid klare at få en tråd eller to mere. Så hvorfor ikke.

Jordan: Hun er en meget festglad pige, hun hygger sig i selvskabet af folk og gør generelt hvad hun lige føler for. Hun er meget spontan og derved tager hun også mange chancer. Ved siden er hun en håbløs romantiker der er akavet omkring kærlighed.
Hun hader hvad hun selv er (djævel) og alle der er det, især Lucifers. Dog har hun intet imod nogen andre racer.
Mere kan læses under hende... Hun har lidt meget under sin profil tekst...

Nå jamen. Du kan skrive hvis det lyder som noget.

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Ons 3 maj 2017 - 21:37 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Har du eventuelt tanker til at plot?

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 4 maj 2017 - 0:40 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Jeg ville sige at jeg super gerne ville have Max som flirt, men jeg så dårligt selskab og hvis der er en der bringer folk i problemer på den ene eller anden måde så er det fandme Jordan.

- Jordan er en af bartenderne på "Salles de Banquets" så de ville vel kunne mødes under en af weekendens fester.
- Hun kunne genkende ham fra hans blog mens de begge er et eller andet sted (Hun ville ikke genkende ham fra model-jobbet da hun ikke rigtigt går op i sådan noget, men bloggere).
- Hun kunne måske fange ham i at skifte tilbage fra dyreform hvis han bruger den noglegange.

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 4 maj 2017 - 13:27 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Vi kunne jo kombinere lidt af det

F.eks. så kunne Max jo være kommet ind der hvor Jordan er bartender, oveni kunne hun genkende han fra blokken?

Det med flirten vejer jeg lidt mellem. For Max er ikke rigtig til piger o.o
Han er mest til fyre, han har bare ikke indrømmet det for dig selv endnu :p

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 4 maj 2017 - 13:28 »

Max.

Beginner (Rank 5)

Det med dyre formen er også en god ide, men Max holder sig helst fra at skifte form, med mindre han er LANGT ude i naturen hvor ingen kan se ham.

Emnesøgnin ~ max!
« on: on Tors 4 maj 2017 - 17:48 »

Jordan

Beginner (Rank 5)

Max. skrev:Vi kunne jo kombinere lidt af det

F.eks. så kunne Max jo være kommet ind der hvor Jordan er bartender, oveni kunne hun genkende han fra blokken?

Jeg synes det lyder som en god ide. Vil du starte den eller skal jeg gøre det?

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen Besked [Side 1 af 2]